ha ah gnoh crypto... mal schaun was ich dasmol füre uffstellig mach -g-
Zum Spiel:crypto hat geschrieben:@delgado:
das wird e richtige cup-fight! guet hani mini zueschauer im rugge. die wärde mini mannschaft so richtig nach vorne triibe!
I ha eifach e chli vor dim offensive trainer angscht. obwohl'i zwar kei spieler unter 2.0 in minere abwehr ha, spiel'i normalerwiis zimmli offensiv. aber gege e offensive trainer weiss'i nid ob das guet chunnt. i mues gläb nomol in di taktischi trickchischte griffe... ]http://gloriamittenza.page.tl[/URL]
also ich spiel imene andere Stadion als mim (River Plate Arena oder so öppis!!!), lueg lieber mol öp das bi dir nid au so ischcrypto hat geschrieben:@delgado:
das wird e richtige cup-fight! guet hani mini zueschauer im rugge. die wärde mini mannschaft so richtig nach vorne triibe!
Dini Fans im Rugge.crypto hat geschrieben:@delgado:
das hani mine fans geschter grad erscht erklärt: ]Delgado hat geschrieben:...BTW: Lueg lieber mol, dass dis Stadion bime Heimspiel fülle duesch....
mr spiele im altehrwürdige gloriacker! stoht jedefalls im liveticker. wo hesch du das gläse, dass mr in dr viperclub-arena spiele?Delgado hat geschrieben:...S Edit mient no, das mir in dr Viperclub Arena spiele, zieh dich war aa...
crypto hat geschrieben:mr spiele im altehrwürdige gloriacker! stoht jedefalls im liveticker. wo hesch du das gläse, dass mr in dr viperclub-arena spiele?
s'edith meint dr crypto heig d'info au ändlig gfunde... aber trotzdäm wird im liveticker mi gloriacker aazeigt...
Mir egal, wo wir spielen, die Rot-Blauen Away-Trickots sind rechtzeitig fertig geworden und meine Fans sind heiss auf das Spiel.Delgado hat geschrieben:Dini Fans im Rugge.![]()
Mini Fans ghöre zu öpis vom Beste wos git im Goalunited Land.
Die kommen zu tausenden zu dem Cup-Fight. Und wenn du ihnen keine Tickets verkaufst, machen sie vor dem Stadion Stimmung.![]()