goalunited online-fussballmanager

Der Rest...
crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Black Squad hat geschrieben:Do chunt mer no grad en guete Link für alli Premiums in Sinn, villicht isch er au scho mol postet worde: http://www.goalman-united.de/
und grad no eine. eifach .csv in notepad öffne und alles iinekopiere. genial!
goht au mit einzelne spieler. eher müehsam...
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Domingo hat geschrieben:wär au drbi

Barça Basilea
tschöss, werum hesch du mich so schnell gofrderet? chum de verein gha, scho bini gforderet gsi :D
wird mis erste spiel, das god sicher schief :D
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

dasto hat geschrieben:tschöss, werum hesch du mich so schnell gofrderet? chum de verein gha, scho bini gforderet gsi :D
wird mis erste spiel, das god sicher schief :D
wäri nid so sicher, i probier öppis ganz neus us! ussrdäm han i am Sa ä wichtigs Spiel!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Hab mich bereits angemeldet. Binis dr einzig Teilnehmer bis jetzt. :D

Und der Sieg goht an Red Blue Basel. :D

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

i mach jetzt am mutli kulti cup, gruppe C mit :)

mr chenet jo den e forums liga mache :)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Mindl hat geschrieben:i mach jetzt am mutli kulti cup, gruppe C mit :)

mr chenet jo den e forums liga mache :)
Kansch au in mehrerne Cups mit mache, oder nit? I bi dr meinig das würde ohni problem go. Siehe obrige Post.

Trotz allem wär ich aber au eher für e Liga, das macht insofern mehr spass, dass jede gäge jede Spielt, aber beides wär au nid übel.

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Domingo hat geschrieben:wäri nid so sicher, i probier öppis ganz neus us! ussrdäm han i am Sa ä wichtigs Spiel!
ich ha no kei ahnig, aso söts ned soooo schwer si..

nimmt mi immer na wunder wie du mich so schnell hesch chönne fordere :D

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

I ha grad gmerkt, dass me sich nur für 1 Cup cha amälde. Schad. Naja, ich bi jetzt bim Basilea Forums Cup drbii, sotte nur no es paar anderi sich au mälde. ;)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

ha grad welle sage: nei mr cha sich nur für ei cup ahmelde...

sie wänds spöter mache das mr in mehrere cha spiele, aber vorerst isch es nur uff eine beschränkt :D

jetzt mol dr ersti cup spiele und ahschliessend dä grossi 64er mutli kulti :D youpie

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

dasto hat geschrieben:ich ha no kei ahnig, aso söts ned soooo schwer si..

nimmt mi immer na wunder wie du mich so schnell hesch chönne fordere :D
ok has doch gschafft, cooool, eis spiel ei sieg, ich glaub ich hör weder uf, de hani e positivi bilanz :D

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Mindl hat geschrieben:ha grad welle sage: nei mr cha sich nur für ei cup ahmelde...

sie wänds spöter mache das mr in mehrere cha spiele, aber vorerst isch es nur uff eine beschränkt :D

jetzt mol dr ersti cup spiele und ahschliessend dä grossi 64er mutli kulti :D youpie
YYYYEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! Ha 2:1 gwunne digge!!!! Hahaha....

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Eckfahne hat geschrieben:YYYYEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! Ha 2:1 gwunne digge!!!! Hahaha....
also wenn digge seisch kennsch mi sicher nid :D

du hesch au mit 50% ihsatz gspielt :) ich mues mini ersatzspieler chli schone, die händ am mäntig e ganz e harts training gha -g-

gratulier :) dini lüt spielet aber wie dä fcz letzt joor, hauptsach möglichst viel foule...

wird wohl mini beide flügel bald in die ersti mannschaft zieh, für erfahrigspünkt :) und sunst mues i no luege wo mini 19 jährige ihgsetzt währdet...

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

ahjo eckfahne:

mit eme 4-3-3 würd ich uff kei fall e PRESSING spiele... schwächsch jo dä sturm durch die taktik und nid so sinnvoll wenn 3stürmer hesch :)

isch geeignet für e 5er mittelfeld (wenn manndeckig machsch hesch nur -7.5% im sturm verteidigung hesch gnullt und guete zuewachs im mittelfeld, wenn raumdeckig machsch hesch vorne und hinde -7.5% drfür satte bonus im MF :D )

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Mindl hat geschrieben:ahjo eckfahne:

mit eme 4-3-3 würd ich uff kei fall e PRESSING spiele... schwächsch jo dä sturm durch die taktik und nid so sinnvoll wenn 3stürmer hesch :)

isch geeignet für e 5er mittelfeld (wenn manndeckig machsch hesch nur -7.5% im sturm verteidigung hesch gnullt und guete zuewachs im mittelfeld, wenn raumdeckig machsch hesch vorne und hinde -7.5% drfür satte bonus im MF :D )
Naja, ich has bishär extrem Erfolg gha drmit, ha dr 1. Platz in dr Tabälle und das nid unverdient. Also ich wirds so schnäll nid ändere... und Pressing isch e Versuech gsi, alles andere blibt glich.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Eckfahne hat geschrieben:Naja, ich has bishär extrem Erfolg gha drmit, ha dr 1. Platz in dr Tabälle und das nid unverdient. Also ich wirds so schnäll nid ändere... und Pressing isch e Versuech gsi, alles andere blibt glich.
ha jos pressing gmaint ;) in kombination miteme 4-3-3 -g-
spielsch wohl powerplay mitere manndeckig oder? :D

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

[quote="Mindl"]ha jos pressing gmaint ]

Das verroti doch nid im Vorus, sunscht verlieri nächst Mol... das willi denne scho nid!

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Eckfahne hat geschrieben:Das verroti doch nid im Vorus, sunscht verlieri nächst Mol... das willi denne scho nid!
ah, het nüt mit verrote ztue gha :D isch eigentlich e tip gsi -g-

dasch sowieso mini B/C mannschaft gsi hüt...
falls mol willsch darfsch e friendly mit 0% gäge mi a-team mache. (falls du au mit A spielsch) mini giele sind gnueg ussgrueht und mi B mannschaft schloht d leiche bi mir i dä liga au no :)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

währ will e friendly gäge mich mache???

-ganzliebkuck-

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Ka ich d Zahligsart "Pay-by-call" au in dr schwiz nutze?

Black Squad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Black Squad »

Eckfahne hat geschrieben:Ka ich d Zahligsart "Pay-by-call" au in dr schwiz nutze?
Jo das funktioniert.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Black Squad hat geschrieben:Jo das funktioniert.
ächt??
den zahl is negste mol so :) denn chenet mini grosseltere d rächnig zahle, mues ich nid mit visa zahle -g-

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

@delgado: ha di mol gforderet für e friendly. lang nümm gege di kickt, meint s'edith. ;)
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

e witters entscheidends spiel stoht aa. spitzespiel gege dr 3ti, wo no kei match verlore het. e wittere aareiz zum gwünne. 3/4 iisatz allez! au gehts jungs! :cool:

@delgado: s'wird nüt us em friendly neggscht wuche. ha e anderi forderig aagnoh. e anders mol wider!
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

crypto hat geschrieben:e witters entscheidends spiel stoht aa. spitzespiel gege dr 3ti, wo no kei match verlore het. e wittere aareiz zum gwünne. 3/4 iisatz allez! au gehts jungs! :cool:

@delgado: s'wird nüt us em friendly neggscht wuche. ha e anderi forderig aagnoh. e anders mol wider!

Sorry, ha dini Forderig nid gseh, bi für e Wuche nümme Online gsi.

Hüt hani 4:0 gwunne, und wider 2 Plätz guet gmache.

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

mannmannmann! als näggschts stoht e knipser uf minere iichaufslischte. mini spieler träffe s'gool nümm... e 1-1 im spitzespiel. in dr 2te minute scho s'gool iigfange und nochär s'spiel dominiert, aber nümm gwunne. jetzt bini 2te nach dr vorrundi. i hoff nach dr ruggrundi no immer...

Bild
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

29.10.06, ende der vorrunde - bilanz
der kampf um die aufstiegsplätze ist spannend. nicht weniger als fünf teams befinden sich noch immer im favoritenkreis. drei davon sind noch ohne niederlage. bei direktbegegnungen an der tabellenspitze teilt man sich mit regelmässigkeit die punkte. die liga bringt viele verschiedene erfolgs-strategien hervor. einige teams setzen auf dauerhaftigkeit, spieler welche auch in einer höheren liga bestand haben könnten und auf ein breites kader. andere wollen sich ein kleines, hochklassiges kader leisten, um zum erfolg zu kommen.
bei gloria mittenza setzt man auf ersteres: "meinen spielern ist klar, dass wir mit einem kompletten a- und einem b-team zum erfolg kommen wollen. die b-elf hat jeweils unter der woche die möglichkeit sich in szene zu setzen und sich einen stammplatz im liga-team zu ergattern. das fördert den konkurrenzkampf, den ergeiz der spieler und auch die frische der gesamten mannschaft." erklärte roellim - teamleiter von gloria mittenza.
der eine oder andere hat diese chance schon gepackt, andere stehen an der schwelle dazu und könnten im notfall gestandene stammspieler jedezeit ersetzen. dies war jedoch bis anhin keineswegs nötig.
roellim lobte auf der pressekonferenz seinen mitarbeiterstab: "wir wurden bisher vom verletzungspech verschont. grösstenteils ist dies auf die beständig gute arbeit an den fitnesswerten der mannschaft zurückzuführen.".
auch in punkto sperren müssen sich die muttenzer keine sorgen machen. nach neun spielen rapportierten die schiedsrichter erst drei verwarnungen.
einzig mit den stürmern hadert der trainer bisweilen zwischendurch: "alle stammspieler haben schon ein tor erzielt. mit durchschnittlich 4 toren pro spiel und dem besten torverhältnis der liga (36-7) kann ich nicht unzufrieden sein. dennnoch hätten wir die spitzenspiele durch eine höhere effizienz gewinnen können und stünden jetzt als wintermeister an erster stelle. dennoch ein kompliment an die mannschaft für eine solide vorrunde.".
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

s'het immer no freii plätz im cup: COPA FORUM BASILEA. verzellets eur'ne fründe und feinde und mäldet euch aa.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

und denn will'i no chli gäld mache. dorum isch dä monsieur uf dr transferlischte glandet:

Bild

mindeschtgebot: 35'000
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Rammstein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rammstein »

Eckfahne hat geschrieben:YYYYEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! Ha 2:1 gwunne digge!!!! Hahaha....
hehehe.... und ich ha grad 2:1 uff e sagg bekoh und so dr 1. Platz verloore... Zuefall? :D

"I gonna make him an offer, he can't refuse".. ;)
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -

Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

@rammstein: wie heisst di team?
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Antworten