wo sie gege zirü gspiilt hend het er immer versuecht(2 mol

isch ebbe scho fascht totestill gsi ohni MK
Ich finde da sollte man den Costanzo mal nicht unterschätzen. Ehrgeiz zeigt sich nicht dadrin, wieviel einer rumbrüllt und wieviel eindeutige Gestik er auf dem Platz zeigt. Ist einer als chigolo geboren, wirkt er halt so.PeppermintPatty hat geschrieben:Wenn dr Costanzo tatsächlig au no em Zubi si Ehrgiz hätt, denn wär är mit allergröschter Wohrschinlichkeit klar besser. Bis dato schiint är mir aber mol numme eifach ebiz meh Talänt z' ha.
stimmt. und was nonig isch ka jo no wärdä... mir het uf jede fall gfalle wasi bi ihm in letschter ziit gseh ha.Alge hat geschrieben:Ich finde da sollte man den Costanzo mal nicht unterschätzen. Ehrgeiz zeigt sich nicht dadrin, wieviel einer rumbrüllt und wieviel eindeutige Gestik er auf dem Platz zeigt. Ist einer als chigolo geboren, wirkt er halt so.
Hat auch nicht mit Rumbrüllen zu tun, aber damit, was man aus den Möglichkeiten, die man hat 'rauszuholen vermag. Dass Zubi nicht DAS Mega-Talent ist, ist wohl jedem klar. Dennoch ist es beachtlich, welche Leistung er gleichwohl bringen konnte. Wenn Costanzo mit demselben Ehrgeiz zu Werke geht, dann müsste er - ich geb's ungern zu - wohl klar besser sein als Zubi.Alge hat geschrieben:Ich finde da sollte man den Costanzo mal nicht unterschätzen. Ehrgeiz zeigt sich nicht dadrin, wieviel einer rumbrüllt und wieviel eindeutige Gestik er auf dem Platz zeigt. Ist einer als chigolo geboren, wirkt er halt so.
Sharky hat geschrieben:Das chamme wirklich noni vergliche. Vorallem sinds zwei total verschiedeni Spielercharaktere. Mir isch ufgfalle, dass dr Costanzo au scho viel lütter worde isch und dVordermanne dirigiert und aschnauzt.
Er het am Afang e chli müeh kah, aber das dueni als Nervös, Neu Umgäbig, etc. abedue.
Er gfallt mir jedefalls als Goali und strahlt me Sicherheit im 16er als dr Zubi us.
Genau das darf man nicht so sehen!!footbâle hat geschrieben:Zubi 2005/2006 nach 11 NLA Spielen 1.36 Tore / Spiel kassiert
Costanzo 2005/2006 nach 11 NLA Spielen 1.91 Tore / Spiel kassiert
So. Aber wahrscheinlich darf man das so nicht sehen weil doch unsere IV vor einem Jahr mit Boris und Müller so viel besser war und überhaupt die ganze Mannschaft viel stärker und die Gegner schwächer und Gigi noch nicht im Filmgeschäft patati patata etc pp
nomen est omenBasel_one love hat geschrieben:ob dr costanzo im grosse und ganze tatsächlich besser isch als der zubi weissi nit. aber ich ha s`gfühl, daser konstanter isch, d. h. am afang ischer mega schlächt (oder wie au immer me das nenne will) gsi und jetzt heter sich au chli verbesseret. ich hoff jetzt daser das niveau (besser isch au nit schlächt) bhaltet über e lengeri ziit. denn ischer besser als zubi, dä isch mol extrem guet und denn wieder relativ schlächt...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Welle MOMÄNT mainsch? Dä wo dr Zubi näbenem Penalty au non e zwaits Goal kassiert?Pascilicious hat geschrieben:Hmmm und wie zeigt sich das?? I mein, viellicht brucht dr Costanzo eifach no zyt.. ok.. aber IM MOMÄNT isch er sicherlich nit besser als e Zubi.
Wie gerne denke ich an seine matchentscheidenen Aktionen dieses Jahr gegen YB oder in Middlesbourgh zurück , oder in Thun Jahre 03-05BadBlueBoy hat geschrieben:Zubis Paraden in Ehren... er hat dutzende Unhaltbare pariiert.
Unvergessen bleibt dennoch, wie oft er alibimässig rumflog. Seine Kung-Fu Technik gegen Bremen (welche den CL Untergang einläutete) scheint auch aus den Köpfen verschwunden zu sein.
der ist gutBadBlueBoy hat geschrieben: Und im C Block kann man auch wieder ein Bier abstellen ohne Angst zu haben, dass es der Goalie mit einem fehlgeleiteten Sputnik verschüttet.