nei im ärnscht, wele goolie gfallt euch besser ?
mit bäll fange händ sies beidi nid eso, aber dr costanzo het für mi eifach die klar bessere refläx uff dr linie. dr zubi het viellicht besser könne abkigge, aber das isch für mi nid so bedütent wie gueti parade zeige. ich bi zfriide mit em gooliwäggsel, au wenn me über d ablösesumme diskutiere ka.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
i ha eifach hütt s gfühl gha, dass unter em zubi dr ball 1 min noch em 2:1 zum 2:2 inekulleret wär.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
tilly hat geschrieben:wir sollten uns weniger über unsern torhüter sorgen machen, als über den fred-eröffner!!
es git anderi sache, über die me sich ufrege müesst, als ab ere umfroog, wo niemerts drzue vrpflichtet, sich dra z beteilige und eme user, wo sie erschtellt.
falco
the kaiser. hat geschrieben:es git anderi sache, über die me sich ufrege müesst, als ab ere umfroog, wo niemerts drzue vrpflichtet, sich dra z beteilige und eme user, wo sie erschtellt.
tilly hat geschrieben:das hast du jetzt aber schön gesagt, kaiserlein.
es het 2 mgl gä: ins lächerliche zie oder gegeagriff
falco
wirklich ganz schwierig! zubi konnte sicherlich besser mit der abwehr umgehen / und das team motivieren, costanzo ist eher der ruhigere typ, und stärker auf der linie!
tilly hat geschrieben: herr kaiser, ich mach mir ernsthaft sorgen um sie.
dito
falco
panda hat geschrieben:besser oder schlechter kann man nicht sagen - sie sind ganz einfach unterschiedlich
du wärsch fcb-trainer, hättsch beidi unter vrtrag und miesstisch in züri eine vo beidne ysetze: wär würdsch uswähle ?
falco
Smoki-1 hat geschrieben:wirklich ganz schwierig! zubi konnte sicherlich besser mit der abwehr umgehen / und das team motivieren, costanzo ist eher der ruhigere typ, und stärker auf der linie!
Gott, da gibt es aber Leute die haben sehr viel Ahnung... Nicht persönlich nehmen....
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
the kaiser. hat geschrieben:du wärsch fcb-trainer, hättsch beidi unter vrtrag und miesstisch in züri eine vo beidne ysetze: wär würdsch uswähle ?
ufgrund vo dr momentane Form und dr Wichtigkeit für d Motivation vo dr Mannschaft wohl dr Zubi.
im Hiblick uf d Zuekunft, wenn i wett es Team ufbaue wo in 1-2 Johr igspielt isch, wie das wohl momentan sött dr Fall si: dr Costanzo.
Irgendwie isch mer dä eifach no z ruhig... chunt vilicht no
nei im ärnscht, wele goolie gfallt euch besser ?
mit bäll fange händ sies beidi nid eso, aber dr costanzo het für mi eifach die klar bessere refläx uff dr linie. dr zubi het viellicht besser könne abkigge, aber das isch für mi nid so bedütent wie gueti parade zeige. ich bi zfriide mit em gooliwäggsel, au wenn me über d ablösesumme diskutiere ka.
Costanzo isch ohni Zwiefel dr besseri Goolie aber mit em Zubi wäre mir nid dört wo mir aktuell stönde. Das dönt eigentlich recht bekloppt bringt aber us minere Sicht s'Manko vo dr Mannschaft uf e Punkt.
Vom Talent her ist Costantino zweifellos der bessere. Aber jetzt kommt der springende Punkt. Zubi war eine Leaderfigur. Er konnte die Mannschaft motivieren. Die Mannschaft andererseits konnte sich an ihm aufrichten. Dazu war er offenbar in der Lage, unsere Multikulti Verteidigung zu dirigieren.
Ich behaupte jetzt einmal, dass wir mit Zubi vermutlich ein paar Gegentore weniger erhalten hätten, ganz einfach, weil die Verteidigung besser gestanden wäre !
er het zwar aafang saison bös drnääbe gläängt, aber er kunnt langsam! dääng au das dr costanzo dr besseri isch, siigs refläx uf de linie, d'uuskick gohn uf e maa und nit dikäkt ins aus, schiiesst d'mitspieler nit zämme wenn er e änte ihnelosst usw.
ok, über transfersumme lasst sich stritte.
Bevor wir fallen...fallen wir lieber auf
suga minchia....
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Ich gib mi Schdimm im Momänt weder im einte noh im andere.
Die Froog beantwort ich frieschdens in dr Winterpause.
Dr Zubi isch lang bi uns gsi und mi Wärtig isch vo dre Zyt prägt.
Bim Constanzo gsehn ich Vorteil in dr Technik (gli hän mi sini Abkick überzügt) und Reaktion, är het Vordschrit gmacht, Sicherheit becho in de ledschde Wuche (schad het är dä Penalty nit ghalte).
Ich gseh uf jede Fall noh Schdeigerigspotential bi im.
Was beidi Gooli hän isch dä Hang zum geniale Momänt(dr Constanzo erineret mi in sinere Genialidet an Atouba), dotale Durchhänger/Patzer(wie im geschtrige Schbil dä Usflug).
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat.«Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punktemehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.