kaiste und bruederholz wird langsam langwiilig

Stimmt,Späcki hat geschrieben:Gang uff Bure/JU uff d'Panzerpischte, dört hesch unändligi Möglichkeite. Legal isch es sicherlig nid, d'Zuefahrt isch aber immer offe, s'hett kai Tor. Fahrsch über Porrentruy und denn de gääle Schilder "Casernes de Bure" noche, kurz nach em Wald vorere Krüzig hett's e Abzwiiger nach rächts (s'hett e Wärbig vonere Beiz rächts und irgend e Verbots-Schild oder so), dört kunnsch uff gschätzti 80 km Panzerpischte, e grosse Teil drvo off-road, z.T. so richtig off-road!
nee meine mit dem hummerFaust hat geschrieben:Meinst du mit dem Motorrad? Ohne das grosszügige Übersehen von Fahrverbotsschildern geht es hier in der Region nicht wirklich.
@Späcki
Klingt gut![]()
Ohh ja! Jedes mol bim zrugg fahre vo Nale isch dr Chare vo mim Fahrer komischerwiis rächt dreckigSpäcki hat geschrieben:Gang uff Bure/JU uff d'Panzerpischte, dört hesch unändligi Möglichkeite. Legal isch es sicherlig nid, d'Zuefahrt isch aber immer offe, s'hett kai Tor. Fahrsch über Porrentruy und denn de gääle Schilder "Casernes de Bure" noche, kurz nach em Wald vorere Krüzig hett's e Abzwiiger nach rächts (s'hett e Wärbig vonere Beiz rächts und irgend e Verbots-Schild oder so), dört kunnsch uff gschätzti 80 km Panzerpischte, e grosse Teil drvo off-road, z.T. so richtig off-road!
lol tor isch guet, die piste isch uf kei wiis abgränztSpäcki hat geschrieben:Gang uff Bure/JU uff d'Panzerpischte, dört hesch unändligi Möglichkeite. Legal isch es sicherlig nid, d'Zuefahrt isch aber immer offe, s'hett kai Tor. Fahrsch über Porrentruy und denn de gääle Schilder "Casernes de Bure" noche, kurz nach em Wald vorere Krüzig hett's e Abzwiiger nach rächts (s'hett e Wärbig vonere Beiz rächts und irgend e Verbots-Schild oder so), dört kunnsch uff gschätzti 80 km Panzerpischte, e grosse Teil drvo off-road, z.T. so richtig off-road!
Weckt bei mir erinnerungen an die Übung "Wasserfall" ...Hans hat geschrieben:In Frankreich waren wir auch mal kurz auf Besuch..
oh ja!!Hans hat geschrieben:Würde nur auf diese Piste gehen wenn du einen richtigen Geländewagen und eine ordentliche Orientierung besitzt. Sonst könnte der Ausflug etwas länger dauern.