Das Netz im B muss weg!

Diskussionen rund um den FCB.
the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

cigán hat geschrieben:beleidigt? iigschnappt? oder het d fründin mit eim us dr kurve
gvöglet?

frog mi mängmol ächt was für idiote sich in das forum verirre...
schalt emol di hirn i :p

wieso sin die massnahme entschtande ?
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

fcbscheelpoppsli
Benutzer

Beitrag von fcbscheelpoppsli »

Was händr denn fyr problem??
Wärdet ihr paranoid wenn dr netz gsehn oder händr alli platzangscht??

Kasch doch voll easy dur s netz dureluege und wie andri scho gsait hän: alts joggelifeeling!! :cool:

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

mi hets au nit gstört und dr haag findi im gegeteil voll geil!!!
PETRIC RAUS

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

lüüt, wenn ihr nid wänd, dass me eure boykott kritisert, denn sötte dr s glyyche au nid by lüüt mache, wo sich am netz schtööre. :cool:
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

War gestern leider verhindert. Wie hoch ist das Netz? Nervt es auch vom B-/D-Balkon aus gesehen?
(c) moulegou, 2007 - alle Rechte vorbehalten

@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

s'Netz het mi geschtr eigetligg nur bim luege uff dr Videoliinwand gstört, sunscht nit. S'grien isch kli hässlig, das könnt mr eigetligg ändere in öbbis wo nit so "ufffallt" (blau?), abr ich glaub dodra gwöhnt mr sich scho. Worum dases allrdings bim B au es Netz het, kA, vrstandi nit so ganz. Denn hette si grad im ganze Stadion eins mache könne...

Vom Haag hingege bini eher positiv übrrascht. Dä isch nit allzuhoch und d'Banner sin tief uffghängt worde, so das eigetligg alli öbbis gseh hen
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

moulegou hat geschrieben:War gestern leider verhindert. Wie hoch ist das Netz? Nervt es auch vom B-/D-Balkon aus gesehen?
etwa bis auf höhe balkon, aber sicht-technisch absolut kein problem, ob balkon oder parkett....
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

Master hat geschrieben:S'grien isch kli hässlig, das könnt mr eigetligg änder
Das Grün hat vieleicht mit der Spielfeld-Farbe was zu tun. :rolleyes:
give me the ball, you motherfucker!

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

Master hat geschrieben:s'Netz het mi geschtr eigetligg nur bim luege uff dr Videoliinwand gstört, sunscht nit. S'grien isch kli hässlig, das könnt mr eigetligg ändere in öbbis wo nit so "ufffallt" (blau?), abr ich glaub dodra gwöhnt mr sich scho. Worum dases allrdings bim B au es Netz het, kA, vrstandi nit so ganz. Denn hette si grad im ganze Stadion eins mache könne...

Vom Haag hingege bini eher positiv übrrascht. Dä isch nit allzuhoch und d'Banner sin tief uffghängt worde, so das eigetligg alli öbbis gseh hen
netz muess grien bliebe, suscht wird d sicht schlechter durchs netz, so ischs agnehm fürs aug (luegsch jo uffe griene rase, also sehsch s griene netz au fascht nid (was bimne wisse, blaue etc. netz anderst wär))
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

the kaiser. hat geschrieben:lüüt, wenn ihr nid wänd, dass me eure boykott kritisert, denn sötte dr s glyyche au nid by lüüt mache, wo sich am netz schtööre. :cool:
naja kritik okee..aber nid pauschali verurteilig vo lüüt wo sich mit
bewiesenermasse 'normale' fcb fans wo sich nid drnäbe benoh hän solidarisiere..

ait?
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

cigán hat geschrieben:aber nid pauschali verurteilig vo lüüt ..

ait?
das hani nie behauptet. es git eifach söttigi, wo mit de chaote ummehänge und sympathisiere, die aschtändige fans könne genauso wenig drfür.

falco

Echo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Echo »

moulegou hat geschrieben:War gestern leider verhindert. Wie hoch ist das Netz? Nervt es auch vom B-/D-Balkon aus gesehen?
Vom B Balkon aus ist es kein Problem. Man nimmt es nur wahr, wenn man es fokusiert.

Das Stangen- und Flaschenfang-Netz spielt wohl aus ästhetischen und Reputationsgründen ein Ballfangnetz. Deswegen ist es auf beiden Seiten montiert...

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Echo hat geschrieben:Vom B Balkon aus ist es kein Problem. Man nimmt es nur wahr, wenn man es fokusiert (...)
Schön, dann wäre dieser Thread ja eigentlich überflüssig.

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Naja das einzige im B was ich unlogisch finde ist, dass man zwar hinter dem Tor das Netzt hat, die Gäste aber ohne Probleme weiterhin Sachen auf's Feld schmeissen können (ich denke deswegen ist das Netz doch auch gedacht worden, oder?)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

also nomoll: ich bi no nid uff myym platz gsi im b balkon 7. reie, ka mr erscht denn e urteil erlaube. aber im parkett würds mi jetzt wohl gruusig akagge. schönrederei isch fehl am platz, wenn s öbber schtört schtörts en, punggt. är zaalt für syyni jk und het viellicht anderi motiv und bedürfnis als lüüt us anderne sektore, e matsch go luege z go und sich mit eme behinderig im blickfäld miesse ummezschloh, wo är nid vrschuldet het.

all die, wo unschuldig en ere regischtration usgsetzt gsi sin, sötte umgekehrt au dass mass an toleranz ufbringe könne, wenn öbberm dr matsch mit eme netz vor em zingge nümm glyychviil schpass macht.

falco

Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

Netze stören nicht! Wer sich daran ernsthaft stört, kann ja in einen Netz-Freien Sektor wechseln.

Der Zaun hat mich zuerst gestört, doch jetzt finde ich ihn geil, endlich wieder Zaunfahnen! :cool:
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Wer sich daran ernsthaft stört, kann ja in einen Netz-Freien Sektor wechseln.
das hätt me bi dr regischtrierig aber au könne sage :cool: ;)

falco

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

[quote="the kaiser."]das hätt me bi dr regischtrierig aber au könne sage :cool: ]
hmm..hesch di brutal drmit usenandr gsetzt he!??

leider isch das jo ebbe nid gange....jedefalls nid wennde e jk hätisch welle kaufe.

kaiser....du laaferisch eifach z vill scheisse...
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Netze stören nicht! Wer sich daran ernsthaft stört, kann ja in einen Netz-Freien Sektor wechseln.

Der Zaun hat mich zuerst gestört, doch jetzt finde ich ihn geil, endlich wieder Zaunfahnen! :cool:
Hör doch uf, es het jede si eigeni Meinig. Wenns eim persönlig stört, denn isch das so. Do kasch nid sage: Netze stören nicht! :mad: Die Intolleranz isch jo unglaublig!!! Ich stand au in dr Kurve und es stört mi. Jo, aber ich motz nid und me gwöht sich mit dr Zyt dra. Aber ich begriff die wo im B sitze... Das isch mi erschte Gedanke gsi gesched wo ich sNetz gseh ha: Würd mi wenn ich ejtzt mi Platz im B Parket hät. :eek:

Also, leben und leben lassen... Jede het sini Meinig. ;)

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

War Zaun-Gegner. Hab gestern im Stadion aber festgestellt, dass der Zaun in der Tat ein gewisses "Tiger im Käfig"-Feeling vermittelt und Atmosphäre schafft. Es nimmt der MK ein gutes Stück der "St-Jakob-Park-Kuschel-Atmosphäre. Fast ein wenig wie auswärts. Positiv überrascht, Zaun ok.

Das Netz hingegen stört und nervt. Allerdings nicht wirklich gewaltig, man wird sich daran gewöhnen. So ists halt, deswegen werd ich nicht zuhause bleiben.

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

cigán hat geschrieben:hmm..hesch di brutal drmit usenandr gsetzt he!??

leider isch das jo ebbe nid gange....jedefalls nid wennde e jk hätisch welle kaufe.

kaiser....du laaferisch eifach z vill scheisse...
hesch nid e mol dr asatz vom gedanggegang vrschtande :cool: :p

vrsueche mrs nomool eifach: du wärsch nid bereit gsi, wäg ere regischtrierig eifach dr sektor z wäggsle, do hesch jo au kritisiert und di drgege gwehrt. denn kasch au nid s glyyche vo netzgegner vrlange.

falco

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Pippo Inzaghi hat geschrieben:(...)Das Netz hingegen stört und nervt. (...)
Aus welcher Position hast Du das Spiel gesehen? Kann mir vorstellen, dass man vom Parkett aus eher die gegenüberliegenden Ränge als Hintergrund im Blickfeld hatt, welche eben nicht grün sind, und dass das Netz dort dann eben mehr stört als aufm Balkon, wo man auf den Rasen runter guckt.

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

isch doch e raini gweenigssach:
im alte joggeli het's e netz gha, im hardturm, in schaffhuue, in yverdon het's immer no ains, im san siro gege inter au - und nie het epper gmeggeret.
wenn's im neie joggeli vo aafang aa e netz gha hätt, denn wäär's woorschiinlig au niemerem in sinn koo, z meggere

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

[quote="-Vize-"]Hör doch uf, es het jede si eigeni Meinig. Wenns eim persönlig stört, denn isch das so. Do kasch nid sage: Netze stören nicht! :mad: Die Intolleranz isch jo unglaublig!!! Ich stand au in dr Kurve und es stört mi. Jo, aber ich motz nid und me gwöht sich mit dr Zyt dra. Aber ich begriff die wo im B sitze... Das isch mi erschte Gedanke gsi gesched wo ich sNetz gseh ha: Würd mi wenn ich ejtzt mi Platz im B Parket hät. :eek:

Also, leben und leben lassen... Jede het sini Meinig. ]

Es het jo in 3 vo 4 Stadie söttigi Netz hinterem Goal. Jede, wo regelmässig Fuessballspiel bsuecht, het sich scho längschtens dra gwöhnt. Im Yshockey hets sogar überall ä Netz.
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Es het jo in 3 vo 4 Stadie söttigi Netz hinterem Goal. Jede, wo regelmässig Fuessballspiel bsuecht, het sich scho längschtens dra gwöhnt. Im Yshockey hets sogar überall ä Netz.
jo weisch, ded gods um dsicherheit weg de pucks, do ischs netz weg de bööse chaote, dasch e underschied :rolleyes:
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

moulegou hat geschrieben:Aus welcher Position hast Du das Spiel gesehen? Kann mir vorstellen, dass man vom Parkett aus eher die gegenüberliegenden Ränge als Hintergrund im Blickfeld hatt, welche eben nicht grün sind, und dass das Netz dort dann eben mehr stört als aufm Balkon, wo man auf den Rasen runter guckt.
so isches. wen de ganz unte stohsch macht jos spielfäld vo dim blick nur e kleine teil uss... dr grossteil ischs räschtliche stadion und do kunnsch dr villicht bitz abgränzt vor.

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Es het jo in 3 vo 4 Stadie söttigi Netz hinterem Goal. Jede, wo regelmässig Fuessballspiel bsuecht, het sich scho längschtens dra gwöhnt. Im Yshockey hets sogar überall ä Netz.
dert het's aber e bitz e andere grund:
aimool e puck in dr frässi = e neii jacht fir e zahnarzt

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

dasto hat geschrieben:jo weisch, ded gods um dsicherheit weg de pucks, do ischs netz weg de bööse chaote, dasch e underschied :rolleyes:
Trotzdem ist ein Netz mehr oder weniger normal.
Das ganze Forum ist wiedermal am rumheulen. :rolleyes:
give me the ball, you motherfucker!

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

jay hat geschrieben:Trotzdem ist ein Netz mehr oder weniger normal.
ehm eventuell war mein beitrag ironisch... aber wirklich nur eventuell...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

jay hat geschrieben:Trotzdem ist ein Netz mehr oder weniger normal.
worum schtörsch du di dra, wenn anderi öbbis schtört ? ;)

falco

Antworten