schalt emol di hirn icigán hat geschrieben:beleidigt? iigschnappt? oder het d fründin mit eim us dr kurve
gvöglet?
frog mi mängmol ächt was für idiote sich in das forum verirre...

wieso sin die massnahme entschtande ?
schalt emol di hirn icigán hat geschrieben:beleidigt? iigschnappt? oder het d fründin mit eim us dr kurve
gvöglet?
frog mi mängmol ächt was für idiote sich in das forum verirre...
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
netz muess grien bliebe, suscht wird d sicht schlechter durchs netz, so ischs agnehm fürs aug (luegsch jo uffe griene rase, also sehsch s griene netz au fascht nid (was bimne wisse, blaue etc. netz anderst wär))Master hat geschrieben:s'Netz het mi geschtr eigetligg nur bim luege uff dr Videoliinwand gstört, sunscht nit. S'grien isch kli hässlig, das könnt mr eigetligg ändere in öbbis wo nit so "ufffallt" (blau?), abr ich glaub dodra gwöhnt mr sich scho. Worum dases allrdings bim B au es Netz het, kA, vrstandi nit so ganz. Denn hette si grad im ganze Stadion eins mache könne...
Vom Haag hingege bini eher positiv übrrascht. Dä isch nit allzuhoch und d'Banner sin tief uffghängt worde, so das eigetligg alli öbbis gseh hen
naja kritik okee..aber nid pauschali verurteilig vo lüüt wo sich mitthe kaiser. hat geschrieben:lüüt, wenn ihr nid wänd, dass me eure boykott kritisert, denn sötte dr s glyyche au nid by lüüt mache, wo sich am netz schtööre.![]()
das hani nie behauptet. es git eifach söttigi, wo mit de chaote ummehänge und sympathisiere, die aschtändige fans könne genauso wenig drfür.cigán hat geschrieben:aber nid pauschali verurteilig vo lüüt ..
ait?
Vom B Balkon aus ist es kein Problem. Man nimmt es nur wahr, wenn man es fokusiert.moulegou hat geschrieben:War gestern leider verhindert. Wie hoch ist das Netz? Nervt es auch vom B-/D-Balkon aus gesehen?
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
das hätt me bi dr regischtrierig aber au könne sageSpirit of St. Jakob hat geschrieben:Wer sich daran ernsthaft stört, kann ja in einen Netz-Freien Sektor wechseln.
Hör doch uf, es het jede si eigeni Meinig. Wenns eim persönlig stört, denn isch das so. Do kasch nid sage: Netze stören nicht!Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Netze stören nicht! Wer sich daran ernsthaft stört, kann ja in einen Netz-Freien Sektor wechseln.
Der Zaun hat mich zuerst gestört, doch jetzt finde ich ihn geil, endlich wieder Zaunfahnen!![]()
hesch nid e mol dr asatz vom gedanggegang vrschtandecigán hat geschrieben:hmm..hesch di brutal drmit usenandr gsetzt he!??
leider isch das jo ebbe nid gange....jedefalls nid wennde e jk hätisch welle kaufe.
kaiser....du laaferisch eifach z vill scheisse...
Aus welcher Position hast Du das Spiel gesehen? Kann mir vorstellen, dass man vom Parkett aus eher die gegenüberliegenden Ränge als Hintergrund im Blickfeld hatt, welche eben nicht grün sind, und dass das Netz dort dann eben mehr stört als aufm Balkon, wo man auf den Rasen runter guckt.Pippo Inzaghi hat geschrieben:(...)Das Netz hingegen stört und nervt. (...)
jo weisch, ded gods um dsicherheit weg de pucks, do ischs netz weg de bööse chaote, dasch e underschiedSpirit of St. Jakob hat geschrieben:Es het jo in 3 vo 4 Stadie söttigi Netz hinterem Goal. Jede, wo regelmässig Fuessballspiel bsuecht, het sich scho längschtens dra gwöhnt. Im Yshockey hets sogar überall ä Netz.
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
so isches. wen de ganz unte stohsch macht jos spielfäld vo dim blick nur e kleine teil uss... dr grossteil ischs räschtliche stadion und do kunnsch dr villicht bitz abgränzt vor.moulegou hat geschrieben:Aus welcher Position hast Du das Spiel gesehen? Kann mir vorstellen, dass man vom Parkett aus eher die gegenüberliegenden Ränge als Hintergrund im Blickfeld hatt, welche eben nicht grün sind, und dass das Netz dort dann eben mehr stört als aufm Balkon, wo man auf den Rasen runter guckt.
dert het's aber e bitz e andere grund:Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Es het jo in 3 vo 4 Stadie söttigi Netz hinterem Goal. Jede, wo regelmässig Fuessballspiel bsuecht, het sich scho längschtens dra gwöhnt. Im Yshockey hets sogar überall ä Netz.
worum schtörsch du di dra, wenn anderi öbbis schtört ?jay hat geschrieben:Trotzdem ist ein Netz mehr oder weniger normal.
Das ganze Forum ist wiedermal am rumheulen.![]()