Bender's Spiel(er)bewertung: FCB - FR = 1:1, 19.10.2006

Diskussionen rund um den FCB.
erha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erha »

Suffbrueder hat geschrieben:er heisst Zdravko *klugscheiss*
dafür hättest du nicht den ganzen Post zitieren müssen :rolleyes: *klugscheiss*
.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Dome hat geschrieben:von blick.ch (hauet mi)

...Da hob der generell ungenügende Reto Zanni, an dem Trainer Christian Gross hartnäckig und unverständlich festhält, eine Abseitsposition auf...
sisch aber nid der zanni gsi :D

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

PeppermintPatty hat geschrieben:Das würd' wohl schon drin liegen. Ball einfach mal halten und so, dann klappt das schon... :rolleyes:
Ist dir schon mal aufgefallen, dass 90% der kassierten Tore schlichtwegs unhaltbar waren!?

Weiber und Fussball ...

:p

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Zanni! :rolleyes:

Ein cecca-verschnitt ohne glanz... :o
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

erha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erha »

Bender hat geschrieben:Ist dir schon mal aufgefallen, dass 90% der kassierten Tore schlichtwegs unhaltbar waren!?
Zitat PP:
"aber, aber, aber...bei Zubi habt ihr immer gesagt, sie wären haltbar gewesen" *täubel*

:D :D
.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

Beschti Spieler: Ba und Kuzman

schlächti Spieler: Zanni (wenn du Penner e Fehlpass machsch - denn seggle gfelligscht hindedri), Stereokovski (feyenoord isch halt nit yverdon)

mittelmass: dr räscht - geschter au dr petric

und Bender: vo wäge keini kombinatione - z.T sehr guet kombiniert aber immer dr letschti pass vrsifft...
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

erha hat geschrieben:Zitat PP:
"aber, aber, aber...bei Zubi habt ihr immer gesagt, sie wären haltbar gewesen" *täubel*

:D :D
jetzt tramplet doch nit alli uf dr patty zuberbühler umenander...

si vermisst'n sicher so scho gnueg

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Zanni isch wältklasse...wieso??? Will är durch sini konstant schlächte bis grauehafte leischtige so wit in e ecke triebe lo het, dass d Fans scho aföhnt bi bewärtige "für sini verhältnis" kritisiere...Zanni award!!
Zanni isch immerno scheisse gsi!! sorry, alles andere isch humbuk.. d Mässlatte het sich dr FCB sälber gsetzt sit em Jäggi und mit däm müent sie läbe.. international isch e Zanni..hahaha sorry muess ächt grad lache und jä sogar national isch dä nix.. note 3. (für zanni verhältnis isch das e 5) . ;)
Bender ruef dr Zanni Award ins läbe!!!

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Nino Brown hat geschrieben:Beschti Spieler: Ba und Kuzman

schlächti Spieler: Zanni (wenn du Penner e Fehlpass machsch - denn seggle gfelligscht hindedri), Stereokovski (feyenoord isch halt nit yverdon)

mittelmass: dr räscht - geschter au dr petric

und Bender: vo wäge keini kombinatione - z.T sehr guet kombiniert aber immer dr letschti pass vrsifft...
Das isch in dr 1. Halbziiz gsii. Lägg het mi das ufgregt!!! :mad:

s'ganze Team in dr Vorwärtsbewegig, är macht e Fählpass und bliibt eifach stoh! :eek:
Unglaublich für e Verteidiger. Vo wäge er het kämpft...

Und immer no in Halbziit 1: sin Gegespieler het dr Ball ca. 25 Meter vor em Goal, do muess tatsächlich dr Ergic kho, um ihn am Schuss z'verhindere. Dr Zanni hätti eifach schön zuegluegt, wie dä Holländer e Granate uf e Costanzo schiesst! :mad:

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

E ganz grosses Manko isch geschter gsi, dass dr FCB kuum emol über d Flügel ko isch. Das het mit zwei ungniegende Usseverteidiger z tue:

dr Chippy isch schlicht inexischtänt gsi - sackschwach. Dass är kei Verteidiger isch, wüsse mer jo, aber si Stelligsspiel und sini taktischi Disziplin isch katastrophal gsi (nid erscht sit geschter). Dr Zanni het besser gschpielt als au scho, sehr engagiert und ungwohnt aggressiv. Allerdings sin sini Flanke us em Halbfäld ungföhrlich. Zuedäm het är s Offside uffghebt und somit s Gegegool zue-m-ene grosse Teil verschuldet.

Dass mir kuum über d Flügel Druck erzüge und somit eifach uszrächne sin, het zuedämm mit de beide ungniegende Wingers z tue:

Buckley inexischtänt, technisch limitiert, kei einzigi Flanke! Dr Zdravko (gueti Besserig) isch zwor engagiert gsi, gwohnt ballsicher und spielerisch beläbend. Allerdings zieht är ständig ind Mitti, goht soguet wie nie über d Flanke - Fazit: taktisch ungniegend.

Dr Räscht vo dr Mannschaft het sich wenigschtens vo Afang a drighängt und die z'letscht vermissti Aggressivität an Tag glegt. Mehr ka me im Momänt nid erwarte. Trotzdäm isch dr Ertrag schlussändlich dürftig im Verglych zum Uffwand - 3 Pünkt hätte's miesse si!

@Bender: leg mol Dini Chippy-Brülle ab! ;)

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Schaute mir mehr oder weniger, eigentlich eher weniger, das Spiel am TV an. Es war ein typisches UEFA-Cup Spiel, wie man es oft beim zappen auf DSF, Eurosport, irgendein türkischer Sender ua. sehen kann, aber zum Glück nicht muss...

schniposa
Erfahrener Benutzer

in einem satz: schniposas spielbewertung!

Beitrag von schniposa »

eine durchschnittliche mannschaft trifft auf eine unterdurchschnittliche mannschaft!
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

pro carignano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pro carignano »

[quote="Gollum"]E ganz grosses Manko isch geschter gsi, dass dr FCB kuum emol über d Flügel ko isch. Das het mit zwei ungniegende Usseverteidiger z tue:

dr Chippy isch schlicht inexischtänt gsi - sackschwach. Dass är kei Verteidiger isch, wüsse mer jo, aber si Stelligsspiel und sini taktischi Disziplin isch katastrophal gsi (nid erscht sit geschter). Dr Zanni het besser gschpielt als au scho, sehr engagiert und ungwohnt aggressiv. Allerdings sin sini Flanke us em Halbfäld ungföhrlich. Zuedäm het är s Offside uffghebt und somit s Gegegool zue-m-ene grosse Teil verschuldet.
Dass mir kuum über d Flügel Druck erzüge und somit eifach uszrächne sin, het zuedämm mit de beide ungniegende Wingers z tue:

Buckley inexischtänt, technisch limitiert, kei einzigi Flanke! Dr Zdravko (gueti Besserig) isch zwor engagiert gsi, gwohnt ballsicher und spielerisch beläbend. Allerdings zieht är ständig ind Mitti, goht soguet wie nie über d Flanke - Fazit: taktisch ungniegen

Dr Räscht vo dr Mannschaft het sich wenigschtens vo Afang a drighängt und die z'letscht vermissti Aggressivität an Tag glegt. Mehr ka me im Momänt nid erwarte. Trotzdäm isch dr Ertrag schlussändlich dürftig im Verglych zum Uffwand - 3 Pünkt hätte's miesse si!

@Bender: leg mol Dini Chippy-Brülle ab! ]
das stimmt nid, dr zanni trifft gar kei schuld, dr kuzmanovic und dr chipperfield hebe s offside uf..... muesch nid immer glaube was dr blick schriebt

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

pro carignano hat geschrieben:das stimmt nid, dr zanni trifft gar kei schuld, dr kuzmanovic und dr chipperfield hebe s offside uf..... muesch nid immer glaube was dr blick schriebt
i lis kei BLICK! i has eso gseh, und i glaub Dir erscht, wenn d mer das bildlich bewyse kasch...

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

http://www.sf.tv/var/videoplayer.php?vi ... 9%3A45.568

Ab 4 Minuten 10 wunderbar zu sehen, Zanni bei seinem Mann, Kuzma mit dem Fehler, den ich schon in 2-3 Threads beschrieben habe.

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

the kaiser. hat geschrieben: da silva 4.5: lägg geile siech, är hett uns alli lüge gschtroft. viellicht wär är jo e gute schtürmer, wenn me ihn au mol in schtroofruum lo würd, dh viellicht git im dr gross die ufgoobeschtellig, va bäll z hebe, so dass är gar nid d möglichkeit het, abschtauberqualitäte z offebare wie hütt. aber simmer ehrlig, gool und fertig.
Wie vielmol ischer scho elei vorem Goal gstande und heten versifft???
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Wie vielmol ischer scho elei vorem Goal gstande und heten versifft???
will en doch nid schöndrede, aber wenn er wie in dr meischterschaft nur usserhalb vom 16-er schtoot, denn trifft er nid sälte, sondern gar nit.

dr gross isch im zanni/eduardo wahn, die schpiiler wärde mr wohl nümme los.
um dr saruman z zitiere: „Wir müssen uns mit Sauron verbünden, wir haben keine Wahl“. dr gross isch e ideologische ignorant, ich ha kei luscht mehr, schpiiler us dr mannschaft z rede, wo sowieso dinnebliibe.
dorum mach i kei ufschtelligsoptione mehr, sie sin für d katz.

um dr das silva doch no zlobe, wenn au uff tiefem niveau: är het e eigeschaft, wo alli andere schtrümer nid hän: präsänz. är vrliert nid grad immer dr ball, wie dr stereo geschtr.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

Nino Brown hat geschrieben: mittelmass: dr räscht - geschter au dr petric
bei allem hass gegenüber petric - der war einmal mehr der klar beste basler!
hast wohl ein anderes spiel gesehen!!!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

alteschule hat geschrieben:bei allem hass gegenüber petric - der war einmal mehr der klar beste basler!
im 16-er hett er nid viil botte. dr neui hakan, dr zyytpunggt isch ryyf.

petric om, ergic rm, kuzmanovic rv, es wär so eifach.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

schniposa hat geschrieben:eine durchschnittliche mannschaft trifft auf eine unterdurchschnittliche mannschaft!
eine international durchschnittliche Mannschaft trifft auf eine klevere internationale Mannschaft, die sich aber sehr passiv verhielt und sich offensichtlich für das nächste Meisterschaftspiel schonen wollte. Es würde mich nicht einmal wundern, wenn sie nächstes Wochenende gegen den Erzrivalen Ajax spielen müssten.

Querdängger

Phebus hat geschrieben:Zanni hat für seine Verhältnisse ein überdurchschnittlich gutes Spiel abgeliefert. Dass er am Ausgleich schuld ist, sei ihm verziehen...Er tut mir eigentlich schon fast leid. Er hat und gibt sich redlich Mühe.

Eine Kritik noch. Warum geht Majstro dauernd so weit nach vorne?
Ich glaube nicht, dass Zanni am Ausgleich schuld ist. So wie ich mich erinnere, hat Chippi das Offside aufgehoben und Kouzma hat seinen Mann nicht im Griff. Aber es stimmt. Zanni hat ordentlich gespielt. Aber viele der Forum User beachten und bewerten nur seine negativen Szenen, dabei übersehen sie all seine guten Aktionen. Deshalb wird er meist viel zu schlecht beurteilt und viele finden es "chic" wenn man mit den Wölfen heult und das heisst seit längerer z.B. auch das "Anti Zanni" Lied heulen !

Ja, mir fällt schon länger auf das Majesto oft zu weit nach vorne geht. Das kann er schon machen, wenn ein anderer Spieler seine Position hinten einnimmt (z.B. Ba).

Querdängger

Phebus hat geschrieben:Zanni hat für seine Verhältnisse ein überdurchschnittlich gutes Spiel abgeliefert. Dass er am Ausgleich schuld ist, sei ihm verziehen...Er tut mir eigentlich schon fast leid. Er hat und gibt sich redlich Mühe.

Eine Kritik noch. Warum geht Majstro dauernd so weit nach vorne?
Ich glaube nicht, dass Zanni am Ausgleich schuld ist. So wie ich mich erinnere, hat Chippi das Off-side aufgehoben und Kouzma hat seinen Mann nicht im Griff. Aber es stimmt. Zanni hat ordentlich gespielt. Aber viele der Forum User zählen nur das Negative, dabei übersehen sie die guten Aktionen.

Ja, mir fällt schon länger auf das Majesto oft zu weit vorne steht.

Querdängger

Fenta hat geschrieben:Schaute mir mehr oder weniger, eigentlich eher weniger, das Spiel am TV an. Es war ein typisches UEFA-Cup Spiel, wie man es oft beim zappen auf DSF, Eurosport, irgendein türkischer Sender ua. sehen kann, aber zum Glück nicht muss...
ja, so in etwa war es ! Guter internationaler Durchschnitt ! Ich fand das Spiel ganz OK, ausser dem unnötigen Gegentor.

Querdängger

[quote="Gollum"]E ganz grosses Manko isch geschter gsi, dass dr FCB kuum emol über d Flügel ko isch. Das het mit zwei ungniegende Usseverteidiger z tue:

Buckley inexischtänt, technisch limitiert, kei einzigi Flanke! Dr Zdravko (gueti Besserig) isch zwor engagiert gsi, gwohnt ballsicher und spielerisch beläbend. Allerdings zieht är ständig ind Mitti, goht soguet wie nie über d Flanke - Fazit: taktisch ungniegend.

@Bender: leg mol Dini Chippy-Brülle ab! ]

stimmt, dr FCB kunnt viel zwenig über d Flügel und wenn er über d Flügel agrifft, denn sin d Flanke in Strofruum iine unbruchbar !

Aber dr Chippi het au minere Meinig noch nit guet gspielt. Nur ihn nimm i in Schutz. Er muess eifach viel zlang reise um mit der australische Nati spiele z könne, jetlag etc, das laugt e Spieler us. Und bim Chippi wie au bim Stereo merkt me das dütlig !

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

alteschule hat geschrieben:bei allem hass gegenüber petric - der war einmal mehr der klar beste basler!
pffft...ha nur die erschti hz. gseh und dört isch er definitiv nit dr beschti gsi..

papa und kuzmanovic am uffälligschte - papa defensiv und kuzman offensiv - im abschluss het sogar dr stereo meh zeigt als dr petric...

het nüt mit hasse ztue - do wird dr fuesball bewärtet..
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Querdängger hat geschrieben:stimmt, dr FCB kunnt viel zwenig über d Flügel und wenn er über d Flügel agrifft, denn sin d Flanke in Strofruum iine unbruchbar !

Aber dr Chippi het au minere Meinig noch nit guet gspielt. Nur ihn nimm i in Schutz. Er muess eifach viel zlang reise um mit der australische Nati spiele z könne, jetlag etc, das laugt e Spieler us. Und bim Chippi wie au bim Stereo merkt me das dütlig !
Wieso du immer Chippi in Schutz nimmst, weiss ich nicht. Fakt ist, dass dieser seit ca. 2 Jahren bei Basel nicht mehr seine Leistung bringt, die er eigentlich bringen könnte. Irgendwie habe ich das Gefühl, die Chemie zwischen ihm und Gross stimmt nicht mehr.

TonofBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TonofBasel »

Chippi isch mir e numm sympatisch..

Weiss no wie ich der besoffe am 2 am Morge im Paddys gseh ha tag bevor e Spiel gseh ha..ich weiss die Aussies trinke viel aber naja... :rolleyes:

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

TonofBasel hat geschrieben:Chippi isch mir e numm sympatisch..

Weiss no wie ich der besoffe am 2 am Morge im Paddys gseh ha tag bevor e Spiel gseh ha..ich weiss die Aussies trinke viel aber naja... :rolleyes:
bsoffe?
goldigs 1893

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

Nino Brown hat geschrieben:pffft...ha nur die erschti hz. gseh und dört isch er definitiv nit dr beschti gsi..

papa und kuzmanovic am uffälligschte - papa defensiv und kuzman offensiv - im abschluss het sogar dr stereo meh zeigt als dr petric...

het nüt mit hasse ztue - do wird dr fuesball bewärtet..
also, dann halt doch die klappe!
ein spieler wird über seine gesamte spielzeit bewertet und sicherlich nicht nur über die erste halbzeit.
:rolleyes:

Antworten