goalunited online-fussballmanager

Der Rest...
Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Delgado hat geschrieben:Scheisse, da verkauf ich einen torwart, Schnitt 1.6 aber Torwart-Fähigkeit 1 dafür Verteidiger 19 und Zweikampf 17. d.h. er wäre mein stärkster Verteidiger.

Und dann lese ich im Forum, dass ein Spieler seine Position wechseln kann, wenn er 2-3mal auf einer anderen Position allso in dem Fall Verteidiger gespielt hätte. :mad:

Kacke dass. Naja, immerhin gibts bisher deftig kohle, und die Versteigerung läuft noch ein wenig. :(
wie teuer is der momentan? :D
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

The Dome hat geschrieben:Chasch scho zugeh, dass dus bisch! Das hend mir doch do inne scho besproche. :rolleyes: :D
ne isch e ehemalige mitstudent :D het mi grad dum ahgmacht per pn... typisch XYZ halt :)

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Mindl hat geschrieben:wie teuer is der momentan? :D
Im Moment krieg ich ganze 81'600 dafür. bei 8 geboten und einem Start von 10'000. MW hat er angeblich 36000 doch die Auktion läuft noch gut 51 Stunden. Ich hoffe, da kommt noch einiges dazu, wenn ich so die forderen Seiten der Transferliste anschaue, gehen so gute Spieler selten unter 100'000 bis sogar 200'000 weg. *hoffnung stirbt zuletzt*

Das ist irgenwie auch einen mist. Da steigst du in der 4. Runde der Saison ein, und deine Spieler wurden bisher wild durcheinander aufgestellt. Nur weil er das letzte Spiel im tor stand (vorher 1x sturm, 1x ersatz und 1x mitte) ist er gleich en "Torward". Und wenn du noch nicht gross im Forum des Spieles gelesen hast, sondern einfach mal das Team ausmistest, fällt er weg (Eben weill Torwart mit fähigkeit 1 im Tor).

Naja, gibt sicher wieder mal einen guten Spieler auf dem Markt. Andere machen hoffentlich die gleichen fehler.

Gegen deinen Kollgen spiele ich überigens am Mittwoch.

D Edit meint grad, dass dr Priis mit em 9. gebot uf 122'400 agstige isch und er immer no knappi 50 Stund im Schaufänster stoht. :)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Delgado hat geschrieben:Im Moment krieg ich ganze 81'600 dafür. bei 8 geboten und einem Start von 10'000. MW hat er angeblich 36000 doch die Auktion läuft noch gut 51 Stunden. Ich hoffe, da kommt noch einiges dazu, wenn ich so die forderen Seiten der Transferliste anschaue, gehen so gute Spieler selten unter 100'000 bis sogar 200'000 weg. *hoffnung stirbt zuletzt*

Das ist irgenwie auch einen mist. Da steigst du in der 4. Runde der Saison ein, und deine Spieler wurden bisher wild durcheinander aufgestellt. Nur weil er das letzte Spiel im tor stand (vorher 1x sturm, 1x ersatz und 1x mitte) ist er gleich en "Torward". Und wenn du noch nicht gross im Forum des Spieles gelesen hast, sondern einfach mal das Team ausmistest, fällt er weg (Eben weill Torwart mit fähigkeit 1 im Tor).

Naja, gibt sicher wieder mal einen guten Spieler auf dem Markt. Andere machen hoffentlich die gleichen fehler.

Gegen deinen Kollgen spiele ich überigens am Mittwoch.

D Edit meint grad, dass dr Priis mit em 9. gebot uf 122'400 agstige isch und er immer no knappi 50 Stund im Schaufänster stoht. :)

hmm immerno prieswärt :) mal guge, evtl biet ich au no mit :D

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Mindl hat geschrieben:hmm immerno prieswärt :) mal guge, evtl biet ich au no mit :D
Sack du. :mad:

Nei luegsch, dass ne uf 250'000 bis 300'000 uffe tribsch, chönts guet bruche. :D

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Delgado hat geschrieben:Sack du. :mad:

Nei luegsch, dass ne uf 250'000 bis 300'000 uffe tribsch, chönts guet bruche. :D
die gönd scho no uffe ;)
ha eigentlich e rächt schlagkräftigs team zämme, sötti eifach chli stuzz für stadionussbau (uff kleines stadion) zämme kriege. bin mir sogar am überlege mi 2.6er RM zverkaufe... aber isch halt scho e sau tolle spieler :)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

@crypto: mini jungs sind voll heiss uff dini :) ha sie mol uff 100% ihsatz gstellt (eifach ohni eins :D )

nimmt mi ächt wunder wie sich mini B-11 schloht...

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

du spielsch jo sogar mit EINSATZ 25% -grummel-

bi trotzdem 1:0 vorne :D

i hoff bisch zfriede mit 9900 euro, fürs spiel. händ leider nid meh lüt welle cho :(

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Mindl hat geschrieben:du spielsch jo sogar mit EINSATZ 25% -grummel-

bi trotzdem 1:0 vorne :D

i hoff bisch zfriede mit 9900 euro, fürs spiel. händ leider nid meh lüt welle cho :(
bi mir spielt eh keine, wo am weekend uf em platz stoht, dorum hani dänggt die chöne au e halbe ärnschtkampf bestritte.
sunntigsschuss in dr 6te minute...
halbzittaasproch: nämed die zweikämpf a herre! die hän zwar röggli aa, aber si wärde sich scho nüt bräche. dr schiri isch e weichei also los! das hole mr no jungs. dränged euch uff für s'a-team. auf gehts! :p
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

eh schiri, penalty!
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Athenry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Athenry »

scheisse, ich spiel mit der aufstellung, die ich eigentlich am SA auflaufen lassen wollte. heute wollte ich die B11 testen, hat irgendwie nicht funktioniert :mad: wird ein bisschen frische kosten, dafür bin ich 2:0 vorne.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

ajo, är dörf nochhär mit ins whirl pool vo mir goh ;)

bi mir spielt au nur dä hauptgoalie i dä inneverteidigung :D aber wäg däm allei rendiert scho wenn ich chli frischi spare :) sunst stoht komplet mini zweiti garde uffem feld.

eigentlich han i mi lv als lm spiele loh welle und mi lm als ls... aber ha dängt, für eppis han i mi lm ersatzspieler jo kauft und dä jungi stürmer jo au.

hüt noch em match wird wohl mi 25 jährige stürmer uffe transver cho, mal guge wie viel ich krieg :)

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

i gratulier dr, mindl!
am samschtig chani jo wider gwünne... :p

d'edith (mini schatzmeischterin) bedankt sich no für die zäh mill!
übrigens hän sich mini fans über s'schlächte bier beschwert. si wärde d'chemie-basel-arena nümm bsueche, wenn si nid ihr eiges bier dörfe mitneh... ;)
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

SIEEEEEEEEEEEEEEG....

het epper lust für e friendly gäge mich???
eckfahne? (du gelert? ach i fordere di eifach mol :) )

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

So Mindl, ha grad di Kolleg mit 3:0 abe butze.

Dä het e interessanti Ufstellig. zwische de mittlere Mittelfeldstürmer (beidi uf dr gliche Linie ganz hinte vom Mittelfäld bis zu de beide Stürmer ganz vorne im Fäld klafft e riise loch.

btw: Mi spiler isch jetzt 204000 wärt und goht no 1h.

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Mindl hat geschrieben:SIEEEEEEEEEEEEEEG....

het epper lust für e friendly gäge mich???
eckfahne? (du gelert? ach i fordere di eifach mol :) )
Nume zue, fordere mi.

Delgado spielername, Red Blue Basel Manschaftsname.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Delgado hat geschrieben:Nume zue, fordere mi.

Delgado spielername, Red Blue Basel Manschaftsname.
ha gforderet :) mal luege eb ich bis ändi saison alli spiel gwunne ha :D

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Mindl hat geschrieben:ha gforderet :) mal luege eb ich bis ändi saison alli spiel gwunne ha :D
Wenn dr Server endlich mol nid überlastet isch, chönt ich d Forderig anäh. ;)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

[quote="Delgado"]Wenn dr Server endlich mol nid überlastet isch, chönt ich d Forderig anäh. ]

bi mir laufts bestens :) log doch mol schnäll us und grad wieder ih, het bi mir immer gholfe

chemie basel, meinerseits

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

ha mol e rundumforderig gschtarted. wär bock het, eifach aaneh und bis neggscht mittwuch! :cool:
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

@crypto: ah das isch chemie basel special bier... nur für gäst.

d heimfans dörfet zwischet ueli und unser usswähle :D

@delgado nimm ändli ah :D sunst spiel i negst wuche nomol gäge crypto -g-

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Delgado hat geschrieben:So Mindl, ha grad di Kolleg mit 3:0 abe butze.

Dä het e interessanti Ufstellig. zwische de mittlere Mittelfeldstürmer (beidi uf dr gliche Linie ganz hinte vom Mittelfäld bis zu de beide Stürmer ganz vorne im Fäld klafft e riise loch.

btw: Mi spiler isch jetzt 204000 wärt und goht no 1h.
isch e über die flügel uffstellig :) zum glück het är nid gäge mich gspielt, den heti rächt problem gha mit mim alles ab durch di mitte 3-5-2 offensiv mf spiel vo hüte :) nujo s negste spiel gits wieder e 3-5-2 def spiel wie allewyl :)

wäg em stuzz: bau dir sofort e kleines stadion (also 500'000 uf em konto = stadion baue, schulde sind scheiss egal, wirsch noch eim heimspiel kei schulde meh ha, den sofort stadion wieter usbaue (konfort und co.)) heti au gschieder gmacht als dä hammer goalie kauft -grummel-

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Mindl hat geschrieben:isch e über die flügel uffstellig :) zum glück het är nid gäge mich gspielt, den heti rächt problem gha mit mim alles ab durch di mitte 3-5-2 offensiv mf spiel vo hüte :) nujo s negste spiel gits wieder e 3-5-2 def spiel wie allewyl :)

wäg em stuzz: bau dir sofort e kleines stadion (also 500'000 uf em konto = stadion baue, schulde sind scheiss egal, wirsch noch eim heimspiel kei schulde meh ha, den sofort stadion wieter usbaue (konfort und co.)) heti au gschieder gmacht als dä hammer goalie kauft -grummel-
spiel isch agnoh.

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Stadion baui, so bald mit Verteidiger :( wäg isch.

Crypto, bisch du dr Mittenza gsi? Dä het mi gforderet, isch aber zu ungunste Chemie Basel use gfloge. Dämfall nöchst mol.

Und jetzt gits Real-Fuessball im TV.

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

wer mol will, cha schünscht au mini 2ti Mannschaft fordere

wie friener im Hattrick: Barça Basilea :cool:
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Delgado hat geschrieben:Stadion baui, so bald mit Verteidiger :( wäg isch.

Crypto, bisch du dr Mittenza gsi? Dä het mi gforderet, isch aber zu ungunste Chemie Basel use gfloge. Dämfall nöchst mol.

Und jetzt gits Real-Fuessball im TV.
jep d Gloria isch dä crypto :)

@domingo: negsti wuche evtl :D

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Domingo hat geschrieben:wer mol will, cha schünscht au mini 2ti Mannschaft fordere

wie friener im Hattrick: Barça Basilea :cool:
Cheater du!!! :eek:

:D

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

wie lang duuret dr betatest?
goldigs 1893

pfirpfel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pfirpfel »

Ich glaub ab Oktober foht d'Premium-Phase ah...

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

fallout hat geschrieben:wie lang duuret dr betatest?
beta test isch fertig, momentan season one...
und ab oktober sind gwüssi features kostepflichtig (nüt wos spiel beiflusst... trikot farbe wähle, spiellogo).

sind fangs 4 rundene gspielt, also immerno gueti chance fürs spiel...

Antworten