Handydisplay kaputt - Kosten?
Handydisplay kaputt - Kosten?
Bin gerade ziemlich angeschissen, da mein knapp 3 Monate altes SGH-Z500 den Sturz aus 0.5 Meter nicht ohne Display-Quasitotalschaden überstanden hat.
Hat jemand erfahrung mit Reparatur? Was kostets? Ist ja wohl kaum in der Handyversicherung / Garantie inbegriffen, oder?
danke
Hat jemand erfahrung mit Reparatur? Was kostets? Ist ja wohl kaum in der Handyversicherung / Garantie inbegriffen, oder?
danke
B6X & Durchschnittsuser 2004
Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
Isch das 's gliche wie 's D500? Ich ha vor eme zytli in ängland handy-ersatzteil kauft, bi uns in dr schwiz hani nüt gfunde =(.
lueg mol bi http://www.sparepartsformobilephones.co.uk
sin biz chaote in däm lade aber mini joysticks fürs sonyericsson sin nach 2 wuche koh. aber displays sin au biz türer als joysticks.
lueg mol bi http://www.sparepartsformobilephones.co.uk
sin biz chaote in däm lade aber mini joysticks fürs sonyericsson sin nach 2 wuche koh. aber displays sin au biz türer als joysticks.
Auso i ha mis Nokia 6680 ou so a arsch gmacht und has bi mobilezone lo flicke...
Kostet hetts 184.- wobi das handy es zimlech grosses display hett...
Aber Mobilezone chani überhoupt ned empfähle!
Schnäu e churzi zämefassig was dert abgloffe isch!
Mis handy isch 3 mönet ir reparatur gsi und denn hani gfunde das es längt und i bi de id filiale go reklamiere.
dr agschtellti hedd de gmeint das das würklech ned gued sig und ig mis handy füu billiger bechume!
Woni de am nechschte mittwuch s handy andlech ha derfe hole isch de nümm dä agschtellt im lade gsi vom letschte mou und dä wo dert gsi isch hedds eifach ned weue billiger gäh... är wüssi nüd vo dämm und so...
i han zimlech reklamiert. Aber dä "nätti" maa hed nume chönne lache...
Am schluss hani de gseit das ig jetz mis handy nime und das gäud gibe,
aber nie me i dä lade wirde cho...
do heder wider numme chönne lache und gmeint, dass das mis problem sigi...
Do heder scho rächt, für ihn ischs jo kes problem, wenn ei kund seit är chund nümm...
Aber darum schriibi die gschicht do ins forum, drmit Dir alli
säged, dir göit au nümm!
Boykottieret d mobilezone!!!!!!
ich habe fertig
Mis handy isch 3 mönet ir reparatur gsi und denn hani gfunde das es längt und i bi de id filiale go reklamiere.
dr agschtellti hedd de gmeint das das würklech ned gued sig und ig mis handy füu billiger bechume!
Woni de am nechschte mittwuch s handy andlech ha derfe hole isch de nümm dä agschtellt im lade gsi vom letschte mou und dä wo dert gsi isch hedds eifach ned weue billiger gäh... är wüssi nüd vo dämm und so...
Do heder scho rächt, für ihn ischs jo kes problem, wenn ei kund seit är chund nümm...
Aber darum schriibi die gschicht do ins forum, drmit Dir alli

ich habe fertig
Und wieso schriibsch das nid em Beobachter oder em Kassesturz bzw. em K-Tipp?kofinho hat geschrieben:Auso i ha mis Nokia 6680 ou so a arsch gmacht und has bi mobilezone lo flicke...
Aber darum schriibi die gschicht do ins forum, drmit Dir allisäged, dir göit au nümm!
ich habe fertig
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
usse oder inne display??Gustavo hat geschrieben:Bin gerade ziemlich angeschissen, da mein knapp 3 Monate altes SGH-Z500 den Sturz aus 0.5 Meter nicht ohne Display-Quasitotalschaden überstanden hat.
danke
usedisplay würd i gar nüt mache, bruchsch jo nid wirklich, eifach ihstelle das per knopfdrug abnimmsch anstatt per uffklappe... den gsehsch sogar d nummere

Bier ist ein Grundnahrungsmittel
settme fasch he...Goofy hat geschrieben:Und wieso schriibsch das nid em Beobachter oder em Kassesturz bzw. em K-Tipp?
würdmi aber ou aschisse vore fährnse goh...
weisch es wär jo ned huere füu abegange mim priis aber es geit ums prinzip und dä verkäufer isch mire meinig noche fräch...
Aber i ha vor a öpper höchers vom mobilezone z schriibe
undem ou dr link vo dämm therad z gäh. Und i würds huere cool finge wenn vüu vo euch würde ufd mobilezone verzichte und euchi handys im swisscom-shop oder im interdiscount oder so kaufed!
Ich hät si chef verlangt, denn wär er denn villeicht scho netter worde....kofinho hat geschrieben:settme fasch he...
weisch es wär jo ned huere füu abegange mim priis aber es geit ums prinzip und dä verkäufer isch mire meinig noche fräch...
undem ou dr link vo dämm therad z gäh. Und i würds huere cool finge wenn vüu vo euch würde ufd mobilezone verzichte und euchi handys im swisscom-shop oder im interdiscount oder so kaufed!
Bim Beobachter gosch jo nid vore Färnseh, kasches au eifach unter so nid (damits no meh Lüt mitbikömme als numme grad das forum)kofinho hat geschrieben:settme fasch he...
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Das hani scho gmacht aber är hett gseit weni dr chef wot de muessi am Sammschti cho... i ha emu när vom laade us am chef dörfe alüte aber dä hed umbedingt dr name vo dam verkäufer weue, wo mir e billigere priis verschproche hett, drmitr cha nochefrooge.The Dome hat geschrieben:Ich hät si chef verlangt, denn wär er denn villeicht scho netter worde....
Si hei mir eifach ned wöue gloube das mer eine hed gseit dases billiger isch.
und i hamer natürlich dr Name ned gmerkt vom versprächer...
-
- Erfahrener Benutzer
Do wäri au defür!!!!kofinho hat geschrieben:...
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!
Komisch, wenn das dr chef gsi isch, denn sett er doch selber chönne bestimme, wieviel du muesch zahle. und wenn er nid igseht, dass si schlechti arbet gleischtet hend und drum rabatt sette ge, denn hed er dr falsch job.kofinho hat geschrieben:Das hani scho gmacht aber är hett gseit weni dr chef wot de muessi am Sammschti cho... i ha emu när vom laade us am chef dörfe alüte aber dä hed umbedingt dr name vo dam verkäufer weue, wo mir e billigere priis verschproche hett, drmitr cha nochefrooge.
Si hei mir eifach ned wöue gloube das mer eine hed gseit dases billiger isch.
und i hamer natürlich dr Name ned gmerkt vom versprächer...
also kaputt ist das innere (grössere) Display.
War heut bei Media Markt, wo ich das Teil gekauft habe. Der Kundendienstler hat gesagt ich müsse mit 2/3 des Originalpreises (notabene 750.-) rechnen, 100.- material und 2 stunden techniker à 150.-!
de facto also angebot mediamarkt ca. 500.-!! das kanns ja wohl nicht sein? hatte vor jahren ein kaputtes display beim sony-ericsson t630, und soweit ich mich erinnere war da der Kostenpunkt um die 150.- ...
also los hälfe ... mobiletouch und handyclinic hani jetzt mol agschriebe ...
chunnts ächt im dütsche billiger, oder isch das e schlächti idee wäge aabieter etc.?
War heut bei Media Markt, wo ich das Teil gekauft habe. Der Kundendienstler hat gesagt ich müsse mit 2/3 des Originalpreises (notabene 750.-) rechnen, 100.- material und 2 stunden techniker à 150.-!
de facto also angebot mediamarkt ca. 500.-!! das kanns ja wohl nicht sein? hatte vor jahren ein kaputtes display beim sony-ericsson t630, und soweit ich mich erinnere war da der Kostenpunkt um die 150.- ...
chunnts ächt im dütsche billiger, oder isch das e schlächti idee wäge aabieter etc.?
B6X & Durchschnittsuser 2004
Hmm worum kaufsch nid eifach irgend es bruchts öbberem ab, oder ricardo etc...???Gustavo hat geschrieben:also kaputt ist das innere (grössere) Display.
Wenn du dir einen Einbau zutraust:
http://cgi.ebay.ch/original-Samsung-SGH ... dZViewItem
Wird sicherlich die billigste Variante sein!
http://cgi.ebay.ch/original-Samsung-SGH ... dZViewItem
Wird sicherlich die billigste Variante sein!
Wieso suchst du nicht jemanden der es für dich über die Haftplichtversicherung nimmt? Da hast du den Selbstbehalt (zwischen 100.- und 200.- Franken) den du selber zahlen musst.Gustavo hat geschrieben:Bin gerade ziemlich angeschissen, da mein knapp 3 Monate altes SGH-Z500 den Sturz aus 0.5 Meter nicht ohne Display-Quasitotalschaden überstanden hat.
danke
Ist zwar Versicherungsbetrug, aber eine Möglichkeit.
Do drzue sag ich nur eins, denn aber jo nid jommere wenn die neue Police chöme und dörte ine stoht, leider mien mir Prämie und so und so viel % erhöhe....!Dreamer hat geschrieben:Wieso suchst du nicht jemanden der es für dich über die Haftplichtversicherung nimmt? Da hast du den Selbstbehalt (zwischen 100.- und 200.- Franken) den du selber zahlen musst.
Ist zwar Versicherungsbetrug, aber eine Möglichkeit.