Handydisplay kaputt - Kosten?

Der Rest...
Antworten
Gustavo
Erfahrener Benutzer

Handydisplay kaputt - Kosten?

Beitrag von Gustavo »

Bin gerade ziemlich angeschissen, da mein knapp 3 Monate altes SGH-Z500 den Sturz aus 0.5 Meter nicht ohne Display-Quasitotalschaden überstanden hat.

Hat jemand erfahrung mit Reparatur? Was kostets? Ist ja wohl kaum in der Handyversicherung / Garantie inbegriffen, oder?

danke
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

chasch dr grad e neus kaufe
PETRIC RAUS

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

Starmaster hat geschrieben:chasch dr grad e neus kaufe
schätzig oder erfahrigswärt? dr neuwärt vo däm teil isch 700.-, und i ha mi abo jo erst verlängeret, dorum chani jo kei vergünstigts me neh...

Schluggspächt
Benutzer

Beitrag von Schluggspächt »

Isch das 's gliche wie 's D500? Ich ha vor eme zytli in ängland handy-ersatzteil kauft, bi uns in dr schwiz hani nüt gfunde =(.

lueg mol bi http://www.sparepartsformobilephones.co.uk

sin biz chaote in däm lade aber mini joysticks fürs sonyericsson sin nach 2 wuche koh. aber displays sin au biz türer als joysticks.

bugix
Benutzer

Beitrag von bugix »

Gustavo hat geschrieben:schätzig
200 - 400.-

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Telefonieren kannst auch ohne Display :p

kofinho
Benutzer

Beitrag von kofinho »

Auso i ha mis Nokia 6680 ou so a arsch gmacht und has bi mobilezone lo flicke...

Kostet hetts 184.- wobi das handy es zimlech grosses display hett...

Aber Mobilezone chani überhoupt ned empfähle!

Schnäu e churzi zämefassig was dert abgloffe isch!

Mis handy isch 3 mönet ir reparatur gsi und denn hani gfunde das es längt und i bi de id filiale go reklamiere.
dr agschtellti hedd de gmeint das das würklech ned gued sig und ig mis handy füu billiger bechume!

Woni de am nechschte mittwuch s handy andlech ha derfe hole isch de nümm dä agschtellt im lade gsi vom letschte mou und dä wo dert gsi isch hedds eifach ned weue billiger gäh... är wüssi nüd vo dämm und so...

i han zimlech reklamiert. Aber dä "nätti" maa hed nume chönne lache...
Am schluss hani de gseit das ig jetz mis handy nime und das gäud gibe,
aber nie me i dä lade wirde cho...

do heder wider numme chönne lache und gmeint, dass das mis problem sigi...
Do heder scho rächt, für ihn ischs jo kes problem, wenn ei kund seit är chund nümm...

Aber darum schriibi die gschicht do ins forum, drmit Dir alli :) säged, dir göit au nümm!
Boykottieret d mobilezone!!!!!!

ich habe fertig

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

kofinho hat geschrieben:Auso i ha mis Nokia 6680 ou so a arsch gmacht und has bi mobilezone lo flicke...

Kostet hetts 184.- wobi das handy es zimlech grosses display hett...

Aber Mobilezone chani überhoupt ned empfähle!

Schnäu e churzi zämefassig was dert abgloffe isch!

Mis handy isch 3 mönet ir reparatur gsi und denn hani gfunde das es längt und i bi de id filiale go reklamiere.
dr agschtellti hedd de gmeint das das würklech ned gued sig und ig mis handy füu billiger bechume!

Woni de am nechschte mittwuch s handy andlech ha derfe hole isch de nümm dä agschtellt im lade gsi vom letschte mou und dä wo dert gsi isch hedds eifach ned weue billiger gäh... är wüssi nüd vo dämm und so...

i han zimlech reklamiert. Aber dä "nätti" maa hed nume chönne lache...
Am schluss hani de gseit das ig jetz mis handy nime und das gäud gibe,
aber nie me i dä lade wirde cho...

do heder wider numme chönne lache und gmeint, dass das mis problem sigi...
Do heder scho rächt, für ihn ischs jo kes problem, wenn ei kund seit är chund nümm...

Aber darum schriibi die gschicht do ins forum, drmit Dir alli :) säged, dir göit au nümm!
Boykottieret d mobilezone!!!!!!

ich habe fertig
Und wieso schriibsch das nid em Beobachter oder em Kassesturz bzw. em K-Tipp?
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Gustavo hat geschrieben:Bin gerade ziemlich angeschissen, da mein knapp 3 Monate altes SGH-Z500 den Sturz aus 0.5 Meter nicht ohne Display-Quasitotalschaden überstanden hat.

Hat jemand erfahrung mit Reparatur? Was kostets? Ist ja wohl kaum in der Handyversicherung / Garantie inbegriffen, oder?

danke
usse oder inne display??
usedisplay würd i gar nüt mache, bruchsch jo nid wirklich, eifach ihstelle das per knopfdrug abnimmsch anstatt per uffklappe... den gsehsch sogar d nummere ;)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

kofinho
Benutzer

Beitrag von kofinho »

Goofy hat geschrieben:Und wieso schriibsch das nid em Beobachter oder em Kassesturz bzw. em K-Tipp?
settme fasch he...
würdmi aber ou aschisse vore fährnse goh...
weisch es wär jo ned huere füu abegange mim priis aber es geit ums prinzip und dä verkäufer isch mire meinig noche fräch...
Aber i ha vor a öpper höchers vom mobilezone z schriibe
undem ou dr link vo dämm therad z gäh. Und i würds huere cool finge wenn vüu vo euch würde ufd mobilezone verzichte und euchi handys im swisscom-shop oder im interdiscount oder so kaufed!

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

kofinho hat geschrieben:settme fasch he...
weisch es wär jo ned huere füu abegange mim priis aber es geit ums prinzip und dä verkäufer isch mire meinig noche fräch...
undem ou dr link vo dämm therad z gäh. Und i würds huere cool finge wenn vüu vo euch würde ufd mobilezone verzichte und euchi handys im swisscom-shop oder im interdiscount oder so kaufed!
Ich hät si chef verlangt, denn wär er denn villeicht scho netter worde....

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

kofinho hat geschrieben:settme fasch he...
Bim Beobachter gosch jo nid vore Färnseh, kasches au eifach unter so nid (damits no meh Lüt mitbikömme als numme grad das forum)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

kofinho
Benutzer

Beitrag von kofinho »

The Dome hat geschrieben:Ich hät si chef verlangt, denn wär er denn villeicht scho netter worde....
Das hani scho gmacht aber är hett gseit weni dr chef wot de muessi am Sammschti cho... i ha emu när vom laade us am chef dörfe alüte aber dä hed umbedingt dr name vo dam verkäufer weue, wo mir e billigere priis verschproche hett, drmitr cha nochefrooge.
Si hei mir eifach ned wöue gloube das mer eine hed gseit dases billiger isch.
und i hamer natürlich dr Name ned gmerkt vom versprächer...

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB Forever »

kofinho hat geschrieben:...
Do wäri au defür!!!!
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

kofinho hat geschrieben:Das hani scho gmacht aber är hett gseit weni dr chef wot de muessi am Sammschti cho... i ha emu när vom laade us am chef dörfe alüte aber dä hed umbedingt dr name vo dam verkäufer weue, wo mir e billigere priis verschproche hett, drmitr cha nochefrooge.
Si hei mir eifach ned wöue gloube das mer eine hed gseit dases billiger isch.
und i hamer natürlich dr Name ned gmerkt vom versprächer...
Komisch, wenn das dr chef gsi isch, denn sett er doch selber chönne bestimme, wieviel du muesch zahle. und wenn er nid igseht, dass si schlechti arbet gleischtet hend und drum rabatt sette ge, denn hed er dr falsch job.

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

also kaputt ist das innere (grössere) Display.

War heut bei Media Markt, wo ich das Teil gekauft habe. Der Kundendienstler hat gesagt ich müsse mit 2/3 des Originalpreises (notabene 750.-) rechnen, 100.- material und 2 stunden techniker à 150.-!

de facto also angebot mediamarkt ca. 500.-!! das kanns ja wohl nicht sein? hatte vor jahren ein kaputtes display beim sony-ericsson t630, und soweit ich mich erinnere war da der Kostenpunkt um die 150.- ...

also los hälfe ... mobiletouch und handyclinic hani jetzt mol agschriebe ...

chunnts ächt im dütsche billiger, oder isch das e schlächti idee wäge aabieter etc.?

lina
Erfahrener Benutzer

Beitrag von lina »

Gustavo hat geschrieben:also kaputt ist das innere (grössere) Display.

War heut bei Media Markt, wo ich das Teil gekauft habe. Der Kundendienstler hat gesagt ich müsse mit 2/3 des Originalpreises (notabene 750.-) rechnen, 100.- material und 2 stunden techniker à 150.-!

de facto also angebot mediamarkt ca. 500.-!! das kanns ja wohl nicht sein? hatte vor jahren ein kaputtes display beim sony-ericsson t630, und soweit ich mich erinnere war da der Kostenpunkt um die 150.- ...

also los hälfe ... mobiletouch und handyclinic hani jetzt mol agschriebe ...

chunnts ächt im dütsche billiger, oder isch das e schlächti idee wäge aabieter etc.?
Hmm worum kaufsch nid eifach irgend es bruchts öbberem ab, oder ricardo etc...???

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Wenn du dir einen Einbau zutraust:

http://cgi.ebay.ch/original-Samsung-SGH ... dZViewItem

Wird sicherlich die billigste Variante sein!

Dreamer
Benutzer

Beitrag von Dreamer »

Gustavo hat geschrieben:Bin gerade ziemlich angeschissen, da mein knapp 3 Monate altes SGH-Z500 den Sturz aus 0.5 Meter nicht ohne Display-Quasitotalschaden überstanden hat.

danke
Wieso suchst du nicht jemanden der es für dich über die Haftplichtversicherung nimmt? Da hast du den Selbstbehalt (zwischen 100.- und 200.- Franken) den du selber zahlen musst.

Ist zwar Versicherungsbetrug, aber eine Möglichkeit.

lina
Erfahrener Benutzer

Beitrag von lina »

Dreamer hat geschrieben:Wieso suchst du nicht jemanden der es für dich über die Haftplichtversicherung nimmt? Da hast du den Selbstbehalt (zwischen 100.- und 200.- Franken) den du selber zahlen musst.

Ist zwar Versicherungsbetrug, aber eine Möglichkeit.
Do drzue sag ich nur eins, denn aber jo nid jommere wenn die neue Police chöme und dörte ine stoht, leider mien mir Prämie und so und so viel % erhöhe....!

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

Ich ha bi mim ehemolige Nokia 6280 für e neus Display inkl. Ibau 70 Stuz zahlt!
Faire Pris!

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

@Namelos und wo hesch das gmacht? Das isch mehr als fair dä priis...

würd sage 2 läppe würdi abdrucke, aber mehr isch denn doch viel ...
versicherigsbetrug ääähm ... :o

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Gustavo hat geschrieben:versicherigsbetrug ääähm ... :o
Genau, lass es lieber oder tu es gleich richtig.
Die Strafe für einen Vers.betrug von 500 Stutz ist höchstens lapidar geringer (wenn überhaupt) als bei einem von 500'000.- :)

Antworten