goalunited online-fussballmanager

Der Rest...
crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Mindl hat geschrieben:@crypto: wird chli e kuriosi uffstellig gäge dich ha... mol luege wie sich mi goalie i dä verteidigung schloht :D
i wird au mi b-elf ufm platz ha. will no e paar spieler (di halbi mannschaft) uf e neui position umgwöhne.
Mindl hat geschrieben:... 19:1 tore, 9 punkte tabellenführer...

bin soweit zufrieden :)
reschpäggt! i ha zwar am meischte gool gschosse vo dr liga, aber in las pacha (wüsst gärn wohär die lüt sin wo sone fantasy-naame hän) hani nur e unentschiede gholt: platz drei und logischi 2 pünggt ruggschtand.

Mindl hat geschrieben:@Selbstvertrauen: ist irgendwie noch verbugt, sollte bei siegen steigen und bei niederlagen fallen... meine spieler weinen inzwischen weil sie nur 5:0 gewinnen :D
geht mir genauso. aber ich glaube das liegt auch daran, dass wir englische woche haben und erst ein freundschaftsspiel hatten. d.h. die ersatzspieler hatten noch kaum einsatzminuten (ämmel bi mir). diejenigen sind es wohl, die weinen...
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

crypto hat geschrieben: geht mir genauso. aber ich glaube das liegt auch daran, dass wir englische woche haben und erst ein freundschaftsspiel hatten. d.h. die ersatzspieler hatten noch kaum einsatzminuten (ämmel bi mir). diejenigen sind es wohl, die weinen...
samstig wird i mitere a-b 11 spiele :) und bi dir wird ich e 3-5-2 spiele mit 1 ms und 1ls...
doderbi währdet 4 lütlis nid uff ihre positione spiele :) das wird e gaudi.. und wenn alles passt stoht sogar no e 0.4 goalie i dä chiste -g-
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

ou was!!! mindl, kennsch hobbits play football? dasch einersits e verein bi dir in dr liga. anderersits ischs aber e mehrmolige hattrick-schwizermeischter, momentan uf platz 2!
dr user bi dir in dr liga heisst eros_fan.
dr mehrmoligi hattrick-meischter nennt sich Teg_Navanis.
du spielsch zwar erscht am einezwanzigschte oktober gege das fake, aber lohn'en bitte mit eme stängeli aabe!
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

[quote="Mindl"]nö, oder gits eppe e liste wie stark dr fcb, st galle oder luzern isch??? ]
Bi Hattrick gseht me das! :cool:

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

The Dome hat geschrieben:Gibt es bei Goalunited auch ein eigener Nachwuchs, wo man Spieler ziehen kann? :confused:
nei gits nid. dorum s' ;) hinter minere ussag...
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

tipp an alli! (i hoff s'verstöhn alli dr mittenza-dialäkt...)

wenn er uf dr suechi nach neue spieler sind, denn sueched ändi wuche!
i bi grad dr transfermäärt am sondiere sit öppe re stund.
ha e ersatzstürmer gsuecht, wo me au mol imne ärnschtkampf cha aaneloh und nid z'vill stutz welle usgeh; so zäh bis zwanzig mill. drbii stolpere ich über huffe bruuchbari spieler für wenig kohle. mi stürmer hani gfunde. är het e torschuss-wärt vo elf und het mi miedi zäh mill koschtet. zoberscht uf dr lischte, no niemmert het botte gha!
letscht wuchenänd und aafangs wuche hani au mol iinegluegt und vergliichbari spieler sin für fuffzig bis hundert mill übere laadedisch!!!

i chönnt mr vorstelle, dass villi übers weekend online göhn, nachm motto: wennd online bisch, chaufsch und verchaufsch spieler und es goht drei dääg bis si verchauft sin, also gohsch am mittwuch nomol go luege und lohsch's nochär sii bis zum weekend...

für mi gilt ab sofort: ändi wuche isch transferzit!

....übrigens hani e schnäppli gfunde für die wo grad online sin. mi team isch überbuecht uf däre position, drum chanen nid bruuche. d'wärt: flügel 12, gool 11, für nur 7500 stutz. d'auktion lauft no e halb stund, wenn'i nid no lang witerschrib...

dorum, schöns weekend und evtl bis morn während em spiel!
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

hehe, leider chli zspott... (mittelstürmer gsi??? det bin i scho guet versorgt ;) )

ich lueg immer das mini spieler samstig um die 7ni oder suntig obet ablaufet... den gönd alli glägeheitstype go ihkaufe :)
obwohl mi top goalie han i au amene suntig obet kauft, aber het scho gueti vortschritt unter mir gmacht... ändi saison gits guet 1-2 mio für dä :D wenn en überhaupt verkauf...

hobbits währdet sowieso rächt uffe sack kriege :cool: isch quasi e inaktivi mannschaft

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Die Transfers sötte viel schäller aktualisiert wärde....isch jo wie bi e-bay...bisch no 5 Sek. vor Schluss dr Högschtbietendie, aber bis du alles wieder aktualisiert hesch, het dir öbber dr Spieler vor dr Nase wäggschnappt... :(
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Sharky hat geschrieben:Die Transfers sötte viel schäller aktualisiert wärde....isch jo wie bi e-bay...bisch no 5 Sek. vor Schluss dr Högschtbietendie, aber bis du alles wieder aktualisiert hesch, het dir öbber dr Spieler vor dr Nase wäggschnappt... :(
dasch würklig chli shiat. vor allem isch während dr beta mol drüber gredet worde, dass sich d'transferfrischt binere überbietig um drei minute söll verlängere. umgsetzt ischs leider nid worde...
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

[quote="Mindl"]hehe, leider chli zspott... (mittelstürmer gsi??? det bin i scho guet versorgt ]

youp. ms gsi.
ha nur gseh, dass'd als einzige us däm fred online gsi bisch. do hani dänggt du chasch en evtl bruuche...
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Sharky hat geschrieben:Die Transfers sötte viel schäller aktualisiert wärde....isch jo wie bi e-bay...bisch no 5 Sek. vor Schluss dr Högschtbietendie, aber bis du alles wieder aktualisiert hesch, het dir öbber dr Spieler vor dr Nase wäggschnappt... :(
keline tip: gang auf meine gebote, den hesch unde e buton mit neu laden ;)
und du wirsch ussefinde wie die letzte sekunde vor schluss ganz gnau weisch wie tür sie sind...
gester hän mir 4te e spieler innerhalb vo dä letzte 20 sekunde (in 1000er schritt) vo 5 uff 25'000 uffegjagt... nujo bi 18'000 isch mr dä spieler ztür worde.

(mit neu laden wird äbe nid die ganzi transver liste aktualisiert sundern nur die spieler wo du in gebote hesch)

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

yess! 0:1 in dr 5te minute!
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Rooney
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rooney »

Ich spiel grad gege Blau weiss Oberburg, ich weiss nit was das für e Manager isch ich ha nur gseh das bi min gegner dr Goli und dr Ersatzgoli im Sturm isch :D und e Inneverdeitiger stohr im Gool :eek:

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Rooney hat geschrieben:Ich spiel grad gege Blau weiss Oberburg, ich weiss nit was das für e Manager isch ich ha nur gseh das bi min gegner dr Goli und dr Ersatzgoli im Sturm isch :D und e Inneverdeitiger stohr im Gool :eek:
Vermuetlich hed de manager kei uffstellig gmacht und spielt drum mit enre zufalls uffstellig. isch bi mim gegner au so, aber dä het brutal gueti spieler, gege dä hät ich kei chance.

Rooney
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rooney »

Hehe 2-0

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

hehe au 0:2!
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Erst 1:0 chund aber scho no!
Dr Live Ticker isch echt no spannend. do gohts jo immer e baar sekunde bis de weisch, ob dr schuss ine isch.

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Ich korrigiere mich 2:0 hehe

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

The Dome hat geschrieben:Ich korrigiere mich 2:0 hehe
däm fall isch dr schuss iine! :D
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

crypto hat geschrieben:däm fall isch dr schuss iine! :D
Jo volltreffer! :D

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Ha mich au grad mol agmäldet. Tönt no guet, euch so zue z lose...

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Bi mir stoht immerno 0:0... naja, au egal! Bi sowieso Tabälle-Erschte :D Ich haus jetzte hinter d MK!

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

0:3! so chas witergoh nach dr pause!
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

und 3:0

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

crypto hat geschrieben:0:3! so chas witergoh nach dr pause!
mach mir nid alles noche! :D

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

The Dome hat geschrieben:mach mir nid alles noche! :D
hesch au scho e gääli becho? :eek:
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

crypto hat geschrieben:hesch au scho e gääli becho? :eek:
Nei ich spiel fair :p

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

The Dome hat geschrieben:Nei ich spiel fair :p
i ha sone neui trainingseinheit usprobiert. dr tipp drzue hett mr dr klinsi us amerika mitbrocht: kampfhund-training... :D
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

0:4! wie stohts bi dir dome? :p
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

nur 1:3 vorne hmpf

die sellet sich ahstränge :( mues mi tordifferenz bhalte :D