Keine Registration mehr...

Diskussionen rund um den FCB.
freestate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von freestate »

Pippo Inzaghi hat geschrieben:Ich denke, man sollte Siegesgeheul unterlassen und sich der Zukunft widmen. Diese Massnahmen waren mehr als ein Schuss vor den Bug. Es liegt an uns Allen, wie die Zukunft wird. Der FcB hat einen grossen Schritt getan, jetzt liegt es an den Fans, diesen Schritt zu rechtfertigen.
hundertfach-Word!
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

si hän uns reschpäkt zollt und fehler igschtande, MACHE MIR S GLICHI AU!!!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Kawa hat geschrieben:Hoffentlig nimmt die jede bim Wort, nimm jo s grosse Portmonnaie mit für di 5000 Sixpacks :p
jo y ha für dä Poschte 1/8-Million budgetiert! :D
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

gerngeschehen!

Der Pz.Gen nimmt Gratulationen morgen nachmittag persönlich entgegen!
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Jetzt könne mr uns ändlich wieder mit em sportliche befasse!

Und das muess jetzt eifach ufwärts!

Ich ha's immer gsait: das wird e vollgeili Saison!

Basle's back!!! :p

follel
Benutzer

Beitrag von follel »

Schnitzelbrot hat geschrieben:Isch halt wieder so wie im alte Joggeli...au no cool ! :D
Hani jetzt au no grad welle schriibe. Aber im alte Joggeli hetts in dr MK definitv meh Platz gha...

Also au vo mir au e fetts danke an alli wo sich do iigsetzt häng.
Sieger isch uff alli Fäll dr Sport.

Freu mi uff e fett gfüllti MK. Isch halt scho nyts s'gliiche gsi an de Uefacup Games inere leere MK z'stoh (jo binis in der MK gsi, nei hami nyt registriert)

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Stanislaw hat geschrieben:gerngeschehen!

Der Pz.Gen nimmt Gratulationen morgen nachmittag persönlich entgegen!
gohsch morn Oobe jetz in Deyfelskäller (unlööblig: Devil's Cave) oder erscht am Samschtig?
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

zBasel Fondue
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zBasel Fondue »

juhu!!!!!! Endlich wieder ins Stadion!!!!!!!
Jetzt werden wieder die richtigen Fans ins Stadio gehen! Jetzt gibts wieder Super Stimmung und nicht diese Stimmung wie auf Beerdigungen wo jetzt herrschte!!!!!!!! :)

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

Sehr schön.

Ab jetzt wieder im Stadion!! Und nun rollen wir zusammen das Feld von hinten auf!!

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

zBasel Fondue hat geschrieben:(...) Jetzt werden wieder die richtigen Fans ins Stadion gehen! (...)
Solche Bemerkungen sind trotz allem unangebracht.

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Das löschende Hündchen geht um. :rolleyes: :eek:

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

was du nid seisch ;) bi au grad opfer worde :eek:
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

hehe, den letzten hab ich selbst gelöscht... :cool:

Koooooooom hündchen

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

mach i ab jetzt au, mini posts eifach sälber lösche..denn hed dr gueti spürhund chli mehr zit für wichtigeri sache :p

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

er hat ein ausgeprägtes Spürnäschen

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

wahnsinn!!! hey wieso nid zum zoll go, superspürnase? ;)

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

er macht sich gerade übers Hundefutter her :eek:

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

ach, denn isch är beschäftigt, könne mir also s forum zuemülle :D

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

dr vorschtand het ghofft, dass d mk würd dr schwanz izieh. das het sie aber nid gmacht. es git die alti fuuschtregle, dass dr gascht könig isch: das gilt nid nur in dr beiz, sondenr au in eme fuessballschtadion. und wenn keini gescht me kömme, muess me grundlegend öbbis ändere am angebot.

isch immer klar gsi, dass die massnaame nid durchsetzbar sin, ich ha immer für e zuun plädiert, wenn me denn garantiere ka, ihn im notfall (füür, panik) könne abzmontiere.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

follel hat geschrieben:im alte Joggeli hetts in dr MK definitv meh Platz gha...

Freu mi uff e fett gfüllti MK. Isch halt scho nyts s'gliiche gsi an de Uefacup Games inere leere MK z'stoh (jo binis in der MK gsi, nei hami nyt registriert)
aber nid immer, mängisch ischs au im alte joggeli proppevoll gsi ;)
hm, wie hesch das gmacht ohni z regischtriere? isch das die light-reg. ohni föteli gsi?

Muggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Muggel »

Do chunnt mir grad das us em Schlussbricht vo dr Arbeitsgruppe in Sinn, wo's unter em Abschnitt ZUSAMMENARBEIT ZWISCHEN FCB UND FANS; BEKENNTNIS DER FANS folgendes gheisse het:

Die Fans bekennen sich vorbehaltlos zum FCB. Sie werden sich in diesem Prozess der Zusammenarbeit für die Gewährleistung der Sicherheit im St.Jakob-Park und für die Pflege des Image des FCB und seiner Anhängerschaft mit den ihnen zur Vefügung stehenden Mitteln engagieren.

Dänk mol, dass do unter anderem au d'Sälbstregulierig gmeint isch, dass die in Zuekunft besser griffe duet.

Uf jede Fall bin au ich happy über dä Usgang vo de ganze Verhandlige :)

Pippo Inzaghi hat geschrieben:Hab anderswo ein schönes Zitat gelesen:

Gesiegt hat nicht der FcB. Gesiegt haben nicht die Fans. Gesiegt hat die Vernunft.

Ich denke, man sollte Siegesgeheul unterlassen und sich der Zukunft widmen. Diese Massnahmen waren mehr als ein Schuss vor den Bug. Es liegt an uns Allen, wie die Zukunft wird. Der FcB hat einen grossen Schritt getan, jetzt liegt es an den Fans, diesen Schritt zu rechtfertigen.

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Doch Herr Eymann, ich werde weiterhin gegnerische Spieler verhöhnen... :rolleyes:

Balisto
Erfahrener Benutzer

"Schweiz aktuell"

Beitrag von Balisto »

Doch Herr Eymann, ich werde weiterhin gegnerische Spieler verhöhnen... :rolleyes:

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

Nächstes mal im Joggeli, wenn die MK wieder offen ist, werden mit sicherheit "Eymann Eymann hahaha" Sprechchöre zu hören sein. :D

Autistöppler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Autistöppler »

the kaiser. hat geschrieben:dr vorschtand het ghofft, dass d mk würd dr schwanz izieh. das het sie aber nid gmacht. es git die alti fuuschtregle, dass dr gascht könig isch: das gilt nid nur in dr beiz, sondenr au in eme fuessballschtadion. und wenn keini gescht me kömme, muess me grundlegend öbbis ändere am angebot.

isch immer klar gsi, dass die massnaame nid durchsetzbar sin, ich ha immer für e zuun plädiert, wenn me denn garantiere ka, ihn im notfall (füür, panik) könne abzmontiere.
dr gascht isch aber nur könig, solang er sich au königlich chann beneh, vo dem här isch es jetz an uns in dr kurve, z'bewiese, dass es am 13. en einmaligi sach gsi isch, d'vorgab drfür hän mr vom fcb becho, aber wenn jetz wieder es paar unvrbesserlichi meine, es sig alles wiä vorhär, denn spucke sie jedem boykottierende, sympathisierende und sich dr arsch uffrissende fan ins gsicht...
Nur der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos....

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Geil! In einem Land, in dem es keine Pflicht zur Ausweismitnahme gibt, gibt es ID- Stichproben. Eine bessere Alibi-Übung habe ich noch nie gesehen....

Gratulation! D.h., dass es definitiv zu Ende ist
:D
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

JJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄWWWOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL!!!!!

bi hyt grad wieder mini jk go zrugghoole!
das isch e gfyyl gsi wie wiehnachte, gebuurdsdaag und ferieaafang zämme!!!

jetz sin aber au mir gforderet. mir mien zaige, ass die massnaame dr falschi wääg gsi sin.

und an alli andere ch-verain:

ZIEN EYCH WARM AA;
BASEL ISCH ZRUGG!!!!!!

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

ändlig! jetzt gits ändlig wider stimmig im chessel!!! jedi wett, dass au d'mannschaft mit ere andere iistellig wird uf em platz stoh in zuekunft.
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

hobivan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hobivan »

Und los jetzt. Drey Püngt müen ane ...!!!!

Geil
Geil
Geil
GeilGeilGeil
Geil
Geil
GeilGeilGeil

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Schooffseggel hat geschrieben:JJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄWWWOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL!!!!!

bi hyt grad wieder mini jk go zrugghoole!
das isch e gfyyl gsi wie wiehnachte, gebuurdsdaag und ferieaafang zämme!!!

jetz sin aber au mir gforderet. mir mien zaige, ass die massnaame dr falschi wääg gsi sin.
ey alte, respect für dini konsequänz...mues unglaublig geil si, eso d jk zruggzhole :)
mir mien und mir WÄRDE s zeige :cool:

Antworten