Sorry ha dr Kaffi sälber miese drinke...wär sunscht kalt worde!Rot-Blau Pat hat geschrieben:jo Du.. e Kaffi wär verliecht gar nit schlächt..![]()
Aber ich ka Dir e Antwort gäh.. ich gib zu, mi Haltig isch verliecht nit ganz
eifach z'verstoh.
Ich reg mi über e Zanni genauso uf wie die meischte andere. Ich schrei
au am Spiel, wenn er wieder so e Fählpass macht. Wenn ich Trainer wär,
würd dr Zanni scho lang nüm spiele. Mi meinig isch:
Zanni kritisieren = ja
Schreie, wenn er e Mischt spielt = sicher!
aber
persönlich werde und en welle zum Teufel schicke = nei.
Zanni raus schriebe, wenn mr e Spiel verlore hän und quasi ihm
allai d'Tschult gä = findi nit fair.
Mir wärs zwar au lieber, wenn dr Zanni nüm spielt.
Aber ich mach kei Stimmig gege en. Ich dänk, me muess au bits fair bliebe. Er spielt jo sicher nit extra schlächt. Er kas verleicht eifach nit besser. Aber das er siet über eme Joor dörf ei Mischt nach em andere Spiele, dass e Vize-Bändeliträger isch.. das isch nit si Fähler, sondern dr Fähler vo däm
wo en ufstellt.

Ich verstand ehrlig gseit immer nonig wo dr Unterschiid isch zwüsche "schreie wenn är Mischt spielt" und "ihn welle zum Teufel jage". Was schreisch du denn, wenn de di wäge ihm ufregsch? Isch das denn nid au perseenlig gege ihn gmeint...au wenns villicht nid wörtlig seisch?! Es isch jo nid so, dass ich "Zanni du H......." schrei...ich schrei z.B. "gopferdeggel Zanni" oder "man scho wieder dr gliich Fähler"..."lern Mol spiele"...usw.
Fuessball isch halt eifach kei Röggli-Sport und was die Spieler ufem Platz vo ihre Gegespieler zhöre griege, isch teils no schlimmer als unser Gschrei. Vo däm här find ichs relativ harmlos...sicher, wenn me d Schuld nur bi ihm suecht, isches au falsch...s brucht meischtens mehreri wo Fähler mache (wie dr Gross immer seit...d Fähler beginne scho im Mittelfäld...typische "Schutz"-Spruch füre Zanni), aber wenn är bi jedem zweite oder dritte Fähler/Gegegool mitverantwortlig isch, isch au klar, dass die meischte gege ihn hässig sin.
Ich find, wenn är nid besser ka spiele, isch är nid am richtige Ort do in Basel...so leids mer tuet (tuets mer das?!

Do muess dr Gross iisichtig sii...
...wie de aber us de divärse Threads kasch erkenne sin die zwei Persone die, wo wäg mien. Also gohts schlussändlig doch wieder uf...oder meinsch nid?
Muesch ufpasse, me muess differenziere zwüsche Zanni als Fuessballer und Zanni als Mensch...är ka jo ganz in Ordnig si, aber das macht no lang keine us, wo ich ufem Platz will seh...anderscht au eine wo ufem Platz super isch, ka s gröschte Arsch sii...so als Gedankeastoss.