ES REICHT - Zanni raus!!

Diskussionen rund um den FCB.
Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

Rot-Blau Pat hat geschrieben:jo Du.. e Kaffi wär verliecht gar nit schlächt.. :D
Aber ich ka Dir e Antwort gäh.. ich gib zu, mi Haltig isch verliecht nit ganz
eifach z'verstoh.
Ich reg mi über e Zanni genauso uf wie die meischte andere. Ich schrei
au am Spiel, wenn er wieder so e Fählpass macht. Wenn ich Trainer wär,
würd dr Zanni scho lang nüm spiele. Mi meinig isch:
Zanni kritisieren = ja
Schreie, wenn er e Mischt spielt = sicher!
aber
persönlich werde und en welle zum Teufel schicke = nei.
Zanni raus schriebe, wenn mr e Spiel verlore hän und quasi ihm
allai d'Tschult gä = findi nit fair.

Mir wärs zwar au lieber, wenn dr Zanni nüm spielt.

Aber ich mach kei Stimmig gege en. Ich dänk, me muess au bits fair bliebe. Er spielt jo sicher nit extra schlächt. Er kas verleicht eifach nit besser. Aber das er siet über eme Joor dörf ei Mischt nach em andere Spiele, dass e Vize-Bändeliträger isch.. das isch nit si Fähler, sondern dr Fähler vo däm
wo en ufstellt.
Sorry ha dr Kaffi sälber miese drinke...wär sunscht kalt worde! ;)

Ich verstand ehrlig gseit immer nonig wo dr Unterschiid isch zwüsche "schreie wenn är Mischt spielt" und "ihn welle zum Teufel jage". Was schreisch du denn, wenn de di wäge ihm ufregsch? Isch das denn nid au perseenlig gege ihn gmeint...au wenns villicht nid wörtlig seisch?! Es isch jo nid so, dass ich "Zanni du H......." schrei...ich schrei z.B. "gopferdeggel Zanni" oder "man scho wieder dr gliich Fähler"..."lern Mol spiele"...usw.

Fuessball isch halt eifach kei Röggli-Sport und was die Spieler ufem Platz vo ihre Gegespieler zhöre griege, isch teils no schlimmer als unser Gschrei. Vo däm här find ichs relativ harmlos...sicher, wenn me d Schuld nur bi ihm suecht, isches au falsch...s brucht meischtens mehreri wo Fähler mache (wie dr Gross immer seit...d Fähler beginne scho im Mittelfäld...typische "Schutz"-Spruch füre Zanni), aber wenn är bi jedem zweite oder dritte Fähler/Gegegool mitverantwortlig isch, isch au klar, dass die meischte gege ihn hässig sin.

Ich find, wenn är nid besser ka spiele, isch är nid am richtige Ort do in Basel...so leids mer tuet (tuets mer das?! :p ) aber denn sött är e neue Club sueche...aber ebe s isch e Problem vom Gross. Är stellt ihn immer uf und daher wird är kei andere Club miese sueche...au wenn är immer Fehler macht.
Do muess dr Gross iisichtig sii...
...wie de aber us de divärse Threads kasch erkenne sin die zwei Persone die, wo wäg mien. Also gohts schlussändlig doch wieder uf...oder meinsch nid?

Muesch ufpasse, me muess differenziere zwüsche Zanni als Fuessballer und Zanni als Mensch...är ka jo ganz in Ordnig si, aber das macht no lang keine us, wo ich ufem Platz will seh...anderscht au eine wo ufem Platz super isch, ka s gröschte Arsch sii...so als Gedankeastoss.
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Rot-Blau Pat
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rot-Blau Pat »

[quote="Fire of Basle"]Sorry ha dr Kaffi sälber miese drinke...wär sunscht kalt worde! ]

Jo isch sehs so: ich reg mi amme au uf.. viel.. ehrlich gseit.. und sag denn
gottverdammi.. wieder dr Zanni (he? das reimmt sich.. :D ) Mängmol sehnis
au cho.. wenn dr Ball uf si siete chunnt.. und er wieder falsch stoht..
dass nervt mi!! Aber ich schrei nit: Zanni raus. Ich schrei nit: Zanni Du
Pfiffe! Vereiss aendlich!! .. wie das anderi mache ..weisch. Das findi, goht
z'wiet. Ich find au, dass do im Forum Stimmig gege Ihn gmacht wird mit so
Zanni-raus-Threads goht zwiet.

Das er sich verliecht e andere Verein suche sott, do gangi mit Dir einig.
Aber solang en dr Trainer deckt.. do hilft denn minere Meinig noche au
nüt, wenn me am Matsch Zanni raus riefe tuet. Me verunsicheret dr Spieler
nur no mehr. Und dä Spieler het immer no e rot-blaus Liebli a. Also es nutzt
uns nüt, wenn mr dä Spieler abemache. Kritisiere isch ok. Am Match ufrege
tuet me sich sowieso. Und mit Kritik läbe muesch als Profi könne.. aber ich
ha amme z'Gfühl, me schiebt denn em Zanni, au am Spiel scho, alles in
d'Schueh. Weisch, i kas verstoh, weil er spielt jo au wirkli nit guet und das
scho lang.. aber ihm für alles d'tschult gä.. isch nit ok.
eimol rot-blau - immer rot-blau

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Also ich he ehrlich gsait dänkt, dass wenn dr CG dr Bärner uf d'Bank setzt, denn gsehn mr dr Zanni au nüm lang... :o

Wenn dr Zanni no dörf schpiile, denn dörfti das dr Bärner ganz sicher au!

Bitte beide raus Herr Gross, nid nur dr Bärner! :mad:

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

Rot-Blau Pat hat geschrieben:Jo isch sehs so: ich reg mi amme au uf.. viel.. ehrlich gseit.. und sag denn
gottverdammi.. wieder dr Zanni (he? das reimmt sich.. :D ) Mängmol sehnis
au cho.. wenn dr Ball uf si siete chunnt.. und er wieder falsch stoht..
dass nervt mi!! Aber ich schrei nit: Zanni raus. Ich schrei nit: Zanni Du
Pfiffe! Vereiss aendlich!! .. wie das anderi mache ..weisch. Das findi, goht
z'wiet. Ich find au, dass do im Forum Stimmig gege Ihn gmacht wird mit so
Zanni-raus-Threads goht zwiet.

Das er sich verliecht e andere Verein suche sott, do gangi mit Dir einig.
Aber solang en dr Trainer deckt.. do hilft denn minere Meinig noche au
nüt, wenn me am Matsch Zanni raus riefe tuet. Me verunsicheret dr Spieler
nur no mehr. Und dä Spieler het immer no e rot-blaus Liebli a. Also es nutzt
uns nüt, wenn mr dä Spieler abemache. Kritisiere isch ok. Am Match ufrege
tuet me sich sowieso. Und mit Kritik läbe muesch als Profi könne.. aber ich
ha amme z'Gfühl, me schiebt denn em Zanni, au am Spiel scho, alles in
d'Schueh. Weisch, i kas verstoh, weil er spielt jo au wirkli nit guet und das
scho lang.. aber ihm für alles d'tschult gä.. isch nit ok.
Ok dir gohts prinzipiell um die gwählte Wort wome schreit...sicher du schreisch ihm nid perseenlig zue, dass är schlächt isch, sondern du seisches "indiräkt" zu ihm in däm de die über ihn ufregsch...isch nid so abwärtend und respäktvoller, aber d Ussag dass är e Fläsche isch, isch bi beidne vorhande...miner Meinig noch meine beidi s gliiche...

...langsam ha ich s Gfühl du magsch dä Cheib eifach zfescht!? :eek: :p
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

6 fehler in 4 mätsch wo zu gool gführt hän, no comment :cool:
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schnitzelbrot »

the kaiser. hat geschrieben:6 fehler in 4 mätsch wo zu gool gführt hän, no comment :cool:
und dennoch bin ich überzügt dass mer ohni Zanni nid plötzlich wieder gwünne. S'Problem isch VIEL tiefer.

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Schnitzelbrot hat geschrieben:und dennoch bin ich überzügt dass mer ohni Zanni nid plötzlich wieder gwünne. S'Problem isch VIEL tiefer.
nur aschtändigi sieche, keini dräggsegg. nur 1 schpiiler, wo für kreativität sorgt, an 9 vo 16 gool beteiligt. e ergic wo dr delgado in däre form nid ka ersetze, dorum petric ins om.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

faederli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von faederli »

ich ha sit em Meier kei so schwache Verteidiger meh gseh!!!! Bim Meier ischs jo no lustig gsi will de e motorischi Störig kah het, abe r dr Zanni spielt si Scheiss no elegant zämme !!!!!!!!!
ich will widder Fuessball gseh!!!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

faederli hat geschrieben:ich ha sit em Meier kei so schwache Verteidiger meh gseh!!!! Bim Meier ischs jo no lustig gsi will de e motorischi Störig kah het, abe r dr Zanni spielt si Scheiss no elegant zämme !!!!!!!!!
dr meier isch he huerekampfsau gsi, wo wenigschtens voll in maa isch. :p :rolleyes:

falco

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

faederli hat geschrieben:ich ha sit em Meier kei so schwache Verteidiger meh gseh!!!! Bim Meier ischs jo no lustig gsi will de e motorischi Störig kah het, abe r dr Zanni spielt si Scheiss no elegant zämme !!!!!!!!!
Dr Meier isch cool gsi, immer voll in d'Kopfbäll, durum het är au so usgseh !

leroidebale

Beitrag von leroidebale »

Leute was denkt ihr? Werden die Securitas mich ins stadion lassen? Mit Einem Banner

ZANNI RAUS!

??

toaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von toaster »

leroidebale hat geschrieben:Leute was denkt ihr? Werden die Securitas mich ins stadion lassen? Mit Einem Banner

ZANNI RAUS!

??
Also wenn du dä uf dim Avatar bisch hätte si wohl eher mit anderem Mieh!
\o
/\_o
) ) \

[SIGPIC][/SIGPIC]

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

toaster hat geschrieben:Also wenn du dä uf dim Avatar bisch hätte si wohl eher mit anderem Mieh!
Wieso? Solang är nid uffs Fäld rennt und "bösi" Bengale ablosst, isch dass doch dene egal wär är isch, hauptsach är kunnt und gittene Gäld ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

hansy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hansy »

leroidebale hat geschrieben:Leute was denkt ihr? Werden die Securitas mich ins stadion lassen? Mit Einem Banner

ZANNI RAUS!

??
wenn die securitas fcb fans sind, dann helfen sie dir dabei noch!
“The scientists of today think deeply instead of clearly. One must be sane to think clearly, but one can think deeply and be quite insane.”
― Nikola Tesla

Maverick
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maverick »

Schnitzelbrot hat geschrieben:und dennoch bin ich überzügt dass mer ohni Zanni nid plötzlich wieder gwünne. S'Problem isch VIEL tiefer.
Irgendwo muess me mit dr Problembesytigung jo afoo... :D

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Maverick hat geschrieben:Irgendwo muess me mit dr Problembesytigung jo afoo... :D
würde eher e :cool: setze ;)

falco

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Meier war Innenverteidiger, eher entspricht Hodels Leistungsausweis jenem von Zanni. ;)
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

[quote="Éder de Assis"]Meier war Innenverteidiger, eher entspricht Hodels Leistungsausweis jenem von Zanni. ]

loss dr hodel in rue, dä het wenigschtens könne grätsche. und schöni gool schiesse, remember cup-matsch 89 geg yb ;)

falco

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

ZANNI RAUS!

??
wenn es dich von deinem ärger befreit, bitte

leroidebale

Ich habe eben kürzlich irgendwo gelesen, dass Banner genau angeschaut werden und je nach dem nicht zugelassen werden...

Ich denke die Allgemeinheitm würde so eine Aktion willkommen heissen. Denn Gross scheint es irgendwie ja doch nicht zu bemerken.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

leroidebale hat geschrieben:Ich habe eben kürzlich irgendwo gelesen, dass Banner genau angeschaut werden und je nach dem nicht zugelassen werden...

Ich denke die Allgemeinheitm würde so eine Aktion willkommen heissen. Denn Gross scheint es irgendwie ja doch nicht zu bemerken.
für zanni raus braucht man ja kein grosses leintuch oder bettlacken

und sonst mach es doppelt, und zeigst die seite mit dem hopp fcb :D

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

wenn scho nimmsch mit 8 kollege je e grosse buechschtabe ine und jede goht byn eme andere steward yne. und denn kunnt e fetts "zanni raus" use, wär glaub au e adäquati löösig. :D

falco

leroidebale

the kaiser. hat geschrieben:wenn scho nimmsch mit 8 kollege je e grosse buechschtabe ine und jede goht byn eme andere steward yne. und denn kunnt e fetts "zanni raus" use, wär glaub au e adäquati löösig. :D
jo söttigi löösige hämmir scho alles duuredänggt...Sisch scho druurig dass me zu söttige lösige griffe muess...

sStadion sött eigentlig e ort wo meinigsfreyheit herscht si. Aber dr FCB macht si letztschens alles um dMeinigsfreyheit zunterdrugge. Dass ish sicher e befähl vo dr Oeri. Di git Gäld und will nuet gege sich hööre. Das ish wie bi de Chinese oder Russe.

Gaaaaaanz Druuurig... :o

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

[quote="Éder de Assis"]Meier war Innenverteidiger, eher entspricht Hodels Leistungsausweis jenem von Zanni. ]

Jetzt foht das wieder ah, lönd mer emol dr Hodel in rueh, dä het mit Abstand dr bescht Schnauz kha wo's bim FCB je gäh het!! :mad: :D

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

leroidebale hat geschrieben:Ich habe eben kürzlich irgendwo gelesen, dass Banner genau angeschaut werden und je nach dem nicht zugelassen werden...

Gueti Idee, denn liest dr Gross das Banner und dänkt plötzlich "stimmt, DAS isch s'Problem", und er wechselt dr Zanni grad us und denn gwünne mer und wärde Meischter. Und das alles Dank Dir!! Merci !!! :rolleyes:

:p

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Erkenntnis des Tages:
Herr gross braucht ev noch 40..50 Spiele bis er einsieht, dass mit Stereovskis und Zannis nichts brauchbares resultiert. Ein Berater könnte ihm das zuflüstern.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Egal, um wen es sich handelt, einen "eigenen" Spieler öffentlich zu desavouieren finde ich völlig deplatziert.

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

nobilissa hat geschrieben:Egal, um wen es sich handelt, einen "eigenen" Spieler öffentlich zu desavouieren finde ich völlig deplatziert.
s'ainzig de-platzierte isch im wohrschte Sinn vom Wort wenn dr Zanni uffem Platz stoht!
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

nobilissa hat geschrieben:Egal, um wen es sich handelt, einen "eigenen" Spieler öffentlich zu desavouieren finde ich völlig deplatziert.
Lernt doch bitte mal unterscheiden zwischen Zanni - der Fussballer und Zanni - dem Privatmenschen.

Wer mehrere tausend Franken im Monat abholt für solche Leistungen MUSS sich Kritik gefallen lassen.

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

mimpfeli hat geschrieben:Lernt doch bitte mal unterscheiden zwischen Zanni - der Fussballer und Zanni - dem Privatmenschen.

Wer mehrere tausend Franken im Monat abholt für solche Leistungen MUSS sich Kritik gefallen lassen.
Konstruktive Kritik durch Fachleute ja, verletzende Kritik durch andere nein.

Antworten