goalunited online-fussballmanager

Der Rest...
Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

So, ha mi Managerstatus jetzt ändlich au becho....FC Blackfoot freut sich uf euch :p
Div. CH 5.64

für ein Freundschaftspiel bitte fordern, muss doch mal wissen wie ich stehe...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

crypto hat geschrieben:Offizielle Mitteilung von goalunited.org

12.09.06, Bug im Transfermarkt
Aufgrund eines fehlerhaften Skriptes sind gestern nachmittag die Finanzen bei einigen Vereinen aus den Fugen geraten. Gegen 19 Uhr mussten wir die Pforten schließen, um weitere Fehler zu vermeiden.

Wir konnten alle Finanzdaten wieder in Ihren ursprünglichen Zustand bringen, ohne auf ein Backup zurückgreifen zu müssen. Somit sind alle Einstellungen, die ihr bis 19 Uhr getätigt habt, erhalten geblieben.

Allerdings mussten alle Spieler vom Transfermarkt genommen und alle Transfers nach 12 Uhr rückgängig gemacht werden. Die Gebühren, die reservierten Gebote und die Ablösesummen wurden allen Managern wieder gutgeschrieben. Alle Spieler wurden von ihren üblichen Transfermarktsperren befreit und können sofort wieder von euch angeboten werden!

Wir möchten uns noch einmal vielmals für den Ausfall entschuldigen. Als kleine Wiedergutmachung werden wir in den nächsten Wochen 1000 Südamerikaner auf den Transfermarkt stellen.

Euer goalunited development team.
Ha no dänkt wo die 100'000 härko sin wo ich plötzlich z'viel gha ha...

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Eckfahne hat geschrieben:Ha no dänkt wo die 100'000 härko sin wo ich plötzlich z'viel gha ha...
isch mir ähnlich gange...
hmm 250'000 vorhär sinds doch nur 90'000 gsi...

aber schade, au mit 90'000 het ich die beide transver gmacht wo ich tätigt ha :(
do wartisch 1 wuche genau uff die spieler und den häsch sie und husch, dörfsch wieder noch däne sueche (händ mi beidi übrigens zämme 70'000 kostet gha, und mi team währi komplett gsi. wird miehsam die qualität wieder zfinde für dä pries -sniff-)

@crypto: hesch den dozumols e physiotherapeut und fitnesstrainer gha???
gester han i spieler mit 73 frischi gha, hüt han i keine meh unter 80ig... söti also kei problem sie bis am 20ig wieder die ganzi mannschaft uff 100 zha...
ha hüt grad no mi fitnesstrainer durch e andere ersetzt. jetzt brücht i nur no e ahständige trainer und e co. trainer, den währi wohl alles ok :)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Mindl hat geschrieben:...
@crypto: hesch den dozumols e physiotherapeut und fitnesstrainer gha???
gester han i spieler mit 73 frischi gha, hüt han i keine meh unter 80ig... söti also kei problem sie bis am 20ig wieder die ganzi mannschaft uff 100 zha...
ha hüt grad no mi fitnesstrainer durch e andere ersetzt. jetzt brücht i nur no e ahständige trainer und e co. trainer, den währi wohl alles ok :)
jo, i ha damals e physio und e fitter, beidi über 30 gha. villicht hän si aber sit denn au no chli öppis aapasst. s'dunggt mi au, dass d'fitnesswärt mittlerwiile schnäller stiige. wie gseit, i fahr mol so witer wie bishär und in e paar wuche chöne mr nomol do druf zrugg cho und vergliiche was gschiider isch. manager-witerbildigskurs, utertitel: erfahrigsustusch. :p

ha hütt am morge e elände verfi**te schei** fähler gmacht und mr e neue trainer aagschafft. är isch zwar sau guet (choschtet au e 10tuusger n dr wuche), aber i ha erscht nochär gseh, dass er e sehr defensivi grundiistellig het. aaaargh!
:mad:
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

crypto hat geschrieben:jo, i ha damals e physio und e fitter, beidi über 30 gha. villicht hän si aber sit denn au no chli öppis aapasst. s'dunggt mi au, dass d'fitnesswärt mittlerwiile schnäller stiige. wie gseit, i fahr mol so witer wie bishär und in e paar wuche chöne mr nomol do druf zrugg cho und vergliiche was gschiider isch. manager-witerbildigskurs, utertitel: erfahrigsustusch. :p

ha hütt am morge e elände verfi**te schei** fähler gmacht und mr e neue trainer aagschafft. är isch zwar sau guet (choschtet au e 10tuusger n dr wuche), aber i ha erscht nochär gseh, dass er e sehr defensivi grundiistellig het. aaaargh!
:mad:
passt defensiv, zu pressing und offside falle, bimene 3-5-2 system?? glaub weniger :D
den spielsch helt e 5-4-1 oder e 4-5-1, da passt scho....

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Mindl hat geschrieben:passt defensiv, zu pressing und offside falle, bimene 3-5-2 system?? glaub weniger :D
den spielsch helt e 5-4-1 oder e 4-5-1, da passt scho....
niemols! i lohn'en schaffe, dr trainer. dä söll halt luege, dass s'abwehrverhalte vom ganze team (4-4-2) aafangs saison mol uf e guets level chunnt (heisst: i will keini gegegool seh!). dä fliegt denn no gnueg frieh, wenn e passende kandidat uf em märt ufftaucht.
à propos: i fänds no geil wenn me die aagschtellte au chönnt transferiere. denn hätti jetzt wenigschtens e fitnesstrainer und e physio...
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

jo, hetsch mi alte fitness chöne ha (500 euro d wuche fähigkeit sehr wenig)

i fänds no toll wenn mr au direkt handel zwischet spieler cha mache...
kolleg het e spieler welle verkaufe wo ich gsuecht han, wieso nid direkt transvers??? hetem jo gmietlichi 20'000 zahlt gha, aber dä spieler isch wäg em bug gar nümmi uff em transver :( jänu c'est la vie

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Mindl hat geschrieben:jo, hetsch mi alte fitness chöne ha (500 euro d wuche fähigkeit sehr wenig)

i fänds no toll wenn mr au direkt handel zwischet spieler cha mache...
kolleg het e spieler welle verkaufe wo ich gsuecht han, wieso nid direkt transvers??? hetem jo gmietlichi 20'000 zahlt gha, aber dä spieler isch wäg em bug gar nümmi uff em transver :( jänu c'est la vie
das wär natürlig scho ultimativ. aber si wärdes nid mache, will denn d'wäg vo cheater mit doppelaccount g'äbnet wäre...
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

crypto hat geschrieben:das wär natürlig scho ultimativ. aber si wärdes nid mache, will denn d'wäg vo cheater mit doppelaccount g'äbnet wäre...
doppelaccount -lol-

könnte per sofort mit 2 ip's ins netz und wunderbar einen zweiten account installieren... dan irgend einen 0.8 für wenig kaufen und eine woche später für 90'000 in den transvermarkt stellen, mit dem anderen account bieten und noch auf 2-3 andere accounts übermässig hohe preise zahlen... bin ja neu im spiel und kenne die transverpreise nicht :)
dan hab ich 0 franken rest und spiele eine saison....

aber da ich prinzipiell gegen cheaten bin, lass ich dass, gab schon genug onlinespiele die mir wegen cheatereien nicht mehr gefallen...

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

i würds dr au nid aaroote. ein um dr ander wird verwütscht und kickt. übrigens au ohni identischi ip. dorum hets das griene dreieck mit em usruefezeiche (z.b. bim transfermärt). dört cha mr verdacht kund tue und dä wird denn überprieft und womöglich au banned...
für die wo wänn wüsse wo d'schlupflöcher sin ;) :
http://www.goalunited.org/phpbb/viewtopic.php?t=3507&postdays=0&postorder=asc&start=150
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

http://www.goalunited.org/phpbb/viewtopic.php?p=47487#47487neuerdings gits e landesranking. wo me stoht, cha mr in dr kontaktsitte vom verein aaluege. ich bi uf baltz 228. ihr???

no was. chli spoht, aber immerhin:
-----------------------------------
Verfasst am: Mo Sep 11, 2006 2:21 pm
Titel: UPDATE: Version v0.3774 online (Neues Intro + neue Trikots) Zum ersten Ligaspiel am 9.9. haben wir einige Bugfixes und das neue goalunited-Intro hochgeladen. Hier nochmal die komplette Liste der Updates vom letzten Wochenende:

Neuheiten/Ergänzungen:
Login:
- neues Intro mit dem offiziellen goalunited song "It's your game" von Caleidoscope
Mein Verein:
- 4 neue Trikotdesigns

Änderungen:
Aufstellung: (vom 7.9.)
- Manndeckung bzw. Raumdeckung einstellbar (Spezialtaktiken)
Transfermarkt:
- es können nur noch maximal 25 Spieler im Kader sein (vorher 35; bei einem 35 Spieler-Team war der Trainingseffekt zu groß)
Training: (vom 7.9.)
- Manndeckung, Raumdeckung und Selbstvertrauen können nicht mehr direkt trainiert werden; sie fallen auf der Trainingsseite weg
- Mannschaftstraining wird nicht mehr von der Frische des Teams abgezogen ("Teamgeist" genannt); das bedeutet, dass beim Mannschaftstraining immer alle Trainingspunkte vergeben werden sollten
- dadurch fällt die "Teamgeist"-Anzeige weg; statt dessen wird "Selbstvertrauen" beim Trainingsverlauf-Diagramm angezeigt
Kontaktseite:
- Ranking (landesweite Rangliste) wird angezeigt

Bug Fixes (Fehlerkorrekturen):
Alle Spiele:
- Laden der Daten erheblich beschleunigt
- Vereinswappen werden angezeigt
Live-Ticker:
- diverse bugfixes (vom 9.9.)
Zeitung:
- wenn noch keine Spiele statt gefunden haben entsprechende Anzeige
Zeitung und Sponsoren:
- Verlaufbalken (z.B. Zeitung->Spielerbewertung oder Sponsoren->Verhandlungsbereitschaft) wurden unter Flash 8 nicht angezeigt
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

gooli?

Beitrag von crypto »

will no chli wärbig mache. i verchauf e 19-jährige gooli mit tw-fähigkeit 14 us em eigene noochwuggs ;) .

d'edith seit am mindl dangge! server isch down gsi...
und s'edith mäldet sich nomol, will dr spieler verkauft worde isch.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

keine berechtigung dieses foto anzuschauen ....

kauf mir die wuche e .4rer goalie :)
oder zwei, so 19 jährigi schnössel, währdet e harts training dörfe erläbe...

ahjo negst wuche isch scho englischi ahgseit... bi nur 756 oder so i dä schwiez :) aber das söt sich noch däm wuchenändi ändere -g-

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

rooney verletz jo mini spieler nid bi däm friendly! scho 2 gääli und e rooti gege dich. na ja, wenigschtens hesch kei mittelsstürmer me jetzt... :p
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

crypto wird di gloria noch em friendly grad mol vordere :)

mal guge eb mini chemie konzert gnueg doping produzieret für mini mannschaft ;)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

crypto hat geschrieben:http://www.goalunited.org/phpbb/viewtopic.php?p=47487#47487neuerdings gits e landesranking. wo me stoht, cha mr in dr kontaktsitte vom verein aaluege. ich bi uf baltz 228. ihr???
grad eppis lustigs gseh: bin tabelle füerer i dä liga, aber im landesranking sind 2-5 vor mir plaziert -ankopfkratz-

Rooney
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rooney »

crypto hat geschrieben:rooney verletz jo mini spieler nid bi däm friendly! scho 2 gääli und e rooti gege dich. na ja, wenigschtens hesch kei mittelsstürmer me jetzt... :p
MUHAHAH TOOOOORR 0-1 :D Geile Kopfball gsi!

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Mindl hat geschrieben:grad eppis lustigs gseh: bin tabelle füerer i dä liga, aber im landesranking sind 2-5 vor mir plaziert -ankopfkratz-
i gläb das wird vor dr saison für die ganzi saison berächnet, also nur ei mol im "johr".
d'forderig isch scho so guet wie aagnoh!

...aaargh :mad: , jetzt schiesst dr rooney doch tatsächlich 10 min vor schluss zu zähnt no s'0:1! immerhin chani mi drmit tröschte, dass mini jungs mit zwei stuf iisatz weniger spiele und no kei charte bechoo hän. schliesslich gilts am samschtig wider ärnscht!
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

ihsatz uff meh als 0 stelle imene fründschaftsspiel???

nujo ich bi so guet wie uffgstiege, het genau 3 aktivi lüt i dä liga... und die händ no am letzte spieltag ihres direktduell. wird mi wohl gäge eine chöne duresetze :D

had forderig scho abgschigt, aber goht jo 2 wuche bis mr gägenander dörfet spiele

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

i spiel scho mit iisatz 0, abr dr roonmeischter mit durchschnittligem.
s'frünschaftsspiel isch aagnoh. bis in zwei wuche, und lueg, dass d'sicherheitsmassnahme guet sin. sunscht kriegsch wäg mine ultras no e stadionsperri... ;)
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Rooney hat geschrieben:MUHAHAH TOOOOORR 0-1 :D Geile Kopfball gsi!
tja, hat nicht sollen sein.
gratulier!
nimmt mi wunder ob di mittelstürmer gschperrt isch fürs ligaspiel am samschtig. sone situation hani nämmli no nie gha. är sött eigentlich dörfe spiele, aber ob das s'syschtem au so berächnet weiss'i nid. wär kul, wennd mr chönntsch brichte.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Rooney
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rooney »

[quote="crypto"]i spiel scho mit iisatz 0, abr dr roonmeischter mit durchschnittligem.
s'frünschaftsspiel isch aagnoh. bis in zwei wuche, und lueg, dass d'sicherheitsmassnahme guet sin. sunscht kriegsch wäg mine ultras no e stadionsperri... ]

Hehe mini Jungs gänd alles.

Isch nid guet wenn me in de Fründschaftspiel durchnittliche isatz istellt?

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Rooney hat geschrieben:Hehe mini Jungs gänd alles.

Isch nid guet wenn me in de Fründschaftspiel durchnittliche isatz istellt?
hesch eifach e grössere fitnessverluscht und chasch dämentsprächend weniger trainiere, damit dr fitnesswärt nid fallt, sondern vo wuche zu wuche gliich blibt. drfür isch d'chance grösser s'spiel z'gwünne und das tuet dr form vo de spieler und am mannschaftsgeischt guet...
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

genau fründschaftsspiel immer uff 0% ha :) usert mr spielt gäge muttenz -grrr-

mini bande freut sich scho uff dini ultras ;)

wie sell ich mi mannschaft eigentlich ihstelle gäge lütlis wo sid em reset nie online gsi sind??? 50% wie allewyl oder länget 25%??
mach glaub samstig no 50ig und mittwuch lueg i den...

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Bi mir hets mi Ufstellig automatisch glöscht und Bilder gits vo de Spieler au nümme... :confused:
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Rooney
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rooney »

crypto hat geschrieben:tja, hat nicht sollen sein.
gratulier!
nimmt mi wunder ob di mittelstürmer gschperrt isch fürs ligaspiel am samschtig. sone situation hani nämmli no nie gha. är sött eigentlich dörfe spiele, aber ob das s'syschtem au so berächnet weiss'i nid. wär kul, wennd mr chönntsch brichte.
Also so wie es usseht dörf mi Mittelstürmer am Samstig spiele, es zeigt bi ihm nit a dass er roti Karte het.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

@crypto: wird wohl am friendly rächt e miesi mannschaft uffs fäld stelle :)

ha hüt paar nätti biligi sache gfunde wo morn fertig sind (.4-.8 er wo 19ni sind... ideal zum uffetrainiere :) evtl gits no 1 oder 2 spieler als ersatz für mini ersti truppe)

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Ich habe bei diesem Spiel noch nicht wirklich den Durchblick. Kann man irgendwo die absolute Stärke seiner Mannschaft sehen, oder geht das nur im Vergleich zur anderen Mannschaft? Weil wenn ich nur weiss, wie gut meine Mannschaft im Vergleich zum Gegner war, ist das irgendwie mühsam.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

The Dome hat geschrieben:Ich habe bei diesem Spiel noch nicht wirklich den Durchblick. Kann man irgendwo die absolute Stärke seiner Mannschaft sehen, oder geht das nur im Vergleich zur anderen Mannschaft? Weil wenn ich nur weiss, wie gut meine Mannschaft im Vergleich zum Gegner war, ist das irgendwie mühsam.
nö, oder gits eppe e liste wie stark dr fcb, st galle oder luzern isch??? ;)

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

crypto hat geschrieben:will no chli wärbig mache. i verchauf e 19-jährige gooli mit tw-fähigkeit 14 us em eigene noochwuggs ]Bild[/URL]

d'edith seit am mindl dangge! server isch down gsi...
Gibt es bei Goalunited auch ein eigener Nachwuchs, wo man Spieler ziehen kann? :confused:

Antworten