jedefalls han ich die mol gforderet.
sunst cha au epper mi vordere: Chemie Basel
wie allewyl
s erste heimspiel isch immer ussverkauft... oder fast immer.Rooney hat geschrieben:Muhaha ich ha 4-0 gwunne gege YB![]()
Was het euers Stadion für e Kapazität und wie tür sind euri Tickets?
Mi Stadion isch hüt voll gsi mit 3000 Zueschauer, Tickets 15.--
Ich glaub ich mach mini Tickets fürs nächste spiel uf 25.--
Wer will e fründschaftsspiel eifach Fordere
Basel City
ha di gforderet!Rooney hat geschrieben:...Wer will e fründschaftsspiel eifach Fordere
Basel City...
es bringt jetzt no am meischte, will im momänt alli mannschafte no gliich stark sind, nach em reset. d.h. ich ha im durchschnitt vo allne spieler di gliich gueti mannschaft wie dr tabällefierer vo dr erschte liga. was me drus macht isch e anders thema...Sharky hat geschrieben:Bringts no öbbis, jetzt no iztiege?
ha leidr scho eins buecht gegene rooney, aber gärn e andrs mol wider!Athenry hat geschrieben:@ crypto und stapelfahrer
hab euch auch mal gefordert. brauch viele spiele um die spieler an ihre neuen positionen zu gewöhnen...
joup! die tabelle wurde noch nicht geupdated und beim training funktioniert die anzeige im trainingsbereich nicht. auf die spieler hat sich jedoch das training ausgewirkt. hab mal im forum nachgefragt, ob sich was tut. bis anhin habe ich noch keine antwort von offizieller seite erhalten... schaun' me' ma'!Eckfahne hat geschrieben:Sind eure Ligatabellen auch noch nicht aktualisiert? Und bem Mannschaftstrainig fehlen bei mir 2 Einträge... komisch!
bi de teamtrainingseinheite hani mol alli mögliche verteilt (isch neu sit dr gamma-version). bi de einzelne fähigkeite vo de spieler würdi luege, dass'd dr balke so öppe bi 50% haltisch, sunscht gits fitnessverluscht (chunnt aber au no druf a, mit wievill iisatz dass'd spielsch). wie'd d'einheite willsch verteile isch dir überloh... kondition isch zimmli minimal im momänt, also würdi s'andere eher chli vernoochlässige, damit d'spieler au 90min duurehalte. e perfekts training gits nid. usprobiere und luege wie sich was veränderet.Mindl hat geschrieben:gits vo altprofis irgendwelchi tips was mr so sett trainiere, füre start???
also usert KONDITION, und wie viel % in kondi investiere...
chas training rächt hoch uffepusche (13/15) han e frischi reg vo 7be am tag (super physio und e 500 eurone türe fitnesstrainer),crypto hat geschrieben:bi de teamtrainingseinheite hani mol alli mögliche verteilt (isch neu sit dr gamma-version). bi de einzelne fähigkeite vo de spieler würdi luege, dass'd dr balke so öppe bi 50% haltisch, sunscht gits fitnessverluscht (chunnt aber au no druf a, mit wievill iisatz dass'd spielsch). wie'd d'einheite willsch verteile isch dir überloh... kondition isch zimmli minimal im momänt, also würdi s'andere eher chli vernoochlässige, damit d'spieler au 90min duurehalte. e perfekts training gits nid. usprobiere und luege wie sich was veränderet.
Mindl hat geschrieben:chas training rächt hoch uffepusche (13/15) han e frischi reg vo 7be am tag (super physio und e 500 eurone türe fitnesstrainer),
nimmt mi vor allem wunder was ihr zu form saget, irgendwie chli e, jo unbekannti...