jo ebe, wurd meine du bisch jetzt dra.RALE BALE hat geschrieben:HEHE BISCHES JO SHCO GWÖHNT ALSO du!!
nEI I KANN SHCO 2, E KÄNNLI MITNÄ

aber achtung, ich suff öbe glich viel wie dini ganzi mannschaft zämme!

hehe, hani binnige-therwil richtig tippt!chinatown hat geschrieben:19:00 FC Italia Club Oberwil - FC Concordia BS 2:3
Spielnummer 118282
Eisweiher - 1, Oberwil
SR: Avellina Nunzio
So 03.09.2006
10:00 FC Allschwil - BCO Alemannia Basel b 2:1
Spielnummer 118284
Baselmattweg - 1, Allschwil
SR: Keller Benjamin
13:30 N.S.U. Morgarten - AC Milan-Club 3:1
Spielnummer 118281
Bachgraben - 2, Allschwil
SR: Basarmak Haydar
14:00 SC Binningen - FC Therwil 2:2
Spielnummer 118283
Spiegelfeld - wird vor Ort zugeteilt, Binningen
SR: Boesiger Fritz
15:15 SV Transmontanos Basel - FC Black-Stars 1:4
Spielnummer 118280
Rankhof - wird vor
ich zum glück nid!RALE BALE hat geschrieben:binnige hanis au richtig tippt!!!
tipp därwil vs schwellheim am Sunntig? Chance?Digge hat geschrieben:ich zum glück nid!![]()
mache 4 minute vor schluss s'2-1, dr goalschütz bechunnt gälb-rot wäg übertriebenem gooljubel (biirewaich!) und im gegestoss kriege mr s'2-2.
trotzdäm, bis jetzt mit abstand die beschti saisonleistig gäge e starks therwil!
chunnt druff ah wie ihre topscorer druff isch (gäge uns zum glück nid guet druff gsi) und ob schwellheim viellicht emol sini hunderttusig chance besser nutzt... e sieg liegt dinne, allerdings müen dir besser spiele als gäge alemanniaRALE BALE hat geschrieben:tipp därwil vs schwellheim am Sunntig? Chance?
PS ishc no witzig gsi, Digge und RALE als Spielbeobachter in Oberwil bim Match Italia Club vs Congeli und uf dr glaine Tribüni e glains Indiz dass mir derte gsi sind (Fäldi allez)
i sag jo dass es nume e GRücht isch, dass Du e Fründin hesch, wenn so vil uf de regionale Fuessballplätz umestiflischDigge hat geschrieben:chunnt druff ah wie ihre topscorer druff isch (gäge uns zum glück nid guet druff gsi) und ob schwellheim viellicht emol sini hunderttusig chance besser nutzt... e sieg liegt dinne, allerdings müen dir besser spiele als gäge alemannia
gemütlechi sache gsi rale! hejo, e bärg zigistümmel am bode und e fäldschlösslifriedhof näbedra --> e eidütigs zeiche dass dr rale und dr digge zämme e match gluegt hän....
sa, 19.00, italia club - congeli
so, 10.00 schwellheim, alemannia
so, 14.00 binnige - därwil
defintiv too much 4.liga fuessball innert 24h!
Stell mer grad vor, dass'r sich e Chübel Saubluet über d'Bire gosse und sich aimol s'Trikot quer durch d'Hose zoge hät.Digge hat geschrieben:ich zum glück nid!![]()
mache 4 minute vor schluss s'2-1, dr goalschütz bechunnt gälb-rot wäg übertriebenem gooljubel (biirewaich!) und im gegestoss kriege mr s'2-2.
trotzdäm, bis jetzt mit abstand die beschti saisonleistig gäge e starks therwil!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
nid ganz... an's cornerfähnli usse, dört eins dra ghaue, dummerwys s'fähnli ab dr stange gheit, het är denn aber grad wieder druff gmacht, denn no kurz 3,4 mannschaftskollege umarmt. das war's..... bisch e vollweiche, schiri!!!Diggi_Eier hat geschrieben:Stell mer grad vor, dass'r sich e Chübel Saubluet über d'Bire gosse und sich aimol s'Trikot quer durch d'Hose zoge hät.
Chunnts aane?
jep StammIV het gfehlt, dKlass vomene RB wär scho wichtig, woby i mi jetzt in Arsch kneife muess und Leistig bringe!!Digge hat geschrieben:haha, hani ebe e verständnissvolli gfunde! ich presentier dr se emol...
jo isch nid schlächt gsi, vorallem hän jo beidi stamminnerverteidiger gfählt, oder? für das rächt sicher gsi!
nööö, bco het ächt kei spielkultur, usser dr 11, aber dä hän dr jo kaputt trampt in dr erschte halbzyt...unglaublich, dass mir 5 töpf becho hän vo däne, 3 gschosse wie dir hän mr jo au....
FAzit noch de erste2, 3 Rundene:Digge hat geschrieben:hejo, spötischtens wenn dr rale wieder fit isch bisch eh wieder im stall!![]()
danke, mol biz abwächslig isch schön, immer nur ufstiegskampf isch doch langwilig....
di meinig zum letschtjöörige tabällezweite???RALE BALE hat geschrieben:FAzit noch de erste2, 3 Rundene:
1. Starggi Uffstiger Transmontanos und SChwellheim Zwai
2. Jede schlot e bitz jede, dorum isches fir e def. Yteilig in däre Gruppe schwer. Abfalle dien am eheste (vo de Resultat und livebricht) Milan Club und BCO
3. Congeli, Black schine mir e bitz überheblig zsi mit ihrer Spielwys odr mit däm wo sie uselönn
4. dr Chinatown het riese SChritt in die erschte 11 gmacht
5. es falle usserordentlig vil Goal
offensiv mit grossem Potenzial, hängt abr anschienend drvo ab welli Personalie zur Verfiegig stönn, dBreiti vom Kader isch sicher nid die gröschti Stärki (siehe PERRUUUU)Digge hat geschrieben:di meinig zum letschtjöörige tabällezweite???
mit em aktuelle kader wäri mit em 5. platz z'friede!RALE BALE hat geschrieben:offensiv mit grossem Potenzial, hängt abr anschienend drvo ab welli Personalie zur Verfiegig stönn, dBreiti vom Kader isch sicher nid die gröschti Stärki (siehe PERRUUUU)
Defensiv i. O. , Mittelfäld nume über rächts stargg gsi gege uns, dr Räscht relativ enttüschend.
SCB sicher stärker als BCO! dänk MFP isch realistisch
-nur du oder die gsamti mannschaft?Digge hat geschrieben: Do 07.09.2006
20:15 FC Black-Stars - FC Allschwil 2 - 4
Schwellheim defensiv stark und vorne nütze sie ändlich ihri viele Chance, Black bis jetzt e Wundertüte, 10-2 gäge Milan und 5-9 gäge Ufstyger Transmontanos (wo gäge Milan 4-4 gmacht het)?!?
SCB3 unter de Zueschauer!
aber nur wenn är bäll scharf bringt! muahahahaha!!!RALE BALE hat geschrieben:15:15 FC Concordia BS - SC Binningen 2:2
Congeli het in dr Spielanalyse vom RB und Digge eher bitz undedure miesse. Trotzdäm guet organisert und 2, 3 feini Fuessballer drinn UND VA. DR JOSIP
schaaf heisst dasDigge hat geschrieben:aber nur wenn är bäll scharf bringt! muahahahaha!!!![]()
![]()
no news vo black becho: hän schiins mit 3 spieler vom eins gäge transmontanos gspielt. das sige alles relativ alti, aber heige e über 40-jöhrige spieler wo schiins früehner primera division gspielt het, 5 pfanne gmacht het und die ganzi abwehr alt het lo usseh!
SCB3 mit mindeschtens 3 extrem drinkfreudige Spieler ahwäsend, hüt z'Obe im Training wird aber no Wärbig für Unterstützig gmacht!