was zem Teufel isch e Rohnau?Shurrican hat geschrieben:endspurt, letschti betonteili am start, rohnau bald komplett!![]()

wenn me's nit besser wisst, kennt me maine, das bild sig im novämber gmacht woorde!Shurrican hat geschrieben:endspurt, letschti betonteili am start, rohnau bald komplett!![]()
1. Was genau ist ein Nau?drummerbhoy hat geschrieben:Ein Rohnau ist ein Nau, der noch keinen Dach hat. Alles klar?
ich hoffe bleibt nur ein gerüchtsmd hat geschrieben:Heute gelesen:
Sehr wahrscheinlich gibt es im November ein Freundschaftsspiel Schweiz - Brasilien im Joggeli. (noch nicht 100 % definitiv).
und
Es sei das erste Spiel mit einer Kapazität von 39'000 Zuschauern!!
kah dr jo egal sie.. wenn e idiot sini eigeni scheisse frisst isch drs au egal (jetzt ersetzisch idiot mit ch-natifans und scheisse mit ch-bra)Supersonic hat geschrieben:Was söll so toll sy wenn in unserem Joggeli irgendwelchi Fürz gäge irgendwelchi Samba-Copa-Cabana-Läbesfreyd-Idiote spiile?
Y sehs scho ko: 39`000 Aargauer Buure, Bärner Buure und Zürcher Buure wo 39`000 gsponserti Schwiizer Fähnli dörfe schwängge (die ächte nimmt me jo nit mit, me isch jo kei Huuligähn) und sich über die tolli Ambiance könne freue wenn s Köbeli mit siine tolle Buebe (Dzemaili, Hakan Yakin, Gygax, usw.) imene Frünschaftsspiil gäge e C-Uswahl vo Brasilie (weisch die wo so schön spiile und dr Ronaldinho isch ja so es siesses Kärli) spiile darf.
D Spiil isch zwar nur näbesächligg aber hauptsach me isch drby gsi und het em Ronaldo sini Hasezähn gseh.
Kunnt drzue dasme 90 Minute lang sitzt und zweimol (villicht sogar dreimol!) die obligatorisch Wälle macht, exaggt 5mol "Hopp Schwiiz" rueft und am Schluss sin alli zfriide, dasmr au ohni Huuligähns so e tolls Volksfest het dörfe erläbe.
Dangge Basel United
![]()
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
du hast offenbar ein Identitätsproblem als Schweizer (falls du Schweizer bist ;-)).Supersonic hat geschrieben:Was söll so toll sy wenn in unserem Joggeli irgendwelchi Fürz gäge irgendwelchi Samba-Copa-Cabana-Läbesfreyd-Idiote spiile?
Y sehs scho ko: 39`000 Aargauer Buure, Bärner Buure und Zürcher Buure wo 39`000 gsponserti Schwiizer Fähnli dörfe schwängge (die ächte nimmt me jo nit mit, me isch jo kei Huuligähn) und sich über die tolli Ambiance könne freue wenn s Köbeli mit siine tolle Buebe (Dzemaili, Hakan Yakin, Gygax, usw.) imene Frünschaftsspiil gäge e C-Uswahl vo Brasilie (weisch die wo so schön spiile und dr Ronaldinho isch ja so es siesses Kärli) spiile darf.
D Spiil isch zwar nur näbesächligg aber hauptsach me isch drby gsi und het em Ronaldo sini Hasezähn gseh.
Kunnt drzue dasme 90 Minute lang sitzt und zweimol (villicht sogar dreimol!) die obligatorisch Wälle macht, exaggt 5mol "Hopp Schwiiz" rueft und am Schluss sin alli zfriide, dasmr au ohni Huuligähns so e tolls Volksfest het dörfe erläbe.
Dangge Basel United
![]()
Tut mir leid, aber dieser Nati kann ich wirklich nichts abgewinnen. Wenn andere ihren Spass daran haben, schön, ich liebe meinen FCB (minus Vorstand) und damit hats sichs.Falcão hat geschrieben:du hast offenbar ein Identitätsproblem als Schweizer (falls du Schweizer bist ]
Ich bin Basler!Falcão hat geschrieben:Und am spiel CH - Togo wars du auch nicht, sonst würdest du anders formulieren. Na ja, jedem das seine. Ich würde ein Brasilienspiel jedenfalls besuchen.
Und täglich grüsst das Murmeltier... *Gähn*Supersonic hat geschrieben:Sehs scho ko wie alli am Gygax und am Dzemaili zuejuuble, spille jo denn für d Schwiiz...![]()
Aber Hauptsache man schreibt zu jedem Thema seinen KommentarSupersonic hat geschrieben:Was söll so toll sy wenn in unserem Joggeli irgendwelchi Fürz gäge irgendwelchi Samba-Copa-Cabana-Läbesfreyd-Idiote spiile?
Dangge Basel United
![]()
für das isch schliesslich s Forum do. Wenn de nur Mäldige willsch läse denn gang doch uf http://www.news.cheldorado hat geschrieben:Aber Hauptsache man schreibt zu jedem Thema seinen Kommentar![]()
man gehe nach laufen in der Nau *gRony hat geschrieben:Hier http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=588828&postcount=1
steht, was ein Nau ist