Beginn Meischterschaft 4. Liga Gruppe 6
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
... sprach Christian GrossDigge hat geschrieben:nenei, kapituliere dueni no lang nid. aber mir hän halt 6 stammspieler verlore und die löcher bis jetzt nonig chönne stopfe....

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
kasch di no an mini verletzig erinnere?chinatown hat geschrieben:hesch töpft?
ha am fritig s erschte mol dreniert - aber isch guet gange...
di mitstudänt het töpft

sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
jo kapslerzerrig...nit grad schnäll heilend - ka jetz aber wider voll belaschtechinatown hat geschrieben:bitter! hät nit dänkt dass es so lang goht...
het er mim Kopf töpft?
nai glaub mitem fuess - wieso hesch gwettet?

sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
viel schlächter als schwellheim sin mr nid gsi, das chunnt scho no guet die saison!Diggi_Eier hat geschrieben:... sprach Christian Gross![]()
und verglich mi nie me mit somene stuure bock, ich wächsle die wo scheisse spiel uss, au wenns gueti kollege sin! dr zanni würd bi mir scho lang dr linierichter mache!

- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
EasyDigge hat geschrieben:viel schlächter als schwellheim sin mr nid gsi, das chunnt scho no guet die saison!
und verglich mi nie me mit somene stuure bock, ich wächsle die wo scheisse spiel uss, au wenns gueti kollege sin! dr zanni würd bi mir scho lang dr linierichter mache!![]()

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
-
- Erfahrener Benutzer
2-1 heimsieg gege s portugisepack vo sisachPascilicious hat geschrieben:Russe bricht vo de Sportfründe..
....bulle ko und ein mitgnoh....fascht in e rieseboxerei ussgartet....
....also e ganz normale sportfründ sunntig!

i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
-
- Erfahrener Benutzer
Kei Kommentar..Russe hat geschrieben:2-1 heimsieg gege s portugisepack vo sisach
....bulle ko und ein mitgnoh....fascht in e rieseboxerei ussgartet....
....also e ganz normale sportfründ sunntig!![]()
![]()

Wäri am Sa. nit no furt und hät bis am 2 pennt, wäri no rasch verbi cho... aber ebe.. just another day in the office - mässig!

Jä wäge den? Was isch dr Grund gsi? Details, baby, Details!
[quote="Pascilicious"]Kei Kommentar..
Wäri am Sa. nit no furt und hät bis am 2 pennt, wäri no rasch verbi cho... aber ebe.. just another day in the office - mässig! ]
unsere rächte verteidiger het nach em match e kopfstoss wäggsteggt und en lieber welle aazeige als en falle gseh......
grund - wie so oft wenns kei richtige git...."jesst kasch nommol hurresohn sage"
isch denn vor de garderobe e guets zytle hi und här......ha d uhr immer wider aa- und abzoge....hehe

Wäri am Sa. nit no furt und hät bis am 2 pennt, wäri no rasch verbi cho... aber ebe.. just another day in the office - mässig! ]
unsere rächte verteidiger het nach em match e kopfstoss wäggsteggt und en lieber welle aazeige als en falle gseh......
grund - wie so oft wenns kei richtige git...."jesst kasch nommol hurresohn sage"
isch denn vor de garderobe e guets zytle hi und här......ha d uhr immer wider aa- und abzoge....hehe
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
he - dismol muessi mini jungs in schutz näh - match isch überhaupt nid gehässig gsi - und mr hätte si gradsoguet könne vom hörnli boxe.....und viili hän luscht ka - aber hän uns zivilisiert benoh!!Digge hat geschrieben:dass sich die sportfründ nie chönne ahständig benäh...![]()
![]()
grosses indianerehrenwort!
-
- Erfahrener Benutzer
I sag jo.. e ganz normale Sunntig Nomittag uf em HörnliRusse hat geschrieben:unsere rächte verteidiger het nach em match e kopfstoss wäggsteggt und en lieber welle aazeige als en falle gseh......

Sportfründe goes zivilisiert...hmm.... am Do. wohl scho gnueg ka??

Weiss alles..heheheheheheheheehehe..
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
...d fründe uff em vormarsch!!
dr uffstiiger mit ere suubere weschte: 2 mätsch 6 pünggt.......5(!) roti karte für d gegner(!)
hörnli - do laufts!!
edit: olympia isch nach 80minute eifach vom platz gloffe.....hehe....no nie erläbt so öbbis!
dr uffstiiger mit ere suubere weschte: 2 mätsch 6 pünggt.......5(!) roti karte für d gegner(!)
hörnli - do laufts!!
edit: olympia isch nach 80minute eifach vom platz gloffe.....hehe....no nie erläbt so öbbis!
unglaublig 5 rote, dämfall forfait gwunne? ohni das könnet ihr dLiga eh nid halte...Russe hat geschrieben:...d fründe uff em vormarsch!!
hörnli - do laufts!!
was isch los du hoschi!!RALE BALE hat geschrieben:unglaublig 5 rote, dämfall forfait gwunne? ohni das könnet ihr dLiga eh nid halte...

nei, 2 stück im erschte match....sissach...gaaanz müehsami portugisetruppe...ok dr eint spielt sicher 2 joohr kei fuessball me - d cops hän en grad mitgnoh......
3 stück jetzt gege olympia....2 während, 1 nach em match......und ebbe, nach dr 2te rote in dr 80gschte sin si eifach vom platz glatscht die affe.....au müehsami mannschaft.....aber torgefährlich
Falls alles mit der Anmeldung klappt, werden wir ab der Rückrunde 2007 in der 5.Liga eingreifen.
Am Sonntag wurde unser Club offiziell gegründet:
FC Thai Basel 06
So wie ich hier gesehen habe, gibt es in zwei Gruppen nur 9 Mannschaften.
Werden wir demnach in einer von diesen zwei Gruppen eingeteilt?
FC Thai Basel 06
unsere thais bekommt ihr nicht!!bumbui hat geschrieben:Falls alles mit der Anmeldung klappt, werden wir ab der Rückrunde 2007 in der 5.Liga eingreifen.
FC Thai Basel 06

-
- Erfahrener Benutzer
wo tragt ihr die heimspiel aus?bumbui hat geschrieben:Falls alles mit der Anmeldung klappt, werden wir ab der Rückrunde 2007 in der 5.Liga eingreifen.
FC Thai Basel 06
Auf dem Hörnli in Basel. Wieso spielt das eine Rolle bei der Einteilung?Russe hat geschrieben:unsere thais bekommt ihr nicht!!]
Kommt darauf an wie sie heissen. Die Thais wo an der Gründung dabei waren, sind, bis auf Niwat, in keinem Fussballclub dabei.
Pascilicious hat geschrieben:@bumbui: Ja gits den lecker Süppchen bi euch?? ]
Also im Thai Cup den wir austragen, gibt es meistens nach dem Spiel etwas zu essen. Wie es dann aussieht in der 5.Liga, dass wissen wir noch nicht. Aber ich denke, eher nicht.
Digge hat geschrieben:wo tragt ihr die heimspiel aus?
Aber eben zuerst muss es mit der Anmeldung klappen. Und da ist unser Präsident dran.
region spielt sicher eine kleine rolle, wenn ihr im hintersten baselbiet spielen würdet, wärt ihr kaum in dr stadtgruppe etc....bumbui hat geschrieben:Auf dem Hörnli in Basel. Wieso spielt das eine Rolle bei der Einteilung?
Aber eben zuerst muss es mit der Anmeldung klappen. Und da ist unser Präsident dran.
noch ein team mehr auf dem hörnli???
Ach so. Aber es gibt ja nicht eine reine Stadtgruppe, wie ich in den Gruppen sehe.Digge hat geschrieben:region spielt sicher eine kleine rolle, wenn ihr im hintersten baselbiet spielen würdet, wärt ihr kaum in dr stadtgruppe etc....
noch ein team mehr auf dem hörnli???
Ich weiss nur soviel, es werden gleich viele Mannschaften auf dem Hörnli spielen wie vorher.
Danke.Russe hat geschrieben:welcome!!
Und wie heissen die Thais, die bei euch spielen?
Vielleicht kenne ich sie sogar.