El Capullo hat geschrieben:jä dört wo nachhär das komische Pub (Joe's oder so?) also, Egge Rümelinsplatz/Gärbergässli? (und hüt isch none komischers Pub dört, Nelson oder so...)
Jo genau, dr Ort könnti öppe stimme, aber kei Ahnig was jetzt dört isch....
El Capullo hat geschrieben:shame on me wenn's im Gränzwärt wirgligg aine hett... y wohn jo grad 2min. drvo wäg (gang allerdings nie deert yyne wills mr nit nach gmietligem Spunte usseht mit dere helle Glasschyybe...)
es het tatsächlich e flipperkaschte im Grenzwärt.... isch au sunscht e gmietligi Bar.
Die beschti "Spielhöhli" isch immer no s "La Rose" an dr Klybeckstrooss gsi
Female-Supporter hat geschrieben:Die isch grad dört bim Hotel Basel gsy.
Hotel Basel isch aber zimmlig ander richtig, my dear, nix Gäbergässli sondern wär denn Egge Spalebärg odr bim Schnabel und nöchi ehemoligem Café Do Brasil? (hmm. wird immer komplizierter, gopferdeggel nomol! )
El Capullo hat geschrieben:Hotel Basel isch aber zimmlig ander richtig, my dear, nix Gäbergässli sondern wär denn Egge Spalebärg odr bim Schnabel und nöchi ehemoligem Café Do Brasil? (hmm. wird immer komplizierter, gopferdeggel nomol! )
Jo, ich bine Landei, also frog mi nit wie die kläne Gässli heisse dört unte !!
Es isch vis-à-vis vom Hotel Basel gsy - that's it.
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.
Mir fehlt eidütig s Küchlin, läck ha ich dört ine Gschichte mit Kolege erläbt, das gits kei 2ds mol me. Amel s ganze Wucheänd dört ume ghange, ufs übelschti Abstürz kha, Schlegereie und und und, do verzellt me sich hütno drvo
Am Wucheänd het me immer gwüsst das sicher öper dört isch wo me kennt und shet öbe gä wo wirklich fascht jede kennt hesch
Man sin das Zite gsi, sehr luschtigi und ungsundi abr au trurigi, sfählt mr hüt amel no und sits zue isch bini eigendlich nüm so oft in Beize
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
Onkel hat geschrieben:Mir fehlt eidütig s Küchlin, läck ha ich dört ine Gschichte mit Kolege erläbt, das gits kei 2ds mol me. Amel s ganze Wucheänd dört ume ghange, ufs übelschti Abstürz kha, Schlegereie und und und, do verzellt me sich hütno drvo
Am Wucheänd het me immer gwüsst das sicher öper dört isch wo me kennt und shet öbe gä wo wirklich fascht jede kennt hesch
Man sin das Zite gsi, sehr luschtigi und ungsundi abr au trurigi, sfählt mr hüt amel no und sits zue isch bini eigendlich nüm so oft in Beize
jetzt hani gmeint du redisch vo dr Arche....
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :)
Sharky hat geschrieben:nei, die Disco isch grad näbem Zihlmann gseh. Isch no e gmüetlichi kleineri Disco gseh.
E gueti Alternative zum Fairytale, Xenon und dä Grümpel....
Du meinsch vermuetlich s Borsalino (oder wie me das schriebt).
Stimmts oder hani rächt?