Welche Kneipe vermisst ihr am meisten?
Welche Kneipe vermisst ihr am meisten?
Diese Umfrage geht an die über 30ig jährigen....
Mich nimmts einfach mal wunder, welche Kneipe dir am meisten fehlt. Am besten auch mit Kommentar warum.
Mich nimmts einfach mal wunder, welche Kneipe dir am meisten fehlt. Am besten auch mit Kommentar warum.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Aidüttig s'"richtige" -tis vom Duo Onorio Mansutti/Eddie Cassini, d.h. wo's no e geile agfuckte, vrrauchte Blues/Jazz/Rock-Schuppe gsy isch mit quasi jede Oobe interessante Live Acts.
Wenni hüt yynelueg und die Schickimickis mit ihrne Cüplifotze gseh griegi grad s'grosse Kotze, mr ka jo Kultort au vorsätzlig mit Gwalt kaputt mache.
(Ähnligi Story gilt au für s'59).
Färner vrmissi au (in dere Raihefolg): d'Arche, dr Fäärimaa und s'Happy Night samt schwulem DJ (Kult!
)
Edit: Graffiti, Hardy's, und Sherlock's Pub fähle aidüttige in dere Uffzellig!
Wenni hüt yynelueg und die Schickimickis mit ihrne Cüplifotze gseh griegi grad s'grosse Kotze, mr ka jo Kultort au vorsätzlig mit Gwalt kaputt mache.
(Ähnligi Story gilt au für s'59).
Färner vrmissi au (in dere Raihefolg): d'Arche, dr Fäärimaa und s'Happy Night samt schwulem DJ (Kult!

Edit: Graffiti, Hardy's, und Sherlock's Pub fähle aidüttige in dere Uffzellig!
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
S -tis fählt. Dört hänn alli yynekönne und für jede hetts en Egge gha. Style und so Züüg isch egal gsi - e wilds und meischtens friidligs Duurenand vo allergattig Lütt, wo dört aane sinn zum e gueten Oobe mit Livemusig verbringe. "Sehen und gesehen werden"-Fuzzis mit Ganzkörpersunnebrülle hetts nonig gä.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
dags em Angelo, söller die max. Zahl vo 10 Antworte erhöhe...hät schon no e paar meh chönne drineh, so ischs nit...au dBraui chunnt jo gli derzueEl Capullo hat geschrieben: Edit: Graffiti, Hardy's, und Sherlock's Pub fähle aidüttige in dere Uffzellig!

Und sHardy...naja...dorum hani jo gseit, es got an die über 30ig jährige

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 

- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Caputto: S -tis fählt in dr Stadt! So yygroschtet hani di Verständnishirni aber nit in Erinnerig.El Capullo hat geschrieben:Du sein blind?????
...oder stoht bi Dir als zwaits uff dr Tabälle öbbis anders als bi mir?![]()

"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Due doch nit so spanisch! Es isch my Antwort uff d Froog:El Capullo hat geschrieben:was bitteschön isch dr Unterschied zwüsche "altes Atlantis" und "-tis" ???
S -tis isch in dr Lischte und dört hani au abgschtimmt. Isch dr dermasse langwyylig, Musigmeischter?Sharky hat geschrieben:Mich nimmts einfach mal wunder, welche Kneipe dir am meisten fehlt.
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
-
- Erfahrener Benutzer
ah nai dämfall isch scho klar... höhö y bi offebar nonig ganz wach!IP-Lotto hat geschrieben:Due doch nit so spanisch! Es isch my Antwort uff d Froog:
S -tis isch in dr Lischte und dört hani au abgschtimmt. Isch dr dermasse langwyylig, Musigmeischter?

[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Hanis dängg scho gmerggt, aber dir am Sunntigmorge nit grad welle so massiv um d Ohre klatschte, dass de d Auge besser söttsch uffmache.El Capullo hat geschrieben:y bi offebar nonig ganz wach!ha Dy Posting so vrschtande als wurdsch gegenüber em Sharky moniere dass s' -tis uff dr Lischte fählt

P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Bi zwar nonig 30, dorum frog-y mol in d'Rundi, wär s'Jokey vrmisst nöchi Aescheplatz. Mir fählt's eigentlich extrem.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
hehe sJockey bim Didi....Diggi_Eier hat geschrieben:Bi zwar nonig 30, dorum frog-y mol in d'Rundi, wär s'Jokey vrmisst nöchi Aescheplatz. Mir fählt's eigentlich extrem.

Guet gmacht

- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
eindeutig arche und 59. allerdings weiss ich nicht, ob ich tatsächlich die kneipen vermisse, oder einfach die zeit, als wir jeden abend bis 12 in der arche und danach bis 3 im 59 rumgehangen sind.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
-
- Erfahrener Benutzer
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
eidütig, wenn au glei länger zruggliegend:
restaurant dreirose. do het me sich so richtig dr ranze könne vollhaue, qualitativ zwar eher ghobenes mittelmass, aber schlemmerfaktor 10.
restaurant dreirose. do het me sich so richtig dr ranze könne vollhaue, qualitativ zwar eher ghobenes mittelmass, aber schlemmerfaktor 10.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco