Dört bini immer vor de Uswärtsspiel 1 - 2 go näh.
nei nit dä. Dä wo ich mein, isch frühner immer an dr Kasse oder am Ygang gseh und het immer e dummi Schnurre kah. Isch glaub e Neapolitaner. Dr Name fallt mir eifach nit grad ih...El Capullo hat geschrieben:mainsch dä wo au ab und zue oobe im alte 59 uffgleggt het und spöter ame au no im Route66 am Sunntig
(so 96/97)? - ha immer gmaint das syyg e Mazedonier oder so öbbis...
hehe, mr sin glaub die ainzige zwai wo das nominiert hän...!st. johann hat geschrieben:s graffiti an d heuwoog...
Dasch zimmlig sicher im 80 gsi. Y ka my nämmlig no rächt genau an das Theater erinnere, will e Kollegin gangen isch sone Menu go hole und s uns zum probiere gä het. Kalte McD-Frass, y bi scho glyy gheilt gsi!El Capullo hat geschrieben:lecks my om Bizeps - wie langs isch das här... waiss ehrlig gsait gar nümmi in wellem Johr "unsere" erschte McD uffgange isch!
nei, grad Vis-a-vis wo jetzt dr Tony und Jerry dinne sind, eifach no vorem Umbau...El Capullo hat geschrieben:jä richtigs uffe zue (Schlotterbeck Garage)?
opera?Sharky hat geschrieben: Denn hets doch vis-a-vis au no e geili Beiz geh, weiss aber dr Name grad nit.
jo genau s'Opera. Das isch au no gepflegt gseh....Latteknaller hat geschrieben:opera?
apropos heuwaage. birseckerhof war auch gemütlich früher...
Grenzwert, Hirschi (im Hirschi sogar 5-Ball, allerdings stoht aktuell keine dinne wäg em Umbau).El Capullo hat geschrieben:: wo im Glaibasel (usser in Nutteschüppe wie s'HonkyTonk) gitts aigentlig no Flipperkäschte... laide au ebbis wo mehr und mehr usstirbt.. däm truure my Fründin und ych scho lang nooche!
shame on me wenn's im Gränzwärt wirgligg aine hett... y wohn jo grad 2min. drvo wäg (gang allerdings nie deert yyne wills mr nit nach gmietligem Spunte usseht mit dere helle Glasschyybe...)Stavia hat geschrieben:Grenzwert, Hirschi (im Hirschi sogar 5-Ball, allerdings stoht aktuell keine dinne wäg em Umbau).