ca. 2 Liter!Grga Mali hat geschrieben:Jo und weli Mängi isch die richtig fyr 200g Frozen Joghurt? Dosiert me das immer glich?
Alternativ kenntsch au e weneli Arsen dryschmaisse....
ca. 2 Liter!Grga Mali hat geschrieben:Jo und weli Mängi isch die richtig fyr 200g Frozen Joghurt? Dosiert me das immer glich?
Was 2 Liter fyr 200 g Joghurt? Das chasch ebber anderem verzelle! Das schmeggt jo denn sicher au nid grad guet odder? Y mein bim Mr. Wong stoht jo au nyt vo "Froschtschuzzmittel" druf, also muess das au ohni goh!Lou C. Fire hat geschrieben:ca. 2 Liter!
Alternativ kenntsch au e weneli Arsen dryschmaisse....
google "Frozen Joghurt"Grga Mali hat geschrieben:Froog zu Frozen Joghurt:
Abbr wenn y die Mixtur in Tiefgrierer leg, denn wirds steihart. Und bim Mr. Wong wirds jo so Soft-Ice mässig... Weich abbr doch gfrore...
Wie krieg y das ane?
Y sag jo alternativ kenntsch au Arsen näh oder halt dr Iiskaschte numme uf halbi Laischtig stelle, das wär sozusage d Bio-LeesigGrga Mali hat geschrieben:Was 2 Liter fyr 200 g Joghurt? Das chasch ebber anderem verzelle! Das schmeggt jo denn sicher au nid grad guet odder? Y mein bim Mr. Wong stoht jo au nyt vo "Froschtschuzzmittel" druf, also muess das au ohni goh!
Jo sicher und denn versuurt mir drfyr d Milch? Näi näi, so nid!Lou C. Fire hat geschrieben:Y sag jo alternativ kenntsch au Arsen näh oder halt dr Iiskaschte numme uf halbi Laischtig stelle, das wär sozusage d Bio-Leesig
Spätestens vor 2 Wochen müssten doch die 1. Augustpäckli schon alle auf der Post gewesen sein !!!Grga Mali hat geschrieben:y ha s scho em Hueberli miesse sage, mir hän verdammt viel z tue gha im Gschäft wäg em 1. Auguscht, denn han i d Päggli miesse parat mache fyr die ganze Fyyrwärk-Bstellige. Denn bin y nid so drzue cho.
Habs doch schon geschrieben, UMRÜHREN .....Grga Mali hat geschrieben:Jo sicher und denn versuurt mir drfyr d Milch? Näi näi, so nid!
Jo Herr Kawa "Ichweissallesundbinderklügste". Es git abbr au nach em Versand vo de Päggli (scho emol ebbis vo churzfrischtige Sändige wäg em Fyyrverbott gheert?). Beständ uffylle, Papierkram etc....Kawa hat geschrieben:Spätestens vor 2 Wochen müssten doch die 1. Augustpäckli schon alle auf der Post gewesen sein !!!
Total faule Ausrede, warst also doch im Waaghof
Nur du oder dein ganzer Clan ???
Habs doch schon geschrieben, UMRÜHREN .....
Du und schlauer werden ??????????????????Grga Mali hat geschrieben:Kawa Baby, die Zytte sin verbi wo n ych mit Deffli und Autiradio no verwytscht worde bi... Mit dr Zyt wirdsch schlauer und denn passiert dir das nymmi....
Mit was riersch denn am beschte um?
Ha bis vor kurzem s'glyyche Problem gha. Muess aber z'erscht die alte Rezäbbt füüregrüble und due's morn poste.Domingo hat geschrieben:Ha dr Wildwuchs bi minere Muetter im Garte chli welle idämme und ha 2 grossi Zucchetti (1 grün, 1 gelb je rund 35-40cm) mitlaufe loh.
Mi Problem isch aber, dass ich usser uusschabe und mit Riis und Ghacktem fülle kei bruchbars Rezept kenn, da ich idr (bzw friener) nid so Gmüesig bi (meh macht au keini Maiskölbe uf dr Grill)!
Hän dr Tipps/Lieblingsrezept???
Grazie mille!![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Zuccetti in der mitte auseinanderschneiden einbisschen aushöhlen. Hackfleisch würzen und anbraten.Man kann auch noch Reis unter das Hackfleisch mischen. In Zuccetti füllen Reibkäse drüber und das ganze ein paar Minuten in den Bachofen. Und fertig ist das ganze...!!Domingo hat geschrieben:Ha dr Wildwuchs bi minere Muetter im Garte chli welle idämme und ha 2 grossi Zucchetti (1 grün, 1 gelb je rund 35-40cm) mitlaufe loh.
Mi Problem isch aber, dass ich usser uusschabe und mit Riis und Ghacktem fülle kei bruchbars Rezept kenn, da ich idr (bzw friener) nid so Gmüesig bi (meh macht au keini Maiskölbe uf dr Grill)!
Grazie mille!![]()
Nohwux, wo koche ka! Y muess di em zemdil usspanne!f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:Zuccetti in der mitte auseinanderschneiden einbisschen aushöhlen. Hackfleisch würzen und anbraten.Man kann auch noch Reis unter das Hackfleisch mischen. In Zuccetti füllen Reibkäse drüber und das ganze ein paar Minuten in den Bachofen. Und fertig ist das ganze...!!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Was machsch denn mit däm Joghurt?Scott hat geschrieben:Servus liebe Curryfreunde!
Mol e Froog zu Tandoori...
...mir wird das verdammte Züggs immer zu suur...was fir Yoghurt verwände dir damits ebbe nid so verdammt Suur wird. Welle Natureyoghurt het am wenigschte vo däm suure Gschmack?
Danke fir d Hilf
I ha do no e aifachs Rezäpt:Domingo hat geschrieben:Ha dr Wildwuchs bi minere Muetter im Garte chli welle idämme und ha 2 grossi Zucchetti (1 grün, 1 gelb je rund 35-40cm) mitlaufe loh.
Grazie mille!![]()
uiuiui...*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:E Daigli mache us Mähl, Eier, eme Gutsch Milch und bitz Salz und Pfäffer (kasch au no Muskatnuss, Paprika etc. dritue, was dr halt so passt, aifach nüt allzu penetrants).
Am besten nimmst du dafür das griechische Naturejoghurt (kriegst du in jeder MM- oder MMM-Migros). Das ist schön sämig und nicht so sauer wie normales Naturejoghurt.Scott hat geschrieben: Servus liebe Curryfreunde!
Mol e Froog zu Tandoori...
...mir wird das verdammte Züggs immer zu suur...was fir Yoghurt verwände dir damits ebbe nid so verdammt Suur wird. Welle Natureyoghurt het am wenigschte vo däm suure Gschmack?
Danke fir d Hilf
Mein Favorit: Zucchetti's in 1cm dicke Scheiben schneiden, mit Olivenöl beträufeln, leicht salzen und Pfeffern. Danach in der heissen Grillpfanne zusammen mit einer zerdrückten Knoblauchzehe und einem Ästchen frischem Rosmarin auf jeder Seite je 1 Minute scharf anbraten.Domingo hat geschrieben:Ha dr Wildwuchs bi minere Muetter im Garte chli welle idämme und ha 2 grossi Zucchetti (1 grün, 1 gelb je rund 35-40cm) mitlaufe loh.
Grazie mille!![]()
Zucchetti-GratinDomingo hat geschrieben:Ha dr Wildwuchs bi minere Muetter im Garte chli welle idämme und ha 2 grossi Zucchetti (1 grün, 1 gelb je rund 35-40cm) mitlaufe loh.
Grazie mille!![]()
Dammi nonemool..jetzt ha-n-y doch e Griecheyoghurt kauft dasmool. Aber wohrschiins s falsche...het mi scho blut suur dunggt...jä nu, danke dämfall...wird nonemool go luege.Chris Climax hat geschrieben:Am besten nimmst du dafür das griechische Naturejoghurt (kriegst du in jeder MM- oder MMM-Migros)
Ha vor kurzem s'glyyche Problem gha, wo y e Ärdnussmarinade gsuecht ha. Mi Tipp: Gang in e Restaurant, wo schomol guet Süess-Suur gässe hesch und frog nach dr Sauce. Han-y mit dr Marinade glyych gmacht. Druff aane hän sie mer 2 Päckli vrkauft und es sin denn maischtens Produkt, wo nid mol meh im Speziallaade kaufe kasch.Grga Mali hat geschrieben:Nomol e glaini Zwyschefroog an d Kech do inne:
Wo gits die beschti Süess-Suur Sauce?
Bis jezz probiert: Die vom A Chau in somene griene Päggli, und divärsi vom Coop und Migros abbr die hän mi alli nid so yberzigt.
Merke: Vor em Brunne und nid Nach em Brunne! Sunnscht bissisch in suuri Schnäcke...Diggi_Eier hat geschrieben:Ha vor kurzem s'glyyche Problem gha, wo y e Ärdnussmarinade gsuecht ha. Mi Tipp: Gang in e Restaurant, wo schomol guet Süess-Suur gässe hesch und frog nach dr Sauce. Han-y mit dr Marinade glyych gmacht. Druff aane hän sie mer 2 Päckli vrkauft und es sin denn maischtens Produkt, wo nid mol meh im Speziallaade kaufe kasch.
Für gueti Süess- Suur Gricht isch dr Asia- Imbiss nach dr Tramhaltstell "Universität", ehemals "Lyss", e gueti Wahl. Dr 3er Linie entlang Richtig Spaletor uff dr linke Site grad vor em Brunne. Y würd dört mol go frooge.