Bi mir oder bi dir?mimpfeli hat geschrieben:Jo also! Denn use mit dr Sproch und die beträffendi Dame vor volländeti Tatsache stelle resp. Ihre sage was Du bis wenn willsch wüsse!
an die forums-frauen:
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Ätsch....Du hesch nitt genau artikuliert wenn.....el presidente hat geschrieben:Bi mir oder bi dir?
![]()
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
-
Zemdil
- Erfahrener Benutzer
Rinoceronte hat geschrieben:S fogt sech öb de nid sch friener hätsch sötte reagiere. Wenn si das do list, wärsch denn froh wenn de friener reagiert hätsch.
Friener wärs no eifacher gsi, aber welds friener nid gmacht hesch könntsch jetzt e Problem ha.
Regeln
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
-
dasto
- Erfahrener Benutzer
ehm vel früehner ischs ned möglich gsiRinoceronte hat geschrieben:S fogt sech öb de nid sch friener hätsch sötte reagiere. Wenn si das do list, wärsch denn froh wenn de friener reagiert hätsch.
Friener wärs no eifacher gsi, aber welds friener nid gmacht hesch könntsch jetzt e Problem ha.
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
dämfall gohts nit ums häxli? http://fcbforum.magnet.ch/showthread.php?t=1705&highlight=H%E4xlidasto hat geschrieben:ehm vel früehner ischs ned möglich gsiund das sie do ine mitlist halt ich für sehr, seehr unwahrschinlich!
-
dasto
- Erfahrener Benutzer
Leeloo hat geschrieben:dämfall gohts nit ums häxli? http://fcbforum.magnet.ch/showthread.php?t=1705&highlight=H%E4xli![]()
nei s'god ned ums häxli.. (aber falls das lisisch häxli, schuldsch mer na en pn!)
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi