an die forums-frauen:
-
- Erfahrener Benutzer
bruch mal eue rat:
wie fescht döff mer en frau under druck setze, wemmer vo ehre en entscheidig erwartet?
wie fescht döff mer en frau under druck setze, wemmer vo ehre en entscheidig erwartet?
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- Keenig vo Basel
- Erfahrener Benutzer
Für das bruchsch nit e Frau zFrooge.
E Frau dörfsch joooo nie unter Druck setze das chunnt nie guet Uuse.
Ändwäder si weiss was si will oder si sölls bliibe loh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
eine frau die weiss was sie will???? wo leben denn diese so? und vor allem wie sehen sie aus?Keenig vo Basel hat geschrieben:Für das bruchsch nit e Frau zFrooge.
wie ging der witz mit der autoban über den atlantik?

Ahoi!
Wo ist Dein Schuh?
Wo ist Dein Schuh?
@Seemann
@dasto
Hmhm.....no schwierig!
Wenn's drum goht dass Sie sich für Di oder für e Andere entscheide söll, setz e Ultimatum, Fraue finde nütt abstossender als Männer wo sich alles gfalle löhn....
Bimene Ultimatum muesch halt eifach immer drmit rächne dass dr schuss gege hinde use goht....aber immerhin kasch Dini Würd und Di Stolz bewahre....

@dasto
Hmhm.....no schwierig!
Wenn's drum goht dass Sie sich für Di oder für e Andere entscheide söll, setz e Ultimatum, Fraue finde nütt abstossender als Männer wo sich alles gfalle löhn....
Bimene Ultimatum muesch halt eifach immer drmit rächne dass dr schuss gege hinde use goht....aber immerhin kasch Dini Würd und Di Stolz bewahre....
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- Baron Zwingstein
- Neuer Benutzer
Ganz abgesehen davon fühlen sie sich oftmals schon aus den nichtigsten Gründen unter Druck gesetzt...dasto hat geschrieben:bruch mal eue rat:
Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama
Nemo me impune lacessit

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!

- alter sack
- Erfahrener Benutzer
falls es um's fi**en geht halte dich an die definition von Kelly Bundy:
"Eine Frau weiss beim ersten Anblick, ob der Mann von ihr Sex bekommt, egal was er alles anstellt!"
der alte sack
"Eine Frau weiss beim ersten Anblick, ob der Mann von ihr Sex bekommt, egal was er alles anstellt!"
der alte sack
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
-
- Erfahrener Benutzer
s'guete a de sach isch, wen "de schuss hinde use gad" ischs ned wiiters schlimm, chönt sehr guet demit lebe...The Moose hat geschrieben:D Unschulds-Umfrog het dr Dasto wohl unter Druck gsetzt und dä will är jetzt witer geh...]
die frog isch für mich nüme wichtig![]()
ned direkt eso.. aber e guete tipp..mimpfeli hat geschrieben: @dasto
Hmhm.....no schwierig!
Wenn's drum goht dass Sie sich für Di oder für e Andere entscheide söll, setz e Ultimatum, Fraue finde nütt abstossender als Männer wo sich alles gfalle löhn........
mimpfeli hat geschrieben: Bimene Ultimatum muesch halt eifach immer drmit rächne dass dr schuss gege hinde use goht....aber immerhin kasch Dini Würd und Di Stolz bewahre....
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
falls es um's fi**en geht halte dich an die definition von Kelly Bundy:
der alte sack
der alte sack
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
-
- Erfahrener Benutzer
nei alte sack, um das gods ned..alter sack hat geschrieben:falls es um's fi**en geht halte dich an die definition von Kelly Bundy:
der alte sack
ha eifach gnueg ander problem und gnueg stress um d'ohre, do muesi ned na en madame ha wo ned seid was lauft...
Jo also! Denn use mit dr Sproch und die beträffendi Dame vor volländeti Tatsache stelle resp. Ihre sage was Du bis wenn willsch wüsse!dasto hat geschrieben: ned direkt eso.. aber e guete tipp..
s'guete a de sach isch, wen "de schuss hinde use gad" ischs ned wiiters schlimm, chönt sehr guet demit lebe...
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Jä wotschse los wärde oder was?dasto hat geschrieben: s'guete a de sach isch, wen "de schuss hinde use gad" ischs ned wiiters schlimm, chönt sehr guet demit lebe...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
ok, jetzt hänggsch mol chli dini arroganti Siite use. Meld dich eifach nümi und si wird sich automatisch wieder bi dir mälde! (hett au funktioniert...)
Wenn sie vorere Entscheidug stoht, los ihre Ziit, und gibere s`Gfühl, dass du nid uf sie aagwiise bisch, das macht di grad interessanter!!!
S`Müend sich nid immer mir mälde, au sie chöne sich mol mälde!
Wenn sie vorere Entscheidug stoht, los ihre Ziit, und gibere s`Gfühl, dass du nid uf sie aagwiise bisch, das macht di grad interessanter!!!

S`Müend sich nid immer mir mälde, au sie chöne sich mol mälde!
- Dr.Guderian
- Erfahrener Benutzer
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
- redangel
- Erfahrener Benutzer
ähm....kleini Ufkläärig. mir häns vo Fraue und nid vo Männermarcello hat geschrieben:ganz klar, du solltest keinen druck auf sie ausüben.
lass sie ganz alleine entscheiden.
wenn sie sich entschieden hat, tue das gegenteil, denn sie ändert sich noch ihre meinung und dann liegst richtig.
und wenn das nicht hilft, VIEL GLÜCK

- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Also wenn sie sich nicht entscheiden kann, ja dann ist sie nicht sehr verliebt! Wenn eine Frau verliebt ist gibt es eigentlich nichts zu Überlegen. Für etwas längerfristiges ist diese Frau nichts. Willst du etwa eine Frau welche berechnet und überlegt ob sie dich liebt, nein Danke, das würde nicht lange gut gehen.
Mein Vorschlag: Stell sie zur Rede und verlange eine Entscheidung, sofort.
Wenn das ganze nicht ehrlich rüberkommt verschwende keinen Herzschmerz an die Person, den es wird dich kaputt machen!
Mein Vorschlag: Stell sie zur Rede und verlange eine Entscheidung, sofort.
Wenn das ganze nicht ehrlich rüberkommt verschwende keinen Herzschmerz an die Person, den es wird dich kaputt machen!
Copyrights @ el presidente!
Bi Fraue dörfsch nid z'lang mache... "Ändwäder eso oder eso zwar jetzt" sunscht bisch fürs Läbe unterdruckt...dasto hat geschrieben: s'god eher ums gegeteil (NEI KEI HOCHZITSATRAG) aber isch chli kompliziert...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
S fogt sech öb de nid sch friener hätsch sötte reagiere. Wenn si das do list, wärsch denn froh wenn de friener reagiert hätsch.
Friener wärs no eifacher gsi, aber welds friener nid gmacht hesch könntsch jetzt e Problem ha.
Friener wärs no eifacher gsi, aber welds friener nid gmacht hesch könntsch jetzt e Problem ha.
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!