goalunited online-fussballmanager

Der Rest...
Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Max_1893 hat geschrieben:nieneds, dr liveticker wird soviel ich weiss erscht freigschalte. s resultat söttsch nach 90 minute ha, also am halb 8i.
OK... dr Läggerlifreak abelo... also hoffi mol zumindest! Mis erste Spiel, ha sunscht no nie so e Game gspielt... :D

edit: Ha 3:1 gwunne! Yesss...

Max_1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Max_1893 »

hmpf, 4-0 vrlore...

aber, hey, eckfahne, luscht uff e fründschaftsspiel? Gege di gurkemannschaft längts no locker... :cool:

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Max_1893 hat geschrieben:hmpf, 4-0 vrlore...

aber, hey, eckfahne, luscht uff e fründschaftsspiel? Gege di gurkemannschaft längts no locker... :cool:
Ha au erscht grad agfange game... aber jo, wieso nid, denne weiss ich mol wirklich wora ich bi... forderisch mi, ich nim a bim nächste logon!

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

[quote="Athenry"]... freu mich ufs testspiel, muess mol öbbis usprobiere ]

ouhauehaueha!!!

öppis usprobiere nennsch du das?
unglaublig! mit eme 2-5-3 uf em ganze (!) fäld meh ballbsitz... :eek:

ok, ich ha mi b-team ufm platz gha (zum deil hän si s'erschte mol überhaupt gschuttet), will'i die ans syschtem ha welle gwöhne (für die wo nid wüsse wasi mein, e churzi erklärig: wenn me e lingge verteidiger e paar mätsch lang uf dr flügelposition loht lo spiele, gwöhnt er sich an die position und änderet sini position uf duur. mä cha de spieler sogar mehreri stammpositione aatrainiere) und d'stammspieler gschohnt, aber i gläb di mannschaft wär au minere erschte wahl überläge. komplimänt!

ääähm, hett irgendöpper luscht neggscht mittwuch e fründschaftsspiel gege mini b-elf z'gwünne? i stand zur verfiegig... :p
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Läggerlifreak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Läggerlifreak »

crypto hat geschrieben: ääähm, hett irgendöpper luscht neggscht mittwuch e fründschaftsspiel gege mini b-elf z'gwünne? i stand zur verfiegig... :p
jo mach mol , les bâlois , nachdem dr Eckfahne scho so stolz isch mini B-Mannschaft (alli wo sunst nie spiele ;) ) z'schloh cha me dir dä luxus au gönne ;)
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.

GenfZürichBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GenfZürichBasel »

Max_1893 hat geschrieben:hmpf, 4-0 vrlore...
:D sorry!

War mein erstes Spiel. Keine Ahnung, was ich richtig gemacht habe...

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

[quote="Läggerlifreak"]jo mach mol , les bâlois , nachdem dr Eckfahne scho so stolz isch mini B-Mannschaft (alli wo sunst nie spiele ]

das git gläb e 0-0. mini b-elf trifft nämmlig au kei gool...
ha di gforderet.
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

green_day
Erfahrener Benutzer

Beitrag von green_day »

Kann man sich immernoch nicht anmelden? :confused:
*

Athenry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Athenry »

@ crypto
naja, war ein bisschen unfair, bei dir die b-elf und bei mir die stammelf (ausser dem torhüter dem mittelstürmer). ich wollte aber auch das system testen und nicht die spieler. ist aber eine gute idee, teilweise haben spieler eine position, die ihren fähigkeiten wiederspricht. dann muss man sie umgewöhnen. das resultat (4-0) ist sehr komisch, ich spielte mit 2-1-4-3 (offensiver gehts praktisch nicht) und du hattest keinen torschuss? gegen zwei verteidiger? strange... ich dachte eigentlich ich würde sicher 2 oder 3 tore bekommen, dafür wahrscheinlich 4 oder 5 schiessen. wieso hattest du einen MF im tor? hat der einen starken TH wert? über 4 kann ich mir nicht vorstellen. oder hast du nur den TH geschont (hast aber hoffentlich 2?)? wegen dem ballbesitz: ich hab das system "pressing" trainiert und spiele damit. ist sehr effizient, hab immer viel ballbesitz und wenig torschüsse gegen mich, seit ich damit spiele. würd ich auch mal ausprobieren. übrigens, ich würde die verteidiger auf einer linie spielen lassen und die abseitsfalle aktivieren (natürlich auch trainieren!).

@eckfahne
ist erst die betaversion, sie arbeiten noch am liveticker. die resultate sind jeweils 2 stunden nach spielbeginn aktualisiert.

mein 1. platz ist ziemlich gefestigt, der aufstieg schon definitiv. am samstag gehts gegen gc zürich (2. platz), mit einem sieg kann ich dem 3. platzierten noch den aufstieg aus eigener kraft ermöglichen.

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Athenry hat geschrieben:@ crypto
...wieso hattest du einen MF im tor? hat der einen starken TH wert? über 4 kann ich mir nicht vorstellen. oder hast du nur den TH geschont (hast aber hoffentlich 2?)? wegen dem ballbesitz: ich hab das system "pressing" trainiert und spiele damit. ist sehr effizient, hab immer viel ballbesitz und wenig torschüsse gegen mich, seit ich damit spiele. würd ich auch mal ausprobieren. übrigens, ich würde die verteidiger auf einer linie spielen lassen und die abseitsfalle aktivieren (natürlich auch trainieren!).
joup. ha mr e neue gooli kauft, wo aber no kei gooli isch, sondern nur d'fähigkeite drfür het (13). är isch dorum e richtigs schnäppli gsi.
mi stammgooli isch ufm bänggli ghoggt. dä wär ebe schlächter, wenn dr neui gooli mol d'gooli-position aanimmt (no öppe 2 spiel). s'sin no paar anderi söttigi fäll uf em platz gschande. ha insgesamt 7 (!) zentrali mf's, woni uf jenschte andere positione mol will iisetze. sit'i die strategie am umsetze bi, verlier'i jedes fründschaftsspiel. i freu mi druf, wenn sich die kollege ändlig an ihri neui position gwöhnt hän. denn hani e a- und e b-mannschaft woni öppis cha drmit aafange.

guete tipp mit em pressing. schiint jo wunderbar z'funktioniere. ha grad mi trainingsplan umgschtellt!

vill spass däm fall am samschtig gege gc zürich. i würd gärn e staängeli seh. :p
ich spiel gege cf affoltere united. wenn'i gwünn, bin'i am uffstieg e grosse schritt nöcher. die ligge nämmli no vor mir...
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

green_day hat geschrieben:Kann man sich immernoch nicht anmelden? :confused:
cha mr sich nid??? hesch es scho probiert? bis jetzt hetts gläb bi allne klappt, oder hän si e regischtrierigs-stopp?
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Läggerlifreak
Erfahrener Benutzer

@crypto setz eher uff e sehr schmaale Kader und ha drfiir fast alli Uswächselspieler mit em charakter Flexibel (sinn aber usgnoh Gooli nur 3) dunggt mi spaart e wenely Gäld do-n-y momentan Akut in Gäldnot bi....
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Läggerlifreak hat geschrieben:@crypto setz eher uff e sehr schmaale Kader und ha drfiir fast alli Uswächselspieler mit em charakter Flexibel (sinn aber usgnoh Gooli nur 3) dunggt mi spaart e wenely Gäld do-n-y momentan Akut in Gäldnot bi....
das bini au mol gsi. scho im roote... dorum hani mi döt entschiede e paar gueti spieler (nid leischtigsträger) z'verchaufe. het e paar hundert mill geh. denn hani mini a-elf zämmegschtellt und jetzt will'i e b-elf uffbaue wo die guete drvo wärde bliibe und di schlächte uffbaut zum neggscht saison verchaufe. denn lueg'i denn, dasi mini a-elf cha mit e paar superstars (abwehrchef, spielmacher und knipser) cha beschtücke. e paar us brasiliä oder argentiniä wäre edel. :cool: wenns die saison mit em uffstieg in'd drittliga denn doch nid sött klappe, denn doch wenigschtens neggschti.

@all: het öpper scho mittelamerikaner iigchauft? bringe si's?
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Athenry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Athenry »

hm mE bringens teure transfer nicht. ich hab nur nen guten TW gekauft (fähigkeit 20), da ich bis anhin nur einen 16er und einen 10er hatte. den 10er hab ich verkauft. sonst hab ich am anfang ein paar durchschnittliche spieler (1,0 bis 1,4) gekauft, allerdings auf die speziellen fähigkeiten für ihre positionen geschaut. es bringt nix einen 1,8 verteidiger zu kaufen, der 15 schussstärke und 10 verteidigungsstärke hat (gibts nämlich!). wenn man die spieler auch immer auf den gleichen positionen spielen lässt und dabei auch die rotation beachtet entwickeln sich alle spieler schön und das team wird schnell stärker. mE ist ein ausgeglichenes team auch viel stärker als eines, das von 3 teuren transfers als leistungsträger und 8 wasserträgern lebt. auch das ergänzen ist wichtig: ein stürmer mit gutem passspiel sollte neben sich auch einen mit gutem schuss haben.
das wichtigste ist die aufstellung (kompakt, ausgeglichen und sich ergänzend!) und die taktik. ich spiel beispielsweise meist so:
taktik: abseitsfalle, pressing
system: 1tw-3vert-2defmitt-2aussen-1offmitt-2stü
werte:
-- 1,6 --
1,8 - 2,0 - 1,8
-- 1,4 - 2,0 --
2,4 - 1,8
-- 1,4 --
-- 1,6 - 2,0 --

Läggerlifreak
Erfahrener Benutzer

hmmm ha eyfach eymol in d'schissi glängt grad am Afang won-y fiir e 1.8 gooli 500'000 zahlt ha... tja me lernt uss Fähler ... Jo ich dängg ebbe genau gege so Kompakti Spielwiese mues me halt e chli in d'Breiti go...

-------x--------- Gooli
----x-----x------ Inneverteidiger
-x-------------x- Usseverteidiger
-------x---------- Def. Mittelfeld
--x----------x---- Flügel
--------x--------- 1.Sturm (rächt gross)
----x--------x---- 2 Sturm

entsprächend , ich chum über Flügel ;)

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

[quote="Läggerlifreak"]
-------x--------- Gooli
----x-----x------ Inneverteidiger
-x-------------x- Usseverteidiger
-------x---------- Def. Mittelfeld
--x----------x---- Flügel
--------x--------- 1.Sturm (rächt gross)
----x--------x---- 2 Sturm

entsprächend , ich chum über Flügel ]

i spiel s'tupfgenaugliiche syschtem wie du! :cool:
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Läggerlifreak
Erfahrener Benutzer

crypto hat geschrieben:i spiel s'tupfgenaugliiche syschtem wie du! :cool:
das wird e witzig fründschaftspiel ;)

chasch mr jo e paar vo dr B Mannschaft uslehne ;) ^^

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

[quote="Läggerlifreak"]das wird e witzig fründschaftspiel ]

wenns würd goh, würdi das gärn mache. hätt au für mi vorteil.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Läggerlifreak
Erfahrener Benutzer

crypto hat geschrieben:wenns würd goh, würdi das gärn mache. hätt au für mi vorteil.
glaub dr , und ich kennt mr ändlig die düüre Spielerghälter spaare.... *finanzielles Loch hab*

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

wie isch es mit dütsche Stürmer? Öbber Erfahrige mit Stürmer mit emene Schnitt vo 1.0?

Rammstein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rammstein »

voll dr hammer das game! Ha grad agfange; bi letschte in dr 5. Liga..
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -

Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)

Athenry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Athenry »

Eckfahne hat geschrieben:wie isch es mit dütsche Stürmer? Öbber Erfahrige mit Stürmer mit emene Schnitt vo 1.0?
würde keinen mit 1,0 kaufen, baust besser einen eigenen 0,8er auf, der hat nach ein paar guten spielen mindestens 1,0. je mehr die spieler spielen und gewinnen, desto besser wird ihr wert. mit der zeit merkst du selbst, wer potential hat (mein torwart war am anfang auf 1,2 und tw-wert 14, durch gutes training und matchpraxis ist er momentan auf 1,6 und 16 wert. die drei feldspieler, die momentan 2,0 oder besser sind, hab ich von anfang an und da waren sie alle 1,0 bis 1,4.). ich hab so auch am anfang ziemlich viel spieler gekauft, aufgebaut und dann für viel geld wieder verkauft. jetzt gehts aber nicht mehr, da der transfermarkt eher übersättigt ist. am anfang war das gegenteil der fall.

fazit: ausgeglichenes training und matchpraxis der eigenen spieler bringt mE mehr als transfers von mittelprächtigen spielern. ich würd mir eher besser auf einer position, wo du wirklich schwach bist einen guten mann leisten. und unbedingt bei den transfers auf die individuellen attribute schauen, ein 1,8 kann mit guten fähigkeiten, guter form, kondition und frische viel besser sein als ein 2,2 spieler. es gibt über- und unterbewertete spieler, dieser durchschnitt sagt nicht soooo viel aus.

Läggerlifreak
Erfahrener Benutzer

grad e 5:1 kassiert.. jetzt schisst's mi aber irgendwie grad ah..

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Läggerlifreak hat geschrieben:grad e 5:1 kassiert.. jetzt schisst's mi aber irgendwie grad ah..
Ha ich doch grad 2:0 gwunne gege dr Tabälle 1. Concordia! Voll Fett...

So nebenbei: wieviele Spieler habt ihr im Moment verpflichtet? Also auch die auf der Bank...

Rammstein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rammstein »

Yesss!!!!! erschts spiel und grad gege dr Fc Zurigo mit 2:0 gwunne.... hehehe

Edit: somit nur no 2. letschte...
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -

Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)

Läggerlifreak
Erfahrener Benutzer

Eckfahne hat geschrieben:Ha ich doch grad 2:0 gwunne gege dr Tabälle 1. Concordia! Voll Fett...

So nebenbei: wieviele Spieler habt ihr im Moment verpflichtet? Also auch die auf der Bank...
15

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

yess 3-2 gwunne im diräkte duell an dr spitze und dra bliebe im uffstiegsrenne. die wo vor mr platziert sin hän no diräktbegegnige, ich ha nur no schwächeri teams. s'chönnt no klappe...

ich ha im momänt e 24-maa-team, wobii i nach dr saison e paar wird verchaufe zum chli stutz scheffle.

e tipp an alli: bauet euer stadion us, bevor dr in gäldnot chömmed. es usverchaufts 8000-plätz-stadion bringt bi ticketpriise zwüsche 12 und 15 stutz e gwünn vo über 100'000! nochär wirds denn chli tüürer. e stadion mit 12'000 plätz choschtet denn scho 750'000... do heissts: zerscht chli spaare...
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Athenry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Athenry »

ich hab 19 im kader, brauch aber noch eine nummer eins hinten rechts. also mit 20 wär ich zufrieden.

hab übrigens den 2. GC Zürich mit 1:0 geschlagen, hoffentlich hab ich ihnen damit den aufstieg versaut. sie spielen nächste woche direkt gegen den dritten. mein erster platz ist mir nicht mehr zu nehmen, jetzt wird experimentiert :D

@crypto
gute idee, ich hab vor meinem ersten heimspiel das stadion ausgebaut und jetzt meistens einnahmen von fast 100'000 pro heimspiel. wie hoch habt ihr die ticketpreise? ich hatte anfang 10 euro und seit ich erster bin 15 euro (spitzenzulage :p ). hab trotzdem noch meistens 7'500 zuschauer, bei spitzenspielen teils sogar ausverkauft.

edit: wenn jemand noch lust auf ein trainingsspiel hat, bitte melden. muss noch ein paar sachen ausprobieren...

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

Raffi hat geschrieben:jessss... mi erschts ligaspiel gwunne gäg dr fc rhyknei oder so... :cool:
ich will jetz no chil zürcher besiege :D
hmpf. das wär denn dämfall glaub ich gsih.
:D

ha aber s' erschte aktiv betreute spiel erscht das wuchenänd kha :cool:
60 Joor ARI-vederci :cool:

BYE BYE ZUBI :(

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

PeppermintPatty hat geschrieben:hmpf. das wär denn dämfall glaub ich gsih.
:D

ha aber s' erschte aktiv betreute spiel erscht das wuchenänd kha :cool:
Ich ha nid mol Zürcher in dr Gruppe...

Antworten