y ha zwor numme d JK aber stimmt, sy git aim s gfüül drzue z ghöre. öb das dr fcb au eso gseet? y ha do myyni zwyyfel, vor allem wenns im schlächten isch.zul alpha 3 hat geschrieben:... für mich persönlich sind der besitz der JK und des mitgliederausweises bekenntnisse zum fcb - im guten wie auch im schlecht.
die JK garantiert mir jederzeit den einlass zu einem spiel - egal welcher kategorie, weist mich als fcb-anhänger aus - wohlgemerkt nicht als fan
und erspart mir die kosten und den stress der individuellen ticketbestellung - bei der ich mich jedes mal über die chf 10.- bearbeitungsgebühr nerve...
aber dr yyloss ins stadion duet sy - wie me jo jez klar gseet - überhaupt gar nid garantiere!!! und do drfür isch au dr mitgliiderusswyys nid mee wärt, als s babyyr won er druff druggt isch!
was d mee-köschte bedrifft, do hesch rächt, die muess me denn hald in kauf nää, aber wie schomoll gsait, wenn y wais, dass y uss guete gründ ainewäg nid an alli matsch wird könne goo, denn sinn au d köschte nid so hoch!
und dr "stress" die tix z bstelle (dur e baar syte im internet kligge!) isch mr zig moll lieber, als dr wirgligg stress wos denn git bim regischtriere, stundelangen aaschtoo oder wenn y emänd no wott d JK uf e koleeg überdraage, well ych sälber nid an matsch ka go.