und bim red bullbrewz_bana hat geschrieben:...bi de bier im coop pronto am barfi![]()

d froog isch, eb epper e plakaat gmoolt het mit e me verbotschild druff und däm teggscht drin, oder eb epper uff e stroosseverkeehrsdaafele dä schriftzug gsprayt het. das isch glaub nit aidyttig ibere koosniper hat geschrieben:das lüt gwüssi kraftusdrück denäbe finde hani jo jetzt langsam begriffe aber was um himmelswille isch kontrproduktiv amene Verbotsschild?? me chas au übertriebe...![]()
Ich has so verstande dass es uf es Verbotsschild (Parkverbotsschild) gsprayt gsi isch, dorum han ich gschriebe dass es kontraproduktiv isch.sniper hat geschrieben:das lüt gwüssi kraftusdrück denäbe finde hani jo jetzt langsam begriffe aber was um himmelswille isch kontrproduktiv amene Verbotsschild?? me chas au übertriebe...![]()
Sorry für d Unklarheit, eso ischs richtig, isch e gsprayts Verbotsschild gsi und schwarz drübergschriibe FANPASS NEIN...iTom73 hat geschrieben:Ich has so verstande dass es uf es Verbotsschild (Parkverbotsschild) gsprayt gsi isch, dorum han ich gschriebe dass es kontraproduktiv isch.
Han inzwüsche aber begriffe dass es wohl es Plakat mit eme gsprayte Verbotsschild gmeint isch, denn nimm ich alles zruck.
Postet Bilder für die Minderbeliechtete![]()
Falsch es liegt einfach daran, dass das aufhängen von Plakaten/Transpis an bestimmten/allgemeinen Orten nicht erLAUBt ist :-) . Jetzt konnte ich diese charcombi auch mal verwenden. Dies sind Regeln in unserer Gesellschaft und an die haben wir uns zu halten,wollen wir unseren Alltag gemeinsam gestallten. =Ach wie schön das klingt=. Aber ist ja klar wies gemeint ist. Nur dass es Leute gibt, die dies noch nicht einsehen wollen und sich zum Beispiel auch an andere Regel nicht halten. Ich mein natürlich die Chaoten und nicht die Besucher des D'sElleni hat geschrieben:D Bolizei hat ja auch ein Interesse daran, dass Ihre Mitschuld unter den Tisch gekehrt wird.
Wenn wer irgendwo einen Bruch machen will, dann wäre wohl dieser Tage die Chance, erwischt zu werden, kleiner.
Denn was ist wichtiger, Ruhe und Ordung, oder der gute Ruf DER VERANTWORTLICHEN....
Doch, am Afang gohts nur um e Spruchband bi dr Heuwoog. Denn frogt öbber was druf isch... Antwort: Vrbotsschild!Schooffseggel hat geschrieben:d froog isch, eb epper e plakaat gmoolt het mit e me verbotschild druff und däm teggscht drin, oder eb epper uff e stroosseverkeehrsdaafele dä schriftzug gsprayt het. das isch glaub nit aidyttig ibere koo
Tja das sin denn die funktionelle Analphabete, d Wörter läse jä, aber alles Verstoh nai....XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:Doch, am Afang gohts nur um e Spruchband bi dr Heuwoog. Denn frogt öbber was druf isch... Antwort: Vrbotsschild!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
isch in planig.......fausto klaus hat geschrieben:ein einfaches, vielbeachtetes mittel wäre es auch, bei tram- und bushaltstellen zettel hinter hinter die plexiglasscheibe bei den fahrplänen zu stecken.... schön sichtbar und nicht so leicht wieder rauszuholen.... so gesehen kürzlich in binningen
Ganz guete Idee!!!fausto klaus hat geschrieben:ein einfaches, vielbeachtetes mittel wäre es auch, bei tram- und bushaltstellen zettel hinter hinter die plexiglasscheibe bei den fahrplänen zu stecken.... schön sichtbar und nicht so leicht wieder rauszuholen.... so gesehen kürzlich in binningen
ha jo nit gsait, ass ICH's nit begriffe ha!XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:Doch, am Afang gohts nur um e Spruchband bi dr Heuwoog. Denn frogt öbber was druf isch... Antwort: Vrbotsschild!