Transparänt

Diskussionen rund um den FCB.
BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

mein favorit !! gleich vor'm grosskapital wo's jeder sehen kann Bild

Bild
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

sniper
Benutzer

Beitrag von sniper »

@tanner:ich chum jetzt nid ganz drus was bi dir sproblem isch?? isch vilicht nid grad in blüemlisproch gschriebe aber es git in kurze wort klar zum usdruck was me vom fanpass haltet!!
Ich bi nur über öffentlichi PCs im fcbforum und mini logindate sind mehrere Persone bekannt!
Also es isch nid jede bitrag vo mir verfasst!

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

sniper hat geschrieben:@tanner:ich chum jetzt nid ganz drus was bi dir sproblem isch?? isch vilicht nid grad in blüemlisproch gschriebe aber es git in kurze wort klar zum usdruck was me vom fanpass haltet!!
i waiss scho, was dr tanner maint:
dä kampf kenne d fans numme gwinne, wenn mir bi dr allgemainhait verständnis fir unseri aaliige kenne uffbringe. solang nit numme dr fcb, sondern au d medie und alli andere numme dervo brichte, ass jetz ainigi idiote immer noonig begriffe hän, ass es neetig isch, sich lo z registriere, wird das au d mainig in dr bevölkerig syy und solang das so isch, wird's verdammt schwierig, irgend eppis erraiche z kenne.
und wenn vo fan-syte här das ganze jetz mit weerter vo dr vulgäre-sorte untermoolt wird, denn wärde doo dermit d vorurdail numme no versterggt.

das isch genau s glyyche, wie mit em referändum noo nem 13.fimfte.
obwool sogar dr yysatzlaiter vo de schugger zuegää het, ass s bwis dert iberhaupt nyt verhinderet hätt, het sich d allgemainhait bestärggt gsee in dr forderig, ass me gege die hooligans eppis muess mache - und sin entsprächend gege s referändum gsi.

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

nosferatu
Benutzer

Beitrag von nosferatu »

Agent Orange für Laub :eek:

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

sniper hat geschrieben:@tanner:ich chum jetzt nid ganz drus was bi dir sproblem isch?? isch vilicht nid grad in blüemlisproch gschriebe aber es git in kurze wort klar zum usdruck was me vom fanpass haltet!!
der schofseggel duet das träffend erkläre :D

es got nit drumm dassmer jetzt alli gschliemt rede oder schribe
me cha au dütsch und düddlig rede ohne zbeleidige

Golpe
Benutzer

Beitrag von Golpe »

Habe am Wochenende mit ein paar Freunden 2 Transparente (Fanpass NEIN) an 2 Brücken in der Region aufgehängt... Schon 24 Stunden später hing keines der Transpis mehr! :(

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Schooffseggel hat geschrieben:(...)dä kampf kenne d fans numme gwinne, wenn mir bi dr allgemainhait verständnis fir unseri aaliige kenne uffbringe. (...)
Ich schätze die Situation anders ein und denke, dass die Fans diesen Kampf gar nicht verlieren können.

Selbst im D hats nicht nur Ultras sondern auch eine grosse Anzahl ziemlich normaler Bürger. Nur, selbst wenn Schwindelzindel und die Medien diesen Leuten glaubhaft machen können, dass die beabischtigten Massnahmen zur Verhinderung weiterer Krawalle nötig seien, so hat doch kaum jemand Lust, diese Schickanen über sich selbst ergehen zu lassen. Die Kurve wird sich deshalb weit über einen kritischen Punkt leeren und die Folgen werden im ganzen Stadion spürbar sein. Der weitere Verlauf der Ursachen- und Wirkungskette wurde ja schon öfters skizziert. Begünstigt wird die Entwicklung möglicherweise auch noch dadurch, dass der FCB sportlich weiterhin keine Stricke zerreissen wird.

Die Ausgangslage ist jedenfalls ziemlich spannend und ich wüsste zu gerne heute schon, wo der FCB und seine Fans in einem Jahr stehen.

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

moulegou hat geschrieben:Ich schätze die Situation anders ein und denke, dass die Fans diesen Kampf gar nicht verlieren können.

Selbst im D hats nicht nur Ultras sondern auch eine grosse Anzahl ziemlich normaler Bürger. Nur, selbst wenn Schwindelzindel und die Medien diesen Leuten glaubhaft machen können, dass die beabischtigten Massnahmen zur Verhinderung weiterer Krawalle nötig seien, so hat doch kaum jemand Lust, diese Schickanen über sich selbst ergehen zu lassen. Die Kurve wird sich deshalb weit über einen kritischen Punkt leeren und die Folgen werden im ganzen Stadion spürbar sein. Der weitere Verlauf der Ursachen- und Wirkungskette wurde ja schon öfters skizziert. Begünstigt wird die Entwicklung möglicherweise auch noch dadurch, dass der FCB sportlich weiterhin keine Stricke zerreissen wird.

Die Ausgangslage ist jedenfalls ziemlich spannend und ich wüsste zu gerne heute schon, wo der FCB und seine Fans in einem Jahr stehen.
im grosse und ganze jo, aber me macht sich das ganze wääsentlig aifacher, wenn me nit au no gege s räschtlige publikum muess aakämpfe!
und do kenne so glaini details, wie ebe d wortwahl vo me transparänt, mee ussmache, ass me viellicht maint!

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Schooffseggel hat geschrieben:im grosse und ganze jo, aber me macht sich das ganze wääsentlig aifacher, wenn me nit au no gege s räschtlige publikum muess aakämpfe!
und do kenne so glaini details, wie ebe d wortwahl vo me transparänt, mee ussmache, ass me viellicht maint!
Klar, auch ich befürworte eigentlich eher einen vorsichtigen Umgang mit Transparenten und so. Wieviel Porzellan sich mit ungeschickten Aktionen zerschlagen lässt, hat uns ja auch schon der Fall Petric eindrücklich vor Augen geführt.

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

moulegou hat geschrieben:Klar, auch ich befürworte eigentlich eher einen vorsichtigen Umgang mit Transparenten und so. Wieviel Porzellan sich mit ungeschickten Aktionen zerschlagen lässt, hat uns ja auch schon der Fall Petric eindrücklich vor Augen geführt.
denn sin mir jo dr glyyche mainig ;)

Faktion Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Faktion Basel »

hänge die Transparänt no?
Die Polizei ein Freund und Helfer?? :confused:

V.I.P.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von V.I.P. »

bim joggeli isch alles abghänggt worde... :(
Mein Fotoalbum ist die Erinnerung...

Max_1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Max_1893 »

Das uff dr Autibahn vo Rhyfälde in Richtig Prattele isch hüt nüm dört gsi.

diffidati
Benutzer

Beitrag von diffidati »

neui mache. uf los gots los.....

llllllllllllllllllllllloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooossssssssssssssssssssssssssssss

tschanky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tschanky »

BadBlueBoy hat geschrieben:mein favorit !! gleich vor'm grosskapital wo's jeder sehen kann Bild

Bild
Erst im HERBST
[LEFT]#ayzzendrekk!!![/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

tschanky hat geschrieben:Erst im HERBST
Das Laub isch vo geschter, dass muess eigentlich gar nüm wäg, das verfult vo ganz ellai....

Aber ich halts mit de Stroosewischer: Jä wüsch das Laub ewäg, ewäg, ewäg....

Dr Schanggi fluecht luut ummenand
är findets mies und ziemlich allerhand
no immer gsehn ich Laub sait är zum Kurt
Gopferdammisiech wenn isch das Laub denn ändlich furt....
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

GRANDE BASILEA
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GRANDE BASILEA »

BIM JOGGELI NEU ENTDECKT!!!!:

Bild
[CENTER]No isch nüt verlore - Zämme kämpfe und dr Titel hole![/CENTER]

V.I.P.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von V.I.P. »

aight
Mein Fotoalbum ist die Erinnerung...

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

Bi dr Heuwoog hängt ains, unterem Viadukt uff Syte Aubärg :cool:

fürbasel
Neuer Benutzer

Beitrag von fürbasel »

wie duet me die transpis am beschte befeschtige?(amene haag z.B.)

GRANDE BASILEA
Erfahrener Benutzer

fürbasel hat geschrieben:wie duet me die transpis am beschte befeschtige?(amene haag z.B.)
weiss grad nit wies genau heisst aber mit so knüppel wie si d'polizei benütz...

aber es got au mit schnur...bi mir am huus hängts no!

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Bi dr Heuwoog hängt ains, unterem Viadukt uff Syte Aubärg :cool:
was stod druf?
fürbasel hat geschrieben:wie duet me die transpis am beschte befeschtige?(amene haag z.B.)
kabelbinder
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

heisbeis
Benutzer

Beitrag von heisbeis »

o_O ? schnur?

GRANDE BASILEA
Erfahrener Benutzer

Bild
Bild

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

GRANDE BASILEA hat geschrieben: aber es got au mit schnur...bi mir am huus hängts no!
bi uns au, isch der vorteil wills privat isch, do kammes nid eifach ewäggnäh :D

süscht würdi grad :mad:

cinyna
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cinyna »

tanner hat geschrieben:bi uns au, isch der vorteil wills privat isch, do kammes nid eifach ewäggnäh :D

süscht würdi grad :mad:
lüüt wo mit dir im gliche huus wohne düen mir leid!!!

Gauchos
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gauchos »

Neuer transi häng wenn ma vo dä dreispitz esso zum joggeli fahrt an dä bruck vor dä coop tankstelle.hat leider kei fotoi debi wer in dä nöchi isch könnt jo ä bild mache :cool:
http://www.muehliraideufel.de

Alla Boneur

Basel und Der BTSV

Do Ohni I.D. und doch V.I.P.

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

dasto hat geschrieben:was stod druf?
"FANPASS NEIN", über e Verbotsschild gschriibe.

Gauchos
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gauchos »

Gauchos hat geschrieben:Neuer transi häng wenn ma vo dä dreispitz esso zum joggeli fahrt an dä bruck vor dä coop tankstelle.hat leider kei fotoi debi wer in dä nöchi isch könnt jo ä bild mache :cool:
Hier steht drauf

TOD und Hass dem Fanpass
http://www.muehliraideufel.de

Alla Boneur

Basel und Der BTSV

Do Ohni I.D. und doch V.I.P.

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

...bi de bier im coop pronto am barfi :D

Antworten