Pascilicious hat geschrieben:Eierschutz. Sunscht nix! Me darf allerdings e liechte Schutz für d Füst benutze, wills jo erlaubt isch z schloh. Allerdings het jede Spieler, nur 1 Schlag zur verfüegig pro match. Muess also sorgfältig igsetzt wärde. Wenn mehrmols schlohsch, gits Platzverwis für 5 Minute.
Es söll jo au e taktische Sport si!
Uswächslige gits keini!
Eierschutz findi nit guet. Wäge dr Spielvorbereitig "ELASFR"
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.
S'Ziel isch es, die gegnerischi Mannschaft so hart z'poppe, dass dr/die Schlyychere uff's Goal ka laufe. Wie im Football. Yywänd?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
S'Ziel isch es, die gegnerischi Mannschaft so hart z'poppe, dass dr/die Schlyychere uff's Goal ka laufe. Wie im Football. Yywänd?
Ok, mir sueche jetzt nur no Mannschafte! Ich und diggi Eier sueche no 3 "kickfickers" und den sueche mir no 5 "fickerine" .. traut euch! Isch e gsunde Sport!
Pascilicious hat geschrieben:Ok, mir sueche jetzt nur no Mannschafte! Ich und diggi Eier sueche no 3 "kickfickers" und den sueche mir no 5 "fickerine" .. traut euch! Isch e gsunde Sport!
Und wie!
Des wyytere e klassische Spielzug: D'Aagryfere fixiert dr gegnerisch Goalie und legt e klassische Strip aane. Denn isch s'Blickfäld vom Goalie yygschränkt. D'Freistossspezialischtin macht e Rush über die Rächti, und dr Vorpopper muess grad zwei Lüt an sich binde, demit d'Site frei blybt. D'Schlychere goht uff dr andere Site in dr Rugge vo dr Abwehr. Unterdesse isch dr gegnerisch Goalie scho an dr Sach mit dr Strippere und wälzt sich im Stroffruum. Dr Trick isch jetzt, dass d'Freistossspezialischtin dr Ball zur Schlychere bringt, während d'Poppballspezialischtin ai gegnerische Abwehrspieler mit'me BJ an sich bindet. Kunnt dr Ball duure, Gool! Wenn nid, e anderi Taktik wähle....
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Des wyytere e klassische Spielzug: D'Aagryfere fixiert dr gegnerisch Goalie und legt e klassische Strip aane. Denn isch s'Blickfäld vom Goalie yygschränkt.
Bi sicher s hät einigi im Forum wo dr Goalie locker "blind" mache könne.. HA!
Und das hani nit positiv gmeint!
Doping isch übrigens erlaubt! Sehr willkomme sind Silkonbrüst ab Grössi C.
Desweiteren: nit rasiert = forfait!
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
schniposa hat geschrieben:hier meldet sich der schri aka spielleiter!
Tut mir Leid, aber für männliche Mitwirkende ist Pfeife blasen verboten. Steig doch bei unseren Junioren ein, bis zur Pubertät
[quote="Diggi_Eier"]Tut mir Leid, aber für männliche Mitwirkende ist Pfeife blasen verboten. Steig doch bei unseren Junioren ein, bis zur Pubertät ]
ja wenn die juniorinnen über 16 sind "steige" ich dort gerne ein!
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
schniposa hat geschrieben:ja wenn die juniorinnen über 16 sind "steige" ich dort gerne ein!
Klar über 16! Mir sin nid dr KFC Zemdilia!
Hesch den internationali Erfahrig? Mir nähme nur Toplüt! Und es wird einzelni persönlichi Fitnesschecks gäh vom Schiri (bim kickfick "blasi" genannt) und em ganze Vorstand!
2.11.wienoviel? Ab 16 dörfsch, aber wenn's e Färnsehübertragig git erscht ab 18! Va bene?
Pascilicious hat geschrieben:
Hesch den internationali Erfahrig? Mir nähme nur Toplüt! Und es wird einzelni persönlichi Fitnesschecks gäh vom Schiri (bim kickfick "blasi" genannt) und em ganze Vorstand!
aber hallo...also wenn und wo isch dr fitnesscheck?
Flyergirl hat geschrieben:das längt vorig, sogar fürs farbfärnseh, damit me merkt weli mannschaft fiert
Picobello! Dr KFC Bloosbalgg GmbH freut sich scho uff s'erschte Spiel!
Oder wie wänn mer dr erschti vo 12 Klubs nänne?
Pascilicious hat geschrieben:Wird in dr nägschte Vorstandssitzig no festglegt. Halt di fit! Dr Vorstand forderet viel vo Dir! Hmm wär isch eigentlich no im Vorstand?
aber im vorstand gits den au gwüsst aforderige... also unter 20 lauft nüd
Pascilicious hat geschrieben:Wird in dr nägschte Vorstandssitzig no festglegt. Halt di fit! Dr Vorstand forderet viel vo Dir! Hmm wär isch eigentlich no im Vorstand?
Als Gründer und Initiator vo dere wunderschöne Sportart erübrigt sich die Frog... ich ha Kaiser- Status!
Flyergirl hat geschrieben:aber im vorstand gits den au gwüsst aforderige... also unter 20 lauft nüd
Also y dr Pascilicous und ich hän scho s'Vierteljahrhundert uffem Buckel gha.
Flyergirl hat geschrieben:i hoff mir verstön uns dases nid ums alter goht
Maschine!!!!!
Wie gross isch s'Spielfäld? Y wär für e Schlamsule!
Pascilicious hat geschrieben:Zick jetzt nit ume! Zieh di us!
Das schmeggt nach Same-Erguss vor em Spiel! Riss di zämme