Schezzeizmirlangweilig

Der Rest...
Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keenig vo Basel »

Pascilicious hat geschrieben:Eierschutz. Sunscht nix! Me darf allerdings e liechte Schutz für d Füst benutze, wills jo erlaubt isch z schloh. Allerdings het jede Spieler, nur 1 Schlag zur verfüegig pro match. Muess also sorgfältig igsetzt wärde. Wenn mehrmols schlohsch, gits Platzverwis für 5 Minute.
Es söll jo au e taktische Sport si! :D
Uswächslige gits keini!
Eierschutz findi nit guet. Wäge dr Spielvorbereitig "ELASFR" :rolleyes:
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Diggi_Eier hat geschrieben:Dini Idee in Ehre, aber das isch mir z'viel Kick und z'wenig Fick. Was du meinsch isch Fuessball mitme schwere Ball.
Jo do hesch du absolut rächt. I glaub dr Beriich "kick" isch sowit abdeckt. Jetzt chöme mir doch zum agnähmere Teil...zum freudige "fick"!

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Also s'klassische Syschtem geseht ca. so uss

Aagryffere--------------Poppballspezialischtin
-----------Vorpopper----------------------
Schlyycher---------------Freistossspezialischtin

------------Goalie---------------------------

S'Ziel isch es, die gegnerischi Mannschaft so hart z'poppe, dass dr/die Schlyychere uff's Goal ka laufe. Wie im Football. Yywänd?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Diggi_Eier hat geschrieben:Also s'klassische Syschtem geseht ca. so uss

Aagryffere--------------Poppballspezialischtin
-----------Vorpopper----------------------
Schlyycher---------------Freistossspezialischtin

------------Goalie---------------------------

S'Ziel isch es, die gegnerischi Mannschaft so hart z'poppe, dass dr/die Schlyychere uff's Goal ka laufe. Wie im Football. Yywänd?
Ok, mir sueche jetzt nur no Mannschafte! Ich und diggi Eier sueche no 3 "kickfickers" und den sueche mir no 5 "fickerine" .. traut euch! Isch e gsunde Sport!

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Pascilicious hat geschrieben:Ok, mir sueche jetzt nur no Mannschafte! Ich und diggi Eier sueche no 3 "kickfickers" und den sueche mir no 5 "fickerine" .. traut euch! Isch e gsunde Sport!
Und wie!

Des wyytere e klassische Spielzug: D'Aagryfere fixiert dr gegnerisch Goalie und legt e klassische Strip aane. Denn isch s'Blickfäld vom Goalie yygschränkt. D'Freistossspezialischtin macht e Rush über die Rächti, und dr Vorpopper muess grad zwei Lüt an sich binde, demit d'Site frei blybt. D'Schlychere goht uff dr andere Site in dr Rugge vo dr Abwehr. Unterdesse isch dr gegnerisch Goalie scho an dr Sach mit dr Strippere und wälzt sich im Stroffruum. Dr Trick isch jetzt, dass d'Freistossspezialischtin dr Ball zur Schlychere bringt, während d'Poppballspezialischtin ai gegnerische Abwehrspieler mit'me BJ an sich bindet. Kunnt dr Ball duure, Gool! Wenn nid, e anderi Taktik wähle....
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Diggi_Eier hat geschrieben:Und wie!

Des wyytere e klassische Spielzug: D'Aagryfere fixiert dr gegnerisch Goalie und legt e klassische Strip aane. Denn isch s'Blickfäld vom Goalie yygschränkt.
Bi sicher s hät einigi im Forum wo dr Goalie locker "blind" mache könne.. HA!
Und das hani nit positiv gmeint!
Doping isch übrigens erlaubt! Sehr willkomme sind Silkonbrüst ab Grössi C.
Desweiteren: nit rasiert = forfait! :cool:

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

hier meldet sich der schri aka spielleiter!
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

schniposa hat geschrieben:hier meldet sich der schri aka spielleiter!
Tut mir Leid, aber für männliche Mitwirkende ist Pfeife blasen verboten. Steig doch bei unseren Junioren ein, bis zur Pubertät ;)

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

[quote="Diggi_Eier"]Tut mir Leid, aber für männliche Mitwirkende ist Pfeife blasen verboten. Steig doch bei unseren Junioren ein, bis zur Pubertät ]

ja wenn die juniorinnen über 16 sind "steige" ich dort gerne ein!
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

schniposa hat geschrieben:ja wenn die juniorinnen über 16 sind "steige" ich dort gerne ein!
wo waren Sie gestern? hab Sie nicht gesehen.
Meine Grimmigkeit vor und im Stadion hätte Ihnen eigentlich auffallen müssen!
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

schniposa hat geschrieben:ja wenn die juniorinnen über 16 sind "steige" ich dort gerne ein!
Klar über 16! Mir sin nid dr KFC Zemdilia!

Flyergirl
Benutzer

Beitrag von Flyergirl »

[quote="Diggi_Eier"]Tut mir Leid, aber für männliche Mitwirkende ist Pfeife blasen verboten. Steig doch bei unseren Junioren ein, bis zur Pubertät ]

schiri hier :D

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

:cool:
Flyergirl hat geschrieben:schiri hier :D
Hesch den internationali Erfahrig? Mir nähme nur Toplüt! Und es wird einzelni persönlichi Fitnesschecks gäh vom Schiri (bim kickfick "blasi" genannt) und em ganze Vorstand!

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Flyergirl hat geschrieben:schiri hier :D
2.11.wienoviel? Ab 16 dörfsch, aber wenn's e Färnsehübertragig git erscht ab 18! Va bene?

Flyergirl
Benutzer

Beitrag von Flyergirl »

Pascilicious hat geschrieben: :cool:
Hesch den internationali Erfahrig? Mir nähme nur Toplüt! Und es wird einzelni persönlichi Fitnesschecks gäh vom Schiri (bim kickfick "blasi" genannt) und em ganze Vorstand!
aber hallo...also wenn und wo isch dr fitnesscheck?

Flyergirl
Benutzer

Beitrag von Flyergirl »

Diggi_Eier hat geschrieben:2.11.wienoviel? Ab 16 dörfsch, aber wenn's e Färnsehübertragig git erscht ab 18! Va bene?
das längt vorig, sogar fürs farbfärnseh, damit me merkt weli mannschaft fiert

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Flyergirl hat geschrieben:das längt vorig, sogar fürs farbfärnseh, damit me merkt weli mannschaft fiert
Picobello! Dr KFC Bloosbalgg GmbH freut sich scho uff s'erschte Spiel!

Oder wie wänn mer dr erschti vo 12 Klubs nänne?

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Flyergirl hat geschrieben:aber hallo...also wenn und wo isch dr fitnesscheck?
Wird in dr nägschte Vorstandssitzig no festglegt. Halt di fit! Dr Vorstand forderet viel vo Dir! Hmm wär isch eigentlich no im Vorstand? :D

Flyergirl
Benutzer

Beitrag von Flyergirl »

Pascilicious hat geschrieben:Wird in dr nägschte Vorstandssitzig no festglegt. Halt di fit! Dr Vorstand forderet viel vo Dir! Hmm wär isch eigentlich no im Vorstand? :D
aber im vorstand gits den au gwüsst aforderige... also unter 20 lauft nüd

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Pascilicious hat geschrieben:Wird in dr nägschte Vorstandssitzig no festglegt. Halt di fit! Dr Vorstand forderet viel vo Dir! Hmm wär isch eigentlich no im Vorstand? :D
Als Gründer und Initiator vo dere wunderschöne Sportart erübrigt sich die Frog... ich ha Kaiser- Status!

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Flyergirl hat geschrieben:aber im vorstand gits den au gwüsst aforderige... also unter 20 lauft nüd
Also y dr Pascilicous und ich hän scho s'Vierteljahrhundert uffem Buckel gha.

Flyergirl
Benutzer

Beitrag von Flyergirl »

Diggi_Eier hat geschrieben:Also y dr Pascilicous und ich hän scho s'Vierteljahrhundert uffem Buckel gha.
i hoff mir verstön uns dases nid ums alter goht :rolleyes:

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Flyergirl hat geschrieben:i hoff mir verstön uns dases nid ums alter goht :rolleyes:
Maschine!!!!!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

abgfahre, s Flyerli uf dr Suechi nach eme Gang Bang...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Flyergirl
Benutzer

Beitrag von Flyergirl »

Lou C. Fire hat geschrieben:abgfahre, s Flyerli uf dr Suechi nach eme Gang Bang...
jo natürlich...was den sunscht? hüt ischs schlimm :p

@ diggi eier, jo bi dir weisi das. aber dr bazillus do...?

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Flyergirl hat geschrieben:jo natürlich...was den sunscht? hüt ischs schlimm :p

@ diggi eier, jo bi dir weisi das. aber dr bazillus do...?
Gnueg alt für Di.. und i "kickfick" allei e ganzi Mannschaft us! Froge? :p

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Wie gross isch s'Spielfäld? Y wär für e Schlamsule!

Flyergirl
Benutzer

Beitrag von Flyergirl »

Pascilicious hat geschrieben:Gnueg alt für Di.. und i "kickfick" allei e ganzi Mannschaft us! Froge? :p
wie gseit es goht nid ums alter :rolleyes:

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Flyergirl hat geschrieben:wie gseit es goht nid ums alter :rolleyes:
Zick jetzt nit ume! Zieh di us! :D

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Pascilicious hat geschrieben:Zick jetzt nit ume! Zieh di us! :D
Das schmeggt nach Same-Erguss vor em Spiel! Riss di zämme :mad:

Antworten