Beginn Meischterschaft 4. Liga Gruppe 6
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
Sodeli,
Grosse Showdown am Suntig, 28. Mai 2006 10h00 Sportanlagen St. Jakob
Finalissima!!!
US Bottecchia gege SC Binnige
Dä wo gwünnt stigt uf in 3. Liga. Ych perseenlig bi für Binnige, y hoff dr Digge kha sini Buebe gnueg guet uf dä match yystelle!!!
Wie gsehts eigentlig us mit em sicherheitsdispositiv ?? (nai oke, lömr das...)
Mi Tipp:
zur halbzyt 2:1 für Bottecchia
schlusspfiff 3:4 für Binnige (svierte goal für binnige nach eme foulpenalty in dr nochspielzyt!!!)
viel spass!!

Finalissima!!!

Dä wo gwünnt stigt uf in 3. Liga. Ych perseenlig bi für Binnige, y hoff dr Digge kha sini Buebe gnueg guet uf dä match yystelle!!!
Mi Tipp:
schlusspfiff 3:4 für Binnige (svierte goal für binnige nach eme foulpenalty in dr nochspielzyt!!!)
viel spass!!

Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
mir würd sHärz bluete wenn SCB würd uffstige, han mi doch ufs Duell gfreut nöggst Saison. TROTZDÄM FORZA SCBJohnHolmes hat geschrieben:Sodeli,
Finalissima!!!![]()
![]()
Mi Tipp:
viel spass!!
![]()
bisch e geile siech johnny!!!! woni di resultattipp gläse ha isch's mr grad yskalt dr rugge ab gloffe!!! läck, wenn das so würd usecho, bechummi glaub e härzkaschper.....JohnHolmes hat geschrieben:Sodeli,
Finalissima!!!![]()
![]()
Mi Tipp:
viel spass!!
![]()

uf jede fall sin mr top fit, bereite uns gmeinsam und seriös (jo, usnahmswys sinn sogar mir seriös!) uf dä match vor!!!
ich hoff dr fc gundeli chunnt binnige komplett cho unterstütze, schliesslich müen mr jo nur wäge euch no so zittere. mit 2 sieg gäge euch wäre mr jetzt scho ufgstiege...
also, alli ins joggeli cho am sunntig. bengale, rauch und alle scheiss mitbringe und däm spiel e würdige rahme liefere!!!
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
bi mr nid sicher öb alli zämme köme, aber y wird mr dä Match uff khei fall entgoh loh. Sin jo immer speziell so Spiel!! Löhnd euch eifach nid loh provoziere vo de "Südländer" mit ihrem Tempramänt!!!Digge hat geschrieben:ich hoff dr fc gundeli chunnt binnige komplett cho unterstütze, schliesslich müen mr jo nur wäge euch no so zittere. mit 2 sieg gäge euch wäre mr jetzt scho ufgstiege...
Bi überzügt, mit ere gschlossene Teamleischtig vom SC Binnige wirds sicher klappe!!
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
nenei, mir löhn uns nid provoziere, sondern spiele konzentriert unsere matsch!JohnHolmes hat geschrieben:bi mr nid sicher öb alli zämme köme, aber y wird mr dä Match uff khei fall entgoh loh. Sin jo immer speziell so Spiel!! Löhnd euch eifach nid loh provoziere vo de "Südländer" mit ihrem Tempramänt!!!
Bi überzügt, mit ere gschlossene Teamleischtig vom SC Binnige wirds sicher klappe!!
wie gseht dr rase im joggeli uss??? wieder 5m hoch???

dir händ gäge bottecchia au 5 klasse schlächter gschuttet als gäge uns! ha dä match denzumol gseh!Blue Jay hat geschrieben:I wünsch am SC Binnige uf jede Fall viel Glück. Wird aber bestimmt ä harte Match. Ich persönlich schetz dItaliener zwar ä bitz stärker ii, aber in sonere Finalissima weiss mä jo nie.
und im hispiel hän mr ohni verstärkige keini grosse problem gha bottecchia z'schloh!
das gsehsch du genau richtig! angriff ist die beste verteidigung! mir hän nid per zuefall im schnitt über 4 goal pro match gschosse! aber hinde sin mr amigs e bitz dünn. aber am sunntig wird s'mittelfäld hoffentlich au wieder 90 minute fighte und hinde go ushälfe, denn hani au in dr defensive kei angscht.Blue Jay hat geschrieben:Ich bi dr Meinig das dStärki vom Sc Binnige in der Offensive ligt. Nur, vor zwei Wuche sinn euri Stürmer überhaupt nid uf Ture cho. Wenn die ihri Nomalform erreiche, wie z.B. im Wiederholigsspiel in der Vorrundi gege uns, denn sueche die au ä Liga höher ires glyche.
gäge euch het s'mittelfäld eifach nüt, aber grad gar nüt nach hinde gschafft und drumm sin d'verteidiger immer uf verlorenem poschte gsi...
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
wie immer => hoch, holprig, ruppig, schlaglöcher...... uf dütsch gseit, eifach truurig, y hoff dr spielet nid uf däm platz wo dr gege uns gspielt händ, dasch eine vo de schlächte.....Digge hat geschrieben:wie gseht dr rase im joggeli uss??? wieder 5m hoch???![]()
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
guet, denn gangi in dr nacht vorhär no mit e rasemäiher im joggeli verby! cha jo nid sy, dass die d'räse nie mäihe. gäge euch bini mr vorcho wie uf enere chueweid...JohnHolmes hat geschrieben:wie immer => hoch, holprig, ruppig, schlaglöcher...... uf dütsch gseit, eifach truurig, y hoff dr spielet nid uf däm platz wo dr gege uns gspielt händ, dasch eine vo de schlächte.....
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
an das gwöhnsch di mit dr zyt (leider!!)Digge hat geschrieben:guet, denn gangi in dr nacht vorhär no mit e rasemäiher im joggeli verby! cha jo nid sy, dass die d'räse nie mäihe. gäge euch bini mr vorcho wie uf enere chueweid...
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
den mien dr halt 1x in dr wuche uf eurem acker (hinde) spiele und 1x kunstrase, den köme dr nid us dr yyebigDigge hat geschrieben:jo scho, aber mir trainiere zweimol wüchentlich uf unserem geile kunschträseli....

Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
digge: "mir würde gärn eimol in dr wuche us em rase trainiere."JohnHolmes hat geschrieben:den mien dr halt 1x in dr wuche uf eurem acker (hinde) spiele und 1x kunstrase, den köme dr nid us dr yyebig![]()
vorstand: "dr abwart entscheidet wo dr trainieret, das isch kei wunschkonzärt, au die erschti cha nüt wünsche."
digge: "aber mir hän die letschte 3 mätsch uswärts und uf naturrase und es goht jo um viel! bitteeee!"
vorstand: "kei diskussion!"

jo sorry, bi chli d'reeperbahn, die grossi freiheit und d'herbertstrasse go unsicher mache.BB85 hat geschrieben:@ Digge
wo bisch gsi am sunntig?
ha di no gsuecht mit em nino brown....

unsere libero het polterwuchenänd gha und drumm sin trainer, captain und vize-captain abwäsend gsi. aber het jo au so zum sieg glängt!

- FC BASEL 1893
- Erfahrener Benutzer
- FC BASEL 1893
- Erfahrener Benutzer
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
Tragisches Ende in der Finalissima !!
Basel, St. Jakob Sportanlagen.
jh / Zu Beginn der Saison sah es wirklich gut aus für den SC Binningen, war man doch vor der Winterpause auf dem glorreichen 1. Platz. In der Rückrunde liefs auch recht gut, wäre da nicht der FC Gundeldingen.......
Gegen die unberechenbare Truppe des Quartierclubs aus Basel lies man gesamthaft 4 Zähler liegen.... Hätte, wäre, wenn...... Es wäre nicht zur Finalissima gekommen.
Heute morgen aber war Finalissima, und dies sah und spürte man als Zuschauer sehr wohl! Nach einer ausgeglichenen 1. Halbzeit, welche mit einer Ampelkarte gegen Bottecchia endete, stand es noch immer 0:0. Die Kontrahenten gingen mit gemischten Gefühlen zum Pausentee. Zurück zur zweiten und zugleich letzten Halbzeit dieser Saison erhöhte Bottecchia den Druck auf die Mannschaft des SC Binningen. Es folgte das 1:0 für Bottecchia, Binningen musste nun die Abwehr öffnen um zu Chancen zu kommen. Leider half dies wenig, den nach einem Freistoss aus gut 18m stand es bereits 2:0. Obwohl es hier anzufügen gilt, dass vor dieser Szene ein gut 5minütiger Unterbruch "provoziert" wurde vom Keeper der Italos, denke mir das die Binninger dadurch iritiert waren...... Bottecchia erhöhte das Score noch auf 3:0. Der Ehrentreffer für Binningen kam zwar noch, änderte aber nichts mehr an der Tatsache das US Bottecchia in der nächsten Saison 3. Liga spielen wird.
Die genauen Details folgen im detailierten Spielbericht des Trainers (so hoffe mr doch!).
@Digge und sini Truppe:
Duet mr ächt leid für euch, hät ächt lieber Binninge in dr 3. Liga gseh....
Kopf hoch und näggschti Saison nomol an dSegg !!
gratulation an däre stell an Bottecchia zem Uffstieg....
Basel, St. Jakob Sportanlagen.
jh / Zu Beginn der Saison sah es wirklich gut aus für den SC Binningen, war man doch vor der Winterpause auf dem glorreichen 1. Platz. In der Rückrunde liefs auch recht gut, wäre da nicht der FC Gundeldingen.......

Gegen die unberechenbare Truppe des Quartierclubs aus Basel lies man gesamthaft 4 Zähler liegen.... Hätte, wäre, wenn...... Es wäre nicht zur Finalissima gekommen.
Heute morgen aber war Finalissima, und dies sah und spürte man als Zuschauer sehr wohl! Nach einer ausgeglichenen 1. Halbzeit, welche mit einer Ampelkarte gegen Bottecchia endete, stand es noch immer 0:0. Die Kontrahenten gingen mit gemischten Gefühlen zum Pausentee. Zurück zur zweiten und zugleich letzten Halbzeit dieser Saison erhöhte Bottecchia den Druck auf die Mannschaft des SC Binningen. Es folgte das 1:0 für Bottecchia, Binningen musste nun die Abwehr öffnen um zu Chancen zu kommen. Leider half dies wenig, den nach einem Freistoss aus gut 18m stand es bereits 2:0. Obwohl es hier anzufügen gilt, dass vor dieser Szene ein gut 5minütiger Unterbruch "provoziert" wurde vom Keeper der Italos, denke mir das die Binninger dadurch iritiert waren...... Bottecchia erhöhte das Score noch auf 3:0. Der Ehrentreffer für Binningen kam zwar noch, änderte aber nichts mehr an der Tatsache das US Bottecchia in der nächsten Saison 3. Liga spielen wird.
Die genauen Details folgen im detailierten Spielbericht des Trainers (so hoffe mr doch!).
@Digge und sini Truppe:
Duet mr ächt leid für euch, hät ächt lieber Binninge in dr 3. Liga gseh....
Kopf hoch und näggschti Saison nomol an dSegg !!
gratulation an däre stell an Bottecchia zem Uffstieg....
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Scheisse! Mi Beileid, Digge.
E Schiss uff Bottecchia...
E Schiss uff Bottecchia...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Leider het's nid klappt geschter, hän nach dr Pause leider plötzlich nüm Fuessball gspielt... Isch für uns trotzdäm e schöni Saison mit viel schöne Sieg gsi. Wenn me dänggt, dass mr letscht Saison fascht abgsteige sin, chani z'friede sy mit däm 2. Platz. Trotzdäm machts weh die grossi Chance verpasst z'ha.
Dangge allne wo uns geschter und au durch die ganzi Saison immer so zahlriich unterstützt hän!!!
Mir griffe nögschti Saison mit neuem Trainerduo wieder ah!
D'Edith meint no: Gratulation an Bottecchia zum Ufstieg, händ e ydrügglegi Rückrundi ahneglegt!
Dangge allne wo uns geschter und au durch die ganzi Saison immer so zahlriich unterstützt hän!!!
Mir griffe nögschti Saison mit neuem Trainerduo wieder ah!
D'Edith meint no: Gratulation an Bottecchia zum Ufstieg, händ e ydrügglegi Rückrundi ahneglegt!
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
Meinsch di Stuehl isch nid am waggle!!Digge hat geschrieben: Mir griffe nögschti Saison mit neuem Trainerduo wieder ah!

Schribsch khei Matchbricht meh.....
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....