brewz_bana hat geschrieben:ps. ischs eigentlich im grosse un ganze so dass die wo jetzt fürs hooligan gsetz sind au füre petric sin, em FCZ gratuliere unds em au gönne und bi jedem fcb-echo mien scheiss gc riefe, dr lupo und tchouga usspfiffe hän und übere zubi wättere?
Nein, eso schwarz-wiss isch die rot-blaui Wält denn doch nid...
- ich bi füres sinnvolls Gsetz gege Gwalt an Sportveraastaltige, aso gege s'BWIS und ha au Unterschrift drgege gsammlet - bi aber mittlerwiile chli hoffnigslos (siehe oben)
- ich find dr Petric e Dubel, wenn au kei schlächte Fuessballer und hätti ghofft, dass är an d'WM chönnti, drmit mir ihn denn möglichscht schnäll looswärde
- ich ha em FCZ (zähnknirschend) gratuliert. Aber gönne...nei. Verdient hättis nur dr FCB!
- ich stand in dr MK und rüef nur bi Match gege d'Insekte "scheiss gc"
- ich ha weder dr Lupo no dr Tchouga usspfiffe und bi dr Meinig, dass me eigeni Spiiler nid sötti usspfiffe
- und jä, ich wättere übere Zubi, aber wieso, das wäri jetzt fascht e chli lang, um dir s'differenzierte Bild vo minere Meinig z'gäh.
S'Läbe isch kompliziert.
Aber allgemein cha me vilicht scho sage, dass Eventfans oder (nenne mir sie mol) "Sympathisante" sich weniger ums BWIS schere als anderi.