isch jo usgstrahlt worde - und du deggsch jo nur dini unköschte und di durscht.......usserdäm hesch jo uff dr VHS die "rächt" quasi zahlt.......seh do kei problem.....usser bekunnsch vom frosch e paar vor dr kiifer glatscht oder so.....heheEckfahne hat geschrieben:Wenn jemand die rechtliche Frage beantworten könnte...
Faustrecht - Dokumentation über die alten Ultras
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
das cha sehr guet siKawa hat geschrieben:aha, denn hesch mi wohl au e paar jöhrli bedient resp. grossi uf e tisch knallt![]()

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

jo, danggschön an alli, wo sich do bemieht hän und no bemiehe wärde.
bi dr rächtliche froog, wais i halt au id, wie das usgseht.
bi dr rächtliche froog, wais i halt au id, wie das usgseht.
@alle Medien
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.
Wurde ja im Fernsehen gezeigt, ergo konnte jeder dieses Teil aufnehmen, wenn er Video hatteEckfahne hat geschrieben:Wenn jemand die rechtliche Frage beantworten könnte...

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
meined ihr nid au, dass dr rächtsaspruch für e sändig nach 10 joor könnt verjährt si?Kawa hat geschrieben:Privat aufzeichnen darfst du alles was im TV läuft, aber nicht ausserhalb der Verwandschaft weiterverbreiten geschweige denn verkaufen .....
PS : Bin kein Jurist also ohne Gewähr![]()
hmm, bi ebe au kei jurist.
@alle Medien
kei Ahnig, aber was isch, wenn sie e Wiederholig bringe, wo noni meh als 10 johr här wär?....me muess jo nit alles mitbecho wo am TV lauftSkier hat geschrieben:meined ihr nid au, dass dr rächtsaspruch für e sändig nach 10 joor könnt verjährt si?
hmm, bi ebe au kei jurist.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 

Dachte im Freundeskreis? Sonst dürfte man ja keine Privatkopien an Freunde weitergeben, oder?Kawa hat geschrieben:Privat aufzeichnen darfst du alles was im TV läuft, aber nicht ausserhalb der Verwandschaft weiterverbreiten geschweige denn verkaufen .....
PS : Bin kein Jurist also ohne Gewähr![]()
Und sowieso Eckfahne hat recht: Wir sind ja eine riesengrosse Familie, also müssen wir ja auch allem miteinander verwandt sein...
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
hopp, mäldet euch!!!Eckfahne hat geschrieben:So, hole mr dä Thread mol wieder uffe. Ich ha mi bis hütt mit eim wo dr DVD het nid troffe, wird langsam miehsahm. Het öbber sunscht dä Video wo är mir uslehne könnt drmit ich en digitalisiere ka? Mäldet euch per PN wärs so.
Cheers

mueschn jo nit wirklig brenne. knallen doch irgend neume uffs netz. schunscht ischs viil zkompliziert. has gfühl dasses e relativ grosses interässe het bi de forumbsuecher.Eckfahne hat geschrieben:So, hole mr dä Thread mol wieder uffe. Ich ha mi bis hütt mit eim wo dr DVD het nid troffe, wird langsam miehsahm. Het öbber sunscht dä Video wo är mir uslehne könnt drmit ich en digitalisiere ka? Mäldet euch per PN wärs so.
Cheers
gruess
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]
Ich nim a dass das öbbis isch wo de nid im DIVX-Format willsch dehei ha sondern eher als DVD. Ich ha nid vor do grossi Menu mache, eifach dr Film uf e DVD brenne und wenn de ne ineschiebsch goht's los. Das isch alles. Und das verschicke oder an e Match bringe isch doch kei Sach. Wenns zu miehsahm wird wirdis scho irgendwo hoste, kei Angst.Hans hat geschrieben:mueschn jo nit wirklig brenne. knallen doch irgend neume uffs netz. schunscht ischs viil zkompliziert. has gfühl dasses e relativ grosses interässe het bi de forumbsuecher.
gruess
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
in dr lehrerbibliothek zwüsche schuggerposchte und fixerstübli bi dr heuwoog kasch dä film gratis usslehne.
wär mag sich no an die legendäre matches mit de ultras in luzärn erinnere. achtung, füürwärgg, vorwärts, marsch! uiuiui, dört isch es amigs rächt abgange. d fahneeroberige im alte joggeli sin au jedesmol rächt luschtig gsi!
wär mag sich no an die legendäre matches mit de ultras in luzärn erinnere. achtung, füürwärgg, vorwärts, marsch! uiuiui, dört isch es amigs rächt abgange. d fahneeroberige im alte joggeli sin au jedesmol rächt luschtig gsi!
-
- Erfahrener Benutzer
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
wo ischs problem ?Eckfahne hat geschrieben:Ich nim a dass das öbbis isch wo de nid im DIVX-Format willsch dehei ha sondern eher als DVD. Ich ha nid vor do grossi Menu mache, eifach dr Film uf e DVD brenne und wenn de ne ineschiebsch goht's los. Das isch alles. Und das verschicke oder an e Match bringe isch doch kei Sach. Wenns zu miehsahm wird wirdis scho irgendwo hoste, kei Angst.

gib dr film im esel frei ...

isch doch egal in wellem format ...
die wo dr film suuge ...
solle halt sälber luege wie ...
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
-
- Erfahrener Benutzer
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
[quote="El Capullo"]muesch zer richtige Zyt am richtige Ort ains go suffe, denn driffsch die Lüüt perseenlig! ]
was hett das mit em film z due ?
wenn y mit ainem will diskutuere denn mach y ab ...
was hett das mit em film z due ?

wenn y mit ainem will diskutuere denn mach y ab ...

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
-
- Erfahrener Benutzer
1. die hän sicher jede e Kopie drvoh, nimmi jetz emol aabulldogu2122 hat geschrieben:1. was hett das mit em film z due ?![]()
2. wenn y mit ainem will diskutuere denn mach y ab ...![]()
2. y ha vo kaim Ultra Tel.-Nr., vom ainte waissi wonr wohnt und vo 2ne wo sie ab und zue ain göhn go heeble
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]