Faustrecht - Dokumentation über die alten Ultras

Der Rest...
Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Eckfahne hat geschrieben:Wenn jemand die rechtliche Frage beantworten könnte...
isch jo usgstrahlt worde - und du deggsch jo nur dini unköschte und di durscht.......usserdäm hesch jo uff dr VHS die "rächt" quasi zahlt.......seh do kei problem.....usser bekunnsch vom frosch e paar vor dr kiifer glatscht oder so.....hehe
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Sharky hat geschrieben:Ich mich anschliessen tu! Wenn ich sie damals scho die ganzi Zyt ha müese ushalte und bediene, möchti au gärn sone Teil. :D
aha, denn hesch mi wohl au e paar jöhrli bedient resp. grossi uf e tisch knallt :D

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Kawa hat geschrieben:aha, denn hesch mi wohl au e paar jöhrli bedient resp. grossi uf e tisch knallt :D
das cha sehr guet si :p
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Stell ein Torrent rein, kümmert doch keinen :rolleyes:

Skier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skier »

jo, danggschön an alli, wo sich do bemieht hän und no bemiehe wärde.

bi dr rächtliche froog, wais i halt au id, wie das usgseht.
@alle Medien
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Wurde ja im Fernsehen gezeigt, ergo konnte jeder dieses Teil aufnehmen, wenn er Video hatte ;) wie steht es denn allg. mit aufgezeichneten Filmen in rechtlicher Hinsicht?
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

[quote="Goofy"]Wurde ja im Fernsehen gezeigt, ergo konnte jeder dieses Teil aufnehmen, wenn er Video hatte ]Privat aufzeichnen darfst du alles was im TV läuft, aber nicht ausserhalb der Verwandschaft weiterverbreiten geschweige denn verkaufen .....
PS : Bin kein Jurist also ohne Gewähr :cool:

Skier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skier »

Kawa hat geschrieben:Privat aufzeichnen darfst du alles was im TV läuft, aber nicht ausserhalb der Verwandschaft weiterverbreiten geschweige denn verkaufen .....
meined ihr nid au, dass dr rächtsaspruch für e sändig nach 10 joor könnt verjährt si?
hmm, bi ebe au kei jurist.
@alle Medien
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Skier hat geschrieben:meined ihr nid au, dass dr rächtsaspruch für e sändig nach 10 joor könnt verjährt si?
hmm, bi ebe au kei jurist.
kei Ahnig, aber was isch, wenn sie e Wiederholig bringe, wo noni meh als 10 johr här wär?....me muess jo nit alles mitbecho wo am TV lauft
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

rächtsaspruch pffffffff

Nomol : Stellt ein Torrent rein, kümmert doch keinen ...

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Kawa hat geschrieben:Privat aufzeichnen darfst du alles was im TV läuft, aber nicht ausserhalb der Verwandschaft weiterverbreiten geschweige denn verkaufen .....
Ihr seid doch alle meine Verwandten, wo also das Problem? :D

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Dachte im Freundeskreis? Sonst dürfte man ja keine Privatkopien an Freunde weitergeben, oder?

Und sowieso Eckfahne hat recht: Wir sind ja eine riesengrosse Familie, also müssen wir ja auch allem miteinander verwandt sein...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Eckfahne hat geschrieben:Ihr seid doch alle meine Verwandten, wo also das Problem? :D
Dachte Inzucht sei der FC Sion :D

baskick
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baskick »

Russe hat geschrieben:usser bekunnsch vom frosch e paar vor dr kiifer glatscht oder so.....hehe
:D :cool:

das sinn no zyte gsi........*schwärm*

ps: hätt au no inträsse, falls das illegale kopiere zstand kunnt...sunscht kasch das ganze au grad per pn mache...denn kaa niemerts mitluege, aber eigentlig egal

Fry
Neuer Benutzer

Beitrag von Fry »

wie isch do dr Stand der Dinge? Hätt au interässe...
jäjä het si gseit und doch nid welle

Cheerio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cheerio »

wo bleibt der torrent? :confused:

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

So, hole mr dä Thread mol wieder uffe. Ich ha mi bis hütt mit eim wo dr DVD het nid troffe, wird langsam miehsahm. Het öbber sunscht dä Video wo är mir uslehne könnt drmit ich en digitalisiere ka? Mäldet euch per PN wärs so.

Cheers

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Eckfahne hat geschrieben:So, hole mr dä Thread mol wieder uffe. Ich ha mi bis hütt mit eim wo dr DVD het nid troffe, wird langsam miehsahm. Het öbber sunscht dä Video wo är mir uslehne könnt drmit ich en digitalisiere ka? Mäldet euch per PN wärs so.

Cheers
hopp, mäldet euch!!!

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

Eckfahne hat geschrieben:So, hole mr dä Thread mol wieder uffe. Ich ha mi bis hütt mit eim wo dr DVD het nid troffe, wird langsam miehsahm. Het öbber sunscht dä Video wo är mir uslehne könnt drmit ich en digitalisiere ka? Mäldet euch per PN wärs so.

Cheers
mueschn jo nit wirklig brenne. knallen doch irgend neume uffs netz. schunscht ischs viil zkompliziert. has gfühl dasses e relativ grosses interässe het bi de forumbsuecher.

gruess
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Hans hat geschrieben:mueschn jo nit wirklig brenne. knallen doch irgend neume uffs netz. schunscht ischs viil zkompliziert. has gfühl dasses e relativ grosses interässe het bi de forumbsuecher.

gruess
Ich nim a dass das öbbis isch wo de nid im DIVX-Format willsch dehei ha sondern eher als DVD. Ich ha nid vor do grossi Menu mache, eifach dr Film uf e DVD brenne und wenn de ne ineschiebsch goht's los. Das isch alles. Und das verschicke oder an e Match bringe isch doch kei Sach. Wenns zu miehsahm wird wirdis scho irgendwo hoste, kei Angst.

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Hab den Film auch gesehen. Dann kam doch auch noch eine 24h Reportage rund um die Steinen. Das war doch in der Zeit wo die Schwulis tyrannisiert wurden.

Leider auch nicht aufgezeichnet.

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Eckfahne hat geschrieben:Ich nim a dass das öbbis isch wo de nid im DIVX-Format willsch dehei ha sondern eher als DVD.
Na und, kann doch jeder mit dem Divx machen was er will (PC schauen, CD/DVD brennen etc..).
Das einfachste (auch für dich) ist doch ein Torrent hochladen.

nyc
Neuer Benutzer

Beitrag von nyc »

in dr lehrerbibliothek zwüsche schuggerposchte und fixerstübli bi dr heuwoog kasch dä film gratis usslehne.

wär mag sich no an die legendäre matches mit de ultras in luzärn erinnere. achtung, füürwärgg, vorwärts, marsch! uiuiui, dört isch es amigs rächt abgange. d fahneeroberige im alte joggeli sin au jedesmol rächt luschtig gsi!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

gits jetzt e Torrent vo dämm??
Basel ai Liebi!!!

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

maradoo hat geschrieben:gits jetzt e Torrent vo dämm??
Genau das hani au welle frooge.. looooooooooooooooos antworte, sunscht gits e Penalty! ;)

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

Eckfahne hat geschrieben:Ich nim a dass das öbbis isch wo de nid im DIVX-Format willsch dehei ha sondern eher als DVD. Ich ha nid vor do grossi Menu mache, eifach dr Film uf e DVD brenne und wenn de ne ineschiebsch goht's los. Das isch alles. Und das verschicke oder an e Match bringe isch doch kei Sach. Wenns zu miehsahm wird wirdis scho irgendwo hoste, kei Angst.
wo ischs problem ? :confused:
gib dr film im esel frei ... :cool:
isch doch egal in wellem format ...
die wo dr film suuge ...
solle halt sälber luege wie ...
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

muesch zer richtige Zyt am richtige Ort ains go suffe, denn driffsch die Lüüt perseenlig! ;)
(also 1-2 vo dene hani in letschter Zyt e baarmol gseh)

*quaak*
:D :D
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

[quote="El Capullo"]muesch zer richtige Zyt am richtige Ort ains go suffe, denn driffsch die Lüüt perseenlig! ]

was hett das mit em film z due ? :confused:

wenn y mit ainem will diskutuere denn mach y ab ... :cool:
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

bulldogu2122 hat geschrieben:1. was hett das mit em film z due ? :confused:

2. wenn y mit ainem will diskutuere denn mach y ab ... :cool:
1. die hän sicher jede e Kopie drvoh, nimmi jetz emol aa

2. y ha vo kaim Ultra Tel.-Nr., vom ainte waissi wonr wohnt und vo 2ne wo sie ab und zue ain göhn go heeble
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

bulldogu2122 hat geschrieben:wo ischs problem ? :confused:
gib dr film im esel frei ... :cool:
isch doch egal in wellem format ...
die wo dr film suuge ...
solle halt sälber luege wie ...
Solang mir dr Film niemer zum überspiele git ka ich en au nid ins Netz stelle!

Antworten