ufstiegsrundi 1993/94: fc basel - fc zürii (1:1)

Diskussionen rund um den FCB.
Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

Geil hani gfunde, das unter 12 gratis ihnecho bisch

Jo und ebe denn halt d Magiccard, do het me doch amel no so T-shirt griegt odr isch das erscht spöter gsi?
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

Huber
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Huber »

baslerstab hat geschrieben:ende juni'06
:D das wäre wunderbar.
fand noch im alten joggeli statt...
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.

medal
Benutzer

Beitrag von medal »

Onkel hat geschrieben:Geil hani gfunde, das unter 12 gratis ihnecho bisch

Jo und ebe denn halt d Magiccard, do het me doch amel no so T-shirt griegt odr isch das erscht spöter gsi?
das isch spötr gsi.. vo d saisonkarte zum akrüzle/loche koh isch für 20 ( :eek: ) stutz

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

1-1 gegen Zürich, war mein erstes und bisher letztes auf der Tribüne...An diesem Tag, hatte ich wohl meinen ersten Ständer in der Hose, als ich die MK sah, aus dieser Perspektive...Zu hart!
SCONVOLTS BASILEA 98

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

medal hat geschrieben:das isch spötr gsi.. vo d saisonkarte zum akrüzle/loche koh isch für 20 ( :eek: ) stutz
Saisonkarte zum akrüzle/loche :confused: , hm irgendwie mag i mi garnüm an die erinnere, ha glaub scho zviel Saisonkarte kha :)

Was hesch dört müesse akrüzle/loche, wenn isch das ungefähr gsi?
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

Onkel hat geschrieben:Geil hani gfunde, das unter 12 gratis ihnecho bisch

Doch doch, das isch mit dr Magic-Card gsi...sone rot-blaus mit so "gsprüzte" Streife druff...oder denn hets no sone "gruusige" Magic-Card Schal gäh (ohni Fransle uf de Siite) und mitem Türkis-Griene Macig-Card Logo...pfui! :p
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Onkel hat geschrieben:Saisonkarte zum akrüzle/loche :confused: , hm irgendwie mag i mi garnüm an die erinnere, ha glaub scho zviel Saisonkarte kha :)

Was hesch dört müesse akrüzle/loche, wenn isch das ungefähr gsi?
Junge, du bisch denn glaub no gratis ineko ;) :eek:

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

[quote="Fire of Basle"]Junge, du bisch denn glaub no gratis ineko ]

gnä gnä

das muesch grad du sage !

Nei im Ärnscht i mag mi garnüm an e Saisonkarte erinnere im Alte Joggeli, s macht mr sälber echli Sorge, obwohl i an fascht jedem Spil vo 91 a gsi bi, hm i wird immer elter

Die erscht Saisonkarte, wo mr so spontan in Sinn chunt isch die vo Navyboot gsi mitemne gäle Streife uf dr Site, dasch während dr Schützezit gsi

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

buuuuuuaaahh war das geil damals....als wärs gerstern gewesen....das war noch was.....dieses gelusche heutzutage jedoch.... :rolleyes:
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Onkel hat geschrieben:gnä gnä

das muesch grad du sage !

Nei im Ärnscht i mag mi garnüm an e Saisonkarte erinnere im Alte Joggeli, s macht mr sälber echli Sorge, obwohl i an fascht jedem Spil vo 91 a gsi bi, hm i wird immer elter

Die erscht Saisonkarte, wo mr so spontan in Sinn chunt isch die vo Navyboot gsi mitemne gäle Streife uf dr Site, dasch während dr Schützezit gsi
Isch aber glaub wirklig so...nüt gnä gnä!

Hmmm....ka mi aber au nüm genau dra erinnere. Ich ha uf jede Fall kei Saisonkarte ka...entweder bini gratis ineko, will zjung gsi...oder ich ha die 3.- Stutz (?!?) pro Spiel zahlt...

...muesch mer nütt verzelle, bisch nit älter! ;)

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

[quote="Fire of Basle"]Isch aber glaub wirklig so...nüt gnä gnä!

Hmmm....ka mi aber au nüm genau dra erinnere. Ich ha uf jede Fall kei Saisonkarte ka...entweder bini gratis ineko, will zjung gsi...oder ich ha die 3.- Stutz (?!?) pro Spiel zahlt...

...muesch mer nütt verzelle, bisch nit älter! ]

jo ebe i ha au immer d Spil einzeln zahlt, dunkt mi, tja

Vowo sölli wüsse wie alt du bisch ;) :)

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

[quote="Onkel"]Vowo sölli wüsse wie alt du bisch ]

Stimmt, mir kenne uns jo gar nit...hani fascht vergässe! :D :p

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

zytte gsi mann!!! het no öbber e video vo dr uffstiigsparty am barfi? sgeilschte fescht wo basel je gseh het? denn miessti glaub wirklig e fazzeneetli fiire näh zem tränli trockne...

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

MistahG hat geschrieben:zytte gsi mann!!! het no öbber e video vo dr uffstiigsparty am barfi? sgeilschte fescht wo basel je gseh het? denn miessti glaub wirklig e fazzeneetli fiire näh zem tränli trockne...
Das nidd, aber ych ha deheime no e "Home-Video" wo d Mannschaft am Flughafe aako isch und mit de Spieler (allne voraa de Massimo) in de Limo... :D Soooo geil, ka das immer widr aaluege!

Wobyy, wenn ych mrs rächt überleg, ha-n-y das au no irgendneume uff Video, aber kai aahnig meh wo...

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

[quote="GreatShankly"]45K. Englische Hooligans haben in der MK einen CH Fan niedergestochen. Das Bild wurde im Sport für die Aktion Fairplay im Sport benutzt. War wirklich ein knallhartes Bild: wütende Engländer mit diesen komischen Fan-Schirmmützen, welche in den 80's modern waren, einer davon eben mit einem Dolch bis fast zum Anschlag im Rücken des Opfers... zurück zum Thema: mein 1. Auswärtsspiel (heute noch stolz!): Entscheidungsspiel im Wankdorf gegen das hochfavorisierte Servette mit Kudi Müller, Joko Pfister, Chivers, Karl Engel (?), Didi Andrey (mit gnadenlosem linkem Hammer)... Kudi brachte glaub ich die in Admiral Dress spielenden Genfer 1:0 in Führung, bevor Mundschin unter unserer Kurve per Hechtkopfball ausglich. Praktisch das ganze Wankdorf tobte, weil es kaum Servette Fans hatte und aus Basel fuhr ein voller Zug nach dem anderen in Bern ein, und sogar die neutralen Zuschauer waren für uns, weil die Genfer ziemlich arrogant wirkten. Es war gewaltig! Was wir während des Spiels nicht wussten]

Im Tor war Müller, die Zuschauerzahl war 50'000. Der Rest stimmt. ( und es war geil, weil Servette tatsächlich die ganze Meisterschaft dominiert hatte und vom FCB in letzter Minute abgefangen wurde. Damals war der FCB der "Kleine" und die Romands die Geldsäcke). Tempora mutandur!
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Diegito
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diegito »

[attach]5834[/attach]

[attach]5835[/attach]

SUPPORTERS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SUPPORTERS »

Huber hat geschrieben:Geniales Video!
Andere Frage: Wann war das Spiel Schweiz-Jugoslawien als Patrick Müller den Ball von der rechten Straufraumecke ( von der MK gesehen ) ins linke Lattenkreuz drosch?
hmmm, es war doch De Napoli 1998 oder?

Huber
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Huber »

SUPPORTERS hat geschrieben:hmmm, es war doch De Napoli 1998 oder?
Nein, war ein Länderspiel wo Müller traf.
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.

fineline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fineline »

[quote="Fire of Basle"]Isch aber glaub wirklig so...nüt gnä gnä!

...muesch mer nütt verzelle, bisch nit älter! ]

5 stutz sinds gsi. unter 6 joor bisch gratis inecho. jo d'johreskarte sind so kartonkärtli zum abloche gsi und am iigang sind si mit so handzähler gstande und händ zällt, wievill lütt, dass si ineglo händ. Iilasskontrolle? jo genau, s'billet händ si kontrolliert. meh nid, wills kei sau interessiert het, was me ins stadion mitnimmt und es isch guet so gsi... isch öppis passiert? nei. schad... irgendwie vermiss ich das.

gego
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gego »

fineline hat geschrieben:5 stutz sinds gsi. unter 6 joor bisch gratis inecho. jo d'johreskarte sind so kartonkärtli zum abloche gsi und am iigang sind si mit so handzähler gstande und händ zällt, wievill lütt, dass si ineglo händ. Iilasskontrolle? jo genau, s'billet händ si kontrolliert. meh nid, wills kei sau interessiert het, was me ins stadion mitnimmt und es isch guet so gsi... isch öppis passiert? nei. schad... irgendwie vermiss ich das.
...ich vermiess vorallem mini thermoschane im winter mit heissem teerum drin :p ...scho geil dass das eifach inebecho hesch...

Atlantico
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Atlantico »

Huber hat geschrieben:Nein, war ein Länderspiel wo Müller traf.
Das isch kurz vo de WM 98n gseh, 25000 Zueschauerr, 20000 Jugoslawe.
dä match isch geil gseh, ha öppe 300 franke mit Depot vo de Bächer verdient, well die Jugoslaw dbächer immer abegschosse händ :D

Atlantico
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Atlantico »

De Film goht nümm????????????

Atlantico
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Atlantico »

Atlantico hat geschrieben:De Film goht nümm????????????
Jetzt goht de film wieder :)

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

dä magic schal und mi magic portmonnaie hani no..mit original unterschrift vom frick zuffi.etc..
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

herrlig isch es xsi. das video macht mi grad wider zem teeny :D
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!

Eddie
Benutzer

Beitrag von Eddie »

[quote="Fanti"]Oder (us aggduellem Aaloss resp. Lutschärn Seleggschenn - Brasil am 30.05.):

Vor dr WM 74 FCB gääge Brasilie 2:4 vor 44'000 Fans]

2:5, mit Verlaub! Dr FCB het no 2:1 gfiehrt gha. Bi au dött xi! :)

stargate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stargate »

Mätzli hat geschrieben:Nai. Sisch scheen und warm gsi. 42'000 fanatischi Fans. Wältklassstimmig! Uf Dr Autibahn sinn si Schritttempo gfahre wills Nääbel gha hett vo dr Pyro. :D

Dr Lupo hetts 1:0 gschosse gha und Zirü hett kurz vor Schluss no ussgliche (81. Minute, Haris Skoro). Drey Daag speeter hett e 1:1 (Zuffi hetts gschosse) in Gänf bi Carouge fir dr Uffstyyg glängt gha. E unvergässlig Fescht aneme Zyschdig hett si Aafang gnoh. Ende der Schmach! 's Bier wo mer gsoffe hänn isch yber d'Freudetränekanäl grad wider uusegloffe*sogeilgsi schwärm*

"Nie meh, nie meh Nati B" hett e ganzi Stadt gsunge...

Wär vergisst das scho......
Genau...und mer sind alli ufem Barfi gstande und händ uf dr Fc Beee gwartet wo per Flieger heimbrocht worde isch. Den hets glaub no vom Radio Basilisk so e Container ufem Barfi ka, wo hesch wie e Lift könne e paar meter hochfahre. Dört sind au no e paar drufumetanzt...voll geile Obe gsi. :D :D

GreatShankly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GreatShankly »

Mätzli hat geschrieben:Im Tor war Müller, die Zuschauerzahl war 50'000. Der Rest stimmt. ( und es war geil, weil Servette tatsächlich die ganze Meisterschaft dominiert hatte und vom FCB in letzter Minute abgefangen wurde. Damals war der FCB der "Kleine" und die Romands die Geldsäcke). Tempora mutandur!
na ja, langzeitgedächtnis ist in dem fall noch einigermassen i.o. ich vergess nur meistens, was gestern war. war damals 12 jahre alt. -war wirklich jean müller im tor in diesem spiel oder gar in dieser saison? ja klar und küng kam erst ein (2?) jahr/e später von xamax! wer war hinter müller die nummer 2 im tor? wie alt bist du, was für ein elefantengedächtnis hast du? abstinent bist du ja auch nicht, oder (Whiskey= grundnahrung?)? FCB bücher von zindel? ich hab eins. das muss ich jetzt wieder mal vorkramen. bin nämlich nicht mehr sicher, ob mein 1. heimspiel gegen fcz (1:1, bruno rahmen 90.) war, oder gegen winterthur (5:1?), bei dem ich als primarschüler mit trillerpfeiffe für verwirrung auf dem platzt gesorgt habe :-) -*buchhervorkram*-

ps: 50'000 zs? ist glaub ich die version vom ch-tv: zürcher neigten damals schon zur verfälschung und unterschlagung von "basler-fakten". weiss nur, dass damals ein paar leute meinten, dass eas weit mehr als die 50k im wankdorf hatte???

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Ich habe gerade das Video gesehen und ganz ehrlich, mir kamen fast die Tränen. Mein erstes Spiel war Altersbedingt zwar erst 1996 aber der Sportpanoramabericht ist einfach zu krass! :eek: :o

Edit: War das Feld im alten Joggeli eigentlich grösser als im Neuen?
ZANNI RAUS

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Huber hat geschrieben:Nein, war ein Länderspiel wo Müller traf.
und nohhär ischer vo juve verpflichtet worde...

Antworten