ufstiegsrundi 1993/94: fc basel - fc zürii (1:1)
Saisonkarte zum akrüzle/lochemedal hat geschrieben:das isch spötr gsi.. vo d saisonkarte zum akrüzle/loche koh isch für 20 () stutz

Was hesch dört müesse akrüzle/loche, wenn isch das ungefähr gsi?
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Doch doch, das isch mit dr Magic-Card gsi...sone rot-blaus mit so "gsprüzte" Streife druff...oder denn hets no sone "gruusige" Magic-Card Schal gäh (ohni Fransle uf de Siite) und mitem Türkis-Griene Macig-Card Logo...pfui!Onkel hat geschrieben:Geil hani gfunde, das unter 12 gratis ihnecho bisch
Jo und ebe denn halt d Magiccard, do het me doch amel no so T-shirt griegt odr isch das erscht spöter gsi?

FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
[quote="Fire of Basle"]Junge, du bisch denn glaub no gratis ineko ]
gnä gnä
das muesch grad du sage !
Nei im Ärnscht i mag mi garnüm an e Saisonkarte erinnere im Alte Joggeli, s macht mr sälber echli Sorge, obwohl i an fascht jedem Spil vo 91 a gsi bi, hm i wird immer elter
Die erscht Saisonkarte, wo mr so spontan in Sinn chunt isch die vo Navyboot gsi mitemne gäle Streife uf dr Site, dasch während dr Schützezit gsi
gnä gnä
Nei im Ärnscht i mag mi garnüm an e Saisonkarte erinnere im Alte Joggeli, s macht mr sälber echli Sorge, obwohl i an fascht jedem Spil vo 91 a gsi bi, hm i wird immer elter
Die erscht Saisonkarte, wo mr so spontan in Sinn chunt isch die vo Navyboot gsi mitemne gäle Streife uf dr Site, dasch während dr Schützezit gsi
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Isch aber glaub wirklig so...nüt gnä gnä!Onkel hat geschrieben:gnä gnä
Hmmm....ka mi aber au nüm genau dra erinnere. Ich ha uf jede Fall kei Saisonkarte ka...entweder bini gratis ineko, will zjung gsi...oder ich ha die 3.- Stutz (?!?) pro Spiel zahlt...
...muesch mer nütt verzelle, bisch nit älter!

FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
[quote="Fire of Basle"]Isch aber glaub wirklig so...nüt gnä gnä!
Hmmm....ka mi aber au nüm genau dra erinnere. Ich ha uf jede Fall kei Saisonkarte ka...entweder bini gratis ineko, will zjung gsi...oder ich ha die 3.- Stutz (?!?) pro Spiel zahlt...
...muesch mer nütt verzelle, bisch nit älter! ]
jo ebe i ha au immer d Spil einzeln zahlt, dunkt mi, tja
Vowo sölli wüsse wie alt du bisch

jo ebe i ha au immer d Spil einzeln zahlt, dunkt mi, tja
Vowo sölli wüsse wie alt du bisch

- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Das nidd, aber ych ha deheime no e "Home-Video" wo d Mannschaft am Flughafe aako isch und mit de Spieler (allne voraa de Massimo) in de Limo...MistahG hat geschrieben:zytte gsi mann!!! het no öbber e video vo dr uffstiigsparty am barfi? sgeilschte fescht wo basel je gseh het? denn miessti glaub wirklig e fazzeneetli fiire näh zem tränli trockne...

Wobyy, wenn ych mrs rächt überleg, ha-n-y das au no irgendneume uff Video, aber kai aahnig meh wo...
[quote="GreatShankly"]45K. Englische Hooligans haben in der MK einen CH Fan niedergestochen. Das Bild wurde im Sport für die Aktion Fairplay im Sport benutzt. War wirklich ein knallhartes Bild: wütende Engländer mit diesen komischen Fan-Schirmmützen, welche in den 80's modern waren, einer davon eben mit einem Dolch bis fast zum Anschlag im Rücken des Opfers... zurück zum Thema: mein 1. Auswärtsspiel (heute noch stolz!): Entscheidungsspiel im Wankdorf gegen das hochfavorisierte Servette mit Kudi Müller, Joko Pfister, Chivers, Karl Engel (?), Didi Andrey (mit gnadenlosem linkem Hammer)... Kudi brachte glaub ich die in Admiral Dress spielenden Genfer 1:0 in Führung, bevor Mundschin unter unserer Kurve per Hechtkopfball ausglich. Praktisch das ganze Wankdorf tobte, weil es kaum Servette Fans hatte und aus Basel fuhr ein voller Zug nach dem anderen in Bern ein, und sogar die neutralen Zuschauer waren für uns, weil die Genfer ziemlich arrogant wirkten. Es war gewaltig! Was wir während des Spiels nicht wussten]
Im Tor war Müller, die Zuschauerzahl war 50'000. Der Rest stimmt. ( und es war geil, weil Servette tatsächlich die ganze Meisterschaft dominiert hatte und vom FCB in letzter Minute abgefangen wurde. Damals war der FCB der "Kleine" und die Romands die Geldsäcke). Tempora mutandur!
Im Tor war Müller, die Zuschauerzahl war 50'000. Der Rest stimmt. ( und es war geil, weil Servette tatsächlich die ganze Meisterschaft dominiert hatte und vom FCB in letzter Minute abgefangen wurde. Damals war der FCB der "Kleine" und die Romands die Geldsäcke). Tempora mutandur!
---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
- SUPPORTERS
- Erfahrener Benutzer
- Huber
- Erfahrener Benutzer
Nein, war ein Länderspiel wo Müller traf.SUPPORTERS hat geschrieben:hmmm, es war doch De Napoli 1998 oder?
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
[quote="Fire of Basle"]Isch aber glaub wirklig so...nüt gnä gnä!
5 stutz sinds gsi. unter 6 joor bisch gratis inecho. jo d'johreskarte sind so kartonkärtli zum abloche gsi und am iigang sind si mit so handzähler gstande und händ zällt, wievill lütt, dass si ineglo händ. Iilasskontrolle? jo genau, s'billet händ si kontrolliert. meh nid, wills kei sau interessiert het, was me ins stadion mitnimmt und es isch guet so gsi... isch öppis passiert? nei. schad... irgendwie vermiss ich das.
5 stutz sinds gsi. unter 6 joor bisch gratis inecho. jo d'johreskarte sind so kartonkärtli zum abloche gsi und am iigang sind si mit so handzähler gstande und händ zällt, wievill lütt, dass si ineglo händ. Iilasskontrolle? jo genau, s'billet händ si kontrolliert. meh nid, wills kei sau interessiert het, was me ins stadion mitnimmt und es isch guet so gsi... isch öppis passiert? nei. schad... irgendwie vermiss ich das.
...ich vermiess vorallem mini thermoschane im winter mit heissem teerum drinfineline hat geschrieben:5 stutz sinds gsi. unter 6 joor bisch gratis inecho. jo d'johreskarte sind so kartonkärtli zum abloche gsi und am iigang sind si mit so handzähler gstande und händ zällt, wievill lütt, dass si ineglo händ. Iilasskontrolle? jo genau, s'billet händ si kontrolliert. meh nid, wills kei sau interessiert het, was me ins stadion mitnimmt und es isch guet so gsi... isch öppis passiert? nei. schad... irgendwie vermiss ich das.

De Film goht nümm????????????Norma hat geschrieben:http://www.streamload.com/shaolinax/FCB-FCZ-1994.wmv
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
- stargate
- Erfahrener Benutzer
Genau...und mer sind alli ufem Barfi gstande und händ uf dr Fc Beee gwartet wo per Flieger heimbrocht worde isch. Den hets glaub no vom Radio Basilisk so e Container ufem Barfi ka, wo hesch wie e Lift könne e paar meter hochfahre. Dört sind au no e paar drufumetanzt...voll geile Obe gsi.Mätzli hat geschrieben:Nai. Sisch scheen und warm gsi. 42'000 fanatischi Fans. Wältklassstimmig! Uf Dr Autibahn sinn si Schritttempo gfahre wills Nääbel gha hett vo dr Pyro.
Dr Lupo hetts 1:0 gschosse gha und Zirü hett kurz vor Schluss no ussgliche (81. Minute, Haris Skoro). Drey Daag speeter hett e 1:1 (Zuffi hetts gschosse) in Gänf bi Carouge fir dr Uffstyyg glängt gha. E unvergässlig Fescht aneme Zyschdig hett si Aafang gnoh. Ende der Schmach! 's Bier wo mer gsoffe hänn isch yber d'Freudetränekanäl grad wider uusegloffe*sogeilgsi schwärm*
"Nie meh, nie meh Nati B" hett e ganzi Stadt gsunge...
Wär vergisst das scho......

- GreatShankly
- Erfahrener Benutzer
na ja, langzeitgedächtnis ist in dem fall noch einigermassen i.o. ich vergess nur meistens, was gestern war. war damals 12 jahre alt. -war wirklich jean müller im tor in diesem spiel oder gar in dieser saison? ja klar und küng kam erst ein (2?) jahr/e später von xamax! wer war hinter müller die nummer 2 im tor? wie alt bist du, was für ein elefantengedächtnis hast du? abstinent bist du ja auch nicht, oder (Whiskey= grundnahrung?)? FCB bücher von zindel? ich hab eins. das muss ich jetzt wieder mal vorkramen. bin nämlich nicht mehr sicher, ob mein 1. heimspiel gegen fcz (1:1, bruno rahmen 90.) war, oder gegen winterthur (5:1?), bei dem ich als primarschüler mit trillerpfeiffe für verwirrung auf dem platzt gesorgt habe :-) -*buchhervorkram*-Mätzli hat geschrieben:Im Tor war Müller, die Zuschauerzahl war 50'000. Der Rest stimmt. ( und es war geil, weil Servette tatsächlich die ganze Meisterschaft dominiert hatte und vom FCB in letzter Minute abgefangen wurde. Damals war der FCB der "Kleine" und die Romands die Geldsäcke). Tempora mutandur!
ps: 50'000 zs? ist glaub ich die version vom ch-tv: zürcher neigten damals schon zur verfälschung und unterschlagung von "basler-fakten". weiss nur, dass damals ein paar leute meinten, dass eas weit mehr als die 50k im wankdorf hatte???
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer