FCB-FCZ am Sa 13.Mai 17.45
-
- Erfahrener Benutzer
Das hesch scho richtig gmacht! schribfähler machi au,wichtig isch numme das de dini Meinig (ist auch meine)gsait hesch.Wichtigschwätzer und Motzer hämmer glaub ächt gnueg do inne.Italiano hat geschrieben:i weiss das i sehr villi schribfähler mach.aber sie wärdes glaub trotzdäm verstande ha. und es würdne villicht e chli meh z dänke gä würde au no anderi mails bi ihne iträffe.
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
Danke für die Schwulität.
FA-Cup-Final, x intus an FCB-Zi!rü, so fucking what?
Es wird so oder so dätsche.

FA-Cup-Final, x intus an FCB-Zi!rü, so fucking what?

Es wird so oder so dätsche.

Hesch Depeche-Tix?
Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
hesch eppis anders erwartet?pinHEad hat geschrieben:Ich sag nur: Scheiss Schwiizer Färnseh.
da ganze isch eimol meh e absolute schwachsinn vo dene '§%$§##$$

immerhin händs de match nit uf die 2 am nomidag welle ha, domit si s guetnachtgschichtli könne übertrage....
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]

ha jetzt grad welle e mail ufsetze an swiss football league bzw. ans färnseh...
ych ha das mail hauptsächlig dahingehend welle verfasse, dass d'mätch für die letschte zwei rundene zur gliche zit mien apfiffe wärde bzw. das s'reglemänt für d'periode vo mai bis august d'aspielzit samschtig 19:30 vorseht...
woni denn ha afo recherchiere dasi die artikel grad ins mail cha integriere und so grad zägg belege, hani gmergt das s'reglemänt so apasst worde ysch, das die sach vo wäge die letschte zwei rundene zum gliche datum/gliche zit usekippt worde ysch und de vertrag wo mitem tv abgschlosse wird im färnseh total freii hand losst...
es git also nüt wome däm mafia-pagg könnt vorwärfe - usser dases für uns fans nit grad agnähm und toll ysch am samschtig 17:30 s'letschte spiel vo dr saison z'bsueche...
nur ufgrund vo däm schissts mi a e mail z'schriibe - kunnt jo eh kai schlaui antwort uf das...
jetzt mini frog v.a. au an d'rächtsexperte - ysch dä vertrag irgendwo neume mol veröffentlicht worde bzw. bestoht d'möglichkeit dasmer in dä iisicht bikunnt. wohrschiins eher nit oder?
und was bruchtis um äntlig wider emol e bitsli ornig in die sach mit de aspielzite z'bringe? e vorstoss anere gv?
s'ka doch nit sii das alles frisch, fröhlich cha agsetzt wärde
ych ha das mail hauptsächlig dahingehend welle verfasse, dass d'mätch für die letschte zwei rundene zur gliche zit mien apfiffe wärde bzw. das s'reglemänt für d'periode vo mai bis august d'aspielzit samschtig 19:30 vorseht...
woni denn ha afo recherchiere dasi die artikel grad ins mail cha integriere und so grad zägg belege, hani gmergt das s'reglemänt so apasst worde ysch, das die sach vo wäge die letschte zwei rundene zum gliche datum/gliche zit usekippt worde ysch und de vertrag wo mitem tv abgschlosse wird im färnseh total freii hand losst...
es git also nüt wome däm mafia-pagg könnt vorwärfe - usser dases für uns fans nit grad agnähm und toll ysch am samschtig 17:30 s'letschte spiel vo dr saison z'bsueche...
nur ufgrund vo däm schissts mi a e mail z'schriibe - kunnt jo eh kai schlaui antwort uf das...
jetzt mini frog v.a. au an d'rächtsexperte - ysch dä vertrag irgendwo neume mol veröffentlicht worde bzw. bestoht d'möglichkeit dasmer in dä iisicht bikunnt. wohrschiins eher nit oder?
und was bruchtis um äntlig wider emol e bitsli ornig in die sach mit de aspielzite z'bringe? e vorstoss anere gv?
s'ka doch nit sii das alles frisch, fröhlich cha agsetzt wärde

Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
Eine Vereinheitlichung der Anspielzeiten kannst du vergessen. Das wurde schon x Mal heraufbeschworen und nie eingehalten.
Ebenso bei der Gründung der Axpo Süper Liig: Damals wurde die Vereinheitlichung als wichtigste Neuerung angekündigt. Und das Resultat sehen wir ja alle...
Money makes the world go round! So ist es nun mal.
Hauptsache es wird nicht schon um 15:00 bzw. 15:30 angepfiffen, wie dies in Deuschland und Italien der Fall ist.
Ebenso bei der Gründung der Axpo Süper Liig: Damals wurde die Vereinheitlichung als wichtigste Neuerung angekündigt. Und das Resultat sehen wir ja alle...

Money makes the world go round! So ist es nun mal.
Hauptsache es wird nicht schon um 15:00 bzw. 15:30 angepfiffen, wie dies in Deuschland und Italien der Fall ist.
Ach, wie gut, dass niemand weiss,
dass ich Rumpelstilzchen heiss!
hätte kein probelm wenn dies eingeführt und auch konsequent eingehalten wird. egal ob in der woche zuvor uefa-cup gespielt wurde, so wie der spielplan anfangs saison erstellt wurde wird auch gespielt und fertig.Laca hat geschrieben: Hauptsache es wird nicht schon um 15:00 bzw. 15:30 angepfiffen, wie dies in Deuschland und Italien der Fall ist.
dann kann man sich wenigstens darauf einrichten...
muss die definitve anspielzeit nicht mind. zwei wochen vorher fixiert werden?Dominik hat geschrieben:also die definitive anspielzeit ist noch nicht fixiert. werden es wie immer auf fcb.ch kommunizieren sobald dies klar ist.
gruss
dominik
müssen tut noch vielBasic hat geschrieben:muss die definitve anspielzeit nicht mind. zwei wochen vorher fixiert werden?

wenn der fcb als einziger sicher gegen anspielzeiten 17.45 gewehrt hat,
wäre es ja nichts wie logisch, wenn er jetzt nicht einfach ja und amen sagt
obs dann was nützt, ist was anderes
-
- Erfahrener Benutzer
- Riverplate
- Erfahrener Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Ich habe den Damen und Herren von unserem Lieblingssender ein Mail geschrieben und mich über die Anspielzeit beschwert.
Als Antwort kam das:
Sehr geehrter XXX
Danke für Ihr kritisches Feedback. Wir sind uns absolut bewusst, dass die Anspielzeit mit 17.45 Uhr alles andere als ideal ist. Leider sind wir dazu gezwungen, weil am Samstag ab 20.00 Uhr SF zwei für Presse TV reserviert ist. Presse TV besitzt eine Konzession für diese Sendezeit auf SF zwei, danach müssen wir uns richten. Die einzige Alternative wäre, das Spiel nicht zu übertragen und deshalb haben wir uns für das geringere Uebel entschieden und bitten Sie um Verständnis.
Freundliche Grüsse
Schweizer Fernsehen SF
Abteilung Sport
Peter Minder
8052 Zürich
Als Antwort kam das:
Sehr geehrter XXX
Danke für Ihr kritisches Feedback. Wir sind uns absolut bewusst, dass die Anspielzeit mit 17.45 Uhr alles andere als ideal ist. Leider sind wir dazu gezwungen, weil am Samstag ab 20.00 Uhr SF zwei für Presse TV reserviert ist. Presse TV besitzt eine Konzession für diese Sendezeit auf SF zwei, danach müssen wir uns richten. Die einzige Alternative wäre, das Spiel nicht zu übertragen und deshalb haben wir uns für das geringere Uebel entschieden und bitten Sie um Verständnis.
Freundliche Grüsse
Schweizer Fernsehen SF
Abteilung Sport
Peter Minder
8052 Zürich
ZANNI RAUS
nicht alles lug und trug... sie haben ihre reglemente im berlusconi-style so angepasst, dass man ihnen nichts vorwerfen kann...Zemdil hat geschrieben:Alles Lug und Trug![]()
Art. 6
1) In der Super League werden die Spiele wie folgt angesetzt:
u2013 von Mai bis August am Samstag um 19.30 Uhr]Vorbehalten bleiben die Anforderungen des TV-Vertrages[/B]. Aus diesem Grund
kann das Komitee der SFL von diesen Zeiten abweichen. Das Komitee der SFL ist
befugt, Spiele mit entscheidendem Einfluss auf den Ablauf der Meisterschaft am
gleichen Tag und zur gleichen Zeit anzusetzen.
na und?! hätte sie doch das spiel nit zeigt, wär uns glaub allne so zimmlich glich gsi oder?!
wieso müen mir jetzt liede fürs wohl vo anderne wo 2 mol im joor e match luege? und bitte, sölle sie halt de match am halb 8ti uf SF1 bringe, für öbbis gits jo 2 sender oder halt die presse tv-kacke am halb 6gsi bringe, do stirbt au keine vo dene 200 zueschauer wenn sie mol ihre scheiss chli vorher müend luege!

wieso müen mir jetzt liede fürs wohl vo anderne wo 2 mol im joor e match luege? und bitte, sölle sie halt de match am halb 8ti uf SF1 bringe, für öbbis gits jo 2 sender oder halt die presse tv-kacke am halb 6gsi bringe, do stirbt au keine vo dene 200 zueschauer wenn sie mol ihre scheiss chli vorher müend luege!

Will doch dr Hansli in Hinteroberduggige am Bärgli dä *trommelwirbel* alles entscheidendi Match au will gseh....magii hat geschrieben:na und?! hätte sie doch das spiel nit zeigt, wär uns glaub allne so zimmlich glich gsi oder?!
wieso müen mir jetzt liede fürs wohl vo anderne wo 2 mol im joor e match luege?

Zum schisse sag ich do nur.

habe nun auch an sfdrs geschrieben
da interessiert man sich nicht, wenn es um uefa cup spiele geht( unter 1/4 final) aber sich dann um das letzte spiel ( mit unverschämten auflagen) zu interessieren ist ja wieder mal typisch
entweder 20.15 oder gar nicht
mfg
so lang der fcb no mitne chärt, sötte mir uns au mälde (aber ohni a-löcher,idiote etc.)
da interessiert man sich nicht, wenn es um uefa cup spiele geht( unter 1/4 final) aber sich dann um das letzte spiel ( mit unverschämten auflagen) zu interessieren ist ja wieder mal typisch
entweder 20.15 oder gar nicht
mfg
so lang der fcb no mitne chärt, sötte mir uns au mälde (aber ohni a-löcher,idiote etc.)