middle_sister hat geschrieben:tönt echli kitschig,
aber ich ha min fründ und LAP do inne kenneglernt und zwar im septämber 2004
und am terek grozny spiel (30.09.04) au "real" kenneglernt.....
mit wem muss man nun mehr mitleid haben? mit ihm oder mit dir?
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
Corpsegrinder hat geschrieben:das ist himmeltraurig! ist dir das bewusst?
wieso denn himmeltruurig ?
es hät mir nid besser könne goh, ich muess nid immer rücksicht neh,
wenn ich so oft an match gange ... är goht jo au ......und eso gits keini striitereie zwüsche uns
dangge fcb-forum, dangge antschelo.....
wird immer besser.. fcbforum, freund und helfer, Partnervermittler, Informatikuskunft, Ferien- und Usgangsplaner, und und und..
uff emne klasseträffe im ziczac....woni gar nüt verlore ka ha....isch gar nid mi klass gsi - bi ebbe scho vorhär mit emne kolleg am umezieh gsi wo zu däre klass ghört het......eifach mit im rusch - het sich glohnt!
seit dem gleicht mein leben einer achterbahn.....
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
Zsämme ind Schuel gange, 2 Wuche zsämme gsi (Skilager), trennig, nach 4 Johr wieder mol troffe, beschti Kollege worde, nach wiitere 3 Johr wieder zsämme koh, jetzt denn bald 3 Joohr glücklich.
Fussballheld hat geschrieben:Zsämme ind Schuel gange, 2 Wuche zsämme gsi (Skilager), trennig, nach 4 Johr wieder mol troffe, beschti Kollege worde, nach wiitere 3 Johr wieder zsämme koh, jetzt denn bald 3 Joohr glücklich.
dämfall s "SILF" in dim avatar:
skilagerbunny i like (to) fuck
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
Brandstifter hat geschrieben:Durchs Telephon. Sie het in Frankfurt gschafft und ych in Basel (Spedition). Sie isch Lehrtochter gsi. Mir händ immer telefoniert. Denn bin ych jede Obe (!) uff Frankfurt gfahre und in dr Nacht wieder zrugg. Fascht es halbs Johr. Denn het sie gmerggt, dass ich dr besti Typ uff dr Wält bi und het alles liege glo und isch uff Basel abghaue. Jetzt simmer 28 Joohr verhürotet und glücklich wie am erste Tag.....
Wir haben uns morgens um 4h in einem üblen Schuppen kennengelernt und waren beide ziemlich dicht. Am nächsten Tag trafen wir uns beide nochmals, diesmal aber nüchtern und wir gefielen uns auch ohne Alkoholeinfluss immer noch... ist heute 8 Jahre her
[quote="Basic"]ou ou ou, da sinkt deine frau aber auf meiner sympathieskala - einen zürcher als freund?
mannomann, um das wiedergutzumachen muss sie mindestens ein leben lang mit einem basler zusammenbleiben ]
Ja ja, die Jugendsünden. Ich fackelte als Schüler mal einen Briefkasten mit Benzin ab, sie hatte einen Zürcher Freund...
GenfZürichBasel hat geschrieben:Ja ja, die Jugendsünden. Ich fackelte als Schüler mal einen Briefkasten mit Benzin ab, sie hatte einen Zürcher Freund...
jugendsünden... briefkasten abfalckeln das geht unter kindergartenstreich
aber ein zürcher? ich glaube die 7 todsünden müssen um eine weitere ergänzt werden...
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
Han mini Fründin vor 6ehalb Johr kenneglernt. Bi amene Samschti Obe im Queen's gsi u de is sie plötzlich vor mir gstande. Und het mi aglächlet. Doch am Afang isch nüd glofe user dass ich sie immer hei do han. Jo und genau hüt vor 5 Johr hets den gfunkt und mir sind zämme ko.