Maiden ooni Kiss in Basel!Rinoceronte hat geschrieben:Kiss-Maiden-Basel.............Was will me meh?

Sie hän übrigens nur Lieder vo de erschte vier Albene gschpielt (wenn y mi nit schweeeeer tüsch...).Onkel hat geschrieben:Aso i ha Maiden, live am Rock am Ring gseh und shet mi Hammer dunkt
vorallem geili alti Lieder wo si gspilt hän z.b: Remember Tomorrow, Phantom of the Opera, eifach jedi Mängi vo de 2 erschte Albene und dr Sound isch wirklich fett gsi
jo genau so öpis het dr Bruce amel gmurmletalhoil hat geschrieben:Sie hän übrigens nur Lieder vo de erschte vier Albene gschpielt (wenn y mi nit schweeeeer tüsch...).
Plauze hat geschrieben: Es isch e geile Juni! Morn flieg I uff London ans Motörhead und am Fryttig sin mir in Birmingham am Mötley Crüe-Konzärt (I weis, I has scho mol postet, ha nur welle e paar niedisch mache:-)). Nägschte Mäntig spiele Slayer im X-tra in ZH. Wenn si's ganze Reign in Blood-Album spiele, denn gang I am Zyschtig grad nomol ins Fri-Son nach Fribourg:-)
In Ballingen spiele am Bang your Head TWISTED SISTER! Und denn kömme no Rose Tattoo ins Z7, WAHNSINN!!!!!!!!!
hallo arschloch....Plauze hat geschrieben: Es isch e geile Juni! Morn flieg I uff London ans Motörhead...(I weis, I has scho mol postet, ha nur welle e paar niedisch mache:-)).
Respekt, da würde ich mich am liebsten gleich anschliessen. Ausser bei der Crüe, die waren noch nie wirklich gut, ausser im Weiber flachlegen.Plauze hat geschrieben:Das si nur Songs vo de erschte 4 Albe spiele, hett me scho im Vorfäld könne uff dr ironmaiden.com-Site könne läse. Und dr Bruce hets am Konzärt au gseit. Shakra hän mir uns gschängt, Within Temptation isch nur öppis fürs Aug gsi (wär loost so Scheiss eigentli). Während Dream Theater sin mir zum Australier in Uster go ässe. Isch würkli sauguet gsi. Hän denn no die letschte 2 Songs vo Dream Theater müesse ghöre, wo mir zrugg gloffe sin. Gott, wie mir dr James LaBrie uff dr Sack goht. Letscht Joor in Frauefäld han I Gott sei Dank dr Schisser und somit e Ussred ka, 3/4 vom Konzärt uffem Klo z'sitze. Do könne die Jungs no so gueti Musiker si, das Genöle vommene Gsang machsch nie wett.
Es isch e geile Juni! Morn flieg I uff London ans Motörhead und am Fryttig sin mir in Birmingham am Mötley Crüe-Konzärt (I weis, I has scho mol postet, ha nur welle e paar niedisch mache:-)). Nägschte Mäntig spiele Slayer im X-tra in ZH. Wenn si's ganze Reign in Blood-Album spiele, denn gang I am Zyschtig grad nomol ins Fri-Son nach Fribourg:-)
In Ballingen spiele am Bang your Head TWISTED SISTER! Und denn kömme no Rose Tattoo ins Z7, WAHNSINN!!!!!!!!!
Und Iron Maiden sin übringens dr Hammer gsi. S'Konzärt vom 9 July in Götteborg (die 57'000 Karte sin innere halbe Stund ussverkauft gsi!!!!) wird vom schwedische Färnseh übertreit. Weis öpper, wie me das ka kriege?