Iron Maiden CH 05

Der Rest...
drummerbhoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von drummerbhoy »

Rinoceronte hat geschrieben:Kiss-Maiden-Basel.............Was will me meh?
Maiden ooni Kiss in Basel! :cool:

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

drummerbhoy hat geschrieben:Maiden ooni Kiss in Basel! :cool:
WORD!

der alte sack
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

alhoil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alhoil »

Onkel hat geschrieben:Aso i ha Maiden, live am Rock am Ring gseh und shet mi Hammer dunkt
vorallem geili alti Lieder wo si gspilt hän z.b: Remember Tomorrow, Phantom of the Opera, eifach jedi Mängi vo de 2 erschte Albene und dr Sound isch wirklich fett gsi
Sie hän übrigens nur Lieder vo de erschte vier Albene gschpielt (wenn y mi nit schweeeeer tüsch...).
AUBÄRG*SEKTE

drummerbhoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von drummerbhoy »

alhoil hat geschrieben:Sie hän übrigens nur Lieder vo de erschte vier Albene gschpielt (wenn y mi nit schweeeeer tüsch...).
Nüt vo Powerslave und Somewhere In Time? Was für en Enttüschig! Zum Glügg bin y nid gsi.

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

alhoil hat geschrieben:Sie hän übrigens nur Lieder vo de erschte vier Albene gschpielt (wenn y mi nit schweeeeer tüsch...).
jo genau so öpis het dr Bruce amel gmurmlet
dämfall au am Ring gsi ?
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

Dent
Neuer Benutzer

Beitrag von Dent »

het är au in Uster gmurmlt

Plauze
Neuer Benutzer

Beitrag von Plauze »

Das si nur Songs vo de erschte 4 Albe spiele, hett me scho im Vorfäld könne uff dr ironmaiden.com-Site könne läse. Und dr Bruce hets am Konzärt au gseit. Shakra hän mir uns gschängt, Within Temptation isch nur öppis fürs Aug gsi (wär loost so Scheiss eigentli). Während Dream Theater sin mir zum Australier in Uster go ässe. Isch würkli sauguet gsi. Hän denn no die letschte 2 Songs vo Dream Theater müesse ghöre, wo mir zrugg gloffe sin. Gott, wie mir dr James LaBrie uff dr Sack goht. Letscht Joor in Frauefäld han I Gott sei Dank dr Schisser und somit e Ussred ka, 3/4 vom Konzärt uffem Klo z'sitze. Do könne die Jungs no so gueti Musiker si, das Genöle vommene Gsang machsch nie wett.

Es isch e geile Juni! Morn flieg I uff London ans Motörhead und am Fryttig sin mir in Birmingham am Mötley Crüe-Konzärt (I weis, I has scho mol postet, ha nur welle e paar niedisch mache:-)). Nägschte Mäntig spiele Slayer im X-tra in ZH. Wenn si's ganze Reign in Blood-Album spiele, denn gang I am Zyschtig grad nomol ins Fri-Son nach Fribourg:-)

In Ballingen spiele am Bang your Head TWISTED SISTER! Und denn kömme no Rose Tattoo ins Z7, WAHNSINN!!!!!!!!!

Und Iron Maiden sin übringens dr Hammer gsi. S'Konzärt vom 9 July in Götteborg (die 57'000 Karte sin innere halbe Stund ussverkauft gsi!!!!) wird vom schwedische Färnseh übertreit. Weis öpper, wie me das ka kriege?

alhoil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alhoil »

Onkel hat geschrieben:jo genau so öpis het dr Bruce amel gmurmlet
dämfall au am Ring gsi ?
No, bi leider nit am Ring gsi. Y ha s vom Uster-Gig kha. ;)

@drummerbhoy: :o :o
AUBÄRG*SEKTE

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Plauze hat geschrieben: Es isch e geile Juni! Morn flieg I uff London ans Motörhead und am Fryttig sin mir in Birmingham am Mötley Crüe-Konzärt (I weis, I has scho mol postet, ha nur welle e paar niedisch mache:-)). Nägschte Mäntig spiele Slayer im X-tra in ZH. Wenn si's ganze Reign in Blood-Album spiele, denn gang I am Zyschtig grad nomol ins Fri-Son nach Fribourg:-)

In Ballingen spiele am Bang your Head TWISTED SISTER! Und denn kömme no Rose Tattoo ins Z7, WAHNSINN!!!!!!!!!

do hesch öbbis vor ;) Geili Sach :cool:
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

Plauze hat geschrieben: Es isch e geile Juni! Morn flieg I uff London ans Motörhead...(I weis, I has scho mol postet, ha nur welle e paar niedisch mache:-)).
hallo arschloch.... :mad: :mad: :D

der alte sack
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

1980
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 1980 »

Plauze hat geschrieben:Das si nur Songs vo de erschte 4 Albe spiele, hett me scho im Vorfäld könne uff dr ironmaiden.com-Site könne läse. Und dr Bruce hets am Konzärt au gseit. Shakra hän mir uns gschängt, Within Temptation isch nur öppis fürs Aug gsi (wär loost so Scheiss eigentli). Während Dream Theater sin mir zum Australier in Uster go ässe. Isch würkli sauguet gsi. Hän denn no die letschte 2 Songs vo Dream Theater müesse ghöre, wo mir zrugg gloffe sin. Gott, wie mir dr James LaBrie uff dr Sack goht. Letscht Joor in Frauefäld han I Gott sei Dank dr Schisser und somit e Ussred ka, 3/4 vom Konzärt uffem Klo z'sitze. Do könne die Jungs no so gueti Musiker si, das Genöle vommene Gsang machsch nie wett.

Es isch e geile Juni! Morn flieg I uff London ans Motörhead und am Fryttig sin mir in Birmingham am Mötley Crüe-Konzärt (I weis, I has scho mol postet, ha nur welle e paar niedisch mache:-)). Nägschte Mäntig spiele Slayer im X-tra in ZH. Wenn si's ganze Reign in Blood-Album spiele, denn gang I am Zyschtig grad nomol ins Fri-Son nach Fribourg:-)

Und Iron Maiden sin übringens dr Hammer gsi. S'Konzärt vom 9 July in Götteborg (die 57'000 Karte sin innere halbe Stund ussverkauft gsi!!!!) wird vom schwedische Färnseh übertreit. Weis öpper, wie me das ka kriege?
Respekt, da würde ich mich am liebsten gleich anschliessen. Ausser bei der Crüe, die waren noch nie wirklich gut, ausser im Weiber flachlegen.

Und übrigens, am 20.08.05 ACCEPT im Z7!

Somnium
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Somnium »

5.12.06

IRON MAIDEN & Trivium

Hallenstadion

Tix ab 18.3.!

http://www.freeandvirgin.ch
„Ich bin nicht links, ich bin nicht rechts, ich bin Punk."

Tief im Herzen wartet jeder auf das Ende der Welt. (Haruki Murakami)

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

I've got two tickets to Iron Maiden baby come with me friday, don't say maybe, I'm just a teenage dirtbag baby like you...uuuuuuuuhhh
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying

Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Scheiss-Hallenstadion. Kauf nicht beim Zirücher, somit wird der Gig ohne mich laufen.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Ajattara
Neuer Benutzer

Beitrag von Ajattara »

Stehplatz 60.- und Sitzplatz 70.-!

Billig!!!!

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

Ajattara hat geschrieben:Stehplatz 60.- und Sitzplatz 70.-!

Billig!!!!
ernsthaft ?? :eek: :rolleyes: :D

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Platini hat geschrieben:ernsthaft ?? :eek: :rolleyes: :D
glaubs chum, e konzert im hallestadion mit fast ahständige priese, do cha eppis nid stimme ;)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Antworten