Zubi.....

Diskussionen rund um den FCB.
Rammstein
Erfahrener Benutzer

Zubi.....

Beitrag von Rammstein »

...no comment... :rolleyes:
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -

Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggeliwurscht »

Soll ein Riesen-Flop gewesen sein...
Schade nachdem er gute Leistungen gezeigt hat in den letzten Spielen :(

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Wer nicht im Stadion ist und es nicht gesehen hat, einfach mal die Klappe halten, mich inklusive.

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Zum Teufel mit den parteiischen Sportradio-Kommentatoren :mad:

Rammstein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rammstein »

joggeliwurscht hat geschrieben:Zum Teufel mit den parteiischen Sportradio-Kommentatoren :mad:
jo, die sau regt mi z'tod uff!!!

@Ballisto:

Ich glaub de Auge vo däm scheiss Radio moderator. Isch jo bim Zubi nüt neus....
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -

(Ich schliesse mich an)

DasRasenschacharovding
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DasRasenschacharovding »

Warum bauen die die Gegner immer auf?

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Ich möchte nicht voreilig sein oder was in die Welt setzen, aber ist die Stimmung wirklich nicht besonders gut oder täusche ich mich da? :(

Rammstein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rammstein »

joggeliwurscht hat geschrieben:Soll ein Riesen-Flop gewesen sein...
Schade nachdem er gute Leistungen gezeigt hat in den letzten Spielen :(
gute Leistungen? wann?

(Ich schliesse mich an)

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

@Rammstein: Ferencvaros? GC? Da hat er wirklich teilweise sehr gut gehalten!

klibo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von klibo »

zubi ist eine pfeife, so lange GRoss Trainer in Basel ist wird er leider auch spielen

König war halt wirklich ein König

Rammstein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rammstein »

joggeliwurscht hat geschrieben:@Rammstein: Ferencvaros? GC? Da hat er wirklich teilweise sehr gut gehalten!
Fernçvaros hat er alle Haltbaren gehalten, finde das darf man von einem Torhüter erwarten. Jedoch hat er viele dieser Haltbaren direkt in die Mitte abprallen lassen (oder in die Mitte gefausted..) wäre dort mal ein Ungare aufgetaucht hets gekracht. Und GC kann ich nicht beurteilen,^musste arbeiten.

(Ich schliesse mich an)

klibo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von klibo »

Rammstein hat geschrieben:Fernçvaros hat er alle Haltbaren gehalten, finde das darf man von einem Torhüter erwarten. Jedoch hat er viele dieser Haltbaren direkt in die Mitte abprallen lassen (oder in die Mitte gefausted..) wäre dort mal ein Ungare aufgetaucht hets gekracht. Und GC kann ich nicht beurteilen,^musste arbeiten.
Wenn man Torwart ist vom FC Basel dan kann ma mal verlangen einen unhaltbaren zuhalten, und eben diese Abpraller nach vorne.
Er muss noch viel lernen, unser zubi.
Aber zuerst kommt die Frisour dann der Fussball

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
Beitrag von Varela-8 »

schwache match vom zubi....

0:1 kaner nüt mache minere meinig noch
3:2 en rugeli loss er duure, ganz druurigi aktion...
3:3 für was macht er Lauftraining, dassers uff dr linie kha ummmestoh un usruie?

är het au ne paar gueti aktione kha, zwei drei mol... aber zwei goal gön uff ihn.

Pro: andere Goalie mol en chance im 2005!

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Von einem Nationaltorhüter muss man ganz einfach mehr verlangen. Leider hat er in Christian Gross einen Mentor, der ihn schon immer mit Samthandschuhen anfasste.
Das heutige Spiel zeigte wieder einmal mehr seine Schwächen auf.
Ich bin mir sicher, wenn sich mal einer die Mühe machen würde, alle Spiele Zubi's zu analysieren, würde ein verheerendes Ergebnis herausschauen.
Wieso nicht Ende Saison einen Torhüter-Abtausch, z.B. mit Servette, Thun oder GC?

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Bi im Stadion gse, has gse... also bim 3:2 vo Thun hetr isearbel ussgseh, aber är hett 1 - 2 glanzparade gmacht, numme ob dä Flop mit dene Parade kompensiert wird... naja...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Fanti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fanti »

So isch es, zwai Gool uff iin. Und ooni dä gsch****eni Flop zem 3:2 hätte mer dä Match verglemmi gwunne. Coltorti zem FCB!

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

s 3:2 mues er uf sini Chappe neh, die andere sicher nid

Dur 2 sehr schöni Parade het er zumindest dr Fehler guet gmacht - sprich: "neutrali" Leischtig, weder guet no schlächt

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Fanti hat geschrieben: Coltorti zem FCB!
bim uselaufe het dä aber au mächtig gflopt zwoimol... het schwein gha dass es äntwäder offside gsi isch oder no e Verteidiger grad het chönne kläre

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

Fanti hat geschrieben:So isch es, zwai Gool uff iin. Und ooni dä gsch****eni Flop zem 3:2 hätte mer dä Match verglemmi gwunne. Coltorti zem FCB!
Was für ä Blödsinn. S'3:2 goht klar uff sini Kappe, bim Ussglych channer rein gar nüt mache. Ansunschte 2, 3 gueti bis sehr gueti Parade und do dermit in dr Ändabrächnig kai bitzeli schlächter als dr Räscht vo dr Truppe...

Fanti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fanti »

@ Panda

hesch nit unrächt, drotzdäm: dr Coltorti isch myner beschaidene Mainig nooch dää CH-Gooli mir de beschte Perschpeggtive fir d Zuekunft. Mi dunggt er besser als z,B, dr Roth oder dr Beney (wo isch dä aigetlig?!?).

redblue-calvin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redblue-calvin »

rotoloso hat geschrieben:Bi im Stadion gse, has gse... also bim 3:2 vo Thun hetr isearbel ussgseh, aber är hett 1 - 2 glanzparade gmacht, numme ob dä Flop mit dene Parade kompensiert wird... naja...
tjaja, leider wärde halt immer nur die schlächte sache usgwählt - s guete interressiert kei sau.. :rolleyes:

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Fanti hat geschrieben:@ Panda

hesch nit unrächt, drotzdäm: dr Coltorti isch myner beschaidene Mainig nooch dää CH-Gooli mir de beschte Perschpeggtive fir d Zuekunft. Mi dunggt er besser als z,B, dr Roth oder dr Beney (wo isch dä aigetlig?!?).
ich würd die Ischätzig mit eme klare und dütliche Jein kommentiere ;)

Die Saison macht er e rächt sichere Idruck generell, aber miner Meinig noch isch das sini erschti wirklich gueti und konstanti Saison. Sprich: er mues zerst bewiese dass er das cha durehebe. Au bim Beney het me gseit us däm wird dr kommend Nati-Goalie und jetz ghörsch nüt me vonem...

E Hoffnig isch er aber uf all Fäll - nötig wärs für e Schwizer Fuessball dass mer wider gueti und vorallem konstanti Goalies hätte...

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

Zubi sah sehr schlecht aus beim 3:2... Aber wer macht nicht einmal Fehler? Niemand ist fehlerfrei, auch ihr alle nicht die ihn jetzt hier kritisieren. Für mich ist Zubi im moment einer der einzigen Spieler, welche noch Würde zeigen gegenüber dem Publikum und im speziellen zu den treusten von den treuen Fans! War kam in Schaffhause und bedankte sich als einziger? Wer motiviert seine Mitspieler immer sich bei den Fans zu bedanken??

waldi05
Erfahrener Benutzer

Beitrag von waldi05 »

am zubi ischs jo hüt wohl sicher nid gläge, so viel wie dä hüt ghebt het...
klar s 3:2 goht uf si kappe, aber sunscht ischs sicher nid si schuld gsi.
Zerscht han y dänggt: mit Spott und Hoon
zien y iber das Zircher Stadion.
Do kennt y doch in volle Ziige schaadefraidig schwelge ...
doch iber Dummhait mool y - us Prinzip - nit emool e Helge! (Peperoni)

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

Starmaster hat geschrieben:Zubi sah sehr schlecht aus beim 3:2... Aber wer macht nicht einmal Fehler? Niemand ist fehlerfrei, auch ihr alle nicht die ihn jetzt hier kritisieren. Für mich ist Zubi im moment einer der einzigen Spieler, welche noch Würde zeigen gegenüber dem Publikum und im speziellen zu den treusten von den treuen Fans! War kam in Schaffhause und bedankte sich als einziger? Wer motiviert seine Mitspieler immer sich bei den Fans zu bedanken??
mannschaftsmotivation(au im training) isch für mi dr einzig grund wiso er nid grad direkt abgschosse werde sott

ich mag en eifach nid, persönliche tiefflieger, arroganz, metrosexuell'?
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

Fanti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fanti »

Ha grad dr TV-Bricht gsee. Okay, dr Coltorti het bim 1:1 au gfloppt und dr Zubi s 3:3 no grettet. Wiird drotzdäm kai Zubi-Fan wäärde (bi's au no nie gsii).

Immerhin: sy Fan-Verhalte isch vorbildlig; är isch z.B. scho zwaimool an e Poete-Fete koo, und wie scho in eme voorige Thread erwähnt het er d Mannschaft "in d Kuurve gholt".

Und dä Gäärber hätte mer verglemmi sette hoole won er vo Lausanne wäg gange isch...

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

10 min. vor dem ominösen toor, sagen die thun-fans schon "zubi, zubi, zubi isch nervöööööss"!!

machte ihn das wohl nervööös??

die einzige entschuldigung für ihn wäre, dass er den ball erst am schluss gesehen hat. jaja...der Boden...

er war wiedermal das eintrittsgeld wert!

Fanti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fanti »

jaja...der Boden...

Isch ybrigens e Schand gsii! Scho noch em Yylauffe het dr Blatz wien e Agger usgsee... :mad:

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Ich ha mol ghört dass mit Ecstasy d Reaktione besser wärde... vilicht.... ach nei, das wär jo nid suuber... :D

Rammstein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rammstein »

redblue-calvin hat geschrieben:tjaja, leider wärde halt immer nur die schlächte sache usgwählt - s guete interressiert kei sau.. :rolleyes:
Welles gueti gopferdammi?!?! Die woner kheppt het muesch jo au ha!!! E Fähler chasch nur mitere Parade vomene "unhaltbare" wider guet mache; oder besser gseit: vomene Schuss, wo au ihne kennti und s'nid si Fähler war!
Aber doch sicher nid durch sache wome als Natigoali, oder vom jetzige FCB und sine Ambitione eifach ha muess!!!!

(Ich schliesse mich an)

Antworten