Zubi.....
Zubi.....
...no comment... 

Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -
Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)
(Ich schliesse mich an)
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
jo, die sau regt mi z'tod uff!!!joggeliwurscht hat geschrieben:Zum Teufel mit den parteiischen Sportradio-Kommentatoren![]()
@Ballisto:
Ich glaub de Auge vo däm scheiss Radio moderator. Isch jo bim Zubi nüt neus....
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -
(Ich schliesse mich an)
(Ich schliesse mich an)
-
- Erfahrener Benutzer
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
gute Leistungen? wann?joggeliwurscht hat geschrieben:Soll ein Riesen-Flop gewesen sein...
Schade nachdem er gute Leistungen gezeigt hat in den letzten Spielen![]()
(Ich schliesse mich an)
(Ich schliesse mich an)
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
Fernçvaros hat er alle Haltbaren gehalten, finde das darf man von einem Torhüter erwarten. Jedoch hat er viele dieser Haltbaren direkt in die Mitte abprallen lassen (oder in die Mitte gefausted..) wäre dort mal ein Ungare aufgetaucht hets gekracht. Und GC kann ich nicht beurteilen,^musste arbeiten.joggeliwurscht hat geschrieben:@Rammstein: Ferencvaros? GC? Da hat er wirklich teilweise sehr gut gehalten!
(Ich schliesse mich an)
(Ich schliesse mich an)
Wenn man Torwart ist vom FC Basel dan kann ma mal verlangen einen unhaltbaren zuhalten, und eben diese Abpraller nach vorne.Rammstein hat geschrieben:Fernçvaros hat er alle Haltbaren gehalten, finde das darf man von einem Torhüter erwarten. Jedoch hat er viele dieser Haltbaren direkt in die Mitte abprallen lassen (oder in die Mitte gefausted..) wäre dort mal ein Ungare aufgetaucht hets gekracht. Und GC kann ich nicht beurteilen,^musste arbeiten.
Er muss noch viel lernen, unser zubi.
Aber zuerst kommt die Frisour dann der Fussball
- Varela-8
- Erfahrener Benutzer
- Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
0:1 kaner nüt mache minere meinig noch
3:2 en rugeli loss er duure, ganz druurigi aktion...
3:3 für was macht er Lauftraining, dassers uff dr linie kha ummmestoh un usruie?
är het au ne paar gueti aktione kha, zwei drei mol... aber zwei goal gön uff ihn.
Pro: andere Goalie mol en chance im 2005!
0:1 kaner nüt mache minere meinig noch
3:2 en rugeli loss er duure, ganz druurigi aktion...
3:3 für was macht er Lauftraining, dassers uff dr linie kha ummmestoh un usruie?
är het au ne paar gueti aktione kha, zwei drei mol... aber zwei goal gön uff ihn.
Pro: andere Goalie mol en chance im 2005!
Von einem Nationaltorhüter muss man ganz einfach mehr verlangen. Leider hat er in Christian Gross einen Mentor, der ihn schon immer mit Samthandschuhen anfasste.
Das heutige Spiel zeigte wieder einmal mehr seine Schwächen auf.
Ich bin mir sicher, wenn sich mal einer die Mühe machen würde, alle Spiele Zubi's zu analysieren, würde ein verheerendes Ergebnis herausschauen.
Wieso nicht Ende Saison einen Torhüter-Abtausch, z.B. mit Servette, Thun oder GC?
Das heutige Spiel zeigte wieder einmal mehr seine Schwächen auf.
Ich bin mir sicher, wenn sich mal einer die Mühe machen würde, alle Spiele Zubi's zu analysieren, würde ein verheerendes Ergebnis herausschauen.
Wieso nicht Ende Saison einen Torhüter-Abtausch, z.B. mit Servette, Thun oder GC?
Bi im Stadion gse, has gse... also bim 3:2 vo Thun hetr isearbel ussgseh, aber är hett 1 - 2 glanzparade gmacht, numme ob dä Flop mit dene Parade kompensiert wird... naja...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Was für ä Blödsinn. S'3:2 goht klar uff sini Kappe, bim Ussglych channer rein gar nüt mache. Ansunschte 2, 3 gueti bis sehr gueti Parade und do dermit in dr Ändabrächnig kai bitzeli schlächter als dr Räscht vo dr Truppe...Fanti hat geschrieben:So isch es, zwai Gool uff iin. Und ooni dä gsch****eni Flop zem 3:2 hätte mer dä Match verglemmi gwunne. Coltorti zem FCB!
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
ich würd die Ischätzig mit eme klare und dütliche Jein kommentiereFanti hat geschrieben:@ Panda
hesch nit unrächt, drotzdäm: dr Coltorti isch myner beschaidene Mainig nooch dää CH-Gooli mir de beschte Perschpeggtive fir d Zuekunft. Mi dunggt er besser als z,B, dr Roth oder dr Beney (wo isch dä aigetlig?!?).

Die Saison macht er e rächt sichere Idruck generell, aber miner Meinig noch isch das sini erschti wirklich gueti und konstanti Saison. Sprich: er mues zerst bewiese dass er das cha durehebe. Au bim Beney het me gseit us däm wird dr kommend Nati-Goalie und jetz ghörsch nüt me vonem...
E Hoffnig isch er aber uf all Fäll - nötig wärs für e Schwizer Fuessball dass mer wider gueti und vorallem konstanti Goalies hätte...
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
Zubi sah sehr schlecht aus beim 3:2... Aber wer macht nicht einmal Fehler? Niemand ist fehlerfrei, auch ihr alle nicht die ihn jetzt hier kritisieren. Für mich ist Zubi im moment einer der einzigen Spieler, welche noch Würde zeigen gegenüber dem Publikum und im speziellen zu den treusten von den treuen Fans! War kam in Schaffhause und bedankte sich als einziger? Wer motiviert seine Mitspieler immer sich bei den Fans zu bedanken??
am zubi ischs jo hüt wohl sicher nid gläge, so viel wie dä hüt ghebt het...
klar s 3:2 goht uf si kappe, aber sunscht ischs sicher nid si schuld gsi.
klar s 3:2 goht uf si kappe, aber sunscht ischs sicher nid si schuld gsi.
Zerscht han y dänggt: mit Spott und Hoon
zien y iber das Zircher Stadion.
Do kennt y doch in volle Ziige schaadefraidig schwelge ...
doch iber Dummhait mool y - us Prinzip - nit emool e Helge! (Peperoni)
zien y iber das Zircher Stadion.
Do kennt y doch in volle Ziige schaadefraidig schwelge ...
doch iber Dummhait mool y - us Prinzip - nit emool e Helge! (Peperoni)
- Schranz
- Erfahrener Benutzer
mannschaftsmotivation(au im training) isch für mi dr einzig grund wiso er nid grad direkt abgschosse werde sottStarmaster hat geschrieben:Zubi sah sehr schlecht aus beim 3:2... Aber wer macht nicht einmal Fehler? Niemand ist fehlerfrei, auch ihr alle nicht die ihn jetzt hier kritisieren. Für mich ist Zubi im moment einer der einzigen Spieler, welche noch Würde zeigen gegenüber dem Publikum und im speziellen zu den treusten von den treuen Fans! War kam in Schaffhause und bedankte sich als einziger? Wer motiviert seine Mitspieler immer sich bei den Fans zu bedanken??
ich mag en eifach nid, persönliche tiefflieger, arroganz, metrosexuell'?
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist 

Ha grad dr TV-Bricht gsee. Okay, dr Coltorti het bim 1:1 au gfloppt und dr Zubi s 3:3 no grettet. Wiird drotzdäm kai Zubi-Fan wäärde (bi's au no nie gsii).
Immerhin: sy Fan-Verhalte isch vorbildlig; är isch z.B. scho zwaimool an e Poete-Fete koo, und wie scho in eme voorige Thread erwähnt het er d Mannschaft "in d Kuurve gholt".
Und dä Gäärber hätte mer verglemmi sette hoole won er vo Lausanne wäg gange isch...
Immerhin: sy Fan-Verhalte isch vorbildlig; är isch z.B. scho zwaimool an e Poete-Fete koo, und wie scho in eme voorige Thread erwähnt het er d Mannschaft "in d Kuurve gholt".
Und dä Gäärber hätte mer verglemmi sette hoole won er vo Lausanne wäg gange isch...
-
- Erfahrener Benutzer
Welles gueti gopferdammi?!?! Die woner kheppt het muesch jo au ha!!! E Fähler chasch nur mitere Parade vomene "unhaltbare" wider guet mache; oder besser gseit: vomene Schuss, wo au ihne kennti und s'nid si Fähler war!redblue-calvin hat geschrieben:tjaja, leider wärde halt immer nur die schlächte sache usgwählt - s guete interressiert kei sau..![]()
Aber doch sicher nid durch sache wome als Natigoali, oder vom jetzige FCB und sine Ambitione eifach ha muess!!!!
(Ich schliesse mich an)
(Ich schliesse mich an)