Au wenn nid mich agriffe hesch:Mayor hat geschrieben:Isch viellicht au besser so, wenn De Di nümm dezue üsserisch! Unglaublich, wie Du e ganzes Volk (uff so primitivi Art) aagriffsch, nur will Eine so öbbis gsait hett. Ych ka mi überhaupt nidd mit däm identifiziere won'r gsait hett. Au wenn'r "s Oberhaupt" vom jüdische Wältgongräss isch. Aber ych glaub au nidd, dass Du grad alli Katholike aagriffsch, wenn de Papscht irgend e Saich usselosst...?
An Dinere Stell würd ych mit de Wortwahl und Aaschuldigunge e bitz vorsichtiger umgoh.
Ein einzige hett abr au e ganzes Land als Verbrecherin bezeichnet und somit jede, wo Bürger vo däm Land isch, beleidigt!
Also wär hett do agfange pauschalisiere?
Und dr Singer isch für mich eifach e Dräcksjud.
Odr druckemers e biz besser us: Dr Singer isch eine vo dene, wo tschuld sin, dass d Jude bis hütte zum Teil en bizz schlächte Ruef hän. So à la nie Rueh geh und immer neue Lüt welle inezieh. Drbi hett das Volk mit de Paläschtinenser au Dräck am Stägge (natürlich nie so viel wie d Nazis, aber sicher meh, als d Schwiz während em 2. WK).
Vieli rächti israelischi Politiker sin für mich au Dräcksjude. Will sie gegenüber de Paläschtinänser nid fair sin (es isch scho erstunlich, d Jude söttes doch verglemmi am beschte wüsse, wie das isch, unterdruckt zwärde... Abr nei, sie maches genau glich....)
Ich ha nüt geges Judentum als solches, nüt gege Israelis als solches. Abr ich ha verdammi öppis gege die aktuelli israelische Politik (und die Bacheli, wo die Politik unterstütze) und so Lüt wie dr Singer. Nid wäge ihrer Religion oder ihrer Staatszugehörigkeit, sondern eifach nur will das als Mensch sälber Idiote sin...