Kritik vom Oberjuden

Der Rest...
Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Mayor hat geschrieben:Isch viellicht au besser so, wenn De Di nümm dezue üsserisch! Unglaublich, wie Du e ganzes Volk (uff so primitivi Art) aagriffsch, nur will Eine so öbbis gsait hett. Ych ka mi überhaupt nidd mit däm identifiziere won'r gsait hett. Au wenn'r "s Oberhaupt" vom jüdische Wältgongräss isch. Aber ych glaub au nidd, dass Du grad alli Katholike aagriffsch, wenn de Papscht irgend e Saich usselosst...?

An Dinere Stell würd ych mit de Wortwahl und Aaschuldigunge e bitz vorsichtiger umgoh.
Au wenn nid mich agriffe hesch:

Ein einzige hett abr au e ganzes Land als Verbrecherin bezeichnet und somit jede, wo Bürger vo däm Land isch, beleidigt!
Also wär hett do agfange pauschalisiere?

Und dr Singer isch für mich eifach e Dräcksjud.
Odr druckemers e biz besser us: Dr Singer isch eine vo dene, wo tschuld sin, dass d Jude bis hütte zum Teil en bizz schlächte Ruef hän. So à la nie Rueh geh und immer neue Lüt welle inezieh. Drbi hett das Volk mit de Paläschtinenser au Dräck am Stägge (natürlich nie so viel wie d Nazis, aber sicher meh, als d Schwiz während em 2. WK).
Vieli rächti israelischi Politiker sin für mich au Dräcksjude. Will sie gegenüber de Paläschtinänser nid fair sin (es isch scho erstunlich, d Jude söttes doch verglemmi am beschte wüsse, wie das isch, unterdruckt zwärde... Abr nei, sie maches genau glich....)

Ich ha nüt geges Judentum als solches, nüt gege Israelis als solches. Abr ich ha verdammi öppis gege die aktuelli israelische Politik (und die Bacheli, wo die Politik unterstütze) und so Lüt wie dr Singer. Nid wäge ihrer Religion oder ihrer Staatszugehörigkeit, sondern eifach nur will das als Mensch sälber Idiote sin...
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

[quote="El Capullo"]ha jo nit gsait miessisch se uffmache! ]

Interessant nur, wie du zu so einer Seite kommst. Sind nämlich von deutschen/schweizerischen Suchmaschinen z.T. nur schwer zu finden, da geblockt... :rolleyes:

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Rankhof hat geschrieben:Au wenn nid mich agriffe hesch:

Und dr Singer isch für mich eifach e Dräcksjud....

Vieli rächti israelischi Politiker sin für mich au Dräcksjude....
Tststs... und scho simmr wieder am Punggt! Kasch es drülle wie des willsch. Aber mit so Üssrige bisch Du für mi e "Dräggsantisemit". Disqualifiziersch Di mit däm grad sälber.

z.B. Eine vom Balkan wo öbbis verbroche hett, isch für mi weder e Drägssalbaner, no e Drägssjugoslaw etc., sondern ganz eifach e Dräggskärl oder e Sauhund!!! Und so isch es jedes Individum!

Au wenn die Agsprochene gwüssi Lüt oder e Land verträtte sotte, sind das immer no Individe wo die Üssrige mache und würd se nie mit ihrer Härkunft oder Religion beleidige!

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Mayor hat geschrieben:Tststs... und scho simmr wieder am Punggt! Kasch es drülle wie des willsch. Aber mit so Üssrige bisch Du für mi e "Dräggsantisemit". Disqualifiziersch Di mit däm grad sälber.

z.B. Eine vom Balkan wo öbbis verbroche hett, isch für mi weder e Drägssalbaner, no e Drägssjugoslaw etc., sondern ganz eifach e Dräggskärl oder e Sauhund!!! Und so isch es jedes Individum!

Au wenn die Agsprochene gwüssi Lüt oder e Land verträtte sotte, sind das immer no Individe wo die Üssrige mache und würd se nie mit ihrer Härkunft oder Religion beleidige!
falsch. Bi kei Antisemit, nur will ich zwei drei Jude nid usstoh cha.
Chasch mi als Dräcks-Singer-Hasser bezeichne. Oder als Dräcksschwizer vor mir us. Denn i mag dr Singer nid und i bi Schwizer.

Ganz drvo abgseh isch es üblich, bi Lüt vomene andere Land wo me nid mag, e Dräck drvor zhänge: Dräcksschwob, Dräcksschwizer etc....

Wärsch au gscheiter uff mini inhaltliche Pünkt igange statt mit tendenziellem Zitiere eine uff Polemik go mache...

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Mayor hat geschrieben:Tststs... und scho simmr wieder am Punggt! Kasch es drülle wie des willsch. Aber mit so Üssrige bisch Du für mi e "Dräggsantisemit". Disqualifiziersch Di mit däm grad sälber.
könntest du mich in folgenden fällen kategorisieren:

- sauschwoob

- schiss franzoos

- drägg-ami

- schiss ******** (will nit das dr thread glöscht wird)
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Rankhof hat geschrieben:falsch. Bi kei Antisemit, nur will ich zwei drei Jude nid usstoh cha.
Chasch mi als Dräcks-Singer-Hasser bezeichne. Oder als Dräcksschwizer vor mir us. Denn i mag dr Singer nid und i bi Schwizer.

Ganz drvo abgseh isch es üblich, bi Lüt vomene andere Land wo me nid mag, e Dräck drvor zhänge: Dräcksschwob, Dräcksschwizer etc....

Wärsch au gscheiter uff mini inhaltliche Pünkt igange statt mit tendenziellem Zitiere eine uff Polemik go mache...
Dräcks-Singer-Hasser dönt scho ganz andersch...

Und dass es üblich isch, machts ganze nur no viel truuriger! ABgseh devo isch es immer no e Unterschied ob me Sauschwoob, oder Dräggsalbaner/Jud sait. Und jetzt sag bitte nidd, dass es kai Unterschied macht!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

isch glaub shco alles gschribe worde über dr Seich wo dr Herr Singer useglo het, leider ka me uf e offizielli Stelligsnahme vo dr CH vergeblig warte... me dörf die jo nid kritisiere...

PS gönnt dIsrael Singers au in dr CH uf Tour? :)

ketzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ketzer »

Rankhof hat geschrieben:Au wenn nid mich agriffe hesch:

Ein einzige hett abr au e ganzes Land als Verbrecherin bezeichnet und somit jede, wo Bürger vo däm Land isch, beleidigt!
Also wär hett do agfange pauschalisiere?

Und dr Singer isch für mich eifach e Dräcksjud.
Odr druckemers e biz besser us: Dr Singer isch eine vo dene, wo tschuld sin, dass d Jude bis hütte zum Teil en bizz schlächte Ruef hän. So à la nie Rueh geh und immer neue Lüt welle inezieh. Drbi hett das Volk mit de Paläschtinenser au Dräck am Stägge (natürlich nie so viel wie d Nazis, aber sicher meh, als d Schwiz während em 2. WK).
Vieli rächti israelischi Politiker sin für mich au Dräcksjude. Will sie gegenüber de Paläschtinänser nid fair sin (es isch scho erstunlich, d Jude söttes doch verglemmi am beschte wüsse, wie das isch, unterdruckt zwärde... Abr nei, sie maches genau glich....)

Ich ha nüt geges Judentum als solches, nüt gege Israelis als solches. Abr ich ha verdammi öppis gege die aktuelli israelische Politik (und die Bacheli, wo die Politik unterstütze) und so Lüt wie dr Singer. Nid wäge ihrer Religion oder ihrer Staatszugehörigkeit, sondern eifach nur will das als Mensch sälber Idiote sin...
Lueg ich bi mit dr palestinänser politik vo de israelis au nid iiverstande. ich finds allerdings legitim dass sie sich imne gwüsse rahme au müend gege selbstmordattetäter schütze. so sache wie d'hüüser vo attetäter bulldozere wo ganzi generatione vo aaghörige dinne läbe, isch doch eifach nur kontraproduktiv. übere scharon möcht i mi nid üssere, wägem maagegschwür und so.

so vowäge "opferrolle" vo de israelis, muesch au gseh dass sie scho immer d'sündeböck für alles mögliche gsi sind, in ganz europa sind sie verfolgt worde. au do in basel. aber das weisch jo au.

find dini ussaag vo wäge "dräcksjuud" eifach drnäbe, hesch di schwer im ton vergriffe.

ha in dim profil gseh das Jus-Studi bisch...

in dinere siignatur zitiesch dr albert einstein. e israeli wo aagfrogt worde isch, öb er nid möcht präsident vom neu gründete staat israel möcht wärde. er het abglehnt.

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Mayor hat geschrieben:Dräcks-Singer-Hasser dönt scho ganz andersch...

Und dass es üblich isch, machts ganze nur no viel truuriger! ABgseh devo isch es immer no e Unterschied ob me Sauschwoob, oder Dräggsalbaner/Jud sait. Und jetzt sag bitte nidd, dass es kai Unterschied macht!
klar tönts andersch...

Nur mit Antisemit, was Judehasser heisst, diskreditiersch mi. Denn ich bi schlicht kei Antisemit, wenn ich einzelni Jude - oder besser: Mensche - wäg ihrem Stuss nid cha liede.
Wär sich gege einzelni Jude kritisch üssert wird ebbe sehr schnäll als Antisemit abgstämplet. Und das isch genauso falsch wie dr Usdruck Dräcksjud als unreflektierts pauschalisierends Schimpfwort.

Tolkien
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Tolkien »

Ach, ich hasse es, wenn jede Kritik und sinnvolle Diskussion durch 'Du bist Rassist', 'Du bist antisemit', 'ich bin kein ... aber' völlig zerstört wird.

Dass es den Archetypus des etwas eingebildeten, sich in der Opferrolle sehenden, (historisch und politisch) unvorsichtigen und in der Öffentlichkeit stehenden Juden gibt, ist einfach ein sich immer mal wieder bestätigendes Faktum. Es gibt genügend jüdische Menschen, die sich über die Friedmanns und Singers (zurecht) noch mehr ärgern als wir. Die Singers und Bubiz' schaden nämlich der jüdischen Gemeinschaft schlussendlich weit mehr als uns - vergleichbar mit der grossen Zahl anständiger Ausländer, die unter dem Fehlverhalten Weniger mehr zu leiden haben, als 'wir Schweizer'. *

Ich finde es auch nicht ok, dass vom 'typischen Drecksjuden' gesproch wird. Da sollte man auf alle Fälle vorsichtig sein, das verlangt die Geschichte nun eben von uns. Aber ihr, die stets schreit, sobald auch nur das Wort Jude fällt und die ihr alles mit dem Schlagwort 'Antisemitismus' plattwälzt, was nicht Pro israelisch ist, ihr könnt wahrscheinlich durchaus erkennen, dass nicht jeder, der das Thema nicht mit Samthandschuhen anfasst, zuhause die Hakenkreuzfahne und Springerstiefel versteckt und eine 3. Reichs-Gedenksammlung angelegt hat. Ihr macht es euch aber lieber einfach und schwingt den 'Korrektheits-Hammer'.
Es ist wichtig, sich etwas vorsichtig und differenziert auszudrücken - die Rassismus-an-jeder-Ecke-Sucher überspannen den Bogen aber so weit, dass jede sachliche Kritik unmöglich ist und das ist verheerend.

Finde Capullos Beitrag übrigens ganz abgesehen davon ebenfalls ziemlich geschmacklos. Provokation ist nicht immer auch Schock.

Jetzt steinigt mich nur Zora Major und Co...

* Mein Gott, das klingt anders als es sollte - aber wer's falsch verstehen will, tut's eh...
[CENTER]Fortuna lächelt - doch sie mag
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.

- Wilhelm Busch

Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

ketzer hat geschrieben:Lueg ich bi mit dr palestinänser politik vo de israelis au nid iiverstande. ich finds allerdings legitim dass sie sich imne gwüsse rahme au müend gege selbstmordattetäter schütze. so sache wie d'hüüser vo attetäter bulldozere wo ganzi generatione vo aaghörige dinne läbe, isch doch eifach nur kontraproduktiv. übere scharon möcht i mi nid üssere, wägem maagegschwür und so.

so vowäge "opferrolle" vo de israelis, muesch au gseh dass sie scho immer d'sündeböck für alles mögliche gsi sind, in ganz europa sind sie verfolgt worde. au do in basel. aber das weisch jo au.

find dini ussaag vo wäge "dräcksjuud" eifach drnäbe, hesch di schwer im ton vergriffe.

ha in dim profil gseh das Jus-Studi bisch...

in dinere siignatur zitiesch dr albert einstein. e israeli wo aagfrogt worde isch, öb er nid möcht präsident vom neu gründete staat israel möcht wärde. er het abglehnt.
Ich glaub nid, dass ich mich im Ton vergriffe ha. Abr i bi sicher a dr Gränze vom Verträtbare. Ich ha welle provoziere und drumm e üblichs Schimpfwort gwählt.

Richtig isch, dass d Jude hüfig e sehr schwäre Stand gha hän, und usserhalb Israels das au hütte no hän. Richtig isch au, dass sie sehr schwär hän müesse lide. Abr sie sin nid die einzige wo hän müesse lide. Und es gitt ine au nids Rächt, 60 Joor spöter Lüt go welle azgriffe, wo mit däm damalige Liid nüt, abr au gar nüt am Huet hän. D Schwiz söll e Verbrächerin gsi si? Es gitt Schwizer, wo damals wie hütte mit de Nazis sympathisiere, das ich e Schand. Ich bi abr drvo überzügt, dass d Schwiz damals so viel für d Jude gmacht hett, wie sie sich traut het, um dr Hitler nid no meh z'provoziere. E eroberti Schwiz jedefalls hetti nochhär dütlich weniger Jude gha.
Mätzli hat geschrieben: Umzingelte Schweiz: 200'000 gerettete Menschen semitischen Glaubens
Freies, unabhängiges, tolles Amerika: 30'000 gerettete Menschen semitischen Glaubens, wobei vollbesetzete Flüchtlingsschiffe noch im Hafen von New York wieder zurückgeschickt wurden. That was a crime, Mr. Singer!!!!
Es paar Lüt hän eifach e riesige Vergeltigswahn und stürze sich uf alles wo e bizz Gäld het. Die wo durch klauts Judegäld rich worde sin händ das au z'entschädige. Abr das isch gröschteteils scho längschtens passiert. Das hütte isch vielfach eifach nur no Geldgier und Rächtsmissbruch. Sowieso findis höchscht frogwürdig, wieso öpper söll Gäld bicho, will sin Urgrossvater, woner nid moll je kennt het, umbrocht worde isch. Dr Nuggi ändgültig hauts mer dört use, wo die Opferrolle so pervertiert wird, dass sie Agriff uff d Päläschtinenser rächtfertige. Die hän dodrmit nüt ztue!

Mit däm ständig-Opfer-si-und-drmit-alles-rächtfertige-welle und dem riesige Aklage und Verklage mache sich die Lüt einersits e bizz lächerlich, anderersits verspiele sie au dr Goodwill gegenüber em jüdisch Volk allgemein, wie me au bi dr Volksstimmig bi de nochrichtelose Vermöge gseh het (e Aktion wo übrigens im Prinzip guet isch).

Zue de Paläschtinenser: Klar sin das au nid die Guete. Und dr Arafat isch e Verbrecher. Dass Israel d Paläschtinenser unterdruckt, schläggt kei Geiss ewäg. Und dass isch so au nid richtig.

I weiss, dass dr Einstein e Jud gsi isch (obr au Isreali gsi isch, weiss i nid. Jedefalls hett er mines Wüssens hauptsächlich in D, CH und USA gläbt). Es isch mr aber zimli glich. So wies mr bi allne Mensche grundsätzlich glich sin, a was sie glaube (solang sie nid dr "Führer" ahimmle...). Dr Singer isch für mich e grosse Idiot. Und will er halt Jud isch und sich denn au no amasst, für d Jude z'spräche (wieso isch dr Singer eigentlich nie vo Israel oder andere Jude gmassregelt worde?), liegt dr Usdruck Dräcksjud halt noch.

Falls du Jud bisch und ich dich sött beledigt ha, tuets mer leid, das hani nid welle.

PS. Basel hett Jude verfolgt, richtig. In Basel isch aber au Zion gründet worde...

PPS. Übertriebeni Vergältig isch übrigens noch em 1. WK e sehr wichtige Grund gsi, dass d NSDAP mit sim charismatische* Dummschwätzer als Afiehrer überhaupt je an d Macht cho isch... :( :mad:
*: das meini jetzt wärtneutral. Er hett abr sehr vieli Lüt chönne überzüge. Leider

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

Rankhof hat geschrieben:.
Ich bi abr drvo überzügt, dass d Schwiz damals so viel für d Jude gmacht hett, wie sie sich traut het, um dr Hitler nid no meh z'provoziere. E eroberti Schwiz jedefalls hetti nochhär dütlich weniger Jude gha.
[/size]
Willst Du damit behaupten, dass es militärische Folgen für die Schweiz gehabt hätte, wenn man geflüchtetet Juden nicht wieder nach Nazideutschland zurückgeschickt hätte :confused:

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

teutone hat geschrieben:Willst Du damit behaupten, dass es militärische Folgen für die Schweiz gehabt hätte, wenn man geflüchtetet Juden nicht wieder nach Nazideutschland zurückgeschickt hätte :confused:
phaah, wir hätten euch den arsch versohlt..... :o
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

teutone hat geschrieben:Willst Du damit behaupten, dass es militärische Folgen für die Schweiz gehabt hätte, wenn man geflüchtetet Juden nicht wieder nach Nazideutschland zurückgeschickt hätte :confused:
Hitler konnte es nicht leiden, dass die Schweizer einige seiner Flugzeuge abgeschossen hat. Er konnte die nazikritische Presse (die eigentlich sehr gemässigt war) auch nicht leiden. Dass er alle Juden vernichten wollte, ist auch nicht abzustreiten. Für das alles gibt es Indizien.
Es gab auch konkrete Angriffspläne auf die Schweiz. Hitler hatte besser Landeskarten von der Schweiz als die Schweizer Armee selber!!! Die Schweiz war bedroht.
Hitler in irgendeiner Art zu reizen war gefährlich. Er traf nicht nur logische, sondern auch viele irrationale, seiner Gefühlslage entsprechenden Entscheide. Behaupten zumindest die Historiker.

Ja, ich behaupte, hätte die Schweiz keine Zugeständnisse an die Nazis gemacht, wäre sie erobert worden. Man kann lange drüber diskutieren, wann diese Schwelle erreicht worden wäre. Heute weiss man mit ziemlicher Sicherheit, die Schweiz hätte mehr tun können. Aber im Nachhinein ist es immer einfach.
Fakt ist, dass die Schweiz im internationalen Vergleich sehr viel gemacht hat. Ich kenne kein anderes Land Europas, in dem prozentual zur Bevölkerung so viele Juden nicht nur überlebten, sondern in weitgehender Freiheit lebten!

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Was heisst schon "militärische Folgen"? Die Schweiz war schliesslich über grosse Strecken des Krieges abhängig von deutschen Kohle- und Nahrungsmittellieferungen. Mit der Sperrung dieser ressourcen wurde bei jeder passenden und unpassenden Gelegenheit gedroht. Der Austausch diplomatischer Noten spricht gem. den Archiven da Bände. Die Schweiz war erpressbar. Die Deutschen haben damit gespielt. Heute wissen wir, dass Vieles Bluff war. Damals konnte das niemand wissen. (Ausser vielleicht Herr Singer, der hätte es wohl schon damals gewusst, dieses Arschloch!)

Es gab verschiedentlich kritische Momente, wo ein Angriff auf die Schweiz sehr wohl zur Debatte stand, Stichwort: Operation Tannenbaum! Stichwort; Luftkämpfe Jura (Nein nicht mit der israelischen Luftwaffe, Herr Singer, sondern mit derjenigen der Wehrmacht!)
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Hugentobler
Benutzer

Beitrag von Hugentobler »

Tolkien hat geschrieben: Gibt's dazu noch mehr Infos? :eek:
Das ist eine etwas längere Geschichte. Es geschah damals auf der Schützenmatte als Tele 24 eine "Reportage" über Fussballfans drehte. Ich war auch im TV zu sehen als ich an meinem Bier nippte und die "Kurve" das Lied über die U-Bahn anstimmte.

Als ich am nächsten Spieltag wieder auf die Schützen wollte wurde ich abgeführt und mit Stadionverbot belegt mit der Begründung, dass ich gegen das Antirassismusgesetzt verstossen habe.

14 Tage später klingelten bei mir zu Hause zwei Schlümpfe und brachten mir die Vorladung der Staatsanwaltschaft vorbei. Daraus konnte ich ersehen, dass Sigi Feigl, gestützt auf den Bericht von Tele24, Anklage erhoben hat.

Pflichtbewusst habe ich diesen Termin wahrgenommen und musste dann mit irgendwelchen Leuten im Wooghof das Video ansehen. Darauf war dann aber klar zu sehen, dass ich nicht mitgesungen habe sondern an meinem Bier nippte. Nach der 7. Durchsicht ist es dann auch den Behörden aufgefallen und die Anklage wurde fallengelassen.

Mein Stadionverbot wurde aber nicht automatisch mitaufgehoben sondern erst nach persönlichem Erscheinen bei Dieter Schaub.

Irgendwie hat dieses ganze Theater einen schalen Nachgeschmak hinterlassen bei mir. Nur weil man mich beim nächsten Spiel wiedererkannt hat wurde ich eingepackt obwohl hinterher festegstellt werden musste, dass ich unschuldig war.

[align=center][/color]THE ONLY THING TO FEAR, IS RUNNING OUT OF BEER
[/align]

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

OK, ych probier e bitz Klarheit z verschaffe:

Ych bi jüdisch und dorum lueg ych das ganzi viellicht e bitz andersch aa als die meischte do inne.

Wo-n-y hütte Morge d Zyttig glääse ha, hetts mr de Nuggi ussegjaggt und ha dänkt: "Nai, nidd scho wieder". Ych bi ganz klar nidd sinere Mainig. Und sage mr emol sogar är könnti Rächt ha, denne isch es sicher dumm und blöd, jetzte so öbbis go z behaupte.

Y find berächtigti Kritik dörf me immer aabringe. s Kunnt aber au druff aa, wie me sie sait. Und so wie gwüssi do inne gschrybe hän, isches aifach sehr gföhrlich (und jä: y ha mi aagriffe gfühlt)!

Y weiss sehr viel über de WW2; ha u.a. e Lehrer ka wo-ne KZ überläbt hett, ha vieli Bekannti wo de Krieg überläbt hänn, resp. Verwandti verlore hänn. Ha also viel vo diräkt betroffene dörfe erfahre.

Dorum: Wenn y hütt "Dräggsjud" und "Dräggspagg" muess aaloose, denne git das scho ne rächte Stich ins Härz... (Und dorum pass y au enorm uff, wie-n-ych über anderi Völker und Religione rede due)

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

[quote="Mätzli"]Was heisst schon "militärische Folgen"? Die Schweiz war schliesslich über grosse Strecken des Krieges abhängig von deutschen Kohle- und Nahrungsmittellieferungen. Mit der Sperrung dieser ressourcen wurde bei jeder passenden und unpassenden Gelegenheit gedroht. Der Austausch diplomatischer Noten spricht gem. den Archiven da Bände. Die Schweiz war erpressbar. Die Deutschen haben damit gespielt. Heute wissen wir, dass Vieles Bluff war. Damals konnte das niemand wissen. (Ausser vielleicht Herr Singer, der hätte es wohl schon damals gewusst, dieses Arschloch!)

Es gab verschiedentlich kritische Momente, wo ein Angriff auf die Schweiz sehr wohl zur Debatte stand, Stichwort: Operation Tannenbaum! Stichwort]

Nicht das Du mich falsch verstehst: Was Singer sich leistet ist unter aller Sau.
Ich kann mir aber beim besten Willen nicht vorstellen, dass Nazideutschland von der Schweiz das Ausweisen von geflüchtetet Juden haben soll.

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

teutone hat geschrieben:Nicht das Du mich falsch verstehst: Was Singer sich leistet ist unter aller Sau.
Ich kann mir aber beim besten Willen nicht vorstellen, dass Nazideutschland von der Schweiz das Ausweisen von geflüchtetet Juden haben soll.
Nein, sicher nicht nur wegen diesem Grund. Die Schwiez hatte Hitler-Deutschland in verschiedenen Punkten immer wieder verärgert. Z.B. den Abschuss von Wehrmachtsflugzeugen. (Demgegenüber wurden gegen Ende des Kriegs viele Allieierte Flugzeuge nicht beschossen)

Ich kann mir schon vorstellen, wenn Hitler bemerkt hätte, dass sich eine noch viel grössere Zahl von Juden problemlos in die Schweiz absetzen hätten können, dass er dann die Schweiz wegen diesem Grund angegriffen hätte.

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Bern (sda) Während die Schweizer Regierung die jüngste Kritik
von Israel Singer an der schweizerischen Neutralität nicht
kommentieren will, äusserte der Historiker Jean-François Bergier
Unverständnis über die Aussagen des WJC-Funktionärs.

«Diese Äusserungen scheinen mir eine Entgleisung zu sein», sagte
der ehemalige Präsident der Unabhängigen Expertenkommission Schweiz-
Zweiter Weltkrieg am Mittwoch in der Sendung «Rendez-vous am
Mittag» von Schweizer Radio DRS.

Singer, Vorsitzender des Jüdischen Weltkongresses (WJC), hatte
an der zentralen deutschen Gedenkveranstaltung zum 60. Jahrestag
der Befreiung des Vernichtungslagers Auschwitz-Birkenau am Dienstag
in Berlin erklärt, die Neutralität der Schweiz angesichts des
Holocausts sei ein Verbrechen gewesen, genauso wie die
Mittäterschaft Österreichs oder die Kollaboration in Frankreich.

Bergier, dessen Kommission die Rolle der Schweiz im Zweiten
Weltkrieg untersucht hatte, zeigte sich erstaunt über die
Äusserungen Singers. Er wisse nicht, warum Singer dies so
formuliert habe.

Singer wisse, dass nach Einschätzung der Kommission die
Neutralität in der schwierigen Situation des Zweiten Weltkriegs die
einzige Überlebenschance der Schweiz gewesen sei. Wenn schon müsste
man Verletzungen der Neutralität durch die Schweiz kritisieren.

Die Aussage Singers dürfe so nicht im Raum stehen bleiben. Die
offizielle Schweiz oder der Schweizerische Israelitische
Gemeindebund sollten sie richtig stellen, riet Bergier.

Kein Kommentar aus Bern

Weder der Bundesrat noch das Eidg. Departement für auswärtige
Angelegenheiten wollten indes Stellung beziehen. Vizekanzler
Achille Casanova erklärte am Mittwoch vor den Bundeshausmedien, der
Bundesrat kommentiere Äusserungen von Privatpersonen nicht,
umsoweniger als die Fakten bekannt seien.

Bereits am Dienstagabend hatten die Präsidenten der
Aussenpolitischen Kommissionen von National- und Ständerat, Erwin
Jutzet (SP/FR) und Peter Briner (FDP/SH), in der «Tagesschau» von
Scheizer DRS den Vorwurf Singers als «für die Schweiz nicht
akzeptabel» bezeichnet. Es seien schliesslich nicht die Schweizer
gewesen, die Menschen in die Konzentrationslager geschickt hätten.

SIG: Singers Kritik verfehlt

Auch beim Schweizerischen Israelitischen Gemeindebund (SIG) fand
man Singers Kritik verfehlt. SIG-Präsident Alfred Donath, der am
Mittwoch zu den Gedenkfeiern nach Auschwitz reiste, zeigte sich
gegenüber der Nachrichtenagentur sda irritiert über Singers
Äusserungen.

Die Schweizer Juden unterstützten die Aussagen Singers in keiner
Weise, unterstrich SIG-Sprecher Thomas Lyssy. Man dürfe nicht
aktive Kollaboration mit Neutralität vergleichen.

Von Singer sei man sich pointierte Aussagen gewöhnt. Unklar
bleibe, welche Motive er für seine jügnste Kritik an der Schweiz
gehabt habe. Klar sei für den SIG dagegen, dass «die Schweiz ihre
Geschichte, auch die dunklen Seiten, in exemplarischer Weise
aufarbeitet hat».

Man habe sich beim SIG auch überlegt, ob die Singer-Aussagen
eine Retourkutsche für die Haltung des SIG in der Kontroverse um
das Finanzgebaren des WJC darstelle. Aber darüber zu spekulieren,
sei müssig, sagte Lyssy. Dieser Konflikt müsse im internen Gespräch
geklärt werden.
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

teutone hat geschrieben:Nicht das Du mich falsch verstehst: Was Singer sich leistet ist unter aller Sau.
Das war ja nicht nötig. "Die Schweiz, das kleine Stachelschwein, das nehmen wir auf dem Heimweg ein" haben sie damals gesungen, und so wäre es garantiert auch gekommen, wenn nicht der russische Bär etwas längere Klauen gehabt hätte als ursprünglich geplant. Ganz sicher wäre die Schweiz (und die darin befindlichen Flüchtlinge) auf Dauer nicht verschont geblieben. Weshalb auch?

Sehr wohl wurde aber die humanitäre Hilfe der Schweiz für Juden mit Argwohn und hetzerischen Artikeln im "Völkischen Beobachter" begleitet. Vergiss etwas nicht: Hitler hasste die Schweiz, Goebbels auch!

Damit will ich die Anpasserei einiger Schweizer in dieser Zeit nicht unter den Tisch wischen. Es gab sie. Sie waren aber in der klaren Minderheit. Genau deshalb finde ich die Angriffe von Singer so pauschalisierend, absolut ungerecht, besserwisserisch und kontraproduktiv.
FCB, la raison d'être!

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

[quote="Mayor"]OK, ych probier e bitz Klarheit z verschaffe:

Y weiss sehr viel über de WW2]

Und ych weiss vo mine Verwandte, wie stargg dr Widerstandswille in dr Schwiz gsi isch. Mi eigene Grossvater, e Pfarrer, het in Siblinge grad an dr dytsche Gränze vo dr Kanzle gäge d'Nazi gwätteret und aggtiv ghulfe, Flychtling in d'Schwiz z'lotse. Er isch permanänt mit de Schwizer Fröntler im Clinch gsi. Im "Reich" isch er uf ere Gniggschusslischte uffgfiehrt worde. Myni drey Unggle hänn als Offizier gschwoore, dass si lieber an dr Gränze verregge, als "volksdeutsch" z'wärde, obwohl si gwisst hänn, dass si militärisch kai Chance hätte.

Em Singer sy Ysserig verhöhnt also diräggt 's Aadängge an myni Lyt, und das isch unverzeyhlig! Woby ych ihn als Ami und als Person aagryff und nid als Jud, will ych e Unterschiid mach zwische em (amerikanische) jüdische Wältkongräss und de europäische Jude. Die Scheissyankees kenne eifach nid differenziere und das fallt uf alli Jude zrugg, was au widerum ungerächt isch.
FCB, la raison d'être!

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

[quote="Mayor"]OK, ych probier e bitz Klarheit z verschaffe:

Ych bi jüdisch und dorum lueg ych das ganzi viellicht e bitz andersch aa als die meischte do inne.

Wo-n-y hütte Morge d Zyttig glääse ha, hetts mr de Nuggi ussegjaggt und ha dänkt: "Nai, nidd scho wieder". Ych bi ganz klar nidd sinere Mainig. Und sage mr emol sogar är könnti Rächt ha, denne isch es sicher dumm und blöd, jetzte so öbbis go z behaupte.

Y find berächtigti Kritik dörf me immer aabringe. s Kunnt aber au druff aa, wie me sie sait. Und so wie gwüssi do inne gschrybe hän, isches aifach sehr gföhrlich (und jä: y ha mi aagriffe gfühlt)!

Y weiss sehr viel über de WW2]

das wusste ich nicht. Sorry, es lag mir fern, irgendjemanden zu beleidigen.
Zu meinen Aussagen stehe ich aber weiterhin.

Dass es dich gibt ist gut (es sei denn, du entwickelst dich zu einem Massenmörder ;) ). Dass es dich schliesslich geben kann, dafür haben viele einen Beitrag geleistet. Die Alliierten und die Russen sicher einen grossen Blutzoll sogar, einen kleinen Beitrag leistete womöglich auch die Schweiz mit ihrer damaligen Neutralität. Wer jedoch sicher keinen Streich dafür getan hat ist Herr Singer! (Gut, er konnte es auch nicht, aber trotzdem.)

Aber Herr Singer ist ja nicht von ungefähr dort wo er jetzt ist. Das heisst, es gibt Leute, die sich mit ihm identifizieren können. Und das finde ich beschämend. Denn es zeugt nicht von selbständigem, selbstbewussten und zukunftsgerichtetem Denken.

Ich behaupte, der jüdischen Sache wäre mehr gedient, wenn die Anschuldigungen aufhören würden. Ich sage ja auch nicht, dass die Juden meinen Jesus umgebracht haben (haben sie wahrscheinlich auch gar nicht, und sogar wenn, es ist längst Geschichte). Die Greuel dürfen nie (NIE!!!) in Vergessenheit geraten, aber es ist an der Zeit, nach vorne zu blicken.

Eine friedliche Koexistenz von Palästinensern und Juden (wozu es von beiden Seiten Konzessionen braucht) wäre sehr schön. Zumindest als Israeli fände ich das schön. Und dass der jüdische Glaube weiter existiert und prosperiert, ist auch schön. Darauf sollte einfach mehr Energie verwendet werden als über Vergangenes jahrzehntelang zu lamentieren.

Den letzten Klammersatz finde ich sehr gut. Du legst die hehren Masstäbe, die du bei anderen anwendest, auch bei dir an. Wenn das doch nur alle Menschen tun würden!

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Mätzli hat geschrieben: Em Singer sy Ysserig verhöhnt also diräggt 's Aadängge an myni Lyt, und das isch unverzeyhlig! Woby ych ihn als Ami und als Person aagryff und nid als Jud, will ych e Unterschiid mach zwische em (amerikanische) jüdische Wältkongräss und de europäische Jude. Die Scheissyankees kenne eifach nid differenziere und das fallt uf alli Jude zrugg, was au widerum ungerächt isch.
EXAKT! Merci!

Meine Äusserung "Dräcksjud" war eigentlich immer als DRECKSPERSON (zufällig jüdischen Glaubens), also mit Betonung auf Dreck und Person, und nicht als dreckiger JUDE gedacht.

Ganz offenbar konnte ich das jedoch nicht begreiflich machen.

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

[quote="Rankhof"]das wusste ich nicht. Sorry, es lag mir fern, irgendjemanden zu beleidigen.
Zu meinen Aussagen stehe ich aber weiterhin.

Dass es dich gibt ist gut (es sei denn, du entwickelst dich zu einem Massenmörder ]

Gsehsch! Das dönt jetzt ganz anders, wie de jetzt schrybsch - viel Sachlicher wie vorhär!

Muesch Di gar nid bi mir entschuldige (isch zwar schön dass des machsch), aifach viellicht in Zuekunft e bitz vorsichtiger mit "Kraftwörter" und"Beleidigunge" umgoh.

Und übrigens die Dütsche sin für mi au Sauschwoobe (und das nidd wägem WW2) und Ziircher im allgemeine "Schissziircher"... :D Aber als Basler isches legitim eso z dänke... ;)

daffy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von daffy »

dir sind alles antijudaischte.

waffehandel vo dr schwyz mim kongo liberia etc. xehn dir jo au nid. :rolleyes:

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Rankhof hat geschrieben:EXAKT! Merci!

Meine Äusserung "Dräcksjud" war eigentlich immer als DRECKSPERSON (zufällig jüdischen Glaubens), also mit Betonung auf Dreck und Person, und nicht als dreckiger JUDE gedacht.

Ich hab schon gecheckt, wie du es gemeint hast, und zwar aufgrund der Inhalte früherer postings. Bei Diskussionen ist es immer so: Man versteht den Anderen nur falsch, wenn man ihn falsch verstehen WILL! Auch darin ist Herr Singer ein Meister.
FCB, la raison d'être!

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

daffy hat geschrieben:dir sind alles antijudaischte.

waffehandel vo dr schwyz mim kongo liberia etc. xehn dir jo au nid. :rolleyes:
Exakter Zusammenhang? :confused:
FCB, la raison d'être!

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Rankhof hat geschrieben:EXAKT! Merci!

Das glaub ych Dir gärn, aber wenn mir uff de Strooss eine Dräggsjud nocherieft, denne weiss ych genau was är meint. Und wenn denne halt do inne im Forum eine mit Dräggsjud ummewirft hett das halt sehr e bittere Byygschmagg und froog halt nümm was är genau mit däm meint!

Verschtohsch was y mein?

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Mayor hat geschrieben:Das glaub ych Dir gärn, aber wenn mir uff de Strooss eine Dräggsjud nocherieft, denne weiss ych genau was är meint. Und wenn denne halt do inne im Forum eine mit Dräggsjud ummewirft hett das halt sehr e bittere Byygschmagg und froog halt nümm was är genau mit däm meint!

Verschtohsch was y mein?
das kann ich gut verstehen.

Nicht verstehen kann ich, dass man dir das nachruft.
1. grundsätzlich
2. wie soll man das erkennen? Es sei denn, du trägst eine Kippah oder bist gar orthodox (dann wärst du aber eher pro-Singer)

Ich dagegen provoziere gerne mit sehr deutlichen Ausdrücken. Damit will ich zum Denken anregen. Klappt auch praktisch immer, nicht ganz immer so wie beabsichtigt.

Übrigens, sachlich war ich auch am Anfang schon. Nur stärker polemisch.

Antworten