gleich: Alle Fasnächtler sind Ultras!!!! "ganzfestduckundweg"Malko hat geschrieben: Mir isch es so vorko, als wär's e Selbstinszinierirg vo de Aktive.

Mätzli hat geschrieben:Ihr glaine, entwurzlete Möngi Wicksers! Wärdet Fans vo GayC. Ihr hänns nid verdient, dass au nur e Rhybordratte Eych aapisst. Ihr sinn kaini Basler und wärdets zem Gligg au nie!
Excommunicatione totale fir jetzt und alli Zyte!
Figget Eych!![]()
![]()
![]()
Armi Sey!
BASEL RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dä thread mergg y mer, kai Angscht!
abstossend und wiederlichMätzli hat geschrieben:Fuck the Nazis! Gaskammere, aimool anderscht!
Harris do it again!!!!!!!!!!!!!!
ähmmm nö!moulegou hat geschrieben:Nit innere offizielle Formation, aber halt so Kinderfasnachtsmässig als Goof. Dient das irgendwie eme bessere Verständnis vom Gschribene?
Herrlich, ich liebe das! Dann ziehen sie aufs idyllische Land, weil es in der Stadt zu laut ist und empören sich ab dem Gebimmel der Kuhglocken des Bauern nebenan...DerZensor hat geschrieben:Bald: Die drey schlimmschde Dääg für einen Innenstädtler wie mich - Hagel auf diese Ansammlung musikalischer Banausen
aber man macht es trotzdem, weil man es sich ja sonst nicht leisten kann.... das ist etwa die gleich verlogene scheisse wie die kommerzialisierung des fussballs!Lou C. Fire hat geschrieben:Klaine Aastoss: dr Fasnächtler - d Usnahm bestätigt au do d Regle - hasst dr Cortège und d Vorgabe vom Komitee wärde als Übel wohrgnoh.
Mätzli hat geschrieben:Ihr glaine, entwurzlete Möngi Wicksers! Wärdet Fans vo GayC. Ihr hänns nid verdient, dass au nur e Rhybordratte Eych aapisst. Ihr sinn kaini Basler und wärdets zem Gligg au nie!
Excommunicatione totale fir jetzt und alli Zyte!
Figget Eych!![]()
![]()
![]()
Armi Sey!
BASEL RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dä thread mergg y mer, kai Angscht!
Arme siech. Meinsch bisch dr einzig und reali basler oder was?Mätzli hat geschrieben:Zitat von Mätzli
Fuck the Nazis! Gaskammere, aimool anderscht!
Harris do it again!!!!!!!!!!!!!!
mit däm hätti weniger mieh als mit de "basler" wo d'fasnacht als alass für übermässigi saufgelage missbruche und dodrbii die aktive fasnächtler beläschtige...Supersonic hat geschrieben:Ja toll!Wenn ich irgendwelche besoffene Deutsche Touristen mit ihren bayrischen Hüten und der Bierflasche in der Hand sehen will, kann ich auch nach Mallorca gehen...
![]()
Zum Glück cha me sich über die historische Hintergründ vo ere Tradition au durch Läse informiere. Sunsch miesst i jo an eim vo de erschte Umzüg überhaupt derbi gsi si, damit i öbbis über d'Ursprüng vo dr Fasnacht hät könne erfahre. Anderersits manifeschtiert sich dr Militarismus in dr Basler Fasnacht jo au hüt no. Oder wieso sunsch duet me in Reih und Glied marschiere und Marschmusik spiele? Und was d'Überregulierig aagoht, hesch Du das jo in dim letschte Satz au grad beschtätigt. Nur will dr Fasnächtler dä Aschpäkt sälber hasst, wird är jo nit uss dr Wält gschafft.Lou C. Fire hat geschrieben:ähmmm nö!
oder doch? heisst das also, es isch nüt anders als e Behauptig Dinersits? Redisch Du vo Militarismus und Überregulierige obwohl Du das gar nid kasch wüsse? Klaine Aastoss: dr Fasnächtler - d Usnahm bestätigt au do d Regle - hasst dr Cortège und d Vorgabe vom Komitee wärde als Übel wohrgnoh.
Da bin ich anderer Ansicht! Wer in ein fremdes Land geht soll sich gefälligst anpassen! Wer das Gefühl hat mit ner Bierflasche in einem fremden Land rumzugrölen (Ausnahme: FussballspieleBasic hat geschrieben:nur dass d'touris us unwüsse handle - die iheimische aber willkürlich um (zumindescht mir) d'fasnacht vermiise...
Die hytigi Fasnacht het mit de Urspring nimmi viel am Huet, so viel zum historische Hintergrund bzw. dr Veränderigsfähigkait vo dr Fasnacht. Ich ka bim beschte Wille kei Überregulierig feschtstelle, einigi Regle mach no lang kai Überregulierig. Aber do kennte mr uns no joohrelang driber unterhalte.moulegou hat geschrieben:Zum Glück cha me sich über die historische Hintergründ vo ere Tradition au durch Läse informiere. Sunsch miesst i jo an eim vo de erschte Umzüg überhaupt derbi gsi si, damit i öbbis über d'Ursprüng vo dr Fasnacht hät könne erfahre. Anderersits manifeschtiert sich dr Militarismus in dr Basler Fasnacht jo au hüt no. Oder wieso sunsch duet me in Reih und Glied marschiere und Marschmusik spiele? Und was d'Überregulierig aagoht, hesch Du das jo in dim letschte Satz au grad beschtätigt. Nur will dr Fasnächtler dä Aschpäkt sälber hasst, wird är jo nit uss dr Wält gschafft.
Weisch, eigentlich han ich mi an dä dreitägigi Ussnahmezueschtand jo ganz guet gwöhnt und es stört mi jo nit wirklich. Läbe und läbe lo. Aber sage tuets mir halt au nüt. Und wenn i denn do inne lies, dass i wäge däm kei Basler söll dörfe si, denn mach i mir halt so mini Gedanke über das Sälbschtbildnis vo däre Menschegattig.
Kann ein Abbild der Ellbogen-Mentalität sein, muss es aber nicht. In wessen Innern sich manchmal auch ein kleiner Troll bemerkbar macht, für den bietet das Selbstverständnis der Fasnächtler halt schon eine schwer zu widerstehende Angriffsfläche. Was gibts schon schöneres, als wenn sogar ein rethorisch befähigter User wie Mätzli derart die Contenance verliert, dass er sich meilenweit ins Offside schreibt.Lou C. Fire hat geschrieben:(...) s Problem isch numme, as die wo jezz am meischte gege d Fasnacht schiesse (unnetige Lärm in dr Innerstadt), im Summer die sin, wo nid kenne verstoh, wie me sich zB. ab em Lärm vom Kulturfloss ka ufrege und nach Toleranz schreie. Naja isch halt e Abbild vo dr hytige Elleboge-Ego-Mentalität