Offizieller anti Fasching Thread.

Der Rest...
alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

Malko hat geschrieben: Mir isch es so vorko, als wär's e Selbstinszinierirg vo de Aktive.
gleich: Alle Fasnächtler sind Ultras!!!! "ganzfestduckundweg" :D
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Malko hat geschrieben:Nei, es git genau so viel Bünzlis in dere Stadt wie überall in der Schwyz.
"Sad motherfucking fact", um es mal etwas unbaslerisch zu sagen.

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Ich habe grundsätzlich nichts gegen die Fasnacht, gehe ihr aber so gut es geht aus dem Weg. Mir gefällt das grosskotzerische Getue an der Basler Fasnacht nicht und sehe es deshalb ähnlich wie Malko, der das Ganze mit dem Wort Selbstinszenierung auf den Punkt bringt. Für das Ego der Stadt braucht es die Fasnacht, weil der Grossteil deren Einwohner sonst an ihren Komplexen untergehen würden...

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Ich habe grundsätzlich nichts gegen die Fasnacht, gehe ihr aber so gut es geht aus dem Weg. Mir gefällt das grosskotzerische Getue an der Basler Fasnacht nicht und sehe es deshalb ähnlich wie Malko, der das Ganze mit dem Wort Selbstinszenierung auf den Punkt bringt. Für das Ego der Stadt braucht es die Fasnacht, weil der Grossteil deren Einwohner sich sonst nicht von ihren Komplexen befreien könnten.

Malko
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Malko »

The Moose hat geschrieben: Für das Ego der Stadt braucht es die Fasnacht, weil der Grossteil deren Einwohner sonst an ihren Komplexen untergehen würden...
word
© by SAS

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

moulegou hat geschrieben:Nur wer keinen Ständer bekommt bei dieser militaristisch geprägten, überregulierten Veranstaltung soll kein Herz für die Heimat haben? Armselig.
bidde?
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Lou C. Fire hat geschrieben:bidde?
Bidde was?

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

moulegou hat geschrieben:Bidde was?
"militärisch", "überreguliert", ich glaub zwar z wüsse, was Du meinsch, aber hesch scho mol Fasnacht gmacht?
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Urlauber hat geschrieben:FÜR E FASNACHT MIT ASTÄNDIGE BIERPRISE!!
Bier het an dr Fasnacht usnahmswyys nüt verlore!
ZANNI RAUS

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Supersonic hat geschrieben:Bier het an dr Fasnacht usnahmswyys nüt verlore!
Ist das eine Regel oder ein Gesetzt??

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Nit innere offizielle Formation, aber halt so Kinderfasnachtsmässig als Goof. Dient das irgendwie eme bessere Verständnis vom Gschribene?

dongga
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dongga »

Mätzli hat geschrieben:Ihr glaine, entwurzlete Möngi Wicksers! Wärdet Fans vo GayC. Ihr hänns nid verdient, dass au nur e Rhybordratte Eych aapisst. Ihr sinn kaini Basler und wärdets zem Gligg au nie!

Excommunicatione totale fir jetzt und alli Zyte!

Figget Eych! :mad: :mad: :mad:

Armi Sey!

BASEL RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dä thread mergg y mer, kai Angscht!
Mätzli hat geschrieben:Fuck the Nazis! Gaskammere, aimool anderscht!

Harris do it again!!!!!!!!!!!!!!
abstossend und wiederlich

Mag das er deine Gefühle beleidigt hat aber so reagieren ist eigentlich unter deiner Würde, schade. Du bist ein könner des geschrieben Wortes kannst dich gewählt. Du hättest sie gekonnt niveauvoll runterputzen können mit deiner Art. Aber das war unter aller Sau!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

moulegou hat geschrieben:Nit innere offizielle Formation, aber halt so Kinderfasnachtsmässig als Goof. Dient das irgendwie eme bessere Verständnis vom Gschribene?
ähmmm nö!
oder doch? heisst das also, es isch nüt anders als e Behauptig Dinersits? Redisch Du vo Militarismus und Überregulierige obwohl Du das gar nid kasch wüsse? Klaine Aastoss: dr Fasnächtler - d Usnahm bestätigt au do d Regle - hasst dr Cortège und d Vorgabe vom Komitee wärde als Übel wohrgnoh.

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

sergipe hat geschrieben:Ist das eine Regel oder ein Gesetzt??
Ein ungeschriebenes Gesetz! Frag mal deine Alten!
(Was ja nicht heisst, dass andere alkoholische Getränke "verboten" sind... ;) )
ZANNI RAUS

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

DerZensor hat geschrieben:Bald: Die drey schlimmschde Dääg für einen Innenstädtler wie mich - Hagel auf diese Ansammlung musikalischer Banausen
Herrlich, ich liebe das! Dann ziehen sie aufs idyllische Land, weil es in der Stadt zu laut ist und empören sich ab dem Gebimmel der Kuhglocken des Bauern nebenan...

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

[quote="Supersonic"]Ein ungeschriebenes Gesetz! Frag mal deine Alten!
(Was ja nicht heisst, dass andere alkoholische Getränke "verboten" sind... ]

Fasnacht mit Gesetzen sind langweilig.

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

Lou C. Fire hat geschrieben:Klaine Aastoss: dr Fasnächtler - d Usnahm bestätigt au do d Regle - hasst dr Cortège und d Vorgabe vom Komitee wärde als Übel wohrgnoh.
aber man macht es trotzdem, weil man es sich ja sonst nicht leisten kann.... das ist etwa die gleich verlogene scheisse wie die kommerzialisierung des fussballs!
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

sergipe hat geschrieben:Fasnacht mit Gesetzen sind langweilig.
Ja toll! :rolleyes: Wenn ich irgendwelche besoffene Deutsche Touristen mit ihren bayrischen Hüten und der Bierflasche in der Hand sehen will, kann ich auch nach Mallorca gehen... :rolleyes:
ZANNI RAUS

Rheinkultur
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rheinkultur »

Mätzli hat geschrieben:Ihr glaine, entwurzlete Möngi Wicksers! Wärdet Fans vo GayC. Ihr hänns nid verdient, dass au nur e Rhybordratte Eych aapisst. Ihr sinn kaini Basler und wärdets zem Gligg au nie!

Excommunicatione totale fir jetzt und alli Zyte!

Figget Eych! :mad: :mad: :mad:

Armi Sey!

BASEL RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dä thread mergg y mer, kai Angscht!
Mätzli hat geschrieben:Zitat von Mätzli
Fuck the Nazis! Gaskammere, aimool anderscht!

Harris do it again!!!!!!!!!!!!!!
Arme siech. Meinsch bisch dr einzig und reali basler oder was?

Ha sit ich e kleine goof bi aktiv fasnacht gmacht (wie die ganz familie). Sit ebbe 3 joor seits mr nümm so vil (und ich weiss scho was tradition heisst etc.). Dorum machi nümm mit und mid d fasnacht so guet s goht.

Ich mag allne d fasnacht gönne wo freud drah hän. Aber meh muess au akzepiere dass es lüt git (und au villi basler) wo mit dere tradition nit vil chöne afo. Wenn mir ein gseit hät er findet d fasnacht scheisse, wo ich no aktiv mitgmacht ha, hät ichs miteme lächle gnoh.

Aber d reaktion vo Dir, nur well eine DINERE Fasnacht ans bei pisst, isch emene sog. wältoffene basler nit würdig.

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Supersonic hat geschrieben:Ja toll! :rolleyes: Wenn ich irgendwelche besoffene Deutsche Touristen mit ihren bayrischen Hüten und der Bierflasche in der Hand sehen will, kann ich auch nach Mallorca gehen... :rolleyes:
mit däm hätti weniger mieh als mit de "basler" wo d'fasnacht als alass für übermässigi saufgelage missbruche und dodrbii die aktive fasnächtler beläschtige... :rolleyes: :mad:
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Basic hat geschrieben:mit däm hätti weniger mieh als mit de "basler" wo d'fasnacht als alass für übermässigi saufgelage missbruche und dodrbii die aktive fasnächtler beläschtige... :rolleyes: :mad:
Ist beides Scheisse!
ZANNI RAUS

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Lou C. Fire hat geschrieben:ähmmm nö!
oder doch? heisst das also, es isch nüt anders als e Behauptig Dinersits? Redisch Du vo Militarismus und Überregulierige obwohl Du das gar nid kasch wüsse? Klaine Aastoss: dr Fasnächtler - d Usnahm bestätigt au do d Regle - hasst dr Cortège und d Vorgabe vom Komitee wärde als Übel wohrgnoh.
Zum Glück cha me sich über die historische Hintergründ vo ere Tradition au durch Läse informiere. Sunsch miesst i jo an eim vo de erschte Umzüg überhaupt derbi gsi si, damit i öbbis über d'Ursprüng vo dr Fasnacht hät könne erfahre. Anderersits manifeschtiert sich dr Militarismus in dr Basler Fasnacht jo au hüt no. Oder wieso sunsch duet me in Reih und Glied marschiere und Marschmusik spiele? Und was d'Überregulierig aagoht, hesch Du das jo in dim letschte Satz au grad beschtätigt. Nur will dr Fasnächtler dä Aschpäkt sälber hasst, wird är jo nit uss dr Wält gschafft.

Weisch, eigentlich han ich mi an dä dreitägigi Ussnahmezueschtand jo ganz guet gwöhnt und es stört mi jo nit wirklich. Läbe und läbe lo. Aber sage tuets mir halt au nüt. Und wenn i denn do inne lies, dass i wäge däm kei Basler söll dörfe si, denn mach i mir halt so mini Gedanke über das Sälbschtbildnis vo däre Menschegattig.

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Supersonic hat geschrieben:Ist beides Scheisse!
nur dass d'touris us unwüsse handle - die iheimische aber willkürlich um (zumindescht mir) d'fasnacht vermiise...

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Basic hat geschrieben:nur dass d'touris us unwüsse handle - die iheimische aber willkürlich um (zumindescht mir) d'fasnacht vermiise...
Da bin ich anderer Ansicht! Wer in ein fremdes Land geht soll sich gefälligst anpassen! Wer das Gefühl hat mit ner Bierflasche in einem fremden Land rumzugrölen (Ausnahme: Fussballspiele ;) ) hat eins an den Deckel verdient und einfach nur schlechte Manieren! :mad:
ZANNI RAUS

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

[quote="Supersonic"]Da bin ich anderer Ansicht! Wer in ein fremdes Land geht soll sich gefälligst anpassen! Wer das Gefühl hat mit ner Bierflasche in einem fremden Land rumzugrölen (Ausnahme: Fussballspiele ]

So wie die meisten Schweizer in den Sommerferien in Spanien, Italien, usw.

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

sergipe hat geschrieben:So wie die meisten Schweizer in den Sommerferien in Spanien, Italien, usw.
genau...

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

sergipe hat geschrieben:So wie die meisten Schweizer in den Sommerferien in Spanien, Italien, usw.
Habe ich das für gut befunden? Mich regen Schweizer im Urlaub genauso auf...
ZANNI RAUS

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Freiheit für die Fasnacht

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

moulegou hat geschrieben:Zum Glück cha me sich über die historische Hintergründ vo ere Tradition au durch Läse informiere. Sunsch miesst i jo an eim vo de erschte Umzüg überhaupt derbi gsi si, damit i öbbis über d'Ursprüng vo dr Fasnacht hät könne erfahre. Anderersits manifeschtiert sich dr Militarismus in dr Basler Fasnacht jo au hüt no. Oder wieso sunsch duet me in Reih und Glied marschiere und Marschmusik spiele? Und was d'Überregulierig aagoht, hesch Du das jo in dim letschte Satz au grad beschtätigt. Nur will dr Fasnächtler dä Aschpäkt sälber hasst, wird är jo nit uss dr Wält gschafft.

Weisch, eigentlich han ich mi an dä dreitägigi Ussnahmezueschtand jo ganz guet gwöhnt und es stört mi jo nit wirklich. Läbe und läbe lo. Aber sage tuets mir halt au nüt. Und wenn i denn do inne lies, dass i wäge däm kei Basler söll dörfe si, denn mach i mir halt so mini Gedanke über das Sälbschtbildnis vo däre Menschegattig.
Die hytigi Fasnacht het mit de Urspring nimmi viel am Huet, so viel zum historische Hintergrund bzw. dr Veränderigsfähigkait vo dr Fasnacht. Ich ka bim beschte Wille kei Überregulierig feschtstelle, einigi Regle mach no lang kai Überregulierig. Aber do kennte mr uns no joohrelang driber unterhalte.

Natrilig isches totale Quatsch, as kai Basler sell si, wär mit dr Fasnacht nüt aafoh ka, numme reschpetkiere sott me's halt. Läbe und läbe loh, wie Du saisch, s Problem isch numme, as die wo jezz am meischte gege d Fasnacht schiesse (unnetige Lärm in dr Innerstadt), im Summer die sin, wo nid kenne verstoh, wie me sich zB. ab em Lärm vom Kulturfloss ka ufrege und nach Toleranz schreie. Naja isch halt e Abbild vo dr hytige Elleboge-Ego-Mentalität

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Lou C. Fire hat geschrieben:(...) s Problem isch numme, as die wo jezz am meischte gege d Fasnacht schiesse (unnetige Lärm in dr Innerstadt), im Summer die sin, wo nid kenne verstoh, wie me sich zB. ab em Lärm vom Kulturfloss ka ufrege und nach Toleranz schreie. Naja isch halt e Abbild vo dr hytige Elleboge-Ego-Mentalität
Kann ein Abbild der Ellbogen-Mentalität sein, muss es aber nicht. In wessen Innern sich manchmal auch ein kleiner Troll bemerkbar macht, für den bietet das Selbstverständnis der Fasnächtler halt schon eine schwer zu widerstehende Angriffsfläche. Was gibts schon schöneres, als wenn sogar ein rethorisch befähigter User wie Mätzli derart die Contenance verliert, dass er sich meilenweit ins Offside schreibt.

Hab in einigen Vorjahren das Lästern auch nicht lassen können, aber die Wiederholungstat bietet dann halt nicht mehr den gleichen Reiz.

Antworten