Webcams zeigen Erweiterung des St.Jakob-Parks

Diskussionen rund um den FCB.
RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

sergipe hat geschrieben:Joggeli: Der Stadionausbau verläuft nach Plan

Basel. baz. Der Stadionausbau im St. Jakob-Park für die Euro 2008 verläuft nach Plan: Momentan werden in zwei Ecken des Stadions die Dächer entfernt. FCB-Fans müssen sich noch auf zwei bis drei dachlose Spiele gefasst machen.
"verläuft nach Plan" "FCB-Fans müssen sich noch auf zwei bis drei dachlose Spiele gefasst machen"

-> e widerspruch im gliche satz. es het eigentlig mol klar gheisse uff d rückrundi sig s dach in de egge wider drüber... :) :o
F.R.B. - Freie Republik Basel

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

[quote="Mätzli"]Na ja, wenn ich da so an den leeren Celtic Park denke. ]

Ok, die Stimmung hätten wir, das visuelle Problem ist sicherlich auch lösbar........ :o

http://www.stadionwelt.de/stadionwelt_s ... otos=innen

*würg*
SCONVOLTS BASILEA 98

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

SCAR hat geschrieben:Ok, die Stimmung hätten wir, das visuelle Problem ist sicherlich auch lösbar........ :o

http://www.stadionwelt.de/stadionwelt_s ... otos=innen

*würg*
das isch so zimlig shässligste Stadion wo în de letschte Joore neu baut worde isch (bzw. renoviert). Grosse ABstand zum Fäld, uf de einte Site wie nid ganz fertig hinterem Goal und denn no die Sitz......

woby dPortugiese sind jo bekannt fir so Sache, siehe das Stadion wo in Fels ghaue worde isch..

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

RALE BALE hat geschrieben: woby dPortugiese sind jo bekannt fir so Sache, siehe das Stadion wo in Fels ghaue worde isch..
Das isch wenigstens no bitz innovativ gsi...au wenns nit viel bringt für e Fuessball, do praktisch kai Stadionatmosphäre gä isch(guet d Hauptribüne isch scho no fett gsi, rächt steil und gross, aber was bringts wenn nur Funktionäre druf hocke... :rolleyes: )und d Kurve fehle ganz eifach-->innovativ aber Bullshit!

Hingege Leiria isch in däm Sinn e fascht, wäg dr Bahn rundume nit nur.., klassischs Stadion...aber so öbis vo hässlich...so das es nit meh als e Gschmacksvrstuchig darstellt!

Wenn me s Joggeli will fülle, muess dr FCB vilicht d Prispolitik überdänke!Sektore schaffe wo günstiger sind, oder die bestehende vrgrössere und glichzitig d Prise apasse, denn chöme vilicht au wieder meh Kurzentschlosseni(Obekasse), denn es git immer no gnue, wo regelmässig würde goh, s aber z tüür isch oder nit ins Joggeli fahre, ohni zwüsse öbs 100% no Tickets git!Bi 42'000 Plätz, dr Garantie uf e Ticket in gwünschtem Sektor wo me will(meist sind das älteri Lüt, die wänn meistens eh nit in d MK), günstige Priise und v.a Obekasse, chönt sich das ganze vielicht chli fülle...Vielicht sehn i s aber au zu rosarot...

Bevor jetzt eine chunt"das sind eh Modefans, die bruche mr nit bla...bla..."!Wiegseit gits gnue Lüt, wo dä ganz Trouble nüm wänn, älteri Semester wo s nüm bruche sich e tüürs Ticket z "erkämpfe"...und au sönigi wo noch wie vor uf e Saisonkarte warte...Günstigi Prise, Obekasse und das ganze chli "promote"...So wie friehner halt!Was meine dr?No Chance?Hämer wirgligg nüm me Potential als die 20'000, au mit bessere Prise?

Bruchts wirgligg farbigi Stiehl...... :D ?
SCONVOLTS BASILEA 98

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

SCAR hat geschrieben:Das isch wenigstens no bitz innovativ gsi...au wenns nit viel bringt für e Fuessball, do praktisch kai Stadionatmosphäre gä isch(guet d Hauptribüne isch scho no fett gsi, rächt steil und gross, aber was bringts wenn nur Funktionäre druf hocke... :rolleyes: )und d Kurve fehle ganz eifach-->innovativ aber Bullshit!

Hingege Leiria isch in däm Sinn e fascht, wäg dr Bahn rundume nit nur.., klassischs Stadion...aber so öbis vo hässlich...so das es nit meh als e Gschmacksvrstuchig darstellt!

Wenn me s Joggeli will fülle, muess dr FCB vilicht d Prispolitik überdänke!Sektore schaffe wo günstiger sind, oder die bestehende vrgrössere und glichzitig d Prise apasse, denn chöme vilicht au wieder meh Kurzentschlosseni(Obekasse), denn es git immer no gnue, wo regelmässig würde goh, s aber z tüür isch oder nit ins Joggeli fahre, ohni zwüsse öbs 100% no Tickets git!Bi 42'000 Plätz, dr Garantie uf e Ticket in gwünschtem Sektor wo me will(meist sind das älteri Lüt, die wänn meistens eh nit in d MK), günstige Priise und v.a Obekasse, chönt sich das ganze vielicht chli fülle...Vielicht sehn i s aber au zu rosarot...

Bevor jetzt eine chunt"das sind eh Modefans, die bruche mr nit bla...bla..."!Wiegseit gits gnue Lüt, wo dä ganz Trouble nüm wänn, älteri Semester wo s nüm bruche sich e tüürs Ticket z "erkämpfe"...und au sönigi wo noch wie vor uf e Saisonkarte warte...Günstigi Prise, Obekasse und das ganze chli "promote"...So wie friehner halt!Was meine dr?No Chance?Hämer wirgligg nüm me Potential als die 20'000, au mit bessere Prise?

Bruchts wirgligg farbigi Stiehl...... :D ?
toll ich wär au innovativ wenn ich zerscht mit em Dach afo würd wenni e Hus baue würd, swürd aber trotzdäm zimlig scheisse useko.... merke, nid alles innovative isch so wahnsinnig toll.

Mol abgseh vo de Sitzplatzverängig findi dr Usbau als wie meh positiv.

Vorteil 1: Mir händ nid eifach e 0815 Stadion vo inne
Vorteil 2; sone Monstersteili GEgetribüni isch eifach fett
Vorteil 3: Au Uswärtigi, Groundhopper, Spontimatchbsuecher wo bisanhin teilwys sogar e JK bsetzt hän, eifach zem e paar Spiel go luege kriege relativ licht Tix
Vorteil 4: Fir dHighlights hets gnueg Platz im Joggeli, wird sicher Hammer mit so vil Lüt drin (Siehe alts Joggeli, zb. Uffabstigsrundi vs Luzärn!!!!)
Vorteil 5: dStimmig wird dank de andere Konstruktion, sprich es schallt wohrschinlig e weneli mehr dank em usbau nid unbedingt schlächter. dHauptsach isch, dass dMK unde und obe guet gfüllt isch und dodefür isch jede einzelne Verantwortlig, dass är dJK brucht und nid nume kauft!

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

RED&BLUE hat geschrieben:"verläuft nach Plan" "FCB-Fans müssen sich noch auf zwei bis drei dachlose Spiele gefasst machen"

-> e widerspruch im gliche satz. es het eigentlig mol klar gheisse uff d rückrundi sig s dach in de egge wider drüber... :) :o
nein, es wurde immer gesagt ende februar

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

[quote="RALE BALE"]toll ich wär au innovativ wenn ich zerscht mit em Dach afo würd wenni e Hus baue würd, swürd aber trotzdäm zimlig scheisse useko.... merke, nid alles innovative isch so wahnsinnig toll.
Mol abgseh vo de Sitzplatzverängig findi dr Usbau als wie meh positiv.

Vorteil 1: Mir händ nid eifach e 0815 Stadion vo inne
Vorteil 2]

Sag jo, s isch öbis anders, toll findis wäg däm no lang nit...Leiria aber isch vom Bau här nüt anders, hebt sich nit vo anderne Stadie ab und het erscht no die hässliche Stiehl..!

Zum Räscht, dänk i öbe glich, schön dass es none sone Optimischt git :D !Am meischte freuts mi aber tatsächlich au, dass es sich jetzt wieder abhebt, vo de Nochemacher us Gänf und Bärn... :rolleyes:
SCONVOLTS BASILEA 98

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

SCAR hat geschrieben: Zum Räscht, dänk i öbe glich, schön dass es none sone Optimischt git :D !Am meischte freuts mi aber tatsächlich au, dass es sich jetzt wieder abhebt, vo de Nochemacher us Gänf und Bärn... :rolleyes:
also s'joggeli het mitem stade de geneve nit unbedingt vill ähnligkeite ;)
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Bild

Hier hat man mal die andere Kamera. Mit dem Stadionbau links und dem Abriss der Garage rechts.

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

[quote="Basic"]also s'joggeli het mitem stade de geneve nit unbedingt vill ähnligkeite ]

Jo guet, es het kei Balkon, aber grundsätzlich isch es vom Stil här jo scho au ähnlich konzipert...Guet me chönt denn au sage, Basel heigs us Ängland kopiert...Assichtsach, i find im Grundbau eifach z ähnlich ;) !
SCONVOLTS BASILEA 98

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

SCAR hat geschrieben:Jo guet, es het kei Balkon, aber grundsätzlich isch es vom Stil här jo scho au ähnlich konzipert...
ja schon. es hat dieses grüne rechteck in der mitte, und aussenrum diese plastiksitze. ausserdem ein dach. eigentlich genau das gleiche... :p

obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

[quote="SCAR"]Jo guet, es het kei Balkon, aber grundsätzlich isch es vom Stil här jo scho au ähnlich konzipert...Guet me chönt denn au sage, Basel heigs us Ängland kopiert...Assichtsach, i find im Grundbau eifach z ähnlich ]

de stil ysch au anders, licht oval und asymetrischi tribüne etc. aber ebe - asichtsach ;)

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

die schtiel sin wirgglig s'letschte..

aber ächt innovativ und vorallem kompaggt wär wenn me:

gar keini schtiel me hätt und nur uf ussdrüggligi vorbschtellig sogenannti "mälchschtiel" für ruggegschäädigti zur verfiegig schtellt.

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

mi favorite
[ATTACH]4507[/ATTACH]

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

[quote="Basic"]also s'joggeli het mitem stade de geneve nit unbedingt vill ähnligkeite ]

kunnt druffaa, wenn me jetzt uf dr 16 linie schtoht und nur dr 11er punggt aavisiert.. *g

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Worum wird me in däm Forum immer grad fertig gmacht................. :( :(
SCONVOLTS BASILEA 98

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

SCAR hat geschrieben:Sag jo, s isch öbis anders, toll findis wäg däm no lang nit...Leiria aber isch vom Bau här nüt anders, hebt sich nit vo anderne Stadie ab und het erscht no die hässliche Stiehl..!

Zum Räscht, dänk i öbe glich, schön dass es none sone Optimischt git :D !Am meischte freuts mi aber tatsächlich au, dass es sich jetzt wieder abhebt, vo de Nochemacher us Gänf und Bärn... :rolleyes:
binis halt e optimistische Mensch!!!!!!!

Zahlsch mir jetzt e Bier ;) ?

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

SCAR hat geschrieben:Worum wird me in däm Forum immer grad fertig gmacht................. :( :(
will das e basler forum isch und solang dr ball nit rollt, isch dr basler ekelhaft aggressiv

stuessy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stuessy »

SCAR hat geschrieben:Jo guet, es het kei Balkon, aber grundsätzlich isch es vom Stil här jo scho au ähnlich konzipert..
Was ist für dich Stil und Konzept?

Das Konzept mag vielleicht das selbe sein - Ein Baukörper zu errichten in welchem Fussball gespielt und dieses Spiel von sogenannten Zuschauern verfolgt werden kann.

ABER

Wo siehst du ähnlichkeiten mit dem Stil???

Joggeli:
2 Ränge (Ober- und Unterrang) bald 3...
Grundriss Oktagon
Kompakte Dachkonstruktion
Einlauf der Mannschaften aus der MK
Hinten geschlossener Oberrang

Genf:
1 Rang
Grundriss Oval
Blechdach
Einlauf der Mannschaften von der Haupttribühne aus
Zwischenraum zwischen Zuschauerrang und Dach ist nicht geschlossen

Dieses Spiel liesse sich bei entsprechender Abklärung unendlich weiter treiben...
...::: SektZioN sPIckScHnur oHne puLVEr :::...

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

RALE BALE hat geschrieben:binis halt e optimistische Mensch!!!!!!!

Zahlsch mir jetzt e Bier
?
I suff nit, bruch kai Alkohol zum guet druff si, bzw. optimistisch durchs Läbe zgoh..... :cool:

:rolleyes: :p

Vilicht tippt dr mol ein uf d Schultere und druckt dr e Bier in d Hand... ;)
SCONVOLTS BASILEA 98

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

Genf ist ein schlechtes Beispiel, aber ich denke auch, dass es ein paar Stadienneubauten gibt, die dem Joggeli recht ähnlich sind. Zum Beispiel auch in Deutschland (was ich so aus dem TV gesehen habe). Aber natürlich gibt es auch gewisse Unterschiede.
Mit dem 2. Balkon wird das Joggeli in jedem Fall ganz einen eigenen Charakter bekommen.

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
Beitrag von Varela-8 »

Captain Sky hat geschrieben:Genf ist ein schlechtes Beispiel, aber ich denke auch, dass es ein paar Stadienneubauten gibt, die dem Joggeli recht ähnlich sind. Zum Beispiel auch in Deutschland (was ich so aus dem TV gesehen habe). Aber natürlich gibt es auch gewisse Unterschiede.
Mit dem 2. Balkon wird das Joggeli in jedem Fall ganz einen eigenen Charakter bekommen.
- Wolfsburg
- Duisburg

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

[quote="SCAR"]I suff nit, bruch kai Alkohol zum guet druff si, bzw. optimistisch durchs Läbe zgoh..... :cool:

:rolleyes: :p

Vilicht tippt dr mol ein uf d Schultere und druckt dr e Bier in d Hand... ]

du muesches jo au nid suffe, das mach jo scho ich fir di

CHEERS

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

stuessy hat geschrieben:Was ist für dich Stil und Konzept?

Das Konzept mag vielleicht das selbe sein - Ein Baukörper zu errichten in welchem Fussball gespielt und dieses Spiel von sogenannten Zuschauern verfolgt werden kann.

ABER

Wo siehst du ähnlichkeiten mit dem Stil???

Joggeli:
2 Ränge (Ober- und Unterrang) bald 3...
Grundriss Oktagon
Kompakte Dachkonstruktion
Einlauf der Mannschaften aus der MK
Hinten geschlossener Oberrang

Genf:
1 Rang
Grundriss Oval
Blechdach
Einlauf der Mannschaften von der Haupttribühne aus
Zwischenraum zwischen Zuschauerrang und Dach ist nicht geschlossen

Dieses Spiel liesse sich bei entsprechender Abklärung unendlich weiter treiben...
Es ist einfach mein optischer Eindruck, der englische Stil(oval ist es zwar, aber nicht extrem...und auch bis ans Feld gebaut, rundherum gleich hoch, VIP Logen auf der Hauptribüne, Carlsberg Bier :D :p ), wenn man es aber genauer anschaut/analysiert, gebe ich zu, hat es nicht mehr viel mit dem Joggeli gemeinsam...

Trozdem:Schau dir die EM Stadien in Portugal an, die haben alle einen eigenen Charakter(ob gut oder nicht, sei mal dahingestellt), beim Genfer Stadion will das bei mir aber einfach nicht rüberkommen...ich kann es auch nicht wirklich erklären!
SCONVOLTS BASILEA 98

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

SCAR hat geschrieben:Es ist einfach mein optischer Eindruck, der englische Stil(oval ist es zwar, aber nicht extrem...und auch bis ans Feld gebaut, rundherum gleich hoch, VIP Logen auf der Hauptribüne, Carlsberg Bier :D :p ), wenn man es aber genauer anschaut/analysiert, gebe ich zu, hat es nicht mehr viel mit dem Joggeli gemeinsam...

Trozdem:Schau dir die EM Stadien in Portugal an, die haben alle einen eigenen Charakter(ob gut oder nicht, sei mal dahingestellt), beim Genfer Stadion will das bei mir aber einfach nicht rüberkommen...ich kann es auch nicht wirklich erklären!
stimmt eben nicht...
Bild

ich denke ebendiese asymetrie macht den charakter des genfer stadions aus

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

RALE BALE hat geschrieben:du muesches jo au nid suffe, das mach jo scho ich fir di

CHEERS
Nix da, ein hani no immer gnoh :D (oder 2, oder 3.......), lasset uns gemeinsam das Gold schöpfen :p !

CHEERS
SCONVOLTS BASILEA 98

Superfreak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Superfreak »

Basic hat geschrieben:stimmt eben nicht...
Bild

RISCHTIIISCH
BASILEA X SEMPRE

Superfreak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Superfreak »

ich glaub jedes stadion in dr schwyz het si eigene charakter oder wird sie eigene charakter ha wenn alli baut sind. s'wankdorf allerdings isch wirklich e ''kopie'' vom joggeli... eifach zu ähnlich. zum glück änderet sich das mitem usbau. ich freu mi uf alli neue stadie und kas kuum erwarte bis sie ändlich fertig sin. :cool:
BASILEA X SEMPRE

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Basic hat geschrieben:stimmt eben nicht...
Bild

Jo guet, ok...d Stiehl sin aber öbe glich hoch und die Asymetrie isch mr z gering, dass es sich extrem würd abhebe!I weiss es au nit, es isch eifach dr Gsamtidruck, es isch überall e bitz anderst und trozdäm will s mr irgendwie nüt eiges si...wie gseit, chas au nit erkläre ;) !
SCONVOLTS BASILEA 98

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Superfreak hat geschrieben:ich glaub jedes stadion in dr schwyz het si eigene charakter oder wird sie eigene charakter ha wenn alli baut sind. s'wankdorf allerdings isch wirklich e ''kopie'' vom joggeli... eifach zu ähnlich. zum glück änderet sich das mitem usbau. ich freu mi uf alli neue stadie und kas kuum erwarte bis sie ändlich fertig sin. :cool:
Jä was jetzt?

Dass s Wankdorf e Kopie isch, über das muess me glaub nit diskutiere(i hoff i stoss do nit wieder uf sone Wiederstand :p ), dr Räscht aber woni bis jetzt gseh ha(Letzi, Maladiere und au die räschtliche Plän), hebe sich klar ab!Grundsätzlich isch mr aber au wichtig dass die Liga ändlich emol e Schritt vorwärts macht und für das bruchts neui Stadie!Also lieber e Kopie, als e Brügglifäld oder e Lachen......
SCONVOLTS BASILEA 98

Antworten