e witere Verdichtig vom Trämli-Takt zu Stosszyte isch - drvo abgseh, dass me denn zwenig Trams hett - nid möglich, will uff dr Strecki Aescheplatz-Schifflände d Kapazitätsgränze absolut erschöpft isch; Trämli müesste (vom Dreispitz här) am Aescheplatz oder (vo Binnige här) an dr Heuwoog cheehre; und das wär denn au weniger attraktiv.RED&BLUE hat geschrieben:@gr
natürlig wird scho sehr viel für dr ÖV gmacht. aber ich bi überzügt es wär no viel meh möglich. uff vielne strecke isch dr aareiz uff dr öv umzstiege nonig so gross, leider.
konkret im leimetal isch es schwierig, schliesslig kunnt me nit für nüt schnäller mit em trämmli in d'stadt als mit em autotrotzdäm gits no verbesserigs-möglichkeite (wie z.bsp. dr minute takt witter aabezbräche) und anstatt für über 1 mia (!!) e südumfahrig durch die nur no im gringe ussmass vorhandeni grienlandschaft z'baue, könnt meh mit 1 mia theoretisch sogar e u-bahn durchs leimetal nach bs-city baue
![]()
also es isch allei e froog vom wille und vo dr bereitschaft vo de lüt ändlig umzdängge und bequemligkeit z reduziere![]()
Aber gege e Schnällbahn im Leimetal spricht natürlich nüd...